Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mart had wel de lapoquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
[KSC #2.915] Met een Breezer in de hand zingen we voor Marijke!
Te laat komen kan dan weer WEL bij Veoliaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
[KSC #2.915] Met een Breezer in de hand zingen we voor Marijke!
Dr_Muckquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te laat komen kan dan weer WEL bij Veolia
Gewoon. buig voor mijn stokbrood-busting powerzquote:
Voor je wattes?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. buig voor mijn stokbrood-busting powerz
Gaan we hier maar verder, hier is in gereageerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart had wel de lapoMaar mij maakt het niet uit
Lief van de TT Mart
Om die TT nog een beetje eer aan te doen:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart had wel de lapoMaar mij maakt het niet uit
Lief van de TT Mart
Ja, lijkt mij ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan we hier maar verder, hier is in gereageerd.
Matthias en breezerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Om die TT nog een beetje eer aan te doen:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Kwartettenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
wat zijn jullie allemaal aan het doen met die topics
Het was een gebbetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
Volposten, muckende Fles, twee nieuwe... die van mij maar dicht ondanks de TT.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
Veolia is een onnoemelijk FAALbedrijf. EN Frans. Hence stokbroodquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor je wattes?![]()
Maar is goed hoor
Whaoh! Jaoh! Sandwichenquote:
Checkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veolia is een onnoemelijk FAALbedrijf. EN Frans. Hence stokbrood
vo lposten kan ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volposten, muckende Fles, twee nieuwe... die van mij maar dicht ondanks de TT.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, dat had ik nog niet gedaan vanavond
Binnen blijven dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
het is hier overigens spekglad buiten
doe maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
Ik ga even koffiedrinken. Wie wil er ook een bakje?
quote:Warme choco verraadt inbreker
ROOSENDAAL - Een inbreker in een bedrijfspand in Roosendaal heeft zichzelf verraden door een bekertje warme chocolademelk uit de automaat te tappen. De politie hield de 29-jarige verdachte buiten het pand aan.
Hij was in het bezit van een zak cacaopoeder. Dat maakte de politie woensdag bekend.
De politie was na een inbraakmelding naar het bedrijf aan de Westelijke Havendijk gegaan. Binnen zagen agenten dat er zojuist warme choco was getapt uit de automaat.
De lekbak was vol en er lagen verse druppels choco op de vloer. Ze volgen het druppelspoor naar buiten waar ze de 29-jarige aantroffen met een zak cacaopoeder voor thuisgebruik.
Tijdens het verhoor vertelde de verdachte over een maat die ook bij de inbraak was betrokken. Deze 41-jarige uit Etten-Leur is ook opgepakt.
Bron: ANP
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij moet er nog iemand naar huis vanavond
Jaquote:
* MPG schenkt wok een bakkie inquote:
Wattanquote:
ik ben thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wie dan?
Jij?
Ben je nog niet thuis?
Dat is niet erg hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb sinds zaterdag geen koffie meer gedronken
OMG ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* wel.o.k slaat lovely op haar wang met vlakke handquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohnoes... STquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben thuis![]()
ging er niet iemand haar zus helpen?
Oh zo, daar had ik helemaal niet aan gedachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben thuis![]()
ging er niet iemand haar zus helpen?
droog bij jullie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh zo, daar had ik helemaal niet aan gedachtmaar tussen Zwolle en waar jij zit, zit heel veel afstand he?
Ja, en bij bij ons is het nog niet glad. Dus in Zwolle misschien ook wel niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh zo, daar had ik helemaal niet aan gedachtmaar tussen Zwolle en waar jij zit, zit heel veel afstand he?
Maar hoe verder naar het oosten, hoe meer sneeuw zou blijven liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee ik heb net een mok thee op johquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG ...
* MPG maakt een lekkere Latte voor LL
het gaat die kant opquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoe verder naar het oosten, hoe meer sneeuw zou blijven liggen.
* LovelyLady geeft een vuiststomp terug.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k slaat lovely op haar wang met vlakke hand
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik heb net een mok thee op joh
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Oiquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ben in Rotterdamquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ben in Rotterdam![]()
Nee klopt, ik ga morgen terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is waar ook, maar jij gaat niet terug vanaaf
Geniet ervan mopquote:
woonde haar zus niet den haag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee klopt, ik ga morgen terug![]()
Dus heb geen flauw idee hoe het is in Zwolle
later moppiequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
En nu echt ff koffie drinken...
Tot zo lieverds![]()
Tot zo MPGquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
Tot zo lieverds![]()
Neequote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
Tot zo lieverds![]()
o dan was dat hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeZwolle, een vriendin van haar woont in Den Haag
Dus ze hoeft maar een klein stukjequote:
gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus ze hoeft maar een klein stukje
Hoi Pgrquote:
WWquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Woeii. Soms zit je weken aan te kutten en krijg je op één middag en gruwelijk doorbraak in het schrijven van je scriptie.
Dat klinkt positiefquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Woeii. Soms zit je weken aan te kutten en krijg je op één middag en gruwelijk doorbraak in het schrijven van je scriptie.
Woohooquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik mag geen kindjes maken
quote:
De aanleiding, doelstelling en hoofd- / deelvragen waren al af, dus dat was al lekker. We hadden enorm veel problemen met ons theoretisch kader (we moeten een methode gaan beschrijven hoe wij methodieken gaan vergelijken, waarmee wij een methodiek bij een instelling kunnen gaan onderzoeken). Twee weken lang allemaal zoektermen ingetikt, gezocht, lesboeken doorgelezen, maar we zaten echt even vast.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WW![]()
Tof hoor
Schiet het op?
Staat dat in de bijsluiter ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben nog wel ziek, maar ik kan morgen wel weer gaan werken.
Was vandaag naar het ziekenhuis geweest
En krijg medicatie, en mag daarom geen kindjes maken
Ik ben ook even bijzonder gelukkig.quote:
quote:
Dat mag niet anders krijg ik allemaal misvormde Mini's.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat dat in de bijsluiter ?
Toch wel fijn danquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben ook even bijzonder gelukkig.
[..]
whut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat mag niet anders krijg ik allemaal misvormde Mini's.
Dus double dutch
Geweldig is datquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De aanleiding, doelstelling en hoofd- / deelvragen waren al af. We hadden enorm veel problemen met ons theoretisch kader (we moeten een methode gaan beschrijven hoe wij methodieken gaan vergelijken, waarmee wij een methodiek op bij instelling kunnen gaan onderzoeken). Twee weken lang allemaal zoektermen ingetikt, gezocht, lesboeken doorgelezen, maar we zaten echt even vast.
Gisteren een babbeltje met mijn baas (die een beetje in het zelfde schuitje zit, maar dan een treetje hoger als promovendus) bij Saxion en hij gaf de doorslag. Dankzij zijn tip schieten we er nu opeens doorheen, 3 pagina's in een middagje doorheen gewerkt.
Zware medicijnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?wat voor medicijnen zijn dat dan?
Ik word van heel veel dingen gelukkig... Maar hier nog wel een beetje extra.quote:
Heerlijk he? Net alsof je op een literaire muur doodloopt, elke keer tegenaan rent en opeens er doorheen schiet en kan doorstomen naar je doel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geweldig is datIk had hetzelfde probleem met mijn scriptie
Tof dat het nu lekker opschiet
stuartquote:
Laterquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuart
en ik ben weer weg
laters
Succes met strijken Ladyquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even een begin maken met strijken
nu een beetje, morgen een beetje
Ik heb hier nog wel een paar overhemden voor je.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even een begin maken met strijken
nu een beetje, morgen een beetje
quote:
Ja mooie zeker? Ik hou wel van overhemdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een paar overhemden voor je.
Ik vind ze mooi, anders had ik ze niet gekocht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ja mooie zeker? Ik hou wel van overhemden
Maar niet om te strijken
Ja, beetje droevige post, sorryquote:
Ja hij staat al vele jaren stil of bijna stil.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje droevige post, sorry
Ben hem dus voorbij op de 15e plaats in de top 500![]()
oh nou jij mag ze zelf wel strijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist nog eentje van deze bijbesteld.
We hebben een KSC'er in de top 15? Netjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje droevige post, sorry
Ben hem dus voorbij op de 15e plaats in de top 500![]()
toe maar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist nog eentje van deze bijbesteld.
Want die is niet mooi?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh nou jij mag ze zelf wel strijken
Zwarte spijkerbroek erbij, et voila.quote:
Ja, dat klopt. Zijn 2e account heeft ook al 100kquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hij staat al vele jaren stil of bijna stil.
waar heb jij die alltimeposts vandaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Zijn 2e account heeft ook al 100k
Ik zag in een overzichtje van Arcee dat ik 2 jaar en 280 dagen niet actief ben geweest
Ehm, 3 zelfs (Flash en Pheno ook)quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We hebben een KSC'er in de top 15? Netjes.
Waarvan? Dag, week, maand, jaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar heb jij die alltimeposts vandaan?
En admins en frontpage-lui. Dit is duidelijk de elite-stek van FOK!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, 3 zelfs (Flash en Pheno ook)
Gewoon onderaan de pagina op top 500 klikkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alltime dat jij ergens top 15 binnenstormt?
ah. bmet mijn 12.000 ong kom ik er nog lan niet inquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon onderaan de pagina op top 500 klikken
Nog even iets langer meedoen dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ah. bmet mijn 12.000 ong kom ik er nog lan niet in
Ik vind het al veel. zoveel in 4 maandenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog even iets langer meedoen dus
Dat is mijn nummer!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Om die TT nog een beetje eer aan te doen:
[ afbeelding ]
Admin? Zo ver ben ik nog nét niet hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En admins en frontpage-lui. Dit is duidelijk de elite-stek van FOK!
strak planquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker niet strijken
doe ik morgenochtend wel
Gelijk heb je meidquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
doe ik morgenochtend wel
Gelijk heb je, zeker na zo'n vermoeiende dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
doe ik morgenochtend wel
Jij bent meer van de klassieke overhemden?quote:
Ik loop graag op de zaken vooruit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin? Zo ver ben ik nog nét niet hoor...
Zo is dat, loopt (helaas) toch niet wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
doe ik morgenochtend wel
Nee hoor, das een zelfbenoemd iets, ik heb helemaal niet meer rechten dan elke andere user op de wiki.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent meer van de klassieke overhemden?
[..]
Ik loop graag op de zaken vooruit.Maar wiki-master is toch adminfunctie op de wiki-afdeling?
Ligt eraan hoe lang je het laat staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat, loopt (helaas) toch niet weg
Neem aan dat het schoon isquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je het laat staan
Ik schaar je onder admins, al die functies ga ik toch niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, das een zelfbenoemd iets, ik heb helemaal niet meer rechten dan elke andere user op de wiki.
Wel ben ik site-admin van de FP, dus net onder de algemene admins.
De strijk is niet zoiets als een buffet hequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je het laat staan
"Diner dansant"quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
De strijk is niet zoiets als een buffet he...
Daar lukt het namelijk wel mee, als je het maar lang genoeg laat staan:
Warm buffet -> koud buffet -> lopend buffet...
Ja, maar of je het ook schoon strijkt of met een compleet buffet erdoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
De strijk is niet zoiets als een buffet he...
Daar lukt het namelijk wel mee, als je het maar lang genoeg laat staan:
Warm buffet -> koud buffet -> lopend buffet...
Nu heb je ook nog de FP gehaald, Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
Dit was niet handig van je, Trev.
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Friemelaar, je koffiedrab ligt te drogen
Ik zit nu 7 jaar op Fok! en kom nagenoeg NOOIT op de FPquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.
De wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.
Heb je beide versiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Angry birds is echt een suf spel
Beide? Ik heb het op de iPad gezien en draai het zelf op Android nuquote:
Er is ook een seasons versiequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide? Ik heb het op de iPad gezien en draai het zelf op Android nu
Halloween en Valentijns versie, wel grappigquote:
Ja, dat is echt iets voor laat op de avondquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai ik ben ik nog wel
beetje muziek sorteren en uitzoeken.. waar ben ik aan begonnen
En posten doe je duidelijk ook zelden na 20:30quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit koffie na 20.30
Das een kutklusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai ik ben ik nog wel
beetje muziek sorteren en uitzoeken.. waar ben ik aan begonnen
Nee juist nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En posten doe je duidelijk ook zelden na 20:30
ja maar muziekquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is echt iets voor laat op de avond
Ik ben ook gek op muziekquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar muziek![]()
En DJ LoLa voor radio onzin
M'n grapje...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee juist niet
http://www.thuisserver.ne(...)1&user_name_id=Bos81
Meeste posts tussen 21.00 en 22.00
Best wel cool om met muziek door de tijd te reizenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit nu de allereerste hitzones door te spitten
Het is al laat. Ik vergeef jequote:
DJ LoLaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar muziek![]()
En DJ LoLa voor radio onzin
Ik vind het echt bizar dingen nu te luisteren die ik vroeger echt grijs gedraaid heb.. ik ben ook zelf zo vaak van muziekstijlen veranderen, sommige dingen vind ik nog steeds goed, sommige dingen denk ik WTF !!! hoe kan je dat leuk gevonden hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best wel cool om met muziek door de tijd te reizen![]()
OMGquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit nu de allereerste hitzones door te spitten
Ja, dat is wel herkenbaar. Ik ben ook graag met muziek bezigquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dingen nu te luisteren die ik vroeger echt grijs gedraaid heb.. ik ben ook zelf zo vaak van muziekstijlen veranderen, sommige dingen vind ik nog steeds goed, sommige dingen denk ik WTF !!! hoe kan je dat leuk gevonden hebben
Ouwe lulquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG:
Backstreet Boys, Spice Girls, All Saints, Charly Lownoise & Mental Theo, Total Touch, Robbie Williams, etc...
90's Disco
quote:
En het is nooit meer goedgekomen he?quote:
Ik vind de jaren 80 echt geweldigquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is wel herkenbaar. Ik ben ook graag met muziek bezig
Toch vind ik vrij veel muziek van vroeger, zeker de jaren 80, nog steeds erg goed![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het is nooit meer goedgekomen he?
Geestelijk of lichamelijk?quote:
Wat tof. Dan zul je bij veel nummers wel leuke herinneringen hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de jaren 80 echt geweldigik ben er inmiddels mee opgegroeid, mijn vader die had een radiostation op zolder
en als klein kind waggelde ik overal tussen ik wist ook precies waar mijn lievelings-single stond
Wat was je lievelings-single?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de jaren 80 echt geweldigik ben er inmiddels mee opgegroeid, mijn vader die had een radiostation op zolder
en als klein kind waggelde ik overal tussen ik wist ook precies waar mijn lievelings-single stond
Nee. Haat me maar, het maakt niet meer uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het is nooit meer goedgekomen he?
Ik ben zelf ook een mopperkontquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar toch is fles heel liefsoms een mopperkont maar toch heel lief, heus waar
Overdrijf es nie zo jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Maar toch is fles heel liefsoms een mopperkont maar toch heel lief, heus waar
Geestelijk heb ik al genoeg problemen, dus kan er best wel iets bij. Dan blijf ik lichamelijk nog gezond tenminste.quote:
Haten? Nee hoor. Ik heb meelij met jequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Haat me maar, het maakt niet meer uit
Over het lief of over het mopperen?quote:
Voor het evenwicht zou het beter zijn als je ook lichamelijk wat mankementen hebtquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geestelijk heb ik al genoeg problemen, dus kan er best wel iets bij. Dan blijf ik lichamelijk nog gezond tenminste.
Ja misschien wel, dilemma dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor het evenwicht zou het beter zijn als je ook lichamelijk wat mankementen hebt
We zullen eens zien, ik wacht eerst maar even afquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu eens kijken of iemand uiers met de voeten gaat porren.
Nee hoor, ik heb net voor je gekozenquote:
Zo worden we geen vriendjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haten? Nee hoor. Ik heb meelij met je
Hmmmzquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan dat nummer dus niet vinden
Harder zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Welke is het Lovely ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Moet dat dan?quote:
Welk nummerquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ohquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb net voor je gekozen
En dan je bed in!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh
even lekker douchen
Mag wel na deze voor mij toch best wel lange dag.
Patricia Paayquote:
Maar je wilt het graag?quote:
Paint?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef friemelaar het volgende:
Iemand die wet hoe je op een lazymans manier (stilstaande) gifjes kunt bijwerken ?
Weet jij hoe een koe een haas vangt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef friemelaar het volgende:
Iemand die wet hoe je op een lazymans manier (stilstaande) gifjes kunt bijwerken ?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet jij hoe een koe een haas vangt?
Heey, je doet me aan een liedje denkenquote:
Eerst nog even een kop thee denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan je bed in!
Zie je, ik speel wel je PA
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet jij hoe een koe een haas vangt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten lovelyquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel douchen en naar bed ik ben echt onwijs moe
Welterusten LieflijkeDamequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Sweet dreams Ladyquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
truste Lovelyquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Doe het nu met paint shoppro maar het zijn er nogal watquote:
Whiskyquote:
Stuquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Whisky
Hehe, ik typte dat net ook in MEN
Spelletjes in Mens Erger je Nietquote:
Dank!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Spelletjes in Mens Erger je Niet
Het schiet al op maar moet al m'n smilies bewerkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
stilstaande plaatjes doe ik met ACDsee, IrfanView of gewoon met Paint. Animated gifs met Ulead GIF Animator
Hoe is het nou?quote:
Ik gebruik voor alle bewerkingen Photoshop CS4 nu. Werkt wel prettig, alleen jammer dat je van bestaande bewegende gifs alleen maar het eerste frame kunt zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
stilstaande plaatjes doe ik met ACDsee, IrfanView of gewoon met Paint. Animated gifs met Ulead GIF Animator
Gaat wel ok nuquote:
Wel redelijk. Toch best wel een actief dagje gehad. Maar zo maar naar bed, denk ikquote:
Fijn om te horen dat het weer een stuk rustiger is en het wel ok gaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat wel ok nuHeeeeeeel stuk rustiger op het moment
![]()
Doe het rustig aan en morgen weer naar de psych
Fijn om te horen!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk. Toch best wel een actief dagje gehad. Maar zo maar naar bed, denk ik
Of je maakt je achtergrond witquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het schiet al op maar moet al m'n smilies bewerken![]()
Blijken allemaal een wit randje te hebben op een donkere achtergrond en dat ziet er niet uit
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat het weer een stuk rustiger is en het wel ok gaat.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je maakt je achtergrond wit.
Ja dank je. Ben lekker uit eten geweest met een goede vriend..quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen!!![]()
Slaap lekker alvast
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je. Ben lekker uit eten geweest met een goede vriend..
Dat is geen optie, de achtergrond van de pagina is zwart met grijsquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je maakt je achtergrond wit.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
No thnx, want jij bent de lieverd
Woohooquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Wow, wat een liefde hier vanavond van iedereen...![]()
![]()
![]()
Dat krijg je altijd van mequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Wow, wat een liefde hier vanavond van iedereen...![]()
![]()
![]()
Enchilada's met gehakt en iig spinazie..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |