Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je weer vroeg op morgen Bos?quote:
Ja, een van de weinige Nederlandstalige nummers die ik ook erg mooi vindquote:
Maar je hebt wel een programma om dat aan te passen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is geen optie, de achtergrond van de pagina is zwart met grijs![]()
Dan valt het op dat er lichtgrijse pixels aan de rand van de smilie zitten
NIet perse.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je weer vroeg op morgen Bos?
Dat is wel een mooie tijd eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet perse.
Om 10.00 staat iemand van de begeleiding op de stoep
Kennelijk niet, anders vroeg hij toch niet om hulpquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een programma om dat aan te passen?
Ja dank je.quote:
Als het maar lekker wasquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je.
Ik had dus vanavond Enchilada's met gehakt en spinazie op. En helemaal niet duur. Nog geen 15 euro dacht ik.
Hoiquote:
Ja ook wel goed voor me, want normaal begin ik om 10..00 uur met werken (ma,di,wo en vrij)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie tijd eigenlijk
Hield Toek het droog?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoi allemaalPrachtige film gekeken net, maar het boek is zoals bijna altijd mooier
Sarah?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoi allemaalPrachtige film gekeken net, maar het boek is zoals bijna altijd mooier
Whiskquote:
Nou, prima tijd dus en past dan prima in je routinequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ook wel goed voor me, want normaal begin ik om 10..00 uur met werken (ma,di,wo en vrij)
Hoi Marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja, zelfs ik hield het droogquote:
Jaquote:
Haar naam was Sarahquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
Welke film heb je gezien??
Veel te goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Sym.
Hoe rolden je ballen vanavond?.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dat kun je altijd van me krijgen
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WhiskWat goed dat je er toch weer bent
Hoe ist?
Dat ondanks al je snot?quote:
Welterustenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Pgr weet nog niet of hij morgen naar stage gaat.
Maar weet wel dat hij slapen gaat![]()
Heb ik toevallig net een boekrecensie van gelezen.. Klinkt idd mooi, maar ook wel verdrietigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik hield het droog
[..]
Ja
[..]
Haar naam was Sarah
Fijn om te horenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Gaat wel goed nu. Stuk rustiger, en doe het rustig aan..
En morgen weer naar de psych
Lekker slapen en beterschapquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan je het boek echt aanraden. Het is een tikkeltje voorspelbaar maar ook echt super mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik toevallig net een boekrecensie van gelezen.. Klinkt idd mooi, maar ook wel verdrietig
Hoi Peterquote:
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik hield het droog
[..]
Ja
[..]
Haar naam was Sarah
Truste liefiequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
Welterusten Bosquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..
Nu echt naar bed
Paintshoppro dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een programma om dat aan te passen?
Ja, is die mooi?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien al eerder gedaan, maar je moet echt Kwetsbaar lezen van De Rosnay. Prachtig, misschien wel beter dan Sarah..
Nu echt naar bed
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn om te horen
[..]
Lekker slapen en beterschap
Nee, die had in zijn broek gezeken, nou goedquote:
Ja echt, had ik in 2 of 3 dagen uitgelezen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, is die mooi?Dan ga ik die eens proberen
Lekker slapen Bos
Bedankt voor de tip!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je het boek echt aanraden. Het is een tikkeltje voorspelbaar maar ook echt super mooi![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom die
???? Verkeerd geklikt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |