quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike zit aan de champagne
Hallow mensen
Ik snap dat dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja echt heel irritant hoor
Hey Llquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Hey RNquote:
LLquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Zozo, champagne? Wat is er te vierenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
rockyquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
Ladyquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Ladylike het volgende:
Hallow mensen
RNquote:
Ola scheetjequote:
quote:
Heyquote:
geeft niet dat het een keertje over jou gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik had het er vanmorgen ook al over (en het gaat vandaag dus weer veel te veel over mij) maar ik heb in dit soort gevallen twee hinderlijke trekjes: ik heb sturingsdrang, dus ik wil alles sturen en ik heb altijd het gevoel dat dit een once-in-a-lifetime-opportunity is. En dat is niet handig, daar wordt je heel onrustig van.
Dus vrouwen zouden zich eerder zorgen moeten maken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is wereldwijd gewoon een vrouwen overschot!
En dat laatste kan ik dus niet denken op zo'n moment, ik denk best zwart/wit. Ik ben echt jaloers op mensen die op zo'n moment hun schouders ophalen en denken:"Nou, dan niet. Next. "quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geeft niet dat het een keertje over jou gaat
dek dat een heeeeele boel mensen het gewoon herkennen wat je zegt, al zal iedereen het in meer of mindere mate hebben..
ennuh.../
" er zijn meer vissen in de zee"
er is wereldwijd gewoon een vrouwen overschot!
mja...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus vrouwen zouden zich eerder zorgen moeten maken?
Ai, dan loop je wel dat risico dussssssquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ola scheetje![]()
Nja, ik heb anderhalve liter...
[..]
GFquote:
Niets, maar ik kon niet meer wachten met de fles open te trekken en te proevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Zozo, champagne? Wat is er te vieren?
Merciquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Ladylike het volgende:
ow en iedereen die in de buurt van Mestreech is mag langs komen voor een glaasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |