waar kunnen we je vinden op youtube??quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
![]()
Ik zing heel goed ja...
Zegt men![]()
![]()
Waardeloosquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef pgrferrari het volgende:
Blegh wou dat het al volgende week is.
Of weekend.
Voel me nog steeds niet best.
Allebeiquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos
Wat is er volgende week? Iets leuks of
de hoop dat je dan beter bent
Niet, want ik kon het niet op Youtube krijgen, want die accepteert geen mp3's. Wacht maar even, ik ga het wel even uploaden ergens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar kunnen we je vinden op youtube??
* Barretje80 gaat dat dan vanavond eens bekijkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet, want ik kon het niet op Youtube krijgen, want die accepteert geen mp3's. Wacht maar even, ik ga het wel even uploaden ergens.
veel plezier bij judo!quote:
Niks van, 'werken' zullen julliequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 moet ook tot 19.00 blijven..
wok.. hebben we een spam date??
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Dat duurt nog wel even voordat ik daar naar toe ga
Alles wat ik kan zingen maar stel je er niet teveel van voor: het is gewoon mee zingen met een orkestband en het is natuurlijk niet helemaal perfect enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 gaat dat dan vanavond eens bekijken
wat is je "repetoire?? "
Dat begint om 18:00 en als ik pas om 17:30 stop heb ik geen tijd om er op tijd te zijn laatstaan wat te eten en me op te frissenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar je was toch vroeg vrij.. want judo??
dat heb ik lang niet gehoordquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat begint om 18:00 en als ik pas om 17:30 stop heb ik geen tijd om er op tijd te zijn laatstaan wat te eten en me op te frissen
Als ik weer kom van het werk ruik ik niet echt al te frisquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat heb ik lang niet gehoord
wat ga je allemaal doen dan ??
Hey Friemelquote:
Hoi Trevquote:
Hey Stuquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Trev
Dat is toch vroeg of ben ik nou gek
Aha, vandaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu
Nee en neeik judo op donderdag dus daarom stop ik eerder met werken
Jup, gewoon voor de fun, oke heb dan wel de bruine bandquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, vandaar
Doe je dat maar 1x per week
Ik snap dat audiodingesapparaat wel eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alles wat ik kan zingen maar stel je er niet teveel van voor: het is gewoon mee zingen met een orkestband en het is natuurlijk niet helemaal perfect enzo.![]()
![]()
With or without you![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |