doe je goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Zowwww trage reactie hier:
Ben een avondje weg met m'n werk, we zijn nu aan het pokeren en darten. Blijf ook overnachten hier zometeen
quote:
Klinkt leuk Koenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Ben een avondje weg met m'n werk, we zijn nu aan het pokeren en darten. Blijf ook overnachten hier zometeen
Klinkt goed, veel plezier nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Wat leuk dat jullie blijkbaar regelmatig dit soort toffe dingen doen met het werkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik doe soms nog boogschietenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Doet iemand van jullie nog aan sport? En zo ja wat?
Ging 3x per week naar fitness maar sinds 5 maanden mee gestopt. Komt wel weer als ik ga verhuizenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik doe aan zwemmen. Elke zondagmorgen geef ik eerst een uurtje zwemles aan kinderen, en vervolgens heb ik nog een uur om zelf te zwemmen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Boogschieten? Dat lijkt me echt tofquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik doe soms nog boogschietenEn verder doe ik alles op de fiets en heb ik het geluk dat ik aan de andere kant van de stad werk
![]()
Ga je verhuizen??quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ging 3x per week naar fitness maar sinds 5 maanden mee gestopt. Komt wel weer als ik ga verhuizen
Boogschieten kan iedereenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boogschieten? Dat lijkt me echt tofMaar wel moeilijk
![]()
Handig inderdaad. Ik moest vroeger eerst naar hst station fietsen, trein in, overstappen en 10 min lopen naar het werk. Dan in de pauze half uur wandelen en dan omgekeerde route weer naar huis. Klinkt als weinig beweging, maar het hielp wel![]()
Nu loop ik 2 min naar OV, stap in, stap over, en loop 2 min naar werk (niet dat ik NU werk, maar ok). Soms in pauze wel wat wandelen.
Hoop dit jaar te verhuizen jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga je verhuizen??
Fitness heb ik nog nooit gedaan. Zou iig begeleiding nodig hebben
Zwemles? Een medestudent van mij deed (doet?) dat ook altijd. En beoordeelde ook afzwemmen en wedstrijden enzo. Was vorig jaar (in nov) nog vrijwilliger bij EK korte baan (als ik het goed zeg).quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe aan zwemmen. Elke zondagmorgen geef ik eerst een uurtje zwemles aan kinderen, en vervolgens heb ik nog een uur om zelf te zwemmen.
En dat voor iemand die vroeger met sporten altijd het kneusje van de klas was![]()
...
ik schrijf spreekwoorden en dat is soms best een sportquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij doet aan denksportquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik schrijf spreekwoorden en dat is soms best een sport
Lijkt me echt leuk om een keer te doen, boogschieten..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Boogschieten kan iedereenAlleen heb ik er nu te weinig concentratie voor... Wel jammer...
Ja, precies, als je nu amper hoeft te bewegen van en naar je werk dan scheelt dat echt heel veel
Die sport beoefend de halve KSC geloof ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik schrijf spreekwoorden en dat is soms best een sport
Gewoon een keertje een proeflesje doen ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me echt leuk om een keer te doen, boogschieten..![]()
![]()
Weet wel dat ik met de verjaardag van opa of oma ooit In Baarle Nassau was bij een cafe/restaurant waar ze ook boogschietbanen hadden. Helaas toen niet gedaanOf misschien was ik te jong..
Mooi nummerquote:
Owh, waarheen???quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop dit jaar te verhuizen ja
Ik heb een tijd een personal trainer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |