Toen ik nog bij mijn vorige werkgever zat, ging ik elke zaterdag naar de burger king met Sannequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
brrrrr ik heb van de week ook zo'n ding gegeten... niks voor mij...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Mits je de juiste techniek gebruikt.mja.. dat lukte niet echt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Barretje80 zal PGR morgen maar niet vertellen dat een whopper met droge lippen ook GEEN goed idee is![]()
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
OMG autorijden en zo'n ding naar binnen werkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. ik moest ook nog opschakelen, richting aan geven, gas geven en sturen met m'n andere hand
ach jah.. BK met hindernissen
quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
brrrrr ik heb van de week ook zo'n ding gegeten... niks voor mij...
Volgens Google is dat inderdaad PSP... dan vraag ik me nu dus af wat er bij Photoshop zatquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Versie 3 kwam bij PSP 7 (Jasc)
Geen idee hoe het dan verder zit
Doe maar niet, inddquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. dat lukte niet echt..
* Barretje80 zal PGR morgen maar niet vertellen dat een whopper met droge lippen ook GEEN goed idee is![]()
Zal wel een heel gelijkwaardige naam zijn om ons te verwarrenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens Google is dat inderdaad PSP... dan vraag ik me nu dus af wat er bij Photoshop zat.
Ja, zal vrijdag even kijken, het staat nog op mijn thuiswerkcomputerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel een heel gelijkwaardige naam zijn om ons te verwarren
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vieze kleffe broodje deed het hem helemaal
Volgende keer ga je dus maar naar de McDonalds, en neem je zo'n overheerlijke saladequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vieze kleffe broodje deed het hem helemaal
Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zal vrijdag even kijken, het staat nog op mijn thuiswerkcomputer.
Saladequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer ga je dus maar naar de McDonalds, en neem je zo'n overheerlijke salade![]()
![]()
Zo'n salade is heul niet smerigquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan heb ik nog liever iets van Mac Donalds, terwijl dat stiekem wel smerig is
![]()
mja.. de Mac zat niet langs de snelwegquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer ga je dus maar naar de McDonalds, en neem je zo'n overheerlijke salade![]()
![]()
nee hoor ik geef gewoon gas en race er voorbijquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
quote:
Welterusten alvast Barquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
nog even de krant lezen en dan slapen!trusten!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
Lekker slapen meisquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
Slaap lekker Barbabequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
symquote:
whiskersquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het niet meer bij![]()
![]()
binnenkomers en slapers!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |