quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je moet er noiet zo aan denken..
en .. als het niet lukt dan lukt het niet.. doet even pijbn.. maar met vallen en opstaan lukt alles..
En.. als het niets wordt was zij niet de juiste.. ( letop.. er staat niet " de ware" )
bovendien.. op ieder potje past een dekselIk weet het, maar ik ben er echt heel slecht in, dat loslaten. Sturingsdrang enzo en er nu dus geen controle over hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Ik hoop het. Het was lang geleden dat ik zo head over heels was door iemand.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pff..
* Barretje80 schuift een glaasje roosvicee richting KP..
*komt wel goed schatje*
editquote:
Ja, laatst godverdomme bijna EEN WEEK op een belangrijke mail zitten te wachtenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Erg is dat he als je op een mail wacht dan komt de verwachte mail juist niet.
Het is erg irri dat de quotes soms pas komen als je helverwege bent met typen, en soms dan nog niet eensquote:
quote:
Ja echt heel irritant hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, laatst godverdomme bijna EEN WEEK op een belangrijke mail zitten te wachten. Beloof dan niet dat je hem voor een bepaalde dag gaat sturen, LAMLUL.
typ even "laat het gaan" van ... de dijk (?? of van dikhout ) inquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben er echt heel slecht in, dat loslaten. Sturingsdrang enzo en er nu dus geen controle over hebben.
Ik had het er vanmorgen ook al over (en het gaat vandaag dus weer veel te veel over mij) maar ik heb in dit soort gevallen twee hinderlijke trekjes: ik heb sturingsdrang, dus ik wil alles sturen en ik heb altijd het gevoel dat dit een once-in-a-lifetime-opportunity is. En dat is niet handig, daar wordt je heel onrustig van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jezus wat een hoop typo's
en.. wat ik er aan toe wilde voegen..
een andere persoon is het NOOIT waard dat je je er zooo ellendig door moet voelen...
Van Dik Hout.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
typ even "laat het gaan" van ... de dijk (?? of van dikhout ) in
ennuh.. zolang je die drang laat bestaan.. blijft ie aanwezig.. je KAN je ertegen verzetten!
Zo waar wat je zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jezus wat een hoop typo's
en.. wat ik er aan toe wilde voegen..
een andere persoon is het NOOIT waard dat je je er zooo ellendig door moet voelen...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike zit aan de champagne
Hallow mensen
Nicequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Hallow mensen
Ik snap dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja echt heel irritant hoor
Hey Llquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Hey RNquote:
LLquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Zozo, champagne? Wat is er te vierenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
rockyquote:
Hallow mensen
Ladyquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
RNquote:
Forum Opties | |
---|---|