MPG altijd welquote:
Das liefquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel als het niet lukt om het op te krijgen, je weet mijn e-mailadres![]()
Ik lust het wel niet maar dan kom ik je wel aanmoedigen
Ik laat JF gewoon niet in de buurtquote:
In die nummers zeggen ze woohooquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, er gaat hier geen bel rinkelen vrees ik![]()
![]()
Pas maar op, hij is breedquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MPG altijd wel
[..]
Das lief![]()
[..]
Ik laat JF gewoon niet in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik roep dat gewoon heel vaak vrees ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In die nummers zeggen ze woohoo
verstandigquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas maar op, hij is breed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ieder zo z'n verslavingquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo meteen muziek er aan koppelen?
Je hoeft alleen nog maar op de bank te gaan liggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Ladylike het volgende:
Oeh deze champagne is lekker met nootjes
Kleine is walnoten aan het kraken en ik krijg dus de noten aangeleverd
quote:
quote:[..]
[..]
Klopt ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik zeg heel vaak 'jeej'quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik roep dat gewoon heel vaak vrees ik![]()
![]()
Ik wil best mn adres geven waar je cadeautjes naar toe kunt sturen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Stuart het volgende:
Ik ga straks maar even naar de Apple store. Ben ik er even uit en kan ik weer mijn geld uitgeven aan te dure accessoires
[..]
Ik ben wel wat gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
kinderarbeidquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Ladylike het volgende:
Oeh deze champagne is lekker met nootjes
Kleine is walnoten aan het kraken en ik krijg dus de noten aangeleverd
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil best mn adres geven waar je cadeautjes naar toe kunt sturen hoor
[..]
Ik ben wel wat gewend
Dat weet ik ook welquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt maar volgens mij zit het wel in veel meer nummers
Ik heb hier het patent op luiquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook welmaar ik had geen zin om er meer te noemen
![]()
Ik mis die neger met waaier van verenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hoeft alleen nog maar op de bank te gaan liggen![]()
inside jokequote:
Vrijwilligerswerkquote:
Dat geloof ik bestquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil best mn adres geven waar je cadeautjes naar toe kunt sturen hoor
je geeft hem toch etenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk
ik betaal hem toch niet
brazilie, denemarken, rusland.. allemaal een vrouwenoverschot..quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Enne... Overschot? Dan mogen ze zich wel eens komen melden...
Whahaquote:
Ben niet hebberig hoorquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben niet hebberig hoor
[..]
Nee
moet dat ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |