Gelijk heb je, zeker na zo'n vermoeiende dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker niet strijken
doe ik morgenochtend wel
Jij bent meer van de klassieke overhemden?quote:
Ik loop graag op de zaken vooruit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin? Zo ver ben ik nog nét niet hoor...
Zo is dat, loopt (helaas) toch niet wegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga lekker niet strijken
doe ik morgenochtend wel
Nee hoor, das een zelfbenoemd iets, ik heb helemaal niet meer rechten dan elke andere user op de wiki.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent meer van de klassieke overhemden?
[..]
Ik loop graag op de zaken vooruit.Maar wiki-master is toch adminfunctie op de wiki-afdeling?
Ligt eraan hoe lang je het laat staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat, loopt (helaas) toch niet weg
Neem aan dat het schoon isquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je het laat staan
Ik schaar je onder admins, al die functies ga ik toch niet uit elkaar kunnen houden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, das een zelfbenoemd iets, ik heb helemaal niet meer rechten dan elke andere user op de wiki.
Wel ben ik site-admin van de FP, dus net onder de algemene admins.
De strijk is niet zoiets als een buffet hequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je het laat staan
"Diner dansant"quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
De strijk is niet zoiets als een buffet he...
Daar lukt het namelijk wel mee, als je het maar lang genoeg laat staan:
Warm buffet -> koud buffet -> lopend buffet...
Ja, maar of je het ook schoon strijkt of met een compleet buffet erdoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
De strijk is niet zoiets als een buffet he...
Daar lukt het namelijk wel mee, als je het maar lang genoeg laat staan:
Warm buffet -> koud buffet -> lopend buffet...
Nu heb je ook nog de FP gehaald, Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
Dit was niet handig van je, Trev.
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
Friemelaar, je koffiedrab ligt te drogen
Ik zit nu 7 jaar op Fok! en kom nagenoeg NOOIT op de FPquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.
De wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, net gehad, nu eerst weer wat werkwerkwekr, zodat jullie weer wat te lezen hebben op de frontpage.
Heb je beide versiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Angry birds is echt een suf spel
Beide? Ik heb het op de iPad gezien en draai het zelf op Android nuquote:
Er is ook een seasons versiequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beide? Ik heb het op de iPad gezien en draai het zelf op Android nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |