Whiskyquote:
Stuquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whisky
Hehe, ik typte dat net ook in MEN
Spelletjes in Mens Erger je Nietquote:
Dank!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spelletjes in Mens Erger je Niet
Het schiet al op maar moet al m'n smilies bewerkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
stilstaande plaatjes doe ik met ACDsee, IrfanView of gewoon met Paint. Animated gifs met Ulead GIF Animator
Hoe is het nou?quote:
Ik gebruik voor alle bewerkingen Photoshop CS4 nu. Werkt wel prettig, alleen jammer dat je van bestaande bewegende gifs alleen maar het eerste frame kunt zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
stilstaande plaatjes doe ik met ACDsee, IrfanView of gewoon met Paint. Animated gifs met Ulead GIF Animator
Gaat wel ok nuquote:
Wel redelijk. Toch best wel een actief dagje gehad. Maar zo maar naar bed, denk ikquote:
Fijn om te horen dat het weer een stuk rustiger is en het wel ok gaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat wel ok nuHeeeeeeel stuk rustiger op het moment
![]()
Doe het rustig aan en morgen weer naar de psych
Fijn om te horen!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk. Toch best wel een actief dagje gehad. Maar zo maar naar bed, denk ik
Of je maakt je achtergrond witquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het schiet al op maar moet al m'n smilies bewerken![]()
Blijken allemaal een wit randje te hebben op een donkere achtergrond en dat ziet er niet uit
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het weer een stuk rustiger is en het wel ok gaat.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je maakt je achtergrond wit.
Ja dank je. Ben lekker uit eten geweest met een goede vriend..quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen!!![]()
Slaap lekker alvast
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je. Ben lekker uit eten geweest met een goede vriend..
Dat is geen optie, de achtergrond van de pagina is zwart met grijsquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je maakt je achtergrond wit.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
No thnx, want jij bent de lieverd
Woohooquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Wow, wat een liefde hier vanavond van iedereen...![]()
![]()
![]()
Dat krijg je altijd van mequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Wow, wat een liefde hier vanavond van iedereen...![]()
![]()
![]()
Enchilada's met gehakt en iig spinazie..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |