Ik vind de jaren 80 echt geweldigquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is wel herkenbaar. Ik ben ook graag met muziek bezig
Toch vind ik vrij veel muziek van vroeger, zeker de jaren 80, nog steeds erg goed![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het is nooit meer goedgekomen he?
Geestelijk of lichamelijk?quote:
Wat tof. Dan zul je bij veel nummers wel leuke herinneringen hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de jaren 80 echt geweldigik ben er inmiddels mee opgegroeid, mijn vader die had een radiostation op zolder
en als klein kind waggelde ik overal tussen ik wist ook precies waar mijn lievelings-single stond
Wat was je lievelings-single?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de jaren 80 echt geweldigik ben er inmiddels mee opgegroeid, mijn vader die had een radiostation op zolder
en als klein kind waggelde ik overal tussen ik wist ook precies waar mijn lievelings-single stond
Nee. Haat me maar, het maakt niet meer uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het is nooit meer goedgekomen he?
Ik ben zelf ook een mopperkontquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Maar toch is fles heel liefsoms een mopperkont maar toch heel lief, heus waar
Overdrijf es nie zo jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Maar toch is fles heel liefsoms een mopperkont maar toch heel lief, heus waar
Geestelijk heb ik al genoeg problemen, dus kan er best wel iets bij. Dan blijf ik lichamelijk nog gezond tenminste.quote:
Haten? Nee hoor. Ik heb meelij met jequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Haat me maar, het maakt niet meer uit
Over het lief of over het mopperen?quote:
Voor het evenwicht zou het beter zijn als je ook lichamelijk wat mankementen hebtquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geestelijk heb ik al genoeg problemen, dus kan er best wel iets bij. Dan blijf ik lichamelijk nog gezond tenminste.
Ja misschien wel, dilemma dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor het evenwicht zou het beter zijn als je ook lichamelijk wat mankementen hebt
We zullen eens zien, ik wacht eerst maar even afquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu eens kijken of iemand uiers met de voeten gaat porren.
Nee hoor, ik heb net voor je gekozenquote:
Zo worden we geen vriendjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haten? Nee hoor. Ik heb meelij met je
Hmmmzquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik kan dat nummer dus niet vinden
Harder zoekenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Welke is het Lovely ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Moet dat dan?quote:
Welk nummerquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ohquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb net voor je gekozen
En dan je bed in!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh
even lekker douchen
Mag wel na deze voor mij toch best wel lange dag.
Patricia Paayquote:
Maar je wilt het graag?quote:
Paint?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef friemelaar het volgende:
Iemand die wet hoe je op een lazymans manier (stilstaande) gifjes kunt bijwerken ?
Weet jij hoe een koe een haas vangt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef friemelaar het volgende:
Iemand die wet hoe je op een lazymans manier (stilstaande) gifjes kunt bijwerken ?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet jij hoe een koe een haas vangt?
Heey, je doet me aan een liedje denkenquote:
Eerst nog even een kop thee denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan je bed in!
Zie je, ik speel wel je PA
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet jij hoe een koe een haas vangt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten lovelyquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel douchen en naar bed ik ben echt onwijs moe
Welterusten LieflijkeDamequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Sweet dreams Ladyquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
truste Lovelyquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Doe het nu met paint shoppro maar het zijn er nogal watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |