quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ze tegenwoordig in allerlei maten, dus een mini zal er ook wel tussen zitten
Nee dat niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoezo bos, wil jij de pils uit de fontein halen ofzow?
De nieuwe Mini's vind ik eigenlijk nog best vrij grootquote:
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat niet..
Natuurlijk zijn er veel goedwillende POlen, maar ook genoeg die hier voor de criminaliteit naar toe komen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De nieuwe Mini's vind ik eigenlijk nog best vrij groot![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
De nieuwe Mini's vind ik eigenlijk nog best vrij groot![]()
de mini van m'n zusje is stuk.. dus die kunnen we niet gebruiken voor de bruiloftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
QFT!quote:
Ja dat weer wel. Of het nu Roemenen, Turken, CHinezen, of Engelsen zijn..quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is overigens bij elke groep zo
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de mini van m'n zusje is stuk.. dus die kunnen we niet gebruiken voor de bruiloft
op zoek naar een andere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als jij me aan een bijbaan helpt.
Ja, maar de naam mini mogen ze echt niet dragenquote:
Nee, daar heb je wel gelijk in. Ze zijn vrij fors geworden. Vind Mini's overigens allemaal vrij duur. Of je nou de nieuwe of de oude modellen bekijktquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar de naam mini mogen ze echt niet dragen
Klinkt wel vreemdquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren Patatje Oorlog chips in de supermarkt gehaald. Smaakt niet vies moet ik zeggen.
Nee? Oooh, ik dacht dat je zomaar 8,000 euro kwijt was voor zo'n oud Minitjequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
Oude modellen zijn niet duur (in aanschaf.)
Voor elke budget wat wils.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee? Oooh, ik dacht dat je zomaar 8,000 euro kwijt was voor zo'n oud Minitje![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de mini van m'n zusje is stuk.. dus die kunnen we niet gebruiken voor de bruiloft
op zoek naar een andere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noes , succes met zoeken
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, zijn ze ook, plus ze zijn te klein om als gezinswagen te gebruikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel gelijk in. Ze zijn vrij fors geworden. Vind Mini's overigens allemaal vrij duur. Of je nou de nieuwe of de oude modellen bekijkt
Ja dat vond ik ook toen ik het zag in de supermarkt maar het was in de aanbieding en na twijfel toch maar gekocht.quote:
Ja, als gezinswagen is het zeker niet geschiktquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zijn ze ook, plus ze zijn te klein om als gezinswagen te gebruiken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook toen ik het zag in de supermarkt maar het was in de aanbieding en na twijfel toch maar gekocht.
LIjkt me wel leuk om eens te proberen net als jij hebt gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook toen ik het zag in de supermarkt maar het was in de aanbieding en na twijfel toch maar gekocht.
Nee ik heb het niet perse gekocht omdat het in de aanbieding was. Mijn oog viel erop en ik dacht zou dat lekker zijn. En toevallig was het in de aanbieding.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Nu heb je wel bewezen dat je echt een vrouw bent
Moet wel zeggen dat het meest naar pindasaus smaakt en dat je de mayo en ui smaak niet proeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
LIjkt me wel leuk om eens te proberen net als jij hebt gedaan
Oooh, dat is wel een beetje jammer dan eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het meest naar pindasaus smaakt en dat je de mayo en ui smaak niet proeft.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef Toekito het volgende:
Alsnog Marijke op de trein naar ST. gezet
Klopt, het zijn te heet gewassen BMWsquote:
Maar dan heb je wel genoeg te sleutelen, dus wat handigheid is dan wel zo makkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
Oude modellen zijn niet duur (in aanschaf.)
Zing jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn Audacity is naar de palestijnen. Als ik mezelf meezingend opneem speelt het ding mij sneller af dan de muziek. Dat was eerst niet zo.
Hij hoopt Marijke naar zijn bed te zingenquote:
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn Audacity is naar de palestijnen. Als ik mezelf meezingend opneem speelt het ding mij sneller af dan de muziek. Dat was eerst niet zo.
Hou ons niet langer in spanningquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hans Anders bellen en kijken of mijn bril al klaar is
Nou, ik dacht even leuk enthousiast te doen. Bedoelde het niet lullig hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zegheb jij nog wat nuttigs te melden dan
Als je 'm hebt, willen we natuurlijk wel zien hoe die jou staat hequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
Hans Anders bellen en kijken of mijn bril al klaar is
Hotel-meetquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, willen we natuurlijk wel zien hoe die jou staat he...
En hoe die bij anderen staatquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, willen we natuurlijk wel zien hoe die jou staat he...
quote:
IK heb al een bril die mij prima staat hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |