Ja, hup, douchen jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat begint om 18:00 en als ik pas om 17:30 stop heb ik geen tijd om er op tijd te zijn laatstaan wat te eten en me op te frissen
Heb ik net ook al wel gedaan, ik wacht nog even een weekje voordat ik weer begin met judo vanwege mijn zij maar als nog wel fijn om nu al thuis te zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hup, douchen jij.
Die prei ruik je al op kilometers afstand.
Trev dacht altijd dat de mensen tranen in de ogen kregen van ontroeringquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hup, douchen jij.
Die prei ruik je al op kilometers afstand.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik snap dat audiodingesapparaat wel eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb geen autotuner zoals de meeste artiesten.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Zo erg stinkt het niet, ik ruik niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Trev dacht altijd dat de mensen tranen in de ogen kregen van ontroering![]()
laat 'm in die waan
HEB JE DE SPOILER OOK GELEZENquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ik heb geen autotuner zoals de meeste artiesten.
Maar je doet nooit wedstrijdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, gewoon voor de fun, oke heb dan wel de bruine band
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo erg stinkt het niet, ik ruik niks
Ik welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
sorry iets met open deuren en trappen enzow, die kon ik echt niet laten liggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna nooit, de laatste keer ging het fout met mijn schouderquote:
Is vooral leuk om te zeggen tegen m'n zusje als ze zegt dat ik stinkquote:
Oooh, dat is minderquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna nooit, de laatste keer ging het fout met mijn schouder
Daar heb ik geen last vanquote:
Snap ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sorry iets met open deuren en trappen enzow, die kon ik echt niet laten liggen
Hey Beertjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
zingt uit volle borst: ooooooooooh wat is het toch fijn om een Panda te zijhijn
Dat was het zeker, heb er nu soms nog last vanquote:
Hey LLquote:
Van wie poppedijntje?quote:
Ik wil je wel even 1000 mailtjes sturen hoorquote:
Deze ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
zingt uit volle borst: ooooooooooh wat is het toch fijn om een Panda te zijhijn
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
HEB JE DE SPOILER OOK GELEZEN
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.quote:
haha nee dankjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil je wel even 1000 mailtjes sturen hoor
Nope daar komt het woord panda niet in voor.quote:
Waarom moet ik nu denken aan die kwal van TV (Bij ons in de PC)quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Ik vind het toch wel een beetje eng om jou zo vrolijk te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmmm gelukkig denk ik bij die woorden niet aan die eikel van bij ons in de PC.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die kwal van TV (Bij ons in de PC)
Dat keek ik destijds op mijn laptop
maar wel dat melodietje danquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nope daar komt het woord panda niet in voor.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die kwal van TV (Bij ons in de PC)
Dat keek ik destijds op mijn laptop
Deze bedoel ik dus:quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmm gelukkig denk ik bij die woorden niet aan die eikel van bij ons in de PC.
Nee, die bedoel ik niet. Die vind ik wel leuk. Ik bedoel die jongen op de foto hierboven die alleen maar zijn luxe leventje kon hebben dankzij de centjes van zijn pappie en mammiequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een beetje eng om jou zo vrolijk te zien
Owh maar ik ben best vaak vrolijk hoor. Alleen zeg ik dat hier niet altijd hihi. Ben echt niet een brombeer hoor. Soms lijkt dat maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Jaaaaaaaaaah dat wel.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh maar ik ben best vaak vrolijk hoor. Alleen zeg ik dat hier niet altijd hihi. Ben echt niet een brombeer hoor. Soms lijkt dat maar zo![]()
![]()
Owh die kwal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
Al dat PC Hooft volk moet maar eens weekje in een destructiebedrijf gaan werken, dat lijkt me wel goed voor ze.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Die vind ik wel leuk. Ik bedoel die jongen op de foto hierboven die alleen maar zijn luxe leventje kon hebben dankzij de centjes van zijn pappie en mammie
Ik vind jou zelden overkomen als een brombeer hoor... Gewoon lekker gek en liefquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Owh maar ik ben best vaak vrolijk hoor. Alleen zeg ik dat hier niet altijd hihi. Ben echt niet een brombeer hoor. Soms lijkt dat maar zo![]()
![]()
Ja hequote:
Dank je welquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind jou zelden overkomen als een brombeer hoor... Gewoon lekker gek en lief
Hoezo ga je seksen met een nieuwe vlam?quote:
En ik wil dat ze online komt en zegt dat het een eikel was.quote:
Erg is dat he als je op een mail wacht dan komt de verwachte mail juist niet.quote:
Neuh, waar ik werk is veel beterquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Al dat PC Hooft volk moet maar eens weekje in een destructiebedrijf gaan werken, dat lijkt me wel goed voor ze.
Zeker wetenquote:
Die komt heus welquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoezo ga je seksen met een nieuwe vlam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |