Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mart had wel de lapoquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
[KSC #2.915] Met een Breezer in de hand zingen we voor Marijke!
Te laat komen kan dan weer WEL bij Veoliaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
[KSC #2.915] Met een Breezer in de hand zingen we voor Marijke!
Dr_Muckquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Te laat komen kan dan weer WEL bij Veolia
Gewoon. buig voor mijn stokbrood-busting powerzquote:
Voor je wattes?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon. buig voor mijn stokbrood-busting powerz
Gaan we hier maar verder, hier is in gereageerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart had wel de lapoMaar mij maakt het niet uit
Lief van de TT Mart
Om die TT nog een beetje eer aan te doen:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart had wel de lapoMaar mij maakt het niet uit
Lief van de TT Mart
Ja, lijkt mij ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaan we hier maar verder, hier is in gereageerd.
Matthias en breezerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Om die TT nog een beetje eer aan te doen:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Kwartettenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
wat zijn jullie allemaal aan het doen met die topics
Het was een gebbetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
Volposten, muckende Fles, twee nieuwe... die van mij maar dicht ondanks de TT.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
Veolia is een onnoemelijk FAALbedrijf. EN Frans. Hence stokbroodquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor je wattes?![]()
Maar is goed hoor
Whaoh! Jaoh! Sandwichenquote:
Checkquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veolia is een onnoemelijk FAALbedrijf. EN Frans. Hence stokbrood
vo lposten kan ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volposten, muckende Fles, twee nieuwe... die van mij maar dicht ondanks de TT.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, dat had ik nog niet gedaan vanavond
Binnen blijven dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
het is hier overigens spekglad buiten
doe maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
Ik ga even koffiedrinken. Wie wil er ook een bakje?
quote:Warme choco verraadt inbreker
ROOSENDAAL - Een inbreker in een bedrijfspand in Roosendaal heeft zichzelf verraden door een bekertje warme chocolademelk uit de automaat te tappen. De politie hield de 29-jarige verdachte buiten het pand aan.
Hij was in het bezit van een zak cacaopoeder. Dat maakte de politie woensdag bekend.
De politie was na een inbraakmelding naar het bedrijf aan de Westelijke Havendijk gegaan. Binnen zagen agenten dat er zojuist warme choco was getapt uit de automaat.
De lekbak was vol en er lagen verse druppels choco op de vloer. Ze volgen het druppelspoor naar buiten waar ze de 29-jarige aantroffen met een zak cacaopoeder voor thuisgebruik.
Tijdens het verhoor vertelde de verdachte over een maat die ook bij de inbraak was betrokken. Deze 41-jarige uit Etten-Leur is ook opgepakt.
Bron: ANP
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij moet er nog iemand naar huis vanavond
Jaquote:
* MPG schenkt wok een bakkie inquote:
Wattanquote:
ik ben thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wie dan?
Jij?
Ben je nog niet thuis?
Dat is niet erg hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb sinds zaterdag geen koffie meer gedronken
OMG ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* wel.o.k slaat lovely op haar wang met vlakke handquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohnoes... STquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben thuis![]()
ging er niet iemand haar zus helpen?
Oh zo, daar had ik helemaal niet aan gedachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben thuis![]()
ging er niet iemand haar zus helpen?
droog bij jullie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh zo, daar had ik helemaal niet aan gedachtmaar tussen Zwolle en waar jij zit, zit heel veel afstand he?
Ja, en bij bij ons is het nog niet glad. Dus in Zwolle misschien ook wel niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh zo, daar had ik helemaal niet aan gedachtmaar tussen Zwolle en waar jij zit, zit heel veel afstand he?
Maar hoe verder naar het oosten, hoe meer sneeuw zou blijven liggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee ik heb net een mok thee op johquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG ...
* MPG maakt een lekkere Latte voor LL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |