Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Paintshoppro dus![]()
En voor de bewegende animationshop , die ken ik eigenlijk niet zo goed dus dat wordt ff stoeien
Ja, en dweilen jonguhquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die had in zijn broek gezeken, nou goed?
Jij snapt best wat ik bedoeldequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Geeft niksquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lol
Ja, zit onder een slaapzak een beetje duf te zijn
Ik bedoelde
van het lachen om die domme post van DM iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga dan lekker slapen johquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lol
Ja, zit onder een slaapzak een beetje duf te zijn
Ik bedoelde
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheidquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
van het lachen om die domme post van DM idd
slaap ze trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordig.
En geen chocomel pakken als je inbreekt vannacht he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
heb je ook van mij gewonnen vandaag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ja erg vriendelijk van jequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheid.
Lekker slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
stuartquote:
PSP was vroeger van JASC en nu van Corel voor zover ik weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch ook van Adobe? Daar maakte ik vroeger mijn bewegende gifs mee. Alleen dat hebben ze half geïntegreerd in Photoshop tegenwoordig.
Kopje chocolademelk doet inbreker de das omquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En geen chocomel pakken als je inbreekt vannacht he!
Slaap wel Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Het bowlen kan ik nog
Ging lekker vanavond
Maar nu lekker
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Daarom vroeg ik het ook aan jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja erg vriendelijk van jeMaar zoals je weet kan de gemiddelde man dat niet echt waarderen
kan je beter op zondagmiddag rond de klok van 5 doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal nog eens belangstelling tonen voor jouw emotionele gesteldheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |