Ja, hup, douchen jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat begint om 18:00 en als ik pas om 17:30 stop heb ik geen tijd om er op tijd te zijn laatstaan wat te eten en me op te frissen
Heb ik net ook al wel gedaan, ik wacht nog even een weekje voordat ik weer begin met judo vanwege mijn zij maar als nog wel fijn om nu al thuis te zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hup, douchen jij.
Die prei ruik je al op kilometers afstand.
Trev dacht altijd dat de mensen tranen in de ogen kregen van ontroeringquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hup, douchen jij.
Die prei ruik je al op kilometers afstand.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik snap dat audiodingesapparaat wel eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb geen autotuner zoals de meeste artiesten.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Zo erg stinkt het niet, ik ruik niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Trev dacht altijd dat de mensen tranen in de ogen kregen van ontroering![]()
laat 'm in die waan
HEB JE DE SPOILER OOK GELEZENquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ik heb geen autotuner zoals de meeste artiesten.
Maar je doet nooit wedstrijdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, gewoon voor de fun, oke heb dan wel de bruine band
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo erg stinkt het niet, ik ruik niks
Ik welquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
sorry iets met open deuren en trappen enzow, die kon ik echt niet laten liggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna nooit, de laatste keer ging het fout met mijn schouderquote:
Is vooral leuk om te zeggen tegen m'n zusje als ze zegt dat ik stinkquote:
Oooh, dat is minderquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna nooit, de laatste keer ging het fout met mijn schouder
Daar heb ik geen last vanquote:
Snap ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sorry iets met open deuren en trappen enzow, die kon ik echt niet laten liggen
Hey Beertjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
zingt uit volle borst: ooooooooooh wat is het toch fijn om een Panda te zijhijn
Dat was het zeker, heb er nu soms nog last vanquote:
Hey LLquote:
Van wie poppedijntje?quote:
Ik wil je wel even 1000 mailtjes sturen hoorquote:
Deze ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
zingt uit volle borst: ooooooooooh wat is het toch fijn om een Panda te zijhijn
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
HEB JE DE SPOILER OOK GELEZEN
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.quote:
haha nee dankjequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil je wel even 1000 mailtjes sturen hoor
Nope daar komt het woord panda niet in voor.quote:
Waarom moet ik nu denken aan die kwal van TV (Bij ons in de PC)quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.
Ik vind het toch wel een beetje eng om jou zo vrolijk te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niks bijzonders eigenlijk ben gewoon blij. Je weet wat ze zeggen he. Het leven is een feestje je moet alleen zelf de slingers ophangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |