Volgende keer krijg ik een flesje Dom Perignonquote:
True.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geeft niet dat het een keertje over jou gaat
dek dat een heeeeele boel mensen het gewoon herkennen wat je zegt, al zal iedereen het in meer of mindere mate hebben..
ennuh.../
" er zijn meer vissen in de zee"
er is wereldwijd gewoon een vrouwen overschot!
Inderdaad, dat is aan het gedrag nog niet te merken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Enne... Overschot? Dan mogen ze zich wel eens komen melden...
Hoi, Vrouwquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Lekker duurquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgende keer krijg ik een flesje Dom Perignon
Mijquote:
denk wel dat ik morgen er ook nog van kan genietenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ai, dan loop je wel dat risico dussssss
Het zal mij iig niets kostenquote:
Mooi, doe maar strikje erom en afleveren bij mij thuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk wel dat ik morgen er ook nog van kan genieten
Hoop ik toch, anders wordt het doordrinken)
Ik ben er geen fan vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel Champagne gedronken als hier in London. Weinig reden nodig voor mensen hier om een fles open te trekken
De woohoo van Song 2 of Elevation?quote:
Wel als het niet lukt om het op te krijgen, je weet mijn e-mailadresquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk wel dat ik morgen er ook nog van kan genieten
Hoop ik toch, anders wordt het doordrinken)
Dan doe je het goed. Ik heb zelf ook geen 90 euro over voor een fles Champagne hoor, al is die van jou de maat van 2 flessenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zal mij iig niets kosten
vond deze al duur
mja ik vind alles duur tegenwoordig
Ehm, er gaat hier geen bel rinkelen vrees ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De woohoo van Song 2 of Elevation?
dat hoop jequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF![]()
![]()
nee, ik krijg er geen pijn van aan mn reet
is ook gewoon niet waar. In veel ontwikkelingslanden worden meisjes vaak gedood na de geboorte omdat mensen meer aan een jongetje hebben. Denken ze.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Hoezo meteen muziek er aan koppelen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De woohoo van Song 2 of Elevation?
MPG altijd welquote:
Das liefquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel als het niet lukt om het op te krijgen, je weet mijn e-mailadres![]()
Ik lust het wel niet maar dan kom ik je wel aanmoedigen
Ik laat JF gewoon niet in de buurtquote:
In die nummers zeggen ze woohooquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, er gaat hier geen bel rinkelen vrees ik![]()
![]()
Pas maar op, hij is breedquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MPG altijd wel
[..]
Das lief![]()
[..]
Ik laat JF gewoon niet in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik roep dat gewoon heel vaak vrees ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In die nummers zeggen ze woohoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |