Komt vanzelf, oefening baart kunstquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand iets te melden??
Ik ben vandaag voor de 3e keer gaan sporten.. Bakte er helemaal niks van, maar was wel kapot na afloop
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef friemelaar het volgende:
Pffff, alle stilstaande smilies zijn klaar![]()
Nu alle bewegende nog, eerst maar eens uitzoeken of ik rechtstreeks in animationshop de afzonderlijke afbeeldinkjes kan bewerken
10 jaar geleden was de laatste keerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, goed bezig dan toch? Als het pas de 3e keer is zal het vanzelf steeds beter gaan. Sowieso natuurlijk gewoon goed dat je al gaat en goed voor je lichaam
Wat voor sport doe je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niemand iets te melden??
Ik ben vandaag voor de 3e keer gaan sporten.. Bakte er helemaal niks van, maar was wel kapot na afloop
Absoluut. Rustig aan proberen op te bouwen. Ideaal zou 2 of 3 keer per week zijn maar probeer het eerst zo maar vol te houdenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was de laatste keer, dus het was wel nodig
![]()
En 1x in de week is te weinig, maar iig beter dan hiervoor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt vanzelf, oefening baart kunst
[..]![]()
Wat voor sport doe je dan? Yoga oid?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, want ik sta al 3 weken goed voor schut
![]()
Maar ik ga gewoon door hoor, no worries
quote:
Dat is alleen maar een gevoel dat je zelf heb joh (dat voor schut staan dus)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, ik doe BBB op de sportschool. Eerst 40 minuten oefeningen op muziek, en dan 20 minuten oefeningen op de grond..
En ik kan het allebei niet best, maar bij "op muziek"sta ik echt voor schut
Tjah, Mart was niet echt vriendelijk voor z'n opvolgerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Lekker spreekwoord staat er nu, wat moet ik daar nu weer van maken
nee dat is duidelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Tjah, Mart was niet echt vriendelijk voor z'n opvolger![]()
Oooow, dat komt vanzelf wel naarmate je meer oefent. En, hey, iedereen is ooit beginner geweest en heeft het ooit moeten lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, ik doe BBB op de sportschool. Eerst 40 minuten oefeningen op muziek, en dan 20 minuten oefeningen op de grond..
En ik kan het allebei niet best, maar bij "op muziek"sta ik echt voor schut
Zeg dat welquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Lekker spreekwoord staat er nu, wat moet ik daar nu weer van maken
Graag gedaan friemquote:
Preciesquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, dat komt vanzelf wel naarmate je meer oefent. En, hey, iedereen is ooit beginner geweest en heeft het ooit moeten leren.
Lief van je maar nee hoor.. Ik ben al blij als ik simpele pasjes kan nadoen. Armen meebewegen of een choreografie is echt een brug te ver.. Snap de pasjes niet, draai de verkkerde kant en op sta uiteindelijk maar stilquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een gevoel dat je zelf heb joh (dat voor schut staan dus)
Thanksquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow, dat komt vanzelf wel naarmate je meer oefent. En, hey, iedereen is ooit beginner geweest en heeft het ooit moeten leren.
Natuurlijk, je bent nog maar net begonnen. De meeste mensen kunnen ook niet autorijden na 3 lesjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief van je maar nee hoor.. Ik ben al blij als ik simpele pasjes kan nadoen. Armen meebewegen of een choreografie is echt een brug te ver.. Snap de pasjes niet, draai de verkkerde kant en op sta uiteindelijk maar stil![]()
Maar iedereen is heel lief en zegt dat het nog wel een keer gaat lukken
Wat heeft 'ie verzonnen??quote:
Dank je!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk, je bent nog maar net begonnen. De meeste mensen kunnen ook niet autorijden na 3 lesjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |