Gelijk heb je, zeker na zo'n vermoeiende dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker niet strijken
doe ik morgenochtend wel
Jij bent meer van de klassieke overhemden?quote:
Ik loop graag op de zaken vooruit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin? Zo ver ben ik nog nét niet hoor...
Zo is dat, loopt (helaas) toch niet wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker niet strijken
doe ik morgenochtend wel
Nee hoor, das een zelfbenoemd iets, ik heb helemaal niet meer rechten dan elke andere user op de wiki.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent meer van de klassieke overhemden?
[..]
Ik loop graag op de zaken vooruit.Maar wiki-master is toch adminfunctie op de wiki-afdeling?
Ligt eraan hoe lang je het laat staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat, loopt (helaas) toch niet weg
Neem aan dat het schoon isquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je het laat staan
Ik schaar je onder admins, al die functies ga ik toch niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, das een zelfbenoemd iets, ik heb helemaal niet meer rechten dan elke andere user op de wiki.
Wel ben ik site-admin van de FP, dus net onder de algemene admins.
De strijk is niet zoiets als een buffet hequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je het laat staan
"Diner dansant"quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
De strijk is niet zoiets als een buffet he...
Daar lukt het namelijk wel mee, als je het maar lang genoeg laat staan:
Warm buffet -> koud buffet -> lopend buffet...
Ja, maar of je het ook schoon strijkt of met een compleet buffet erdoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
De strijk is niet zoiets als een buffet he...
Daar lukt het namelijk wel mee, als je het maar lang genoeg laat staan:
Warm buffet -> koud buffet -> lopend buffet...
Nu heb je ook nog de FP gehaald, Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
Dit was niet handig van je, Trev.
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Friemelaar, je koffiedrab ligt te drogen
Ik zit nu 7 jaar op Fok! en kom nagenoeg NOOIT op de FPquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.
De wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.
Heb je beide versiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Angry birds is echt een suf spel
Beide? Ik heb het op de iPad gezien en draai het zelf op Android nuquote:
Er is ook een seasons versiequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide? Ik heb het op de iPad gezien en draai het zelf op Android nu
Halloween en Valentijns versie, wel grappigquote:
Ja, dat is echt iets voor laat op de avondquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai ik ben ik nog wel
beetje muziek sorteren en uitzoeken.. waar ben ik aan begonnen
En posten doe je duidelijk ook zelden na 20:30quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit koffie na 20.30
Das een kutklusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
oh hai ik ben ik nog wel
beetje muziek sorteren en uitzoeken.. waar ben ik aan begonnen
Nee juist nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En posten doe je duidelijk ook zelden na 20:30
ja maar muziekquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is echt iets voor laat op de avond
Ik ben ook gek op muziekquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar muziek![]()
En DJ LoLa voor radio onzin
M'n grapje...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee juist niet
http://www.thuisserver.ne(...)1&user_name_id=Bos81
Meeste posts tussen 21.00 en 22.00
Best wel cool om met muziek door de tijd te reizenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit nu de allereerste hitzones door te spitten
Het is al laat. Ik vergeef jequote:
DJ LoLaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar muziek![]()
En DJ LoLa voor radio onzin
Ik vind het echt bizar dingen nu te luisteren die ik vroeger echt grijs gedraaid heb.. ik ben ook zelf zo vaak van muziekstijlen veranderen, sommige dingen vind ik nog steeds goed, sommige dingen denk ik WTF !!! hoe kan je dat leuk gevonden hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best wel cool om met muziek door de tijd te reizen![]()
OMGquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit nu de allereerste hitzones door te spitten
Ja, dat is wel herkenbaar. Ik ben ook graag met muziek bezigquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dingen nu te luisteren die ik vroeger echt grijs gedraaid heb.. ik ben ook zelf zo vaak van muziekstijlen veranderen, sommige dingen vind ik nog steeds goed, sommige dingen denk ik WTF !!! hoe kan je dat leuk gevonden hebben
Ouwe lulquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG:
Backstreet Boys, Spice Girls, All Saints, Charly Lownoise & Mental Theo, Total Touch, Robbie Williams, etc...
90's Disco
quote:
En het is nooit meer goedgekomen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |