Ja, zelfs ik hield het droogquote:
Jaquote:
Haar naam was Sarahquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
Welke film heb je gezien??
Veel te goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Sym.
Hoe rolden je ballen vanavond?.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dat kun je altijd van me krijgen
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WhiskWat goed dat je er toch weer bent
Hoe ist?
Dat ondanks al je snot?quote:
Welterustenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Pgr weet nog niet of hij morgen naar stage gaat.
Maar weet wel dat hij slapen gaat![]()
Heb ik toevallig net een boekrecensie van gelezen.. Klinkt idd mooi, maar ook wel verdrietigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik hield het droog
[..]
Ja
[..]
Haar naam was Sarah
Fijn om te horenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Gaat wel goed nu. Stuk rustiger, en doe het rustig aan..
En morgen weer naar de psych
Lekker slapen en beterschapquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan je het boek echt aanraden. Het is een tikkeltje voorspelbaar maar ook echt super mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net een boekrecensie van gelezen.. Klinkt idd mooi, maar ook wel verdrietig
Hoi Peterquote:
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik hield het droog
[..]
Ja
[..]
Haar naam was Sarah
Truste liefiequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Welterusten Bosquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..
Nu echt naar bed
Paintshoppro dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een programma om dat aan te passen?
Ja, is die mooi?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..
Nu echt naar bed
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn om te horen
[..]
Lekker slapen en beterschap
Nee, die had in zijn broek gezeken, nou goedquote:
Ja echt, had ik in 2 of 3 dagen uitgelezen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is die mooi?Dan ga ik die eens proberen
Lekker slapen Bos
Bedankt voor de tip!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je het boek echt aanraden. Het is een tikkeltje voorspelbaar maar ook echt super mooi![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom die
???? Verkeerd geklikt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |