Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Paintshoppro dus![]()
En voor de bewegende animationshop , die ken ik eigenlijk niet zo goed dus dat wordt ff stoeien
Ja, en dweilen jonguhquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die had in zijn broek gezeken, nou goed?
Jij snapt best wat ik bedoeldequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Geeft niksquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lol
Ja, zit onder een slaapzak een beetje duf te zijn
Ik bedoelde
van het lachen om die domme post van DM iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga dan lekker slapen johquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lol
Ja, zit onder een slaapzak een beetje duf te zijn
Ik bedoelde
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheidquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
van het lachen om die domme post van DM idd
slaap ze trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordig.
En geen chocomel pakken als je inbreekt vannacht he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
heb je ook van mij gewonnen vandaag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ja erg vriendelijk van jequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheid.
Lekker slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
stuartquote:
PSP was vroeger van JASC en nu van Corel voor zover ik weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordig.
Kopje chocolademelk doet inbreker de das omquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En geen chocomel pakken als je inbreekt vannacht he!
Slaap wel Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Daarom vroeg ik het ook aan jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja erg vriendelijk van jeMaar zoals je weet kan de gemiddelde man dat niet echt waarderen
kan je beter op zondagmiddag rond de klok van 5 doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheid.
symquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja erg vriendelijk van jeMaar zoals je weet kan de gemiddelde man dat niet echt waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hoe is het met jullie huisje, (bijna) af??quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
van het lachen om die domme post van DM idd
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
Trug!
mental note: Als je probeert om een dubbele whopper met bacon en Cheese (![]()
) te eten.. gebruik dan twee handen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Trug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik kijk wel link uit, als Feyenooit dan weer es verloren heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan je beter op zondagmiddag rond de klok van 5 doen
Nee, ik heb helaas meer ervaring met mannen dan me lief isquote:
Trug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps
Was het wel leuk met de vlekken?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Trug!
Dubbele whopper is voor beginnersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Tripple whopper FTW.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Animation Shop was volgens mij van Adobe. Het wordt in ieder geval bij CS2 nog meegeïnstalleerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
PSP was vroeger van JASC en nu van Corel voor zover ik weet
een man...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb helaas meer ervaring met mannen dan me lief is
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
En ik niet, zo bleek...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met 1 hand??quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dubbele whopper is voor beginners...
Tripple whopper FTW.
Versie 3 kwam bij PSP 7 (Jasc)quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Animation Shop was volgens mij van Adobe. Het wordt in ieder geval bij CS2 nog meegeïnstalleerd.
het isd al jaren afquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe is het met jullie huisje, (bijna) af??
En dus mensenkennisquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
Was het wel leuk met de vlekken?
brrrrr ik heb van de week ook zo'n ding gegeten... niks voor mij...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dubbele whopper is voor beginners...
Tripple whopper FTW.
Nu dus ook Corelquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Versie 3 kwam bij PSP 7 (Jasc)
Geen idee hoe het dan verder zit
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een man...Nee dat doet drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mits je de juiste techniek gebruikt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met 1 hand??
* Barretje80 heeft poezellige vrouwen handjes hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
mja.. ik moest ook nog opschakelen, richting aan geven, gas geven en sturen met m'n andere handquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
brrrrr ik heb van de week ook zo'n ding gegeten... niks voor mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |