Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je weer vroeg op morgen Bos?quote:
Ja, een van de weinige Nederlandstalige nummers die ik ook erg mooi vindquote:
Maar je hebt wel een programma om dat aan te passen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is geen optie, de achtergrond van de pagina is zwart met grijs![]()
Dan valt het op dat er lichtgrijse pixels aan de rand van de smilie zitten
NIet perse.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je weer vroeg op morgen Bos?
Dat is wel een mooie tijd eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet perse.
Om 10.00 staat iemand van de begeleiding op de stoep
Kennelijk niet, anders vroeg hij toch niet om hulpquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een programma om dat aan te passen?
Ja dank je.quote:
Als het maar lekker wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je.
Ik had dus vanavond Enchilada's met gehakt en spinazie op. En helemaal niet duur. Nog geen 15 euro dacht ik.
Hoiquote:
Ja ook wel goed voor me, want normaal begin ik om 10..00 uur met werken (ma,di,wo en vrij)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie tijd eigenlijk
Hield Toek het droog?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoi allemaalPrachtige film gekeken net, maar het boek is zoals bijna altijd mooier
Sarah?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoi allemaalPrachtige film gekeken net, maar het boek is zoals bijna altijd mooier
Whiskquote:
Nou, prima tijd dus en past dan prima in je routinequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ook wel goed voor me, want normaal begin ik om 10..00 uur met werken (ma,di,wo en vrij)
Hoi Marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja, zelfs ik hield het droogquote:
Jaquote:
Haar naam was Sarahquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
Welke film heb je gezien??
Veel te goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Sym.
Hoe rolden je ballen vanavond?.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dat kun je altijd van me krijgen
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WhiskWat goed dat je er toch weer bent
Hoe ist?
Dat ondanks al je snot?quote:
Welterustenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Pgr weet nog niet of hij morgen naar stage gaat.
Maar weet wel dat hij slapen gaat![]()
Heb ik toevallig net een boekrecensie van gelezen.. Klinkt idd mooi, maar ook wel verdrietigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik hield het droog
[..]
Ja
[..]
Haar naam was Sarah
Fijn om te horenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Gaat wel goed nu. Stuk rustiger, en doe het rustig aan..
En morgen weer naar de psych
Lekker slapen en beterschapquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan je het boek echt aanraden. Het is een tikkeltje voorspelbaar maar ook echt super mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net een boekrecensie van gelezen.. Klinkt idd mooi, maar ook wel verdrietig
Hoi Peterquote:
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik hield het droog
[..]
Ja
[..]
Haar naam was Sarah
Truste liefiequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Welterusten Bosquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..
Nu echt naar bed
Paintshoppro dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een programma om dat aan te passen?
Ja, is die mooi?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..
Nu echt naar bed
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn om te horen
[..]
Lekker slapen en beterschap
Nee, die had in zijn broek gezeken, nou goedquote:
Ja echt, had ik in 2 of 3 dagen uitgelezen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is die mooi?Dan ga ik die eens proberen
Lekker slapen Bos
Bedankt voor de tip!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je het boek echt aanraden. Het is een tikkeltje voorspelbaar maar ook echt super mooi![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom die
???? Verkeerd geklikt??
Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Paintshoppro dus![]()
En voor de bewegende animationshop , die ken ik eigenlijk niet zo goed dus dat wordt ff stoeien
Ja, en dweilen jonguhquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die had in zijn broek gezeken, nou goed?
Jij snapt best wat ik bedoeldequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Geeft niksquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lol
Ja, zit onder een slaapzak een beetje duf te zijn
Ik bedoelde
van het lachen om die domme post van DM iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga dan lekker slapen johquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lol
Ja, zit onder een slaapzak een beetje duf te zijn
Ik bedoelde
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheidquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
van het lachen om die domme post van DM idd
slaap ze trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordig.
En geen chocomel pakken als je inbreekt vannacht he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
heb je ook van mij gewonnen vandaag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ja erg vriendelijk van jequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheid.
Lekker slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
stuartquote:
PSP was vroeger van JASC en nu van Corel voor zover ik weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordig.
Kopje chocolademelk doet inbreker de das omquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En geen chocomel pakken als je inbreekt vannacht he!
Slaap wel Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Daarom vroeg ik het ook aan jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja erg vriendelijk van jeMaar zoals je weet kan de gemiddelde man dat niet echt waarderen
kan je beter op zondagmiddag rond de klok van 5 doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheid.
symquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja erg vriendelijk van jeMaar zoals je weet kan de gemiddelde man dat niet echt waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hoe is het met jullie huisje, (bijna) af??quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
van het lachen om die domme post van DM idd
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
Trug!
mental note: Als je probeert om een dubbele whopper met bacon en Cheese (![]()
) te eten.. gebruik dan twee handen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Trug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik kijk wel link uit, als Feyenooit dan weer es verloren heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan je beter op zondagmiddag rond de klok van 5 doen
Nee, ik heb helaas meer ervaring met mannen dan me lief isquote:
Trug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps
Was het wel leuk met de vlekken?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Trug!
Dubbele whopper is voor beginnersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Tripple whopper FTW.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Animation Shop was volgens mij van Adobe. Het wordt in ieder geval bij CS2 nog meegeïnstalleerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
PSP was vroeger van JASC en nu van Corel voor zover ik weet
een man...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas meer ervaring met mannen dan me lief is
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
En ik niet, zo bleek...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met 1 hand??quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dubbele whopper is voor beginners...
Tripple whopper FTW.
Versie 3 kwam bij PSP 7 (Jasc)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Animation Shop was volgens mij van Adobe. Het wordt in ieder geval bij CS2 nog meegeïnstalleerd.
het isd al jaren afquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe is het met jullie huisje, (bijna) af??
En dus mensenkennisquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
Was het wel leuk met de vlekken?
brrrrr ik heb van de week ook zo'n ding gegeten... niks voor mij...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dubbele whopper is voor beginners...
Tripple whopper FTW.
Nu dus ook Corelquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Versie 3 kwam bij PSP 7 (Jasc)
Geen idee hoe het dan verder zit
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een man...Nee dat doet drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Mits je de juiste techniek gebruikt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met 1 hand??
* Barretje80 heeft poezellige vrouwen handjes hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mja.. ik moest ook nog opschakelen, richting aan geven, gas geven en sturen met m'n andere handquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
brrrrr ik heb van de week ook zo'n ding gegeten... niks voor mij...
Toen ik nog bij mijn vorige werkgever zat, ging ik elke zaterdag naar de burger king met Sannequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits je de juiste techniek gebruikt.mja.. dat lukte niet echt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Barretje80 zal PGR morgen maar niet vertellen dat een whopper met droge lippen ook GEEN goed idee is![]()
OMG autorijden en zo'n ding naar binnen werkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ik moest ook nog opschakelen, richting aan geven, gas geven en sturen met m'n andere hand
ach jah.. BK met hindernissen
quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens Google is dat inderdaad PSP... dan vraag ik me nu dus af wat er bij Photoshop zatquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Versie 3 kwam bij PSP 7 (Jasc)
Geen idee hoe het dan verder zit
Doe maar niet, inddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. dat lukte niet echt..
* Barretje80 zal PGR morgen maar niet vertellen dat een whopper met droge lippen ook GEEN goed idee is![]()
Zal wel een heel gelijkwaardige naam zijn om ons te verwarrenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens Google is dat inderdaad PSP... dan vraag ik me nu dus af wat er bij Photoshop zat.
Ja, zal vrijdag even kijken, het staat nog op mijn thuiswerkcomputerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel een heel gelijkwaardige naam zijn om ons te verwarren
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vieze kleffe broodje deed het hem helemaal
Volgende keer ga je dus maar naar de McDonalds, en neem je zo'n overheerlijke saladequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vieze kleffe broodje deed het hem helemaal
Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zal vrijdag even kijken, het staat nog op mijn thuiswerkcomputer.
Saladequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer ga je dus maar naar de McDonalds, en neem je zo'n overheerlijke salade![]()
![]()
Zo'n salade is heul niet smerigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan heb ik nog liever iets van Mac Donalds, terwijl dat stiekem wel smerig is
![]()
mja.. de Mac zat niet langs de snelwegquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer ga je dus maar naar de McDonalds, en neem je zo'n overheerlijke salade![]()
![]()
nee hoor ik geef gewoon gas en race er voorbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
quote:
Welterusten alvast Barquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
nog even de krant lezen en dan slapen!trusten!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
Lekker slapen meisquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
Slaap lekker Barbabequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
symquote:
whiskersquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het niet meer bij![]()
![]()
binnenkomers en slapers!!
trusten barretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
Truste Barretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
koenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koen
is het niet tulpen uit amsterdam
Welterusten DMquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
* DaMart duikt zijn bed in.
Wellterusten.
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
Wellterusten.
Duik je voorzichtig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
Wellterusten.
Truste DMquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
Wellterusten.
Duikzequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef DaMart het volgende:
Wellterusten.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stu, heb je nog leuke muziekjes??
Denk dat hij mobiel zatquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Koen gebleven?? Wou hij alleen ff melden dat hij in A'dam zat??
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
Pffff, alle stilstaande smilies zijn klaar![]()
Nu alle bewegende nog, eerst maar eens uitzoeken of ik rechtstreeks in animationshop de afzonderlijke afbeeldinkjes kan bewerken
Nou, goed bezig dan toch? Als het pas de 3e keer is zal het vanzelf steeds beter gaan. Sowieso natuurlijk gewoon goed dat je al gaat en goed voor je lichaamquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand iets te melden??
Ik ben vandaag voor de 3e keer gaan sporten.. Bakte er helemaal niks van, maar was wel kapot na afloop
Komt vanzelf, oefening baart kunstquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand iets te melden??
Ik ben vandaag voor de 3e keer gaan sporten.. Bakte er helemaal niks van, maar was wel kapot na afloop
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
Pffff, alle stilstaande smilies zijn klaar![]()
Nu alle bewegende nog, eerst maar eens uitzoeken of ik rechtstreeks in animationshop de afzonderlijke afbeeldinkjes kan bewerken
10 jaar geleden was de laatste keerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, goed bezig dan toch? Als het pas de 3e keer is zal het vanzelf steeds beter gaan. Sowieso natuurlijk gewoon goed dat je al gaat en goed voor je lichaam
Wat voor sport doe je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand iets te melden??
Absoluut. Rustig aan proberen op te bouwen. Ideaal zou 2 of 3 keer per week zijn maar probeer het eerst zo maar vol te houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was de laatste keer, dus het was wel nodig
![]()
En 1x in de week is te weinig, maar iig beter dan hiervoor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt vanzelf, oefening baart kunst
[..]![]()
Wat voor sport doe je dan? Yoga oid?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, want ik sta al 3 weken goed voor schut
![]()
Maar ik ga gewoon door hoor, no worries
quote:
Dat is alleen maar een gevoel dat je zelf heb joh (dat voor schut staan dus)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, ik doe BBB op de sportschool. Eerst 40 minuten oefeningen op muziek, en dan 20 minuten oefeningen op de grond..
En ik kan het allebei niet best, maar bij "op muziek"sta ik echt voor schut
Tjah, Mart was niet echt vriendelijk voor z'n opvolgerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Lekker spreekwoord staat er nu, wat moet ik daar nu weer van maken
nee dat is duidelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tjah, Mart was niet echt vriendelijk voor z'n opvolger![]()
Oooow, dat komt vanzelf wel naarmate je meer oefent. En, hey, iedereen is ooit beginner geweest en heeft het ooit moeten lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, ik doe BBB op de sportschool. Eerst 40 minuten oefeningen op muziek, en dan 20 minuten oefeningen op de grond..
En ik kan het allebei niet best, maar bij "op muziek"sta ik echt voor schut
Zeg dat welquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Lekker spreekwoord staat er nu, wat moet ik daar nu weer van maken
Graag gedaan friemquote:
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, dat komt vanzelf wel naarmate je meer oefent. En, hey, iedereen is ooit beginner geweest en heeft het ooit moeten leren.
Lief van je maar nee hoor.. Ik ben al blij als ik simpele pasjes kan nadoen. Armen meebewegen of een choreografie is echt een brug te ver.. Snap de pasjes niet, draai de verkkerde kant en op sta uiteindelijk maar stilquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een gevoel dat je zelf heb joh (dat voor schut staan dus)
Thanksquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, dat komt vanzelf wel naarmate je meer oefent. En, hey, iedereen is ooit beginner geweest en heeft het ooit moeten leren.
Natuurlijk, je bent nog maar net begonnen. De meeste mensen kunnen ook niet autorijden na 3 lesjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief van je maar nee hoor.. Ik ben al blij als ik simpele pasjes kan nadoen. Armen meebewegen of een choreografie is echt een brug te ver.. Snap de pasjes niet, draai de verkkerde kant en op sta uiteindelijk maar stil![]()
Maar iedereen is heel lief en zegt dat het nog wel een keer gaat lukken
Wat heeft 'ie verzonnen??quote:
Dank je!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, je bent nog maar net begonnen. De meeste mensen kunnen ook niet autorijden na 3 lesjes![]()
doe je goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Zowwww trage reactie hier:
Ben een avondje weg met m'n werk, we zijn nu aan het pokeren en darten. Blijf ook overnachten hier zometeen
quote:
Klinkt leuk Koenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Ben een avondje weg met m'n werk, we zijn nu aan het pokeren en darten. Blijf ook overnachten hier zometeen
Klinkt goed, veel plezier nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Wat leuk dat jullie blijkbaar regelmatig dit soort toffe dingen doen met het werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe soms nog boogschietenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doet iemand van jullie nog aan sport? En zo ja wat?
Ging 3x per week naar fitness maar sinds 5 maanden mee gestopt. Komt wel weer als ik ga verhuizenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik doe aan zwemmen. Elke zondagmorgen geef ik eerst een uurtje zwemles aan kinderen, en vervolgens heb ik nog een uur om zelf te zwemmen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Boogschieten? Dat lijkt me echt tofquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe soms nog boogschietenEn verder doe ik alles op de fiets en heb ik het geluk dat ik aan de andere kant van de stad werk
![]()
Ga je verhuizen??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ging 3x per week naar fitness maar sinds 5 maanden mee gestopt. Komt wel weer als ik ga verhuizen
Boogschieten kan iedereenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boogschieten? Dat lijkt me echt tofMaar wel moeilijk
![]()
Handig inderdaad. Ik moest vroeger eerst naar hst station fietsen, trein in, overstappen en 10 min lopen naar het werk. Dan in de pauze half uur wandelen en dan omgekeerde route weer naar huis. Klinkt als weinig beweging, maar het hielp wel![]()
Nu loop ik 2 min naar OV, stap in, stap over, en loop 2 min naar werk (niet dat ik NU werk, maar ok). Soms in pauze wel wat wandelen.
Hoop dit jaar te verhuizen jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je verhuizen??
Fitness heb ik nog nooit gedaan. Zou iig begeleiding nodig hebben
Zwemles? Een medestudent van mij deed (doet?) dat ook altijd. En beoordeelde ook afzwemmen en wedstrijden enzo. Was vorig jaar (in nov) nog vrijwilliger bij EK korte baan (als ik het goed zeg).quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe aan zwemmen. Elke zondagmorgen geef ik eerst een uurtje zwemles aan kinderen, en vervolgens heb ik nog een uur om zelf te zwemmen.
En dat voor iemand die vroeger met sporten altijd het kneusje van de klas was![]()
...
ik schrijf spreekwoorden en dat is soms best een sportquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij doet aan denksportquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik schrijf spreekwoorden en dat is soms best een sport
Lijkt me echt leuk om een keer te doen, boogschieten..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boogschieten kan iedereenAlleen heb ik er nu te weinig concentratie voor... Wel jammer...
Ja, precies, als je nu amper hoeft te bewegen van en naar je werk dan scheelt dat echt heel veel
Die sport beoefend de halve KSC geloof ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een proeflesje doen ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk om een keer te doen, boogschieten..![]()
![]()
Weet wel dat ik met de verjaardag van opa of oma ooit In Baarle Nassau was bij een cafe/restaurant waar ze ook boogschietbanen hadden. Helaas toen niet gedaanOf misschien was ik te jong..
Mooi nummerquote:
Owh, waarheen???quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop dit jaar te verhuizen ja
Ik heb een tijd een personal trainer gehad
Ja, zwemles. Ik mag voor de diploma's A, B en C lesgeven. Beoordelen van examens en dergelijke dan weer niet, maar daar kan ik altijd nog eens een cursus voor doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwemles? Een medestudent van mij deed (doet?) dat ook altijd. En beoordeelde ook afzwemmen en wedstrijden enzo. Was vorig jaar (in nov) nog vrijwilliger bij EK korte baan (als ik het goed zeg).
Maar wat doe je zelf dan in dat uurtje zwemmen? Afstand maken? Snelheid verbeteren? Ik welke slagen?
Ik kan eigenlijk alleen de schoolslag. Hoewel ik de (oude) diploma's A, B en C heb
me2quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik dan toch langskom voor die site dan neem ik m'n boog meequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
me2ennuh boogschieten ( af en toe)
In Noord Londonquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, waarheen???![]()
Personal trainer lijkt me ook wel wat.. Maar lijkt me vooral ERG prijzig
Kom ik wel naar Zwollequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon een keertje een proeflesje doen ofzoKan altijd wel
En anders kom je maar een keer naar Zwolle, kan mijn pappie je leren
[..]
Mooi nummer
Is goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom ik wel naar Zwolle![]()
![]()
Kan ik jou zien, en je papa en en leren boogschieten én misschien nog een vriendinnetje opzoeken dat daar net woont
Lieverd, m'n kantoor / werkplaats is in tilburg en de doel is ergens andersquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik dan toch langskom voor die site dan neem ik m'n boog mee![]()
Ja, wel gehad. Ook vlinderslag en rugslag ed.. Maar nooit meer toegepastquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, zwemles. Ik mag voor de diploma's A, B en C lesgeven. Beoordelen van examens en dergelijke dan weer niet, maar daar kan ik altijd nog eens een cursus voor doen.
In dat uurtje voor mezelf zwem ik meestal wat baantjes, om mijn conditie en techniek op peil te houden. En dan dus schoolslag, rugslag, borst- en rugcrawl. Vlinderslag heb ik nooit echt goed beheerst.
En met het oude A, B, C heb je als het goed is toch ook de crawls gehad?
If I show you mine, you'll show me yours?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lieverd, m'n kantoor / werkplaats is in tilburg en de doel is ergens anders![]()
Maar je mag hem natuurlijk meebrengen om te laten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Klinkt helemaal geweldigquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed![]()
We hebben net een nieuw clubgebouw, dus van het zomer een keer lekker in het zonnetje
Mag ik dan ook weer eens komen schietenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed![]()
We hebben net een nieuw clubgebouw, dus van het zomer een keer lekker in het zonnetje
Ademhalen vind ik ook altijd rot bij borstcrawlquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, wel gehad. Ook vlinderslag en rugslag ed.. Maar nooit meer toegepast, schoolslag was makkelijker (vooral ook makkelijker ademhalen)
![]()
Dus nu kan ik het niet meer
Jij ook al boogschieten?? Leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
me2ennuh boogschieten ( af en toe)
Weer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik dan ook weer eens komen schieten?
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 191 Marijkezwolle
02. 133 MPG
03. 126 friemelaar
04. 106 Barretje80
05. 105 DaMart
06. 104 RockNijntje
07. 101 Whiskers2009
08. 094 pgrferrari
09. 081 wel.o.k
10. 077 Stuart
11. 074 LovelyLady
12. 066 goldfinger1963
13. 061 Symphonic
14. 056 Toekito
15. 054 Trevland
16. 053 Kentekenplaat
17. 050 MissMSX
18. 049 TheFamousMan
19. 043 Panda72
20. 040 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
toekenquote:
Ja, ik heb wel eens eerder geschoten hequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weer?Maar ja hoor, je mag best ns mee
![]()
Truste Toekquote:
Op werkdagen sta ik meestal zelfs nog lager johquote:
Ik ga meequote:
zekers, goed eten, lekkere biertjes en wijntje en leuk gezelschapquote:
Truste Marijkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga mee
Trusten allemaal
wil jij leren zwemmenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, nog geen zwemles-aanbod tot op heden
Handjes boven de dekens dan hequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga mee
Trusten allemaal
Klinkt als een heel leuke avondquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, goed eten, lekkere biertjes en wijntje en leuk gezelschap
en ik won nog een fles wijn met pokeren ook
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, goed eten, lekkere biertjes en wijntje en leuk gezelschap
en ik won nog een fles wijn met pokeren ook
Hehehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
die houdt niet van wijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit je die nu op te lurken??![]()
Of geef je die aan mevrouw Koen?
Nee, want dat is koudquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens dan he!
Slaap lekker Liebchen
Volgens mij moet jij ook maar eens gaan tukkenquote:
ik kom net binnenvallen he dus geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij ook maar eens gaan tukken
Slaap wel Toekquote:
Wel trusten meissiequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga mee
Trusten allemaal
Ik schreef net:quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom net binnenvallen he dus geen idee waar het over gaat
Ik heb meer tijd dan jijquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef friemelaar het volgende:
Aanpassen van bewegende smilies gaat ook goed met animationshop
Vooral vermoeiend maar nu een extra lang weekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
iedereen een leuke/fijne/bevredigende dag gehad?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend maar nu een extra lang weekend_
NU al?? Bofferdquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend maar nu een extra lang weekend_
Ik heb gesport, goed he??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
iedereen een leuke/fijne/bevredigende dag gehad?
geweldigquote:
Dit 'geintje' kost mij ook een dag maar ik voel me niet helemaal geweldig dus heb maar ingestemtquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ik mot gewoon nog 2 dagen aan de bak
quote:Top 100 van woensdag 23 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 318 Stuart
013. 244 Whiskers2009
020. 208 Marijkezwolle
026. 181 MissMSX
039. 150 RockNijntje
042. 146 pgrferrari
049. 137 MaleDuck
052. 135 MPG
057. 130 DaMart
059. 127 friemelaar
073. 114 Barretje80
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geweldig
dat woord staan bij mij niet in het woordenboek
ik nog 3quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
ik mot gewoon nog 2 dagen aan de bak
zondagquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer ben jij eigenlijk eens vrij
We staan aan de top Stuquote:
Best knap eigenlijk in 3,5 uur tijdquote:
Goed he (maar was over HEEL Fok! hoor)quote:
Hmmm, zou ook best een burger lustenquote:
quote:
goed ideequote:
Nachtwinkelquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed idee
mja moet je wel iets hebben om er in te doen he![]()
ff sjekkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zit daar voor eetbaars in??
Ja, dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed idee
mja moet je wel iets hebben om er in te doen he![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
grmblllll
vorige keren dat ik hier was zaten er nog chips in
nu alleen een reep chocola
Niet echt heel spannend dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef Koen66 het volgende:
grmblllll
vorige keren dat ik hier was zaten er nog chips in
nu alleen een reep chocola
Nee joh, zal niet weggaan zonder iets te zeggen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is de rest pitten?? Dan heb ik het afscheid van een paar mensen gemist![]()
Sorry
Heb je die uiers getackeld?? Dat moet ik zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:41 schreef Symphonic het volgende:
Zo weer een spreekwoord: De kersen uit het molenraam vissen - deel 2
ja, de moeilijkste tot nu toe welquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je die uiers getackeld?? Dat moet ik zien
"Ieder melkveeboer weet dat als je je koeien met respect behandelt en ze een bestaan zonder levert"quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, de moeilijkste tot nu toe wel
verbeterd, thanksquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Ieder melkveeboer weet dat als je je koeien met respect behandelt en ze een bestaan zonder levert"
Zonder wat??
dank jequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar verder heel goed opgelost Symph!!![]()
Je hebt weekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Stuart het volgende:
Neem nog maar een Strongbow voor het slapen gaan denk ik
Daarom, kan ik er maar net zo goed van proberen te genietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |