Hoi Pgrquote:
WWquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Woeii. Soms zit je weken aan te kutten en krijg je op één middag en gruwelijk doorbraak in het schrijven van je scriptie.
Dat klinkt positiefquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Woeii. Soms zit je weken aan te kutten en krijg je op één middag en gruwelijk doorbraak in het schrijven van je scriptie.
Woohooquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, want ik mag geen kindjes maken
quote:
De aanleiding, doelstelling en hoofd- / deelvragen waren al af, dus dat was al lekker. We hadden enorm veel problemen met ons theoretisch kader (we moeten een methode gaan beschrijven hoe wij methodieken gaan vergelijken, waarmee wij een methodiek bij een instelling kunnen gaan onderzoeken). Twee weken lang allemaal zoektermen ingetikt, gezocht, lesboeken doorgelezen, maar we zaten echt even vast.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WW![]()
Tof hoor
Schiet het op?
Staat dat in de bijsluiter ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben nog wel ziek, maar ik kan morgen wel weer gaan werken.
Was vandaag naar het ziekenhuis geweest
En krijg medicatie, en mag daarom geen kindjes maken
Ik ben ook even bijzonder gelukkig.quote:
quote:
Dat mag niet anders krijg ik allemaal misvormde Mini's.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Staat dat in de bijsluiter ?
Toch wel fijn danquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben ook even bijzonder gelukkig.
[..]
whut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat mag niet anders krijg ik allemaal misvormde Mini's.
Dus double dutch
Geweldig is datquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De aanleiding, doelstelling en hoofd- / deelvragen waren al af. We hadden enorm veel problemen met ons theoretisch kader (we moeten een methode gaan beschrijven hoe wij methodieken gaan vergelijken, waarmee wij een methodiek op bij instelling kunnen gaan onderzoeken). Twee weken lang allemaal zoektermen ingetikt, gezocht, lesboeken doorgelezen, maar we zaten echt even vast.
Gisteren een babbeltje met mijn baas (die een beetje in het zelfde schuitje zit, maar dan een treetje hoger als promovendus) bij Saxion en hij gaf de doorslag. Dankzij zijn tip schieten we er nu opeens doorheen, 3 pagina's in een middagje doorheen gewerkt.
Zware medicijnenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut?wat voor medicijnen zijn dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |