abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93210921
Ken je dat niet horen dan?
pi_93211069
^O^
pi_93211154
Feyenoord O+
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93211166
Vandaag in de fanshop, alle wedstrijdshirts voor 25 euro. Heb toch maar de thuisshirt en alternatieve gele meegenomen :P

[ Bericht 11% gewijzigd door o.us op 23-02-2011 18:16:40 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_93211208
quote:
Schuld in de zomer minder dan 10 miljoen euro
Share

Eerder deze week meldde het Algemeen Dagblad dat de Vrienden van Feyenoord hopen de schuld van Feyenoord deze zomer onder de tien miljoen euro te kunnen brengen. Indien de club dan ook nog een sluitende begroting weet in te dienen bij de KNVB, dan kan Feyenoord categorie 1 verlaten. Aangezien de dure contracten van Tomasson en De Cler aflopen en mogelijk ook grootverdiener El Ahmadi van de hand gedaan wordt, zou de club de selectie aanzienlijk kunnen versterken.

Bron : Feyenoord netwerk
Goed bezig *O*

Nu hopen dat die Rindaröy wat is. Zou (eventueel) op de oorspronkelijke plek van Timmie kunnen gaan spelen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93211443
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

Nu hopen dat die Rindaröy wat is. Zou (eventueel) op de oorspronkelijke plek van Timmie kunnen gaan spelen?
Ligt er aan. We hebben de laatste tijd wel gemerkt wat er kan gebeuren als je bijna alleen maar jonkies opstelt :X . Dan nog liever de Cler.

[ Bericht 7% gewijzigd door o.us op 23-02-2011 18:23:48 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_93211535
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Goed bezig *O*

Wow, nice. :D Nu hopen dat Gudde een mooi beeld voor de mannen Fer en Wijnaldum kan schetsen, Vlaar kun je denk ik wel vergeten, zodat ze toch nog even blijven. Met de ruimte die er is m.b.t salarissen en misschien wel wat transfergeld ( tenslotte zit je dan niet meer in categorie 1?) moet er dan wel wat te regelen zijn. Een spits en bij vertrek van Vlaar een centrale verdediger lijken me dan het belangrijkste.
pi_93211731
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef o.us het volgende:

[..]

Ligt er aan. We hebben de laatste tijd wel gemerkt wat er kan gebeuren als je bijna alleen maar jonkies opstelt :X . Dan nog liever de Cler.
Fuck nee, alles beter dan De Cler.
pi_93212012
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:30 schreef Ruud het volgende:

[..]

Fuck nee, alles beter dan De Cler.
In een beter team zou hij ook beter gaan spelen. Hij loopt zo veel naar voren enzo omdat een ander 't amper doet, en hij wil. Dat hij daarbij z'n eigen taken vergeet is natuurlijk nogal sneu, maar als er voorin beter wordt gevoetbald hoeft hij ook niet zo zeer naar voren. Als de rest van het team beter staat wordt een gaatje van hem daarnaast ook beter opgevangen.

Begrijp me niet verkeerd, hij doet het alles behalve goed, maar de "alles beter dan"-houding hier vind ik wel overdreven.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_93212018
Tim krijgt de wel lastiger nu Ryo daar speelt .. Ryo heeft veel balverlies .. ;) Voordeel is wel dat de Cler niet meer op hoeft te komen.
★★★
pi_93212135
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

In een beter team zou hij ook beter gaan spelen. Hij loopt zo veel naar voren enzo omdat een ander 't amper doet, en hij wil. Dat hij daarbij z'n eigen taken vergeet is natuurlijk nogal sneu, maar als er voorin beter wordt gevoetbald hoeft hij ook niet zo zeer naar voren. Als de rest van het team beter staat wordt een gaatje van hem daarnaast ook beter opgevangen.

Begrijp me niet verkeerd, hij doet het alles behalve goed, maar de "alles beter dan"-houding hier vind ik wel overdreven.
In een beter team bla bla..........dat hebben we gewoon niet.
En hij hoeft niet naar voren want hij voegt daar niets toe. Het is gewoon schrijnend om hem te zien schutteren zoals bij die 2e goal zondag.
pi_93212154
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef o.us het volgende:
Vandaag in de fanshop, alle wedstrijdshirts voor 25 euro. Heb toch maar de thuisshirt en alternatieve gele meegenomen :P
[ afbeelding ]
Ik ga die witte maar eens bestellen op de site. Voor 25 euro is dat prima te doen. :)
pi_93212291
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef o.us het volgende:

[..]

Hij is 25.
Groetjes, Ezio.
pi_93212451
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef Ruud het volgende:

[..]

In een beter team bla bla..........dat hebben we gewoon niet.
En hij hoeft niet naar voren want hij voegt daar niets toe. Het is gewoon schrijnend om hem te zien schutteren zoals bij die 2e goal zondag.
Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter. Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".

Van mij mag hij overigens weg hoor, met z'n topsalaris, maar "alles beter dan" gaat te ver.
pi_93212758
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter. Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".

Van mij mag hij overigens weg hoor, met z'n topsalaris, maar "alles beter dan" gaat te ver.
Come on man...
Hoeveel wedstrijden zouden we dit jaar wel niet verloren hebben door zijn geschutter?
Hij staat overal op het veld behalve waar hij moet staan. En dan laat hij zich ook nog eens als een klein kind uitspelen als hij toevallig wel een keer op zijn beoogde positie staat.

En dat als international. Hij zou met zijn status,leeftijd en vooral ervaring die jonkies bij de hand moeten pakken en iets van een leidende rol moeten hebben.
Groetjes, Ezio.
pi_93213069
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat hij voorin weinig toevoegd weet ik ook nog wel, al voegt hij dan alsnog meer mee dan sommige middenvelders/buitenspelers de afgelopen maanden hebben gedaan. Gelukkig gaat dat nu beter. Maar zoals ajacied4lf boven je al zegt, met een Ryo voor hem verwacht ik wel dat hij beter gaat spelen, omdat hij dus inderdaad niet meer op hoeft te komen. Dus je "dat hebben we gewoon niet" kun je voor je houden want we spelen de afgelopen weken dan ook al veel beter.
We hebben toch gewoon niet beter dan dit? Op een enkele wijziging na misschien. En ja, ik ben met je eens dat het beter gaat de laatste weken.

quote:
Gewoon een groot stuk frustratie, van "als die lulletjes voor me geen bal richting hun doel brengen dan doe ik 't gvdgvd zelf wel!".
Alleen lukt het 'm niet :')

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:50 schreef Stokstaart het volgende:
En dat als international. Hij zou met zijn status,leeftijd en vooral ervaring die jonkies bij de hand moeten pakken en iets van een leidende rol moeten hebben.
Dat mag je inderdaad wel van hem verwachten, maar dat gebeurt niet.
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:06:31 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93213619
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ga die witte maar eens bestellen op de site. Voor 25 euro is dat prima te doen. :)
Hoezo kun je die gele niet bestellen op de site :( Heb wel die witte besteld, met Ryo achterop _O_ En het thuisshirt, met Castaignos. Ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe shirts voor komend seizoen. Meestal zijn die een paar dagen/weken voor de presentatie (van morgen) al uitgelekt ..

Iemand toevallig een of andere oom met een sportshop waar ze het nieuwe shirt al hebben ontvangen?
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:26:30 #19
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_93214834
Bijna Kampioen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_93219012
quote:
Feyenoord-opa op passende wijze begraven

En weer heeft het Feyenoordlegioen afscheid moeten nemen van een markante Feyenoorder. De geboren engelsman Mike opa Feyenoord Wilson overleed op 16 februari op 62-jarige leeftijd. Hij was een groot Feyenoord-fan. Net zoals de rest van zijn familie. Mike was de opa van het jongetje van de bekende middelvinger-foto en Shirley, het Feyenoord-meisje uit Puberruil.Supporters vormden vandaag na de dienst in de abdij een erehaag voor de kist met Opa Feyenoord, op weg naar de begraafplaats in Putte. Ook staken ze vuurwerk af. Mike Wilson werd in zijn Feyenoord-shirt begraven.
http://feyenoord.blog.nl/(...)sende-wijze-begraven

Respect
Groetjes, Ezio.
pi_93228791
quote:
19s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
Bijna Kampioen
Idd, kan bijna niet meer mis gaan.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_93228882
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hoezo kun je die gele niet bestellen op de site :( Heb wel die witte besteld, met Ryo achterop _O_ En het thuisshirt, met Castaignos. Ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe shirts voor komend seizoen. Meestal zijn die een paar dagen/weken voor de presentatie (van morgen) al uitgelekt ..

Iemand toevallig een of andere oom met een sportshop waar ze het nieuwe shirt al hebben ontvangen?
Er kwam toch al een paar topics geleden een ontwerp langs? Die ene die zo erg op dat blauwe uit-shirt van Oranje leek een paar jaar geleden.
pi_93230849
Gele uit-shirt is toch gewoon te koop ?

http://www.feyenoord-shop(...)rd-3e-tenue-shirt-sr
pi_93242272
Vallen die wedstrijdshirts groot uit? Vindt het uittenue echt vet!
En zijn ze alleen bij de feyenoord shop in de aanbieding?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_93243672
quote:
'Van Geel en Feyenoord mondeling akkoord'

Feyenoord heeft in Martin van Geel definitief de opvolger gevonden van Leo Beenhakker. Beide partijen zijn mondeling tot een akkoord gekomen, meldt Voetbal International.

Van Geel maakt het seizoen af bij Roda JC Kerkrade en vertrekt daarna richting de Kuip, waar hij als technisch directeur het vijfjarenplan een gezicht moet gaan geven. De gesprekken bevinden zich inmiddels in de afrondende fase.

De Rotterdammers hadden het liefst gezien dat de vijftigjarige Van Geel per direct over zou komen. Dat zag de Brabander echter niet zitten, omdat hij het niet netjes vindt om zijn huidige werkgever gedurende het seizoen in de steek te laten.

Van Geel was eerder werkzaam bij Willem II, AZ en Ajax. Bij Roda JC kan hij vanwege een ontspanningsclausule zonder problemen vertrekken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_93243736
Van Geel bijna rond dus
pi_93244497
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:36 schreef Swennus het volgende:
Vallen die wedstrijdshirts groot uit? Vindt het uittenue echt vet!
En zijn ze alleen bij de feyenoord shop in de aanbieding?
Viel bij mij een beetje klein uit. Ik zou 1 maatje groter nemen... En volgens mij alleen in Feyenoord shop ja...
Van Geel rond, is mooi maar dat at er natuurlijk dik aan te komen, wel pluspunt dat hij gratis komt :)
  donderdag 24 februari 2011 @ 10:17:58 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93244619
Goed nieuws vorige pagina.
pi_93244939
Dat hij maar veel contracten mag verlengen de komende tijd...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_93245751
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 24 februari 2011 @ 10:58:55 #31
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93245843
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:28 schreef Siyara het volgende:
Dat hij maar veel contracten mag verlengen de komende tijd...
Zoveel jongens in dit elftal zie ik anders niet waarbij ik zeg, die zouden we echt moeten houden om de kwaliteit te waarborgen.
Cisse, De Vrij, Vlaar, Wijnaldum, El Ahmadi en Fer vind ik persoonlijk de jongens die je langer aan je zou moeten binden omdat ze van dusdanig niveau (kunnen) zijn, dat je niet zomaar een vervanger kunt halen.
En dat zijn maar 6 spelers, grote kans dat er na dit seizoen nog maar 2 of 3 van overblijven en de overige jongens vind ik of gewoonweg niet goed genoeg, of puur leuk voor de breedte.

Martins Indi, Van Haaren, Cabral, Mulder en Schenkeveld vind ik typische beloften-voetballers die potentie hebben, maar nu nog te vroeg gebracht zijn.
Bahia, Swerts, Bruins en een Biseswar van die voetballers die bruikbaar zijn voor de sub-top (kom maar met de grappen) maar echte bankspelers zijn voor een team dat Feyenoord hoort na te streven.
Tomasson, Van Dijk, De Cler, Larsen, Simon, Van Beukering, Meeuwis en Myachi zie ik na dit seizoen niet meer bij Feyenoord rondlopen en met wat pech is dit je selectie komend seizoen zonder aankopen:

Mulder, Darley, Lamprou, Bahia, Biseswar, Leerdam, Fernandez, Cisse, Schenkeveld, Schaken, Auassar, Van Haaren, Mokotjo, Cabral, El Ahmadi en Martins Indi.
11 veldspelers en 3 jeugdige keepers.
Waarbij ik er vanuit ga dat de oudjes stoppen, de huurlingen niet verlengd worden en de contract-probleem gevallen verkocht worden.

Dat is een lijst met Myachi, Meeuwis, Van Beukering, Larsen, Simon en Swerts als huurlingen.
Van Dijk, Tomasson, De Cler en Bruins die geen contract meer hebben na dit seizoen.
De Vrij, Vlaar, Fer en Wijnaldum die verkocht worden.
14 spelers in totaal waarvan de kans best aanwezig is dat ze komend seizoen niet meer te bewonderen zijn in dit shirt. :D

En gek genoeg, van al die jongens die mogelijk vertrekken heb ik maar bij een enkeling (Vlaar, Wijnaldum, Fer, De Vrij, Meeuwis en Myachi) zoiets van ... he, die jongens zal Feyenoord echt gaan missen en van hetgeen dat overblijft (in de geschetste situatie) vind ik eigenlijk enkel Cisse, El Ahmadi en Fernandez spelers die ik topclub waardig acht op dit moment, mits zij een keer fit worden en blijven.
Lijkt me een geweldige periode om in te vertoeven als technisch directeur, begrijp dan ook niet dat oude Leo alleen maar liep te zeuren dat er niets mogelijk was de komende jaren, er juist bijzonder veel mogelijk.

Als ik Feyenoord was zou ik die zeurende spelers ook gewoon lekker hun transfer geven, als ze op een dergelijke leeftijd of in dergelijke situaties (helft van je contractperiode revalideren) al lopen te kankeren en twijfelen of ze wel moeten blijven, dan moeten ze maar gewoon gaan.
Direct je schulden weg en met het vrij te komen transferbudget moet je voldoende spelers kunnen halen om een echt team neer te zetten.
Middelmatige spelers van clubs als Roda en Heracles kunnen in de juiste mix veel meer bereiken dan dit zooitje spelers, die individueel meer kunnen en meer potentie hebben, maar het team in de steek laten of gewoon niet passen in het geheel.
En natuurlijk, een transfervrije Kah is kwalitatief geen geweldenaar, maar ik ben ervan overtuigd dat we dergelijke jongens nu juist missen in ons team en hij zal vast een keer een wedstrijd punten kosten door een onbesuisde actie, maar er meer opleveren en kost echt geen godsvermogen aan salaris.
pi_93245995
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:58 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zoveel jongens in dit elftal zie ik anders niet waarbij ik zeg, die zouden we echt moeten houden om de kwaliteit te waarborgen.
Cisse, De Vrij, Vlaar, Wijnaldum, El Ahmadi en Fer vind ik persoonlijk de jongens die je langer aan je zou moeten binden omdat ze van dusdanig niveau (kunnen) zijn, dat je niet zomaar een vervanger kunt halen.
En dat zijn maar 6 spelers, grote kans dat er na dit seizoen nog maar 2 of 3 van overblijven en de overige jongens vind ik of gewoonweg niet goed genoeg, of puur leuk voor de breedte.

Martins Indi, Van Haaren, Cabral, Mulder en Schenkeveld vind ik typische beloften-voetballers die potentie hebben, maar nu nog te vroeg gebracht zijn.
Bahia, Swerts, Bruins en een Biseswar van die voetballers die bruikbaar zijn voor de sub-top (kom maar met de grappen) maar echte bankspelers zijn voor een team dat Feyenoord hoort na te streven.
Tomasson, Van Dijk, De Cler, Larsen, Simon, Van Beukering, Meeuwis en Myachi zie ik na dit seizoen niet meer bij Feyenoord rondlopen en met wat pech is dit je selectie komend seizoen zonder aankopen:

Mulder, Darley, Lamprou, Bahia, Biseswar, Leerdam, Fernandez, Cisse, Schenkeveld, Schaken, Auassar, Van Haaren, Mokotjo, Cabral, El Ahmadi en Martins Indi.
Waarbij ik er vanuit ga dat de oudjes stoppen, de huurlingen niet verlengd worden en de contract-probleem gevallen verkocht worden.

Dat is een lijst met Myachi, Meeuwis, Van Beukering, Larsen, Simon en Swerts als huurlingen.
Van Dijk, Tomasson, De Cler en Bruins die geen contract meer hebben na dit seizoen.
14 spelers in totaal waarvan de kans best aanwezig is dat ze komend seizoen niet meer te bewonderen zijn in dit shirt. :D

En gek genoeg, van al die jongens die mogelijk vertrekken heb ik maar bij een enkeling (Vlaar, Wijnaldum, Fer, De Vrij, Meeuwis en Myachi) zoiets van ... he, die jongens zal Feyenoord echt gaan missen en van hetgeen dat overblijft (in de geschetste situatie) vind ik eigenlijk enkel Cisse, El Ahmadi en Fernandez spelers die ik topclub waardig acht op dit moment, mits zij een keer fit worden en blijven.
Lijkt me een geweldige periode om in te vertoeven als technisch directeur, begrijp dan ook niet dat oude Leo alleen maar liep te zeuren dat er niets mogelijk was de komende jaren, er juist bijzonder veel mogelijk.

Als ik Feyenoord was zou ik die zeurende spelers ook gewoon lekker hun transfer geven, als ze op een dergelijke leeftijd of in dergelijke situaties (helft van je contractperiode revalideren) al lopen te kankeren en twijfelen of ze wel moeten blijven, dan moeten ze maar gewoon gaan.
Direct je schulden weg en met het vrij te komen transferbudget moet je voldoende spelers kunnen halen om een echt team neer te zetten.
Middelmatige spelers van clubs als Roda en Heracles kunnen in de juiste mix veel meer bereiken dan dit zooitje spelers, die individueel meer kunnen en meer potentie hebben, maar het team in de steek laten of gewoon niet passen in het geheel.
En natuurlijk, een transfervrije Kah is kwalitatief geen geweldenaar, maar ik ben ervan overtuigd dat we dergelijke jongens nu juist missen in ons team en hij zal vast een keer een wedstrijd punten kosten door een onbesuisde actie, maar er meer opleveren en kost echt geen godsvermogen aan salaris.
Lang verhaal maar ben het wel met je eens. Hopelijk houdt van Geel z'n ogen nu gelijk al open voor Feyenoord als hij een interessante speler tegenkomt, zodat Gudde die vast binnen kan gaan hengelen, al vraag ik me af of dat eigenlijk wel kan.. Als van Geel in de zomer pas begint moet je eigenlijk de spelers die je transfervrij wil halen (ivm aflopend contract) al lang aan je gebonden hebben... Ach ja, we zien het allemaal wel. Slechter dan dit jaar wordt het toch niet meer :')
pi_93246504
quote:

[..]

Niks te doen op het werk ? :D
pi_93246864
Slimme jongen die Lastpost.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:35:06 #35
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_93247232
Ik vind wel dat je moet oppassen met gedachtes als "het kan toch niet slechter dan dit seizoen, dus die 14 spelers gaan we niet missen". Het kan wel slechter, je kan laatste eindigen en degraderen. Vorig seizoen dacht iedereen ook dat we Van Bronckhorst, Hofland, Landzaat en Makaay niet zouden missen. Toch staan we 10 plaatsen lager.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_93247907
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef TC03 het volgende:
Ik vind wel dat je moet oppassen met gedachtes als "het kan toch niet slechter dan dit seizoen, dus die 14 spelers gaan we niet missen". Het kan wel slechter, je kan laatste eindigen en degraderen. Vorig seizoen dacht iedereen ook dat we Van Bronckhorst, Hofland, Landzaat en Makaay niet zouden missen. Toch staan we 10 plaatsen lager.
Nee okee zo bedoelde ik het ook niet, maar er komt nu wel ontzettend veel geld vrij.. De Cler, Tomasson, Hofland en El Ahmadi verdienen een godvermogen waar je makkelijk 2 spelers pp van kunt betalen die niet misstaan in de Eredivisie. Ook al heeft hij vaak genoeg bewezen niet de speler te zijn die wij echt nodig hebben, denk ik dat El Ahmadi wel een toekomst heeft bij ons, maar dan wel zeker voor een lager salaris.

Van Geel heeft bewezen een prima oog te hebben voor goedkope spelers en ik ben dan ook vol vertrouwen voor het volgende seizoen.
pi_93249326
quote:

[..]

Je vergeet dat Bahia ook vrijwel zeker vertrekt, en van El Ahmadi willen ze ook af gezien z'n salaris en het feit dat hij pas goed speelt als de rest van het team aardig staat.

Ik denk dat in ieder geval De Vrij nog wel blijft.

Van de huurlingen zie ik er wel een aantal terugkomen hoor. Met name Swerts en Meeuwis geef ik een goede kans, en ergens hoop ik nog op miyaichi al schat ik die kans een stuk kleiner in.
pi_93249411
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nee okee zo bedoelde ik het ook niet, maar er komt nu wel ontzettend veel geld vrij.. De Cler, Tomasson, Hofland en El Ahmadi verdienen een godvermogen waar je makkelijk 2 spelers pp van kunt betalen die niet misstaan in de Eredivisie. Ook al heeft hij vaak genoeg bewezen niet de speler te zijn die wij echt nodig hebben, denk ik dat El Ahmadi wel een toekomst heeft bij ons, maar dan wel zeker voor een lager salaris.

Van Geel heeft bewezen een prima oog te hebben voor goedkope spelers en ik ben dan ook vol vertrouwen voor het volgende seizoen.
Er is nog steeds een schuld van 10 miljoen in de zomer. Zo veel geld gaat er niet vrijkomen hoor.
El Ahmadi heeft gewoon een goed contract. Dat kunnen we niet zomaar even veranderen. Dus hopen dat hij in die zandbak overtuigd en daar mag blijven spelen.
pi_93249803
Door Ryo heeft eredivisie Live een contract in Japan kunnen afsluiten.
Dat ze ons daar maar een deel van geven. :)
pi_93250205
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Je vergeet dat Bahia ook vrijwel zeker vertrekt, en van El Ahmadi willen ze ook af gezien z'n salaris en het feit dat hij pas goed speelt als de rest van het team aardig staat.

Ik denk dat in ieder geval De Vrij nog wel blijft.

Van de huurlingen zie ik er wel een aantal terugkomen hoor. Met name Swerts en Meeuwis geef ik een goede kans, en ergens hoop ik nog op miyaichi al schat ik die kans een stuk kleiner in.
Ik denk dat de kans groter is dat Miyaichi hier volgend jaar rondloopt dan Swerts en Meeuwis. Die 2 bakken er geen reet van.
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:46:45 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_93250293
Feyenoord :)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_93250380
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans groter is dat Miyaichi hier volgend jaar rondloopt dan Swerts en Meeuwis. Die 2 bakken er geen reet van.
Met zo'n beleid gaan we het wel redden ja, 2 spelers die nog het ritme missen en die amper 3 wedstrijden hebben gespeeld alweer afschrijven. Daarbij vind ik Meeuwis wel belangrijk, steeds als hij gewisseld wordt zakt het in, dat is geen toeval.
pi_93250962
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Met zo'n beleid gaan we het wel redden ja, 2 spelers die nog het ritme missen en die amper 3 wedstrijden hebben gespeeld alweer afschrijven. Daarbij vind ik Meeuwis wel belangrijk, steeds als hij gewisseld wordt zakt het in, dat is geen toeval.
Swerts doet alleen maar domme dingen.
Meeuwis was een slap aftreksel van Bosvelt, zal altijd een slap aftreksel van Bosvelt zijn en zal ook nooit meer dan een slap aftreksel van Bosvelt worden. Vond het al gelijk een onbegrijpelijke transfer.
pi_93251028
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef Keltie het volgende:

[..]

Meeuwis was een slap aftreksel van Bosvelt, zal altijd een slap aftreksel van Bosvelt zijn en zal ook nooit meer dan een slap aftreksel van Bosvelt worden. Vond het al gelijk een onbegrijpelijke transfer.
Oké.
pi_93251161
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar Swerts is altijd al brandhout geweest, een aardige speler voor het middenveld, maar dan is Leerdam beter. Als back heb je er weinig aan.
pi_93251243
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maar Swerts is altijd al brandhout geweest, een aardige speler voor het middenveld, maar dan is Leerdam beter. Als back heb je er weinig aan.
Ik ben ook nooit een fan van Swerts geweest maar gezien onze situatie was het nog niet eens zo verkeerd om hem een halfjaar te huren. Volgend jaar een fitte Fernandez als rechtsback. :)
pi_93251902
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:06 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik ben ook nooit een fan van Swerts geweest maar gezien onze situatie was het nog niet eens zo verkeerd om hem een halfjaar te huren. Volgend jaar een fitte Fernandez als rechtsback. :)
Een half jaar huren, prima. Maar dan hoef je hem na dat half jaar niet over te nemen ;)
pi_93252078
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Oké.
Maar jij, als superkenner, moet het toch volkomen logisch vinden dat het inzakt als Meeuwis gewisseld word?
pi_93252280
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef Keltie het volgende:

[..]

Maar jij, als superkenner, moet het toch volkomen logisch vinden dat het inzakt als Meeuwis gewisseld word?
Als je dat niet ziet heb je er geen kijk op. En mensen die een aankoop niet objectief kunnen bekijken neem ik niet zo serieus.
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:33:55 #50
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_93252451
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:00 schreef Keltie het volgende:

[..]

tsja Meeuwis is idd een mislukte Bosvelt maar wel het type dat we miste en aangezien Bosvelt niet meer speelt.............moeten we de oorlog met Meeuwis winnen.
Sporten voor Sophia
pi_93252488
quote:
19s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Toekito het volgende:

[..]

tsja Meeuwis is idd een mislukte Bosvelt maar wel het type dat we miste en aangezien Bosvelt niet meer speelt.............moeten we de oorlog met Meeuwis winnen.
Zal je nooit lukken aangezien Bosvelt aanvallend nog iets kon brengen en je bij Meeuwis al blij mag zijn dat'ie na 2 meter dribbelen de bal nog onder controle heeft :')

EDIT:
Vandaar dat het "inzakt" zodra hij gewisseld word (bijv. Meeuwis -> Bruins).
Dan lever je kwaliteit qua balafpakken in, maar er komt "meer voetbal" op het middenveld.
pi_93252836
Bosvelt is geen nieuwe Meeuwis, altijd die zinloze vergelijkingen. :N

Meeuwis is een speler die leiding kan geven aan een linie, die er voor zorgt dat Fer niet meer zoveel slaapmomentjes heeft, hij zorgt dat de ruimte tussen de linies niet te groot worden, hij zorgt voor strijd, heeft het vermogen het spel te verdelen. Al die jonkies op het middenveld hebben zo'n type erbij gewoon nodig want anders lijken ze vaak op een kip zonder kop.

Meeuwis is gewoon een type voetballer die we echt nodig hebben, hij is nog niet 100% maar hij zal steeds beter zijn draai gaan vinden en ik weet zeker dat hij daardoor van toegevoegde waarde zal zijn.
pi_93252945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Bosvelt is geen nieuwe Meeuwis, altijd die zinloze vergelijkingen. :N
Meeuwis is eenzelfde type speler als Bosvelt. Kan jij een zinloze vergelijking vinden. Ik vind daardoor de onderstaande omschrijving zinloos.
quote:
Meeuwis is een speler die leiding kan geven aan een linie, die er voor zorgt dat Fer niet meer zoveel slaapmomentjes heeft, hij zorgt dat de ruimte tussen de linies niet te groot worden, hij zorgt voor strijd, heeft het vermogen het spel te verdelen. Al die jonkies op het middenveld hebben zo'n type erbij gewoon nodig want anders lijken ze vaak op een kip zonder kop.

Meeuwis is gewoon een type voetballer die we echt nodig hebben, hij is nog niet 100% maar hij zal steeds beter zijn draai gaan vinden en ik weet zeker dat hij daardoor van toegevoegde waarde zal zijn.
Nee, want hij is niet goed genoeg. Daardoor heeft'ie ook niet de mogelijkheid het spel te verdelen.
pi_93253046
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Keltie het volgende:

[..]

Meeuwis is eenzelfde type speler als Bosvelt. Kan jij een zinloze vergelijking vinden. Ik vind daardoor de onderstaande omschrijving zinloos.

[..]

Nee, want hij is niet goed genoeg.
Als hij weer net zo fit gaat worden als in zijn Roda periode is hij absoluut van meerwaarde.En al mijn argumenten afdoen met : 'zinloos' is wel heel erg simpel, niet ?
Maar ik denk dat we eeuwig kunnen discussiëren we gaan het toch niet eens worden.
pi_93253066
Die Keltie. :')
Wat een negativisme.

Meeuwis voegt echt wel wat toe, nu al, en al helemaal als je selectie straks nog verder uitdunt. Een Fer kan zo vertrekken, maar ook dat Leerdam nu goed speelt zegt weinig. Die speelt gewoon de wedstrijden van z'n leven momenteel, maar bakt er meestal weinig van.
Mokotjo is ook nog maar bijna 20.

Swerts heeft nog niet zo veel laten zien, maar wordt nu vooral afgerekend op die ene grote blunder. Hij was gewoon nog basisspeler in het kampioensteam van AZ. Goed, Fernandez zal gewoon z'n basisplaats op rechtsback overnemen, daar niet van.
pi_93253152
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En al mijn argumenten afdoen met : 'zinloos' is wel heel erg simpel, niet ?
Hij heeft dezelfde manier van beargumenteren als Happel :X
pi_93253389
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Kan ik (en Happel) er wat aan doen dat Paul-89 niet kan lezen en/of interpreteren?
pi_93253394
oud stukje over Mokotjo trouwens:

quote:
Mokotjo werd volgens zijn paspoort geboren op 11 maart 1991 en ontwikkelde zich de laatste jaren bij SuperSport United, dat een samenwerking heeft met zowel Feyenoord als Tottenham Hotspurs. Bij laatstgenoemde was Mokotjo onlangs op proef, verloor met het beloftenteam en mocht zelfs eens meetrainen met het eerste. Zijn proefperiode bij Feyenoord dateert echter van langer geleden, in augustus 2005 was de Zuid-Afrikaan toen eens op stage bij Feyenoord. Toen dus nog met een leeftijd van 14 jaar. Eerder was hij in 2003 al even op bezoek en het meest recent werkte hij in de zomer van 2008 enkele trainingen af bij Feyenoord.

Terugkomend op Tottenham Hotspurs. Kamohelo Mokotjo is één van de spelers van SuperSport United die eigenlijk is voortgekomen uit de Tottenham Hotspur Academy, maar is opgegroeid bij SuperSport United. Het is dus de vraag of Feyenoord een vergoeding dient te betalen aan óf SuperSport óf aan Tottenham.

De speler zelf typeert zich als een aanvallend middenvelder die echter ook prima uit de voeten kan in een controlerende rol. Met een lengte van 167 centimeters is Mokotjo één van de langste talenten uit zijn lichting, daarnaast is het een pure rechtspoot. Ashley Kotzin, businessmanager, beschrijft hem als volgt: 'Ik volg Mokotjo sinds zijn twaalfde en hij heeft altijd geknokt om ooit in Europa te spelen, hij heeft zich de laatste jaren ontzettend ontwikkeld,' aldus Kotzin.
:X :X
pi_93253732
Martin van Geel is officieel de nieuwe td,zie feyenoord.nl
pi_93253829
Weer een ex-jood als TD :7 Martin *O*
Groetjes, Ezio.
pi_93254552
quote:
'Feyenoord wil wedstrijd niet verplaatsen voor betaalzender'
Feyenoord is niet van plan om tegemoet te komen aan het verzoek van Eredivisie Live om de thuiswedstrijd tegen NAC Breda te verplaatsen.

Feyenoord wil in principe de thuiswedstrijd tegen NAC Breda niet verplaatsen voor de wedstrijd NEC-PSV. Dat schrijft Voetbal International donderdag. De betaalzender Eredivisie Live heeft de Rotterdamse club dit verzoek gedaan. De betaalzender wil Feyenoord-NAC graag een dag vervroegen van zondag 13 maart naar zaterdag 12 maart.

Het verzoek heeft te maken met de verplaatsing van de wedstrijd tussen NEC en PSV van vrijdag naar de zondag. Die wedstrijd zal echter alleen op zondag worden gespeeld als PSV doorgaat in de Europa League ten koste van OSC Lille en daardoor op 10 maart de eerste wedstrijd van de achtste finales moet spelen.

Betaalzender Eredivisie Live wil op zondag het liefst vier wedstrijden live in beeld brengen. Dit zouden er met NEC-PSV vijf worden. De zender heeft daarom bij de KNVB een verzoek ingediend om Feyenoord-NAC een dag te vervroegen. De Nederlandse voetbalbond heeft laten weten dat beide clubs hiermee akkoord moeten gaan. Feyenoord ziet niets in de verandering van een middagwedstrijd op zondag naar een wedstrijd op zaterdagavond
Zaterdagavondwedstrijdsfeertje O+
(mooi scrabblewoord)

Overigens wordt er een onderzoek gedaan naar een fraudezaak bij NAC (oninbaar bedrag van bijna een half miljoen op de balans gezet). Zou leuk zijn als die terug worden geplaatst naar de jupiler ligue, dan zijn wij veilig :9
pi_93254665
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
Weer een ex-jood als TD :7 Martin *O*
Ach, je kunt ook stellen dat ajax al een paar feyenoord-TD's heeft gehad ;)

iig fijn dat we vrij snel een vrij competente vervanger hebben. Ik ben benieuwd hoe hij zich door de zomer worstelt, want hij kan meteen vol aan de bak om zich te bewijzen. Ik hoop dat hij toch voor de zomer "in zijn vrije tijd" alvast de moeite neemt zich wat te verdiepen in de contractsituaties bij Feyenoord.
pi_93254766
Reken er maar op dat Martin wat mag investeren, want dat is een man die niet stil wil zitten.
Hij twijfelde sowieso al aan zijn toekomst bij Roda omdat daar waarschijnlijk nog verder bezuinigd moest worden en daar had hij niet heel erg veel zin in.
pi_93254879
Martin mag een nieuw elftal gaan bouwen. Ben benieuwd.
Genoeg werk te doen als al die gasten die bijna einde contract zijn ook nog weggaan houden we fucking helemaal niemand over. :')
Groetjes, Ezio.
pi_93254914
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
Martin mag een nieuw elftal gaan bouwen. Ben benieuwd.
Genoeg werk te doen als al die gasten die bijna einde contract zijn ook nog weggaan houden we fucking helemaal niemand over. :')
Volgens van Gastel (in Vi) komen er al weer wat nieuwe aan vanuit de jeugd. :D
pi_93255145
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die gaan toch meteen door naar Rotterdam Airport :')
pi_93255220
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nog even en dan heeft A. Treffers zijn eigen vliegveldje.
pi_93255327
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nu wordt de gemiddelde leeftijd nog iets omhoog gehouden door een aantal routiniers. Alle spelers boven de 25:
Tomasson (34)
Van Dijk (42 :')! )
Bahia (27)
Vlaar (26)
De Cler (32)
Swerts (28)
Larsen (29)
Meeuwis (30)
Van Beukering (27)

Hiervan blijven er maximaal 3. Daarnaast krijg je nog Fernandez (nu 28) terug, maar dan ligt je gemiddelde straks serieus op amper 20 jaar ofzo.

Lijkt me geen goed plan :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:40:21 #69
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_93255333
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]
Nog even en dan heeft A. Treffers zijn eigen vliegveldje.
is die nog niet uit De Kuip gegooid?
Sporten voor Sophia
pi_93255362
Wie word er eigenlijk als mogelijke opvolger genoemd, mocht Van Gastel bij Excelsior neergezet gaan worden?
pi_93255406
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Haha echt he :{
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:42:00 #72
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_93255422
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
Martin van Geel is officieel de nieuwe td,zie feyenoord.nl
Gaat ie nu half Roda meenemen _O-

Alhoewel, Kah bij Feyenoord
pi_93255442
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Toekito het volgende:

[..]

is die nog niet uit De Kuip gegooid?
Hij heeft nog steeds een kantoortje die kut. }:|
Groetjes, Ezio.
pi_93255916
Interessant artikel over wat er allemaal is besteed door Feijenoord de afgelopen vijf seizoenen.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Aaah
Elite
Tegen TTIP
pi_93256011
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Happel het volgende:
Interessant artikel over wat er allemaal is besteed door Feijenoord de afgelopen vijf seizoenen.

[..]

Aaah [ afbeelding ]
Zat het net te lezen. :Y
Kun je precies zien waar en wanneer het is misgegaan:

¤ 40 miljoen salaris aan selectie en medewerkers bij (!!) in 2007-2008

Ziek.......
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:55:05 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93256088
Van Geel *O* .
2000 light years from home
pi_93256764
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zat het net te lezen. :Y
Kun je precies zien waar en wanneer het is misgegaan:

¤ 40 miljoen salaris aan selectie en medewerkers bij (!!) in 2007-2008

Ziek.......
Dit dus. Jammer dat sommigen hier het niet willen inzien. Vd Herik heeft een paar foutjes gemaakt, en een schuld tot misschien 10 miljoen laten oplopen (oftewel, evenveel als waar we komende zomer staan met een compleet kwaliteitsarme selectie, met nog een aantal spelers deels verpand en na een verkoop van 49% van de aandelen), maar het is pas na zijn vertrek ECHT fout gegaan. Hem wegtrappen is een van de grootste fouten in de clubgeschiedenis, die in scene is gezet door een paar aanstichters rondom van kerkum en co die een flink kapitaaltje in de bouw van een nieuwe Kuip zagen omgaan.

Zelfde geld overigens voor die zaken met de belastingdienst. Na de angsten door de opgelopen schulden hebben ze maar geschikt voor miljoenen, ondanks het feit dat de GKL de FIOD jaarlijks glorieus in den aarsch nam.
pi_93257335
Nou, ik ben benieuwd wanneer de "supporters" iets gaan scanderen in de trant van dat die jood moet optiefen :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_93257387
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wanneer de "supporters" iets gaan scanderen in de trant van dat die jood moet optiefen :')
Zodra hij zijn werk niet goed doet, dus ik hoop dat dat moment niet gaat komen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:39:19 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93258324
Wel jammer trouwens dat we tegen NAC een middagwedstrijd op zondag houden i.p.v een avondwedstrijd op zaterdag.
pi_93258375
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef Lastpost het volgende:
Wel jammer trouwens dat we tegen NAC een middagwedstrijd op zondag houden i.p.v een avondwedstrijd op zaterdag.
Van de ene kant wel ja maar van de andere kant moet Feyenoord geen speelpop van Eredivisie Live worden.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:42:48 #82
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93258515
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Van de ene kant wel ja maar van de andere kant moet Feyenoord geen speelpop van Eredivisie Live worden.
Mee eens, al leveren avondwedstrijden in De Kuip over het algemeen een winstpartij op en een goede sfeer.
pi_93258556
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Mee eens, al leveren avondwedstrijden in De Kuip over het algemeen een winstpartij op en een goede sfeer.
Ik vind avondwedstrijden in de Kuip ook altijd veel leuker.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:44:30 #84
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93258602
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind avondwedstrijden in de Kuip ook altijd veel leuker.
Ik ook, ze lijken zelfs beter te voetballen.
Of zou het toch het bier zijn. :+
pi_93259108
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik ook, ze lijken zelfs beter te voetballen.
Of zou het toch het bier zijn. :+
Mwah ook spelers zullen zich beter voelen, op Zondag is het vaak wat gezapig allemaal terwijl je op Zaterdagen gewoon merkt dat iedereen wat gespannen is en heeft iedereen ook echt zin in. Dan krijg je vaak een wisselwerking tussen spelers en supporters die iets extra's los kan maken.
Dat merkte je bijv. vorig jaar na de winst op Twente in de beker aan Munsterman en Mcclaren die hadden daarna een soort gelatenheid van : "Ja die dingen gebeuren hier nu eenmaal."
Mooi om te zien/horen. :)
pi_93259815
Zou die Vormer iets voor ons zijn? Pas 22 jaar en heeft een contract tot juni 2012, dus zal geen enorme bedrag moeten kosten.
pi_93259862
Feyenoord uit en thuis shirt samen voor 35 euro.
pi_93259879
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Paul-89 het volgende:
Feyenoord uit en thuis shirt samen voor 35 euro.
? :o
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:08:37 #89
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93259903
:o ?
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:10:28 #90
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93260010
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Jorwol het volgende:
Zou die Vormer iets voor ons zijn? Pas 22 jaar en heeft een contract tot juni 2012, dus zal geen enorme bedrag moeten kosten.
Ik heb geen flauw idee, liet niet bepaald veel zien toen de club moest vechten om degradatie te ontlopen en doet het nu wel weer goed.
Wel een vecht-voetballer, daarvan hebben we er sowieso te weinig, maar ik gok dat er in de Eredivisie daarvan nog wel meer rondlopen die transfervrij zijn tegen de zomer.
pi_93260028
quote:
Van Geel moet shoppen met lege portemonnee

ROTTERDAM - De nieuwe technisch directeur Martin van Geel moet komende zomer met een lege portemonnee de transfermarkt op voor Feyenoord.
© ANP

Het is uitgesloten dat de Rotterdammers tegen die tijd uit categorie 1 van de KNVB zijn, al verloopt de financiële reddingsoperatie van de Vrienden van Feyenoord voorspoedig.

Net als afgelopen jaar mag Feyenoord de komende transferperiode alleen huurlingen en transfervrije spelers naar de club halen.

We zijn hard op weg om weer financieel gezond te worden, maar nog niet zover dat we in de zomer al weer spelers kunnen kopen, laat algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord weten aan NUsport.

Volledige openheid

Of ik niet bang ben dat Van Geel hier net zo gefrustreerd rondloopt als zijn voorganger Leo Beenhakker in zijn laatste maanden? Nee, want net als eerder bij Beenhakker hebben we Martin in de gesprekken volledige openheid van zaken gegeven over onze financiële situatie. Die heeft hem niet afgeschrikt.

Feyenoord had Van Geel het liefst per direct van Roda JC overgenomen. Maar tijdens het eerste gesprek gaf hij al aan dat hij per se het seizoen bij Roda wil afmaken, aldus Gudde. Martin was daarin heel stellig, dus hebben we niet langer aangedrongen.

We zijn heel blij dat hij ons vanaf komende zomer wil gaan helpen om de club terug te brengen naar waar zij hoort.

Dubbelfunctie

Totdat Van Geel naar Feyenoord komt, blijft Gudde de dubbelfunctie van algemeen directeur en technisch directeur vervullen.

Uiteraard doe ik dat in nauwe samenwerking met de scouting en de technische staf en het lijkt me logisch dat we bij beslissingen over volgend seizoen ook Martin raadplegen.

Volgens Gudde is tijdens de onderhandelingen met Van Geel niet gesproken over eventueel mee te nemen spelers van Roda.
http://www.nusport.nl/ere(...)ege-portemonnee.html
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:10:53 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93260077
Vallen de shirts groot uit? Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een shirt te kopen en ik zit meestal tussen de S en M in als ik normale kleding koop. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_93260082
Ik ga maar snel bestellen voordat het op is. :P
pi_93260101
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Vallen de shirts groot uit? Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een shirt te kopen en ik zit meestal tussen de S en M in als ik normale kleding koop. :P
L pakken.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:12:19 #96
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93260129
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik neem ze altijd een maat groter, wordt dus XL (lengtemaat he :+ )
pi_93260264
Zijn het van die getailleerde shirts? heb normaal xl van gewone shirts/trui
pi_93260285
Ik ga ze morgen wel even passen bij de intersport denk ik. Dan weet ik het zeker. De nieuwe shirts werden binnenkort ook bekend gemaakt?
Feyenoord Rotterdam
pi_93260326
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ze morgen wel even passen bij de intersport denk ik. Dan weet ik het zeker. De nieuwe shirts werden binnenkort ook bekend gemaakt?
Dat is inderdaad een goed idee! Zal van het weekend ook ergens gaan passen
pi_93260353
Ik haal altijd nieuwe de nieuwe shirten meteen daags nadat ze uitkomen. :')
Groetjes, Ezio.
pi_93260413
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ik haal altijd nieuwe de nieuwe shirten meteen daags nadat ze uitkomen. :')
Wat heb jij voor topbaan ?
pi_93260616
quote:
Fiasco dreigt voor Noorse proefspeler bij Feyenoord

ROTTERDAM - De proefperiode van Knut Olav Rindarøy bij Feyenoord verloopt niet zonder problemen. Daags na zijn opwachting te hebben gemaakt op het trainingsveld bleek de 25-jarige Noor te geblesseerd.
Het is nog onbekend of Rindarøy zich morgen weer kan mengen in de selectie van trainer Mario Been, meldt Voetbalprimeur. De linkervleugelverdediger is eigendom van het Noorse Molde FK. Omdat de competitie daar stil ligt heeft hij toestemming gekregen voor een meerdaagse proefperiode.

Been kon vandaag al wel weer beschikken over Rio Miyaichi. De Japanse Arsenal-huurling is voldoende hersteld van pijnlijke ribben. Woensdag ontbrak de aanvaller, die de afgelopen weken veel indruk maakte, nog.
ad.nl
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:21:29 #103
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93260629
Mijn nieuwste shirt is geloof ik van het seizoen '98/'99.
[/gloryhunter]
pi_93260635
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Aandelen Feyenoord jeweetz.
Je moet wat voor je club over hebben. :7
Groetjes, Ezio.
pi_93260636
Volgens mij is het redelijk druk op de site van de fanshop, ik moest een keer of 3 de adresgegevens invullen omdat de site bleef hangen. :{
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:21:40 #106
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_93260639
Heb er ook maar 2 besteld, een XL voor mij en een S voor mijn vriendin. Nu maar hopen dat die S niet te klein uitvalt.. :D
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_93260738
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Aandelen Feyenoord jeweetz.
Je moet wat voor je club over hebben. :7
Ik geef ook wel genoeg uit aan Feyenoord maar 70 euro voor een shirtje ieder jaar gaat me wat te ver, heb het weleens gedaan maar tegenwoordig koop ik ze pas tijdens de uitverkoop. Dus nu is ¤35,- voor 2 een mooie deal.
pi_93260744
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef AartBakkebaard het volgende:
Heb er ook maar 2 besteld, een XL voor mij en een S voor mijn vriendin. Nu maar hopen dat die S niet te klein uitvalt.. :D
Is je vriendin een dwerg dan?
Die shirten vallen altijd echt fucking klein man. Beter neem je gewoon een L voor haar.
Anders gaan al die boys naar dr tits staren ook. :P
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:25:46 #109
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_93260856
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is je vriendin een dwerg dan?
Die shirten vallen altijd echt fucking klein man. Beter neem je gewoon een L voor haar.
Anders gaan al die boys naar dr tits staren ook. :P
Haha niet echt nee.. Dan maken we er maar een topje van...ook leuk :-D
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_93260912
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is Stokstaart.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:27:57 #111
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_93260953
Maja ze draagt normaal altijd S dus misschien dat het toch gaat passen.. FF afw88 :)
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:28:33 #112
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_93260980
- Dubbel-
pi_93260998
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is Stokstaart.
~O>
pi_93261006
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is Stokstaart.
Ik zal je moeder op Marktplaats zetten.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:33:05 #115
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93261250
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik zal je moeder op Marktplaats zetten.
50 cent geboden!
pi_93261477
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef AartBakkebaard het volgende:
Maja ze draagt normaal altijd S dus misschien dat het toch gaat passen.. FF afw88 :)
Mijn neefje van 10 heeft al een M en hij is echt 1.60 met 40 kilo ofzo :P Mja hoop voor je dat die past.
Groetjes, Ezio.
pi_93261555
quote:
van Geel: Feyenoord terugbrengen op het niveau waar het thuishoort

Algemeen directeur Eric Gudde is buitengewoon tevreden dat partijen er snel zijn uitgekomen. Het is geen geheim dat Van Geel bovenaan ons lijstje stond om de cruciale vacature van TD in te vullen. Bij Roda JC Kerkrade, waar Martin van Geel werkelijk een fantastische prestatie heeft geleverd, wilden ze hem deze kans niet ontnemen. Tijdens een reeks van gesprekken zijn partijen er naar ieders tevredenheid uitgekomen.

Van Geel is net als Gudde blij dat hij direct na dit seizoen aan de slag kan in Rotterdam. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt, dat ik het een grote eer zou vinden de functie van technisch directeur bij Feyenoord te bekleden. Aangezien ik door Roda JC altijd goed ben behandeld en ik het in Kerkrade nog steeds goed naar mijn zin heb, was het voor mij wel cruciaal dat we er correct uit zouden komen. Dat dit nu is gelukt, maakt dat ik me de komende maanden nog met volle overgave en enthousiasme kan en zal richten op Roda JC. Om vervolgens een belangrijk steentje bij te dragen aan het structureel terugbrengen van Feyenoord op het niveau waar deze grote club thuishoort. Het is mijn volle overtuiging dat dit sneller kan dan menigeen misschien denkt.

Martin van Geel speelde in de periode 1988-1990 50 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij liefst 24 keer scoorde. Ook groeide hij snel uit tot aanvoerder. Als speler kwam hij verder uit voor Willem II, Ajax en Roda JC Kerkrade. Hij scoorde als aanvallende middenvelder 127 doelpunten in de eredivisie. Na zijn actieve loopbaan was hij als technisch directeur succesvol bij Willem II met als hoogtepunt een tweede plaats in de competitie en plaatsing voor de Champions League AZ, Ajax en Roda JC.

Bron : Feyenoord

Wisten jullie dat hij voor Feyenoord gespeeld heeft?
Groetjes, Ezio.
pi_93261614
Ja, 50 wedstrijden ofzo?
pi_93261643
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef Swennus het volgende:
Ja, 50 wedstrijden ofzo?
:Y
Groetjes, Ezio.
pi_93261652
;)
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:41:03 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93261659
En 24 keer gescoord :) .
pi_93261717
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef Merkie het volgende:
Oh, dat wist ik dan weer niet!
pi_93261761
quote:
Ja en hij groeide snel uit tot aanvoerder
pi_93261848
Kunnen we van geel niet in de spits zetten? :+
Feyenoord Rotterdam
pi_93261852
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zijn uitspraak daarover: "Bij Feyenoord voetballen was een vergissing"
Elite
Tegen TTIP
pi_93261891
quote:
Rob Jacobs zei laatst op tv dat zelfs Coen Moulijn altijd lovende woorden over had voor het spel van V Geel.
Groetjes, Ezio.
pi_93261940
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Zijn uitspraak daarover: "Bij Feyenoord voetballen was een vergissing"
Meen je niet. :{
Waar en waarom zei hij dat dan?
Groetjes, Ezio.
pi_93262255
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Meen je niet. :{
Waar en waarom zei hij dat dan?
Ja dat wil ik ook weleens weten, ik heb het nergens zien staan.
Zelfs toen hij bij Ajax zat was hij lovend over Feyenoord.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:55:14 #129
53267 TC03
pi_93262341
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef Swennus het volgende:
Ja, 50 wedstrijden ofzo?
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Swennus het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik dan weer niet!
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja en hij groeide snel uit tot aanvoerder
:')
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:57:30 #130
53267 TC03
pi_93262441
http://www.nusport.nl/ere(...)ege-portemonnee.html

quote:
Het is uitgesloten dat de Rotterdammers tegen die tijd uit categorie 1 van de KNVB zijn, al verloopt de financiële reddingsoperatie van de Vrienden van Feyenoord voorspoedig.
:{
pi_93262442
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat loop je nou weer nutteloos te quoten man.
Groetjes, Ezio.
pi_93262569
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hoeren
Ik acht het ook niet uitgesloten dat de vvf Martin geld (extern) heeeft toegezegd.
Aangezien er nu een man als td komt waar ze vertrouwen in hebben.
pi_93262580
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:58 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hoeren
Nog 10 miljoen. :Z
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:01:38 #135
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93262610
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nog 10 miljoen. :Z
300.000 setjes shirtjes :P
pi_93262730
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

300.000 setjes shirtjes :P
Ja of 75.000 niet in de uitverkoop.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:12:40 #137
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93263029
Zouden die shirtjes ook voor die prijs te krijgen zijn bij de fanshop in het centrum? Ik kom daar waarschijnlijk morgen toch nog ff in de buurt...
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:27:42 #138
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_93263668
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mijn neefje van 10 heeft al een M en hij is echt 1.60 met 40 kilo ofzo :P Mja hoop voor je dat die past.
Ow haha dat word wat dan...ochja anders bestel ik gewoon een nieuwe :)
pi_93264563
Kan iemand mij uitleggen waarom er op het Feyenoord Netwerk zoveel eurforie is over de komst van Martin van Geel terwijl Beenhakker veel meer contacten en aanzien in de voetbalwereld had? :?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93264738
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er op het Feyenoord Netwerk zoveel eurforie is over de komst van Martin van Geel terwijl Beenhakker veel meer contacten en aanzien in de voetbalwereld had? :?
Wat hebben die contacten en aanzien ons precies opgeleverd dan?
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:54:30 #141
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93264767
quote:
Veel supporters konden slecht tegen Beenhakkers houding in de media. Daarnaast zijn dus een aantal gratis spelers niet erg gelukt. Hoe je zijn vertrek ook bekijkt, dat staat hier opzich even los van.

In dit geval kun je gewoon blij zijn dat er een capabele TD is aangetrokken, iets wat gezien een geschiedenis met mensen als Wotte geen vanzelfsprekendheid is.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:18:22 #142
53267 TC03
pi_93265780
quote:
Omdat...

1. De contacten van Beenhakker verder niks hebben opgeleverd
2. Bijna alle belangrijke contracten komende zomer of de zomer daarop aflopen
3. Van Geel bij AZ, Willem II, Roda JC en toch ook wel Ajax heeft bewezen capabel te zijn
pi_93265911
Ik ga er vanuit dat Martin niet zo'n blunder maakt als Leo met het contract van Luc destijds.
Indirect heeft Leo er voor gezorgd dat we hem nu voor een prikkie kwijt zijn.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:29:05 #144
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93266161
Leo *diepe zucht* Beenhakker is weg en Feyenoord haalt de grootste sensatie van de afgelopen 10 jaar binnen :D
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:29:47 #145
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93266187
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef PIETR het volgende:
Leo *diepe zucht* Beenhakker is weg en Feyenoord haalt de grootste sensatie van de afgelopen 10 jaar binnen :D
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:32:18 #146
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93266279
quote:
Hij staat misschien wel voor de grootste uitdaging in zijn inmiddels rijke carrière als technisch directeur in het Nederlandse betaalde voetbal. Netwerker Martin van Geel (50) moet uit niets iets gaan maken bij het armlastige Feyenoord. Zijn voorganger Leo Beenhakker, die vorige maand wegens een vertrouwenscrisis in De Kuip op non-actief werd gezet, noemde het "shoppen met een lege portemonnee".

De geboren Brabander, al sinds 1995 werkzaam als technisch directeur, zal al zijn creativiteit moeten aanwenden om van Feyenoord op het veld en op de ranglijst weer een topclub te maken. De Rotterdamse volksclub worstelt nog altijd met een schuldenlast van ruim 20 miljoen euro. Geld voor grote investeringen is er derhalve in principe niet.

Feyenoord en Van Geel mogen al blij zijn als de betere spelers uit de onevenwichtige selectie (Ron Vlaar, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Stefan de Vrij) hun contracten tot na 2012 willen verlengen. Anders lopen ze volgend jaar zomer gratis De Kuip uit, zoals Feyenoord na vorig seizoen ook al eens zonder afkoopsom afscheid moest nemen van de zelfopgeleide Jonathan de Guzman (naar Real Mallorca).

Mede door dat beangstigende perspectief was Feyenoord er alles aan gelegen om de ervaren Van Geel na de onvermijdelijke breuk met Beenhakker snel vast te leggen. De voormalige middenvelder van de Rotterdammers was feitelijk de enige kandidaat voor de topfunctie. Hij verbond evenwel één belangrijke voorwaarde aan een dienstverband in De Kuip: hij wilde hoe dan ook het seizoen afmaken bij zijn huidige club Roda JC, die hij in de afgelopen twee jaar vanuit de kelder van de eredivisie terug naar de subtop leidde.

Feyenoord is schoorvoetend akkoord gegaan met dat uitdrukkelijke verzoek van Van Geel, met als vervelend gevolg dat de toch al drukbezette algemeen directeur Eric Gudde (ex-trainer van onder meer amateurclub Excelsior Maassluis) de technische zaken er tot aan de zomer "nog even bij doet". Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat hij Van Geel in zijn spelersbeleid de komende maanden nooit om advies zal vragen.

De toekomstige technische baas in De Kuip zal echter alleen al de schijn van belangenverstrengeling zoveel mogelijk willen vermijden. Want op een nieuw 'stadionverbod' zit hij bepaald niet te wachten. Het zit hem nog steeds niet lekker dat hij ooit bij AZ niet meer welkom was, voor korte tijd weliswaar, nadat hij was overgestapt naar concurrent Ajax. Hij zou destijds gebruik hebben gemaakt van de 'voorkennis' die hij had over bepaalde spelerscontracten in Alkmaar.

Van Geel noemt zichzelf een bouwer. Dat vindt ook trainer Co Adriaanse, met wie hij bij Willem II zeer succesvol samenwerkte. "Geef Martin een paar stenen en hij maakt er wat van", merkte Adriaanse ooit op. De vraag is evenwel of hij bij Feyenoord voldoende middelen krijgt om er iets moois van te maken. Van Geel moet min of meer gaan toveren in De Kuip.
pi_93266344
quote:
Welke contacten heeft Beenhakker dan?

Heb ze niet kunnen ontdekken...

Veel gelul, geen daden.

van Geel daarentegen heeft bewezen spelers te halen die rendement voortbrengen. Dáár gaat het om. Buiten het feit dat hij een gezicht van de club kan zijn. Al dacht Leo dat ook te zijn. Dat was wel grappig om te zien.
pi_93267383
Volgend seizoen maar een seizoenkaart kopen als ik in Rotterdam ga studeren.

Hopelijk heb ik dan ook klasgenoten die ook gaan :P
pi_93267689
Van Geel ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zaterdagavondwedstrijdsfeertje O+
(mooi scrabblewoord)
Goed bezig. Hoewel ik wedstrijden op zaterdagavond heerlijk vind, we moeten niet gaan wijken voor een TV zender.
pi_93267734
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Veladia het volgende:

[..]

Welke contacten heeft Beenhakker dan?

Heb ze niet kunnen ontdekken...

Veel gelul, geen daden.

van Geel daarentegen heeft bewezen spelers te halen die rendement voortbrengen. Dáár gaat het om. Buiten het feit dat hij een gezicht van de club kan zijn. Al dacht Leo dat ook te zijn. Dat was wel grappig om te zien.
Leo dacht wel spelers te huren van Real, Inter, Chelsea, etc... :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:07:24 #151
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93267802
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zouden die shirtjes ook voor die prijs te krijgen zijn bij de fanshop in het centrum? Ik kom daar waarschijnlijk morgen toch nog ff in de buurt...
pi_93267855
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Goede vraag, maar lijkt me van wel want dat is wel een officiële fanshop dus die zullen wel dezelfde aanbiedingen hebben.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:53:04 #153
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93270062
http://plixi.com/p/79681152

Lunaticnews had dus gelijk. Wat een kenkerlelijk uitshirt zeg.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:56:24 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93270212
Vind het wel mooi eigenlijk.
pi_93270221
Mooi is het niet, maar het is al een heel stuk beter dan die matrozenkraagjes :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:57:35 #156
53267 TC03
pi_93270282
Vind het wel prima eigenlijk na twee van die gedrochten vorig jaar en het jaar daarvoor. Eindelijk een normaal thuisshirt. Het uitshirt heeft ook wel wat. ^O^
pi_93270582
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef PIETR het volgende:
http://plixi.com/p/79681152

Lunaticnews had dus gelijk. Wat een kenkerlelijk uitshirt zeg.
Wat een gedrocht zeg. -O-

Thuis is wel _O_
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:06:41 #158
53267 TC03
pi_93270683
Wat is er lelijk aan? Wit shirt met mooie V-hals, zwart randje en nog twee subtiele streepjes met de clubkleuren. Vind het eigenlijk één van de mooiste uitshirts sinds jaren. :D
pi_93270726
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef TC03 het volgende:
Wat is er lelijk aan? Wit shirt met mooie V-hals, zwart randje en nog twee subtiele streepjes met de clubkleuren. Vind het eigenlijk één van de mooiste uitshirts sinds jaren. :D
De kleur misschien???
Lichtblauw :{
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:10:20 #160
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93270864
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef TC03 het volgende:
Tis babyblauw ..
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:14:57 #161
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93271166
Thuisshirt ziet er goed, klassiek uit. Degene die dat uitshirt heeft bedacht (en daadwerkelijk heeft doorgevoerd na al die kritiek sinds het ontwerp begin deze maand uitlekte) is gewoon kleurendoof.
pi_93271281
Voldoet niet aan het handvest clubcultuur, dus bij voorbaat al een waardeloos uitshirt. Zal niet iedereen wat kunnen schelen, maar is wel iets waar Feijenoord als club waarde aan zou moeten hechten. Feit dat ze het gewoon links laten liggen geeft wel aan hoe ze over de zaken denken.
Elite
Tegen TTIP
pi_93271466

Oogtyfus in zn meest pure vorm.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:20:08 #164
53267 TC03
pi_93271482
Oh, ik dacht dat het wit was. Dan is het wel lelijk ja.
pi_93271522
Shirts zien er goed uit ^O^
pi_93271535
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 19:07 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Zie pagina 1. Ik heb de mijne ook in het centrum gehaald voor 25 euro per stuk :).
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:22:18 #167
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93271604
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:16 schreef Happel het volgende:
Voldoet niet aan het handvest clubcultuur, dus bij voorbaat al een waardeloos uitshirt. Zal niet iedereen wat kunnen schelen, maar is wel iets waar Feijenoord als club waarde aan zou moeten hechten. Feit dat ze het gewoon links laten liggen geeft wel aan hoe ze over de zaken denken.
Boehoe.
pi_93271619
Vooral de supporters geen stem geven.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:23:08 #169
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93271659
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ze mogen dat gele shirt nog wel een seizoen extra gebruiken als uittenue wat mij betreft ^O^
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:23:15 #170
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93271668
Laten we anders even het uitshirt 10x zo belangrijk maken als dat het werkelijk is.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:24:40 #171
53267 TC03
pi_93271773
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef Dekatria het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ze mogen dat gele shirt nog wel een seizoen extra gebruiken als uittenue wat mij betreft ^O^
Dat is niet het uittennue.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:26:00 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93271844
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is niet het uittennue.
Ja, dat weet ik... maar zo is het dit seizoen wel gebruikt ;) als ze het reguliere shirt dan zo verpatsen dan mogen ze er nog wel een jaartje aan vastplakken.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef Merkie het volgende:
Laten we anders even het uitshirt 10x zo belangrijk maken als dat het werkelijk is.
Ik vind het uitshirt een mooie mogelijkheid een Feyenoord wedstrijdshirt te hebben buiten het Rood-Wit om. Dan wil je nog wel iets hebben waar je niet meteen hoornvlieslepra van krijgt.
pi_93271854
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef Merkie het volgende:

[..]
Boehoe.
Precies degene waar ik het van verwachte. Ik weet dat je niks hebt met Feijenoord, maar om dat nu elke keer weer zo duidelijk naar voren te brengen...
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:27:38 #174
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93271935
Wat is dan precies de clubcultuur die je in uitshirts hoort terug te zien?
pi_93271956
Weet iemand waarom is er eigenlijk voor lichtblauw als kleur gekozen is? Welke affiniteit heeft die kleur met Feyenoord of de stad Rotterdam?
Groetjes, Ezio.
pi_93272039
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Merkie het volgende:
Wat is dan precies de clubcultuur die je in uitshirts hoort terug te zien?
Uitshirt dient ten alle tijde groen wit te zijn om de stad Rotterdam uit te dragen.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:29:21 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93272063
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand waarom is er eigenlijk voor lichtblauw als kleur gekozen is? Welke affiniteit heeft die kleur met Feyenoord of de stad Rotterdam?
HASJ COKE EN PILLEUH
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:30:01 #178
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93272105
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Uitshirt dient ten alle tijde groen wit te zijn om de stad Rotterdam uit te dragen.
Dan zitten er al 50 jaar mensen in het Maasgebouw die er niet thuishoren.
pi_93272174
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef Dekatria het volgende:

[..]

HASJ COKE EN PILLEUH
De ontwerpers hadden dat vast allemaal gebruikt.
Groetjes, Ezio.
pi_93272202
Wat een gezeik om de kleur van het uitshirt. Het ding ziet er gewoon goed uit!
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:32:25 #181
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93272235
Wat ik me nou afvraag he, ook in Eindhoven is het uitshirt voor komend seizoen bekend. Ook verkracht met lichtblauw (google maar ff).

Ik voorspel onheil voor onze matties uit de hoofdstad :+
pi_93272260
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:30 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dan zitten er al 50 jaar mensen in het Maasgebouw die er niet thuishoren.
Dat is een feit. Dat handvest is overigens iets wat na het vertrek van de GKL is opgesteld.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zullen we het volgend jaar maar roze laten worden dan? Maakt het allemaal uit, joh. :{w
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:35:17 #183
53267 TC03
pi_93272408
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is een feit. Dat handvest is overigens iets wat na het vertrek van de GKL is opgesteld.

[..]

Zullen we het volgend jaar maar roze laten worden dan? Maakt het allemaal uit, joh. :{w
Het is juist leuk als het elk jaar iets anders is, vermits ze het niet al te bont maken. Waarom is het zo belangrijk dat een uitshirt de stadskleuren draagt? Waarom moet dat zonodig in een handvest staan? Ik zie de relevantie niet.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:38:32 #184
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93272571
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is juist leuk als het elk jaar iets anders is, vermits ze het niet al te bont maken.
Case in point, het nieuwe uitshirt :+ ik vind het zelf ook niet per se nodig om de stadskleuren in het uitshirt te hebben - zwarte uitshirts zijn bijvoorbeeld altijd wel mooi - maar om dan lukraak wat kleuren bijeen te flansen :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:39:25 #185
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_93272618
Ik kom niet uit Rotterdam. :{
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:43:27 #186
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_93272870
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:39 schreef Nitrouz het volgende:
Ik kom niet uit Rotterdam. :{
Feyenoord wel, mocht het je nog niet zijn opgevallen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:51:50 #187
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93273434
quote:
Nieuwe shirts gepresenteerd (feyenoord.nl)

Ron Vlaar en Leroy Fer hebben donderdag tijdens de SupportersAvond in De Kuip de tenues voor het nieuwe seizoen gepresenteerd. De presentatie vond plaats tijdens een drukbezochte modeshow in het Maasgebouw. De bezoekers van de modeshow waren het meest benieuwd naar het nieuwe uittenue, dat volgend bestaat uit een lichtblauw shirt met een zwarte broek.

Het uittenue voor komend seizoen is gebaseerd op het tenue waarin Feyenoord bijna vijftig jaar geleden een wedstrijd speelde tegen Ajax in De Kuip. Tijdens dat duel op 2 september 1962 (1-1) droeg Feyenoord een lichtblauw reserveshirt, met een rood-witte kraag.

Evenals het shirt uit 1962 heeft ook het nieuwe uitshirt een V-hals. De kraag is in tegenstelling tot het shirt van vijftig jaar terug zwart, waarbij twee diagonale lijnen in de kleuren rood en zwart aan het shirt zijn toegevoegd.

De nieuwe Feyenoord-tenues maken onderdeel uit van de King-lijn van Puma, die staat voor een traditioneel ontwerp. Deze lijn staat voor kleding zonder poespas en past daarom goed bij Feyenoord, zegt Joris van Neerbos, marketing manager van Puma Benelux. Bij Feyenoord is heel bewust voor een klassiek thema gekozen. Om dat te benadrukken heeft elk shirt bijvoorbeeld aan de onderkant een knoop zitten, wat het shirt een vrij traditioneel uiterlijk geeft.

Fer en Vlaar waren zeer te spreken over de nieuwe tenues. Het belangrijkste aan een tenue is voor mij dat het lekker zit en dat is bij dit tenue zeker het geval, zei Fer. Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde kleur, maar het lichtblauw van het uitshirt vind ik zeker mooi. Ik hou wat dat betreft wel van verandering.

In tegenstelling tot het huidige seizoen heeft Feyenoord tijdens de volgende voetbaljaargang de beschikking over twee in plaats van drie tenues. Het derde gele tenue wordt vanaf het eind van het huidige seizoen niet meer gebruikt.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:58:12 #188
53267 TC03
pi_93273907
quote:
De nieuwe Feyenoord-tenues maken onderdeel uit van de King-lijn van Puma, die staat voor een traditioneel ontwerp. Deze lijn staat voor kleding zonder poespas en past daarom goed bij Feyenoord, zegt Joris van Neerbos, marketing manager van Puma Benelux. Bij Feyenoord is heel bewust voor een klassiek thema gekozen. Om dat te benadrukken heeft elk shirt bijvoorbeeld aan de onderkant een knoop zitten, wat het shirt een vrij traditioneel uiterlijk geeft.
Oh ja, dat verklaart ook die tweede gedrochten van afgelopen seizoenen natuurlijk. _O-
pi_93274051
Smaken verschillen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:01:35 #190
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93274125
Ik ben overigens wel erg nieuwsgierig naar dat nieuwe thuisshirt. Ziet er 100x beter uit dan dat van dit seizoen.
pi_93274571
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is juist leuk als het elk jaar iets anders is, vermits ze het niet al te bont maken. Waarom is het zo belangrijk dat een uitshirt de stadskleuren draagt? Waarom moet dat zonodig in een handvest staan? Ik zie de relevantie niet.
Persoonlijk vind ik dat de stadskleuren ten alle tijde uitgedragen dienen te worden, wanneer je uitspeelt. Dat kan alleen via het uitshirt. En of het relevant is of niet, het staat er in.

Het handvest dient als richtlijn voor de cultuur van de club en dient daarom als dusdanig te worden aangehouden.
Elite
Tegen TTIP
pi_93274640
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord Rotterdam
pi_93275742
Van de dumpfoto's vond ik dit wel wat hebben, zelfde stijl als de Spursshirt.

Feyenoord Rotterdam
pi_93275996
Thuisshirt ziet er dus ook niet uit...
Elite
Tegen TTIP
pi_93276231
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef Happel het volgende:
Thuisshirt ziet er dus ook niet uit...
Vergeleken met dit seizoen niet nee. Goede aankopen heb ik gister gemaakt in de fanshop dan :+
Feyenoord Rotterdam
pi_93276966
pi_93277182
Zijn dat de officiele shirts? foto's zien er zo geshopt uit..
Met een V hals zou het thuis shirt wel wat weg hebben van de ouderwetse (Le Coq sportif?) shirts van vroegâh. O+

Vind ze wel stylish en clean, zoals een t een topclub betaamt.
Nog maar eentje aanschaffen deze zomer.
pi_93277226
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:41 schreef CylonNL het volgende:
Zijn dat de officiele shirts? foto's zien er zo geshopt uit..
Met een V hals zou het thuis shirt wel wat weg hebben van de ouderwetse Le Coq sportif shirts van vroegâh. O+

Vind ze wel stylish en clean, zoals een t een topclub betaamt.
Nog maar eentje aanschaffen deze zomer.
Dit zijn de officiële ja.
pi_93277256
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet 't uitshirt er minder erg uit. Maar de thuisshirt van dit seizoen ziet er sowieso er tig keer beter uit dan die van volgend seizoen. Als het nou met een V-hals was..

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 24-02-2011 21:43:29 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_93277288
quote:
[ afbeelding ]
Feyenoord-logo zit bij uitshirt ook heel laag of ligt dat aan mij?
pi_93277316
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef dakraam het volgende:

[..]

Feyenoord-logo zit bij uitshirt ook heel laag of ligt dat aan mij?
Komt door de streep.
Feyenoord Rotterdam
pi_93278609
quote:
[ afbeelding ]
Babyblauw wel handig voor als de jongetjes weer ergens jankend van het veld gaan. _O-
Groetjes, Ezio.
pi_93278861
Achja is niet de eerste keer dat we die kleur blauw hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93279148
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
Achja is niet de eerste keer dat we die kleur blauw hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
04-05
Alleen was dat niet het uitshirt :
Dat was deze:

Groetjes, Ezio.
pi_93279200
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

04-05
Alleen was dat niet het uitshirt :
Dat was deze:

[ afbeelding ]
Dat is het shirt van het seizoen na de blauwe shirt :).
Feyenoord Rotterdam
pi_93279366
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef o.us het volgende:

[..]

:Y
pi_93279925
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef o.us het volgende:

[..]

Dat zijn toch de dezelfde als de UEFAcup shirtjes uit 04-05?

* Away shirt Uefa Cup season 2004/2005
* Player: Danko Lazovic
* Match worn 16-12-2004 Fc Basel-Feyenoord 1-0
Groetjes, Ezio.
pi_93280036
Maar dat was ook ons gewone uitshirt.
pi_93280264
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat zijn toch de dezelfde als de UEFAcup shirtjes uit 04-05?
[ afbeelding ]

* Away shirt Uefa Cup season 2004/2005
* Player: Danko Lazovic
* Match worn 16-12-2004 Fc Basel-Feyenoord 1-0
Alle shirts die wij hadden in de stijl van AS Roma (met Kappalogo's op de schouders en een wit ruimte achter de cijfer) waren shirts voor Europees voetbal in ons normale uitshirt.

Persoonlijk vind ik dit het mooiste uitshirt die wij hadden sinds jaren _O_.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 24-02-2011 22:18:38 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_93280364
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
Maar dat was ook ons gewone uitshirt.
Yep zie het staan. Klein verschil alleen achterop en natuurlijk het logo op de arm:

06-07 hadden we ook blauwe shirts.

Groetjes, Ezio.
pi_93280439
http://www.feyshirtcoll.nl/

Hier staan ze bijna allemaal trouwens vanaf 1980.
Die Hummelshirts zonder rare kraagjes waren ook geniaal zeg :D
Groetjes, Ezio.
pi_93280675
Adidas maakt tegenwoordig prachtige shirts. Ik vraag me af hoe het zou zijn als we nu weereens Adidas hadden ipv Puma :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 24-02-2011 22:25:36 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_93280947
Adidas is toen overgestapt naar onze amsterdamse vrienden. Geloof niet dat dat er nog in zit. :P
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:19:41 #214
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93285287
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef o.us het volgende:

Persoonlijk vind ik dit het mooiste uitshirt die wij hadden sinds jaren _O_.
[ afbeelding ]
Eens :Y ik zat met smart te wachten op weer 'ns een zwart uitshirt, maar helaas...
pi_93286441
Was een Feyenoord clubcard altijd al gratis of is dat pas sinds ze in het tweede rijtje staan?

Meeste clubs vragen 5-15 euro administratiekosten
pi_93286866
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef Stuurver het volgende:
Was een Feyenoord clubcard altijd al gratis of is dat pas sinds ze in het tweede rijtje staan?

Meeste clubs vragen 5-15 euro administratiekosten
Is al jaren gratis, volgens mij dient vanaf volgend seizoen de Legioenpas ook als clubcard.
pi_93287572
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Babyblauw wel handig voor als de jongetjes weer ergens jankend van het veld gaan. _O-
Mis alleen nog een roze tint...passend bij de uggs.

Godver, wat een verloedering op het veld.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:30:17 #218
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93289402
Ik vind de meeste uitshirts van de afgelopen jaren wel mooi. Ook de eerdere blauwe shirtjes vind ik wel mooi. met name de helemaal blauwe uefacupshirts. Ook de witte van nu, de witte met het groene randje, en de zwarte vind ik best mooi.

Die shirts van volgend seizoen EN de op de vorige pagina getoonde zwarte zijn om te kotsen :r
pi_93291495
Best verbazingwekkend dat figuren die ervoor betaald worden om kledij te ontwerpen met dit soort shit op de proppen blijven komen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 07:29:43 #220
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_93295261
Pff... Waarom is het voor die shirtontwerpers nou zo moeilijk om naar google te gaan, "Feijenoord 1970" in te toetsen en de volgende 2 shirts in de nieuwe stof uit te voeren:

pi_93296151
quote:
wardCuil: Rob #Vlaar vertelt aan Nu.nl dat Feyenoord snel nog grotere stappen moet gaan maken om zijn ambities te kunnen verwezenlijken.
quote:
wardCuil: Anders is de kans groot dat Vlaar na dit seizoen naar de Bundesliga vertrekt.
quote:
wardCuil: Het type spel en de manier van leven in Duitsland passen het best bij Vlaar, denkt Ron. Bayern zou geïnteresseerd zijn.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 08:59:21 #222
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_93296161

Deze is ook mooi :')
pi_93296242
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:32:34 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93296773
quote:
Het nieuwe uitshirt is gebaseerd op dat van 2 september 1962 en werd toen tijdens FeyAja gedragen door onder meer Coen Moulijn.
Walgelijk, hoe durven ze :r . Stenen door het Maasgebouw!

Stelletje zeikerds hierzo :') .
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:42:29 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93297003
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik kan me echt irriteren aan jou. Heel Feijenoord interesseert je werkelijk geen reet.

En ja, kom maar weer met de :') . Er zijn mensen die alles anders beleven, dan jij vanachter Eredivisie live. Die meer hebben met de club en wel waarde hechten aan dat soort randzaken.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:47:34 #226
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_93297129
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

:') Nep-Rotterdammer.
Feyenoord Rotterdam
pi_93297224
O.a. gedragen door Coen Moelijn:

Als het tenminste daarop geïnspireerd is vind ik het maar een zeer matige remake. 15.gif
Groetjes, Ezio.
pi_93297253
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wij (de supporters) zijn degene die elk jaar die shirtjes kopen dus het is gewoon dom van Feyenoord om de supporters hierin geen stem te geven. Mag best over gezeken worden.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:53:29 #229
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93297262
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:51 schreef Stokstaart het volgende:

[ afbeelding ]

Als het tenminste daarop geïnspireerd is vind ik het maar een zeer matige remake. [ afbeelding ]
Joh, is ook alleen maar gelul om dat shirt te kunnen verkopen. Wat is dat ook met die knoop onderaan het shirt? Zou er vroeger ook geweest zijn?

Moet wel zeggen dat het shirt beter te pruimen was geweest zonder die twee afzichtelijke strepen over de schouder.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:58:58 #230
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_93297398
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 09:51 schreef Stokstaart het volgende:

[ afbeelding ]

Als het tenminste daarop geïnspireerd is vind ik het maar een zeer matige remake. [ afbeelding ]
Hier ziet de shirt er tig keer beter uit dan die afzichtelijke strepen.
Hadden wij niet twee jaar geleden geklaagd bij Puma over die afzichtelijke matrozenshirts en dat zij daar werk van maakten van onze klachten?
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:13:18 #231
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93297757
Ik geloof dat iedereen, behalve Merkie, het er wel mee eens is dat het een foeilelijk shirt is, met name door die achterlijke strepen.

Het groen-wit vind ik persoonlijk nog niet essentieel, al vind ik het wel mooi, als teken van binding met de stad. Dit overigens mede gezien groen / groen-wit volgens onderzoeken nogal "slechte" kleuren zijn.
ivm hoe het afsteekt tegen de achtergrond, dit zou invloed hebben op de responstijd/herkenning, wat toch wel iets van invloed zou hebben op de resultaten in the long run. Rood / Rood-wit zou daarentegen het beste zijn, en voor keepers geloof ik blauw ;-)

Het Zwart met rood/witte shirt was ook overduidelijk niet in de stadskleuren, maar wel een erg mooi shirt wat goed bij Feyenoord past.

Het is echter schandalig dat je een handvest opstelt betreffende de shirtkleuren, aangeeft dat je rekening houdt met de supporters en zelfs als het kan inspraak wil geven, en vervolgens kom je met zulke foeilelijke kutcreaties aanzetten.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:14:21 #232
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93297783
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:58 schreef o.us het volgende:

[..]

Hier ziet de shirt er tig keer beter uit dan die afzichtelijke strepen.
Hadden wij niet twee jaar geleden geklaagd bij Puma over die afzichtelijke matrozenshirts en dat zij daar werk van maakten van onze klachten?
klopt, na massale protesten is hij IETS aangepast: de strepen veranderd nog steeds erg opvallende stiksels ofzo.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:15:54 #233
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_93297826
quote:
Vlaar twijfelt over toekomst bij Feyenoord

25 februari 2011

Ron Vlaar staat voor een lastige beslissing. De verdediger heeft een contract tot 2012 bij Feyenoord en de Rotterdamse club wil hem graag langer vastleggen, maar Vlaar droomt stiekem van een transfer naar Duitsland of Engeland.

Vlaar heeft weinig zin om nog lang met Feyenoord in de middenmoot mee te doen, zegt hij in NUsport. "Er zijn nu goede dingen gaande rondom de club, maar hoelang gaat het duren voordat de weg naar de top hier weer wordt gevonden? Ik betwijfel of we volgend jaar al grote stappen kunnen maken. Zo niet, dan wordt het lastig om hier mijn ambities te verwezenlijken", zinspeelt hij voorzichtig op een vertrek.

Mocht hij vertrekken, dan gaat zijn voorkeur uit naar een club uit de Bundesliga. "Daar komt mijn type spel het beste tot zijn recht. Bovendien spreekt de manier van leven in Duitsland me aan, omdat die veel lijkt op de Nederlandse. Maar mocht er straks een mooie Engelse club voor me komen, dan zeg ik niet bij voorbaat nee."

Vlaar (26) speelt al sinds januari 2006 voor Feyenoord. Hij kwam toen over van AZ.
Doei Ron :W
pi_93297910
Ik kan hem geen ongelijk geven, hij zit tegen het Nederlands elftal aan en zal toch ook willen zien waar zijn top ligt.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:21:48 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93297963
Ondankbare hond.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:23:41 #236
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_93298007
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

klopt, na massale protesten is hij IETS aangepast: de strepen veranderd nog steeds erg opvallende stiksels ofzo.
Beter dan matrozenpakjes, ik was toch niet van plan om die shirts te kopen. En die stiksels waren niet opvallend als je ze zag spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 25-02-2011 10:23:56 ]
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:24:25 #237
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93298024
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

Tja...
Moeilijk.
Het is erg ondankbaar na wat we voor hem hebben betaald aan revalidatie, maar anderzijds is hij ondertussen 26. Als hij verlengd tekent hij waarschijnlijk voor nog 2 jaar ellende, maximaal in de middenmoot, waardoor hij gewoon echt niet uit z'n carriere kan halen wat er in zit.

Overigens wordt hij qua salaris volgens mij ook wel wat ondergewaardeerd als je naar andere salarissen kijkt, maar dat vind ik een minder valide argument.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:25:27 #238
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_93298047
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef Keltie het volgende:

[..]

:{.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:41:28 #239
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_93298454

Al wij niet steen en been hadden geklaagd hadden we een Donald Duck elftal vorig seizoen. Hopen dat zij die strepen ook weghalen na zo veel mogelijk klachten.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:58:50 #240
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_93299004
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan hem geen ongelijk geven, hij zit tegen het Nederlands elftal aan en zal toch ook willen zien waar zijn top ligt.
Ik wel.Vind z'n ambitie verhaal ook niet realistisch als ik zo terugdenk aan z'n seizoen..
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:59:23 #241
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_93299027
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:24 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Tja...
Moeilijk.
Het is erg ondankbaar na wat we voor hem hebben betaald aan revalidatie, maar anderzijds is hij ondertussen 26. Als hij verlengd tekent hij waarschijnlijk voor nog 2 jaar ellende, maximaal in de middenmoot, waardoor hij gewoon echt niet uit z'n carriere kan halen wat er in zit.

Overigens wordt hij qua salaris volgens mij ook wel wat ondergewaardeerd als je naar andere salarissen kijkt, maar dat vind ik een minder valide argument.
Ik vrees voor Ron dat dit het maximale is.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:02:31 #242
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93299148
quote:
Over wensen die binnen de clubcultuur passen

Gepubliceerd op 25 februari 2011 - 10:00

LNde: Geen inspraak, het wederom negeren van afspraken en dus een babyblauw uitshirt. Feyenoord mag in naam dan wel een volksclub zijn, de achterban maakt dit ook waar, maar het blijft zo verdomde jammer dat de heren beleidsmakers zo ver weg staan van datzelfde volk.

Voor de één is hét shirt slechts de eerste P van de marketingmix, oftewel: slechts een product. Voor de ander is hét shirt heilig. Zijn trots. En als je denkt als de ander zal die verfoeide marketingmix uiteindelijk ook meer geld opleveren. En daar is het dan toch weer om te doen?

Bij FC Groningen en FC Twente begrijpen ze dat wel, getuige onderstaande passages uit De Pers van gisteren:

Hans Nijland algemeen directeur van FC Groningen weet dat een moderne club niet zonder commerciële inkomsten kan. Hij heeft alle begrip voor stadions en tribunes die de naam van een geldschieter dragen. De grens is steeds verder geschoven. Maar het shirt is in zijn ogen een heiligdom. Nijland zoekt voor volgend seizoen een nieuwe shirtsponsor en eventuele gegadigden weten precies waar ze aan toe zijn. We houden vast aan de clubkleuren, aan de twee groene banen en het logo. Hoe hoog het bedrag dat een sponsor ook mag zijn. Dat hebben we vastgelegd.

Bij FC Twente denken ze er precies zo over. Ook daar mag een shirtsponsor niet aan de cultuur en identiteit van de club komen., vertelt algemeen en commercieel directeur Jan van Halst. We willen best meedenken over hoe de uitingen van een sponsor het best naar voren komen op dat shirt. Over wensen die binnen de clubcultuur passen kunnen we altijd praten.
Clubs die het wel snappen...
Elite
Tegen TTIP
pi_93299359
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Clubs die het wel snappen...
Gaat alleen over die thuisshirts he. Die zullen bij ons vast ook altijd rood-wit blijven.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:15:25 #244
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93299591
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Gaat alleen over die thuisshirts he. Die zullen bij ons vast ook altijd rood-wit blijven.
Gaat er om dat die clubs wel waarde hechten aan de identiteit. Bij ons is het vastgelegd in samenspraak met supporters, maar aan de kant geschoven ten faveure van de commerciële belangen.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:20:08 #245
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_93299758
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef Stokstaart het volgende:

Maar wel elk jaar weer lelijker dan ooit door 1 streepje of de vorm van de hals of het rugnummer.
Sporten voor Sophia
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:30:54 #246
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93300107
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef Toekito het volgende:

[..]

Maar wel elk jaar weer lelijker dan ooit door 1 streepje of de vorm van de hals of het rugnummer.
Ik kan me dat thuisshirt van 97/98 (?) nog herinneren, met die Adidas strepen over het midden van het roodwit :{w
pi_93300405
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Gaat er om dat die clubs wel waarde hechten aan de identiteit. Bij ons is het vastgelegd in samenspraak met supporters, maar aan de kant geschoven ten faveure van de commerciële belangen.
Toch spelen ze in het paars. :{
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:41:38 #248
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93300486
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:51 schreef Stokstaart het volgende:

[ afbeelding ]

Alle remakes zijn per definitie matig ;)
pi_93302331
Hebben de spelers zelf ook geen inspraak op dat shirt ofzo? Die moeten dit toch ook wel zien en zij hebben een grotere stem dan ons als invidu.
pi_93302391
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef dakraam het volgende:
Hebben de spelers zelf ook geen inspraak op dat shirt ofzo? Die moeten dit toch ook wel zien en zij hebben een grotere stem dan ons als invidu.
Alsof die zich er druk overmaken, meer dan de helft weet nog niet eens of ze wel in dat shirt gaan uitkomen volgend seizoen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:41:52 #251
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93302511
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef dakraam het volgende:
Spelers zijn speelpopjes van de club en haar sponsoren, en doen dus wat hen gevraagd wordt.
pi_93302554
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:41 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Spelers zijn speelpopjes van de club en haar sponsoren, en doen dus wat hen gevraagd wordt.
De enige speelpopjes zijn de supporters.
pi_93304252
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De enige speelpopjes zijn de supporters.
pi_93304541
Ik snap echt niet waarom ze nu opeens deze stap hebben gemaakt, ik bedoel dat uit shirt wat we nu hebben was eindelijk weer een keer normaal. Komen ze met zoiets op de proppen?

Trouwens gister VI gezien van maandag, die mensen konden niks goeds zeggen over Meeuwis terwijl hij toch echt een van de sterke mensen op het middenveld is, hij laat andere beter spelen, die steekbal op Luc?
Soms vraag ik me echt af of die mensen wel dezelfde wedstrijden zien als mij...
Die Rene zit er soms echt guwelijk naast met Feyenoord spelers, dan vindt hij Wijnaldum weer super, De Vrij weer Jupiler niveau en Meeuwis hoofdklasse niveau...? :S
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:36:12 #255
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93307209
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze nu opeens deze stap hebben gemaakt, ik bedoel dat uit shirt wat we nu hebben was eindelijk weer een keer normaal. Komen ze met zoiets op de proppen?

Trouwens gister VI gezien van maandag, die mensen konden niks goeds zeggen over Meeuwis terwijl hij toch echt een van de sterke mensen op het middenveld is, hij laat andere beter spelen, die steekbal op Luc?
Soms vraag ik me echt af of die mensen wel dezelfde wedstrijden zien als mij...
Die Rene zit er soms echt guwelijk naast met Feyenoord spelers, dan vindt hij Wijnaldum weer super, De Vrij weer Jupiler niveau en Meeuwis hoofdklasse niveau...? :S
Ze moeten TV maken he, dus redelijk goed bestaat niet, alleen geweldig of extreem kut. Zeker als het dan over Feyenoord gaat kiezen ze liever voor extreem kut. Daarentegen was Ryo overigens na 2 wedstrijden al de nieuwe Coentje Moulijn volgens Jan Mulder. Triest, maar gewoon niet serieus nemen die gasten.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:09:45 #256
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93308774
Slaat weer nergens op dat shirt. _O-
Waarom niet gewoon zoiets dan.
pi_93311069
Ik vind het uitshirt wel mooi.
Wel een slechte zaak dat de supporters zoals voorheen er niet meer bij betrokken worden.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:13:11 #258
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93318394
quote:
ROTTERDAM - Feyenoord speelt dit weekeinde tegen FC Groningen met dezelfde elf spelers als vorige week bij ADO Den Haag. Dat heeft coach Mario Been gezegd. ,,Dit team is de laatste weken beter gaan spelen. Ik zie geen reden om iets te veranderen.''

© anp Bij Feyenoord begint Leroy Fer daarom weer op de bank. De middenvelder is sinds een paar weken hersteld van een blessure. Kelvin Leerdam en nieuweling Marcel Meeuwis krijgen vooralsnog de voorkeur op het middenveld.

Fer is al enkele weken fit, maar komt nog nauwelijks aan spelen toe. ,,Ik heb daarover een gesprek met Leroy gehad en vertelt dat hij keihard moet blijven werken", zegt Been.

,,Ik ben heel tevreden over de balans die er nu bij ons het veld is, dus Leroy zal zelf zijn plek terug moeten verdienen."

De coach eist wel meer rendement van zijn ploeg. Ondanks het goede spel van de afgelopen weken werd er maar één keer gewonnen. ,,Na de winterstop hebben we onnodig veel punten gemorst. Het belangrijkste is de komende tijd dat we echt weg komen uit de onderste regionen."

FC Groningen mist zondag bij Feyenoord Oluwafemi Ajilore en Petter Andersson. De eerste heeft een spierverrekking in de kuit, de tweede ondervindt hinder van de knie. Tim Matavz is wel terug bij de selectie.

Koen van de Laak (knie) en Jorrit Kunst (knie) kunnen daarentegen nog niet meedoen.(ANP)
^O^
pi_93318817
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef deBoomkip het volgende:
Ik vind het uitshirt wel mooi.
Wel een slechte zaak dat de supporters zoals voorheen er niet meer bij betrokken worden.
Ik vind het thuisshirt prachtig, het uitshirt niet echt lelijk alleen die kleur is nogal nietszeggend. Wat moeten wij nou met lichtblauw?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_93319233
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is te mooi, mag niet bij een uitshirt.
pi_93320509
Er wordt al 2 dagen gezeikt op het uitshirt. Stelletje wijven :')
pi_93320741
dat shirt :r
~ Bonito La Risa ~
pi_93321506

Spelers die zich blijven ontwikkelen? Zo'n Wijnaldum is natuurlijk totaal uit vorm. Tenzij hij zo'n periode ziet als ontwikkeling?
Groetjes, Ezio.
pi_93321716
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:07:22 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93327147
Ik snap het gezeik op het shirt echt niet, en al helemaal dat gedoe over identiteit blabla niet. Hebben jullie liever dit shirt dan :') ?

Het enige shirt dat heilig is, is het thuisshirt. Als ze het lachen vinden om een keer een paar streepjes op het uitshirt te zetten moeten ze dat vooral doen. Wat maakt het uit joh. Als je alle uitshirts van de afgelopen 40 jaar bij elkaar zit is er geen één die duidelijk een Feyenoord-shirt is. Maar nu ineens is het een probleem? Gezeur.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:15:31 #266
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93327581
Johan hard uithalen naar Van Geel ( :* TC), mensen hier gezien? En wat vonden jullie van wat hij zei?

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef Merkie het volgende:
Ik snap het gezeik op het shirt echt niet, en al helemaal dat gedoe over identiteit blabla niet. Hebben jullie liever dit shirt dan :') ?
[ afbeelding ]

Het enige shirt dat heilig is, is het thuisshirt. Als ze het lachen vinden om een keer een paar streepjes op het uitshirt te zetten moeten ze dat vooral doen. Wat maakt het uit joh. Als je alle uitshirts van de afgelopen 40 jaar bij elkaar zit is er geen één die duidelijk een Feyenoord-shirt is. Maar nu ineens is het een probleem? Gezeur.
Klinkt misschien raar uit de mond van een Ajacied :P Maar deze vond ik best wel mooi. En straalde naar mijn mening ook 'Feyenoord' uit

AFC AJAX
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:16:19 #267
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93327621
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:

Spelers die zich blijven ontwikkelen? Zo'n Wijnaldum is natuurlijk totaal uit vorm. Tenzij hij zo'n periode ziet als ontwikkeling?
Boeiend joh. Wijnaldum is geen 10, op die positie kan hij zich niet ontwikkelen. Tactische fout van Been dus. Vlaar, Castaignos, Leerdam en vooral De Vrij ontwikkelen zich prima.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:17:37 #268
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93327692
quote:
Bliksemstart voor VVV-Venlo

VENLO - Robert Cullen heeft VVV - Venlo in het degradatieduel tegen Excelsior een bliksemstart bezorgd. Al na 53 seconden maakte de Japanner de 1-0 voor de Venlose formatie. Het betekende tevens een jubileumtreffer voor de thuisploeg. Cullen zorgde voor de 800e VVV-treffer in de eredivisie.

De goal van Cullen was niet de snelste van het seizoen. In augustus scoorde Matthew Amoah namens NAC Breda al na 43 seconden tegen SC Heerenveen.
Kut voor hun, maar goed, bij winst zou excelsior weer gelijk komen met ons, dus toch maar goed...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:37:50 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93328647
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef msnk het volgende:
Johan hard uithalen naar Van Geel ( :* TC), mensen hier gezien? En wat vonden jullie van wat hij zei?
Bepaalde mensen zal Johan nooit afvallen. Beenhakker is er één van.
pi_93328987
Ik kijk er amper meer na. Iets teveel onzin daar.
pi_93330790
quote:

[..]

Klinkt misschien raar uit de mond van een Ajacied :P Maar deze vond ik best wel mooi. En straalde naar mijn mening ook 'Feyenoord' uit

[ afbeelding ]
Ben ik het mee eens. Herkenbaar en met die link met Rotterdam. Veel beter dan dat babyblauw :Y
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:59:01 #272
53267 TC03
pi_93332663
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat shirt heb ik nog. :)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:31:28 #273
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93334361
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ ik zou het meteen kopen. Walgelijk mooi.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:31:36 #274
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93334367
quote:
Feyenoord Academy is hofleverancier van de nationale jeugdselecties van de KNVB. In de vijf nationale jeugdselecties van Schaduwteam onder 15 tot en met Oranje onder 19 is Feyenoord met in totaal zeventien spelers vertegenwoordigd. Dat blijkt uit een overzicht dat is opgesteld door de KNVB aan de hand van de definitieve selecties voor de meest recente wedstrijden van de verschillende nationale jeugdelftallen. In totaal behoren 91 spelers tot de vijf nationale jeugdselecties, wat betekent dat het aandeel van Feyenoord bijna negentien procent is.

Feyenoord is naast Ajax, AZ en PSV één van de vier clubs die tenminste één speler levert voor elk van de vijf jeugdselecties. Feyenoord is hofleverancier van Oranje onder 16 met zes spelers. Na Feyenoord zijn Ajax (15 spelers) en PSV (10 spelers) het best vertegenwoordigd in de nationale jeugdselecties.
Aan talent geen gebrek, ondanks het kwijtraken van een aantal jeugdpelers richting buitenland afgelopen jaar.

^O^
pi_93335849
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

^O^
Mario vind dat het staat, terwijl het middenveld vaak complet werd overlopen tegen Ado.
De bal ging van Vlaar naar Casteignos vaak.

Middenveld moet je dus veranderen, bv Fer erin, Wijnaldum eruit
  zaterdag 26 februari 2011 @ 01:12:09 #276
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93336036
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:31 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Aan talent geen gebrek, ondanks het kwijtraken van een aantal jeugdpelers richting buitenland afgelopen jaar.

^O^
Over talent gesproken:

quote:
Als Rodney Sneijder op achtjarige leeftijd niet vijf keer had gescoord in een wedstrijd tegen Ajax, had hij waarschijnlijk bij Feyenoord gevoetbald. De jongste Sneijder had eerder twee weken stage gelopen bij de Rotterdammers en zou het seizoen erop instromen bij Feyenoord. Ajax legde hem echter snel vast, toen zij hem aan het werk hadden gezien. Sneijder tekende deze maand een langer contract in Amsterdam.
:X
pi_93339326
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef PIETR het volgende:

[..]

Boeiend joh. Wijnaldum is geen 10, op die positie kan hij zich niet ontwikkelen. Tactische fout van Been dus. Vlaar, Castaignos, Leerdam en vooral De Vrij ontwikkelen zich prima.
Vlaar is dit jaar echt niet beter dan vorig jaar. Wijnaldum speelde ook al dramatisch voor hij op (zijn) beoogde nummer 10 ging spelen.

De Vrij ontwikkeld zich aardig. Of nouja 'ontwikkelt'.. Het is dus gewoon duidelijk een natuurlijke cv en geen vvr waar hij de periode voor zijn blessure speelde.

Redelijk opportunistisch van Mario om zulke dingen te gaan roepen na voor de verandering 3 weken op rij niet verloren te hebben.
Groetjes, Ezio.
pi_93339336
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:12 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Over talent gesproken:

[..]

:X
Wat suggereer je nou man? Dat het de schuld van Feyenoord is dat hij voor ajax gekozen heeft 8)7
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:28:56 #279
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_93340652
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat suggereer je nou man? Dat het de schuld van Feyenoord is dat hij voor ajax gekozen heeft 8)7
Nou, ik vind het grappig hoor, joden die net zo goed Feyenoorders hadden kunnen zijn. :Y
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_93341376
quote:
Niet gezien, maar ik denk dat Johan gefrustreerd is omdat hij geen lijntje meer met De Kuip heeft.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:36:04 #281
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93342227
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

:|W
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:00:04 #282
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93344718
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 05:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vlaar is dit jaar echt niet beter dan vorig jaar. Wijnaldum speelde ook al dramatisch voor hij op (zijn) beoogde nummer 10 ging spelen.

De Vrij ontwikkeld zich aardig. Of nouja 'ontwikkelt'.. Het is dus gewoon duidelijk een natuurlijke cv en geen vvr waar hij de periode voor zijn blessure speelde.

Redelijk opportunistisch van Mario om zulke dingen te gaan roepen na voor de verandering 3 weken op rij niet verloren te hebben.
Tjah, wat schiet Been ermee op alsie zou zeggen dat Wijnaldum er helemaal niets van bakt en eerder achteruit gaat ipv progressie te maken? De voetballerij is nou eenmaal een opportunistisch wereldje ..
pi_93349755
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:28 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nou, ik vind het grappig hoor, joden die net zo goed Feyenoorders hadden kunnen zijn. :Y
Hij was al jood in hart en nieren voor hij hier stage liep man. Stond vorig jaar ook een interview van hem in de VI. Dat hij niet bij Utrecht wilde spelen omdat de jeugd van ajax zo fantastisch was en hij posters van ajax had als kind blabla.
Wat wil je met zo'n broer als voorbeeld. :X
Groetjes, Ezio.
pi_93349875
quote:
'Feyenoord, Ajax en PSV hopen op doelman Tyton'

Feyenoord lijkt concurrentie te krijgen voor doelman Tyton. Volgens het Poolse sportmedium Przeglad Sportowy zou Ajax in de zomerstop een poging willen doen om doelman Przemyslaw Tyton over te nemen van Roda JC. De Amsterdamse club zou volgens de doormaals goed ingelichte website haar oog hebben laten vallen op de Poolse doelman.

De huidige sluitpost van de Amsterdammers liet vorig seizoen al weten dat hij zijn contract bij Ajax niet wil verlengen, omdat hij graag naar een Europese topclub wil. Stekelenburg staat nog tot medio 2012 onder contract bij Ajax.

'Ajax wil iets aan me verdienen en dat gun ik ze ook. Financieel zou het voor hen het beste zijn als ze me komende zomer verkopen', liet Stekelenburg in Oktober weten tegenover NuSport.

Tyton staat niet alleen in de belangstelling van Ajax, ook Feyenoord en PSV hopen de doelman te contracteren voor volgend seizoen. De sluitpost is bij Roda JC uitgegroeid tot een uitstekende doelman. De goede prestaties van Tyton zijn niet onopgemerkt gebleven. De laatste wedstrijden zaten er scouts van diverse club voor hem op de tribune in Kerkrade.

Enige tijd geleden doken er in de media geruchten op dat Feyenoord verregaande interesse zou hebben om Tyton in te lijven voor volgend seizoen. Afgelopen week tekende Martin van Geel een contract bij Feyenoord, naar verluidt zou hij een aantal spelers uit Kerkrade meenemen naar de Kuip.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-doelman-tyton-.html
Was wel een beetje te verwachten natuurlijk .
Groetjes, Ezio.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:31:38 #285
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93350128
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Was wel een beetje te verwachten natuurlijk .
Hij ligt nog tot 2013 vast, dus hij is sowieso al onhaalbaar voor ons. Mede daarom gaf Van Geel al aan dat er van het meenemen van spelers in principe geen sprake is.
Daarnaast zeggen die poolse media mij bijzonder weinig. Ook heeft PSV met Isaksson gewoon een goede keeper in huis, en zal hij bij ajax ook gewoon 1 op het lijstje zijn voor als stekelenburg verkocht wordt.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:35:22 #286
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93350316
quote:
Inter heeft miljoenen over voor Van Persie

Internazionale is er veel aan gelegen om de voorhoede te versterken. De Italiaanse topclub is geïnteresseerd in Robin van Persie, dat bericht The Daily Express. De Nerazzurri zouden een slordige veertig miljoen euro over hebben voor de in bloedvorm verkerende aanvaller van Arsenal.

Het lijkt er echter niet op dat de Londenaren bereid zijn om mee te werken aan een overgang van de Oranje-international. The Gunners zouden ruim zestig miljoen euro vragen voor de 27-jarige voorhoedespeler.

Van Persie verkeert momenteel in grootse vorm. De Nederlander, die onlangs terugkeerde van een blessure, maakte in de laatste tien duels van Arsenal maar liefst dertien treffers. De voormalig Feyenoorder zou bij Inter de vervanger moeten worden van Diego Milito, die onder trainer Leonardo maar niet tot bloei komt.
Van de zomer werd nog gesproken van een kleine 30 miljoen. Zou een leuke meevaller zijn voor Feyenoord :9
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:40:43 #287
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93350538
quote:
Dzsudzsák:Ik was nog niet klaar voor de buitenlandse top

Veel ogen zijn zondag tijdens de topper PSV Ajax gericht op één man: Balázs Dzsudzsák. De Hongaar is bezig aan een ijzersterk seizoen in Eindhoven.

Vorig seizoen liet Dzsudzsák nog doorschemeren graag naar het buitenland te vertrekken, maar onlangs verlengde hij zijn doorlopende contract bij PSV. Ik dacht rijp te zijn voor een grote club in het buitenland en dat sprak ik ook uit, zegt de linkspoot in het AD.

Tijdens de training daagde Fred Rutten de speler destijds uit voor een potje vrije trappen schieten. De oefenmeester leidde zijn pupil continu af en die verloor daardoor. De trainer maakte me duidelijk dat ik er nog helemaal niet klaar voor was.

Hoe kun je jezelf redden in Spanje of Engeland, als je nog niet eens de trainer kunt verslaan? Ik heb te snel geroepen dat ik naar het buitenland wilde, beseft de aanvaller nu. Ik zie de trainer als mijn stiefvader. Hij weet alles van me.

Een halfjaar terug sprak Rutten met mijn zaakwaarnemer en hij vertelde dat hij me kende als de palm van zijn hand. Dat hij aan de manier waarop ik liep, al kon zien hoe het in mijn hoofd zat, aldus Dzsudzsák, die met dertien goals en dertien assists de absolute smaakmaker in de Eredivise is.
Interessant stukje. Ze lopen in Eindhoven flink op die Rutten te zeiken, maar ik zou hem best graag bij Feyenoord hebben gezien (overigens niet specifiek om dit stukje, ik heb hem al een paar jaar vrij hoog zitten). Mocht Been in de zomer alsnog gewipt worden en Rutten daar weg moeten, dan zie ik het alsnog wel zitten...
pi_93350592
Ik niet.
pi_93354364
Nope heb zelf ook helemaal niks met Rutten, nah niks voor Feyenoord. Hoe die praat alleen al, zoooo hatelijk al die stiltes...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:13:16 #290
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93354546
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Interessant stukje. Ze lopen in Eindhoven flink op die Rutten te zeiken, maar ik zou hem best graag bij Feyenoord hebben gezien (overigens niet specifiek om dit stukje, ik heb hem al een paar jaar vrij hoog zitten). Mocht Been in de zomer alsnog gewipt worden en Rutten daar weg moeten, dan zie ik het alsnog wel zitten...
Ik vind het eerder interessant vergeleken met de zaak Castaignos. Die zou nu wel klaar ervoor zijn? :')
pi_93354797
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nope heb zelf ook helemaal niks met Rutten, nah niks voor Feyenoord. Hoe die praat alleen al, zoooo hatelijk al die stiltes...
Ik vind het ook maar een slappe zak.
pi_93356027
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Van de zomer werd nog gesproken van een kleine 30 miljoen. Zou een leuke meevaller zijn voor Feyenoord :9
Wat zal Luc blij zijn dat hij niet wordt uitgeleend _O-
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:21:20 #293
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93357626
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik vind het eerder interessant vergeleken met de zaak Castaignos. Die zou nu wel klaar ervoor zijn? :')
Dat luc daar op de tribune beland interesseert me geen fuck, vind het veel interessanter of Feyenoord extra geld ontvangt :9

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij praat inderdaad irritant en komt niet erg tof over, maar als trainer heb ik hem wel hoog zitten. Maakt spelers echt beter.
pi_93358070
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat luc daar op de tribune beland interesseert me geen fuck, vind het veel interessanter of Feyenoord extra geld ontvangt :9

[..]

Hij praat inderdaad irritant en komt niet erg tof over, maar als trainer heb ik hem wel hoog zitten. Maakt spelers echt beter.
Gewoon als veldtrainer kan je hem wel aanstellen, maar dan moet je nog 1 iemand erbij hebben die naar de media fungeert. Hij zal inderdaad wel spelers beter maken maar als hoofdcoach is hij echt helemaal niks voor Feyenoord. Als assistent kan het zeker wel goed uitpakken, maja daar heeft hij natuurlijk nu geen zin meer in.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:50:22 #295
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93358684
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nope heb zelf ook helemaal niks met Rutten, nah niks voor Feyenoord. Hoe die praat alleen al, zoooo hatelijk al die stiltes.
Sluit ik me bij aan. Daarbij lijkt het mij het meest logisch dat Co Adriaanse de nieuwe trainer gaat worden, mocht Been vertrekken/weg moeten.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 18:56:56 #296
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93358956
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Gewoon als veldtrainer kan je hem wel aanstellen, maar dan moet je nog 1 iemand erbij hebben die naar de media fungeert. Hij zal inderdaad wel spelers beter maken maar als hoofdcoach is hij echt helemaal niks voor Feyenoord. Als assistent kan het zeker wel goed uitpakken, maja daar heeft hij natuurlijk nu geen zin meer in.
Als het hem daar om gaat laat je Vlemmings gewoon het woord doen ^O^
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:30:14 #297
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93360226
Van Lunatic:

Only pedophiles and rapists
Gepubliceerd op 26 februari 2011 - 09:00
Lachen, gieren, brullen: in 1986 eindigde Amsterdam in Lausanne op de laatste plaats bij de verkiezing voor de Olympische Spelen van 1992. Logisch, want iedereen wist dat deze naar Barcelona zouden gaan. Iedereen. Behalve die arrogante Amsterdammers, die gooiden doodleuk 23 miljoen gulden over de balk voor een zinloze campagne. Hilarische quote uit de Volkskrant van 1998: Anton Geesink deed pro forma ook mee, maar hij was als protegé van Samaranch de enige die al bij voorbaat wist hoe Amsterdam door het IOC werd gebruikt: als het kansloze stumperdje dat de triomf van Barcelona glans mocht geven.

Afijn, na de kansloze missie het WK voetbal in 2018 naar Nederland te halen, wordt nu getracht de Olympische Spelen van 2028 binnen te halen. Wordt weer lachen natuurlijk. Is het eigenlijk al. Neem nu de volgende uitspraak van ene Robert Geerlings, voorzitter van de Sportraad in Amsterdam: Geen Nederlander die met droge ogen kan betogen dat we met Rotterdam net zoveel kans hebben op het binnenhalen van de Spelen.

Kunnen we wel een hele tirade over dat arrogante volk afsteken, maar dat kan Jules Deelder veel beter. Wij volstaan met de vraag aan die Robert Geerlings waar de finale van Euro 2000 ook al weer gespeeld werd?

Robert gaat overigens vrolijk verder:

Dat ligt niet aan de kunde of onkunde van deze en andere Nederlandse steden, integendeel, maar iedereen heeft het op vakantie wel eens aan den lijve ondervonden. Where are you from? The Netherlands. Huh? Holland! Aah, Amsterdam. Of je nou een taxichauffeur uit Delhi spreekt, een lanchakapitein uit Guatemala of een van de IOC-leden die straks de Spelen toe moeten wijzen: Amsterdam spreekt tot de verbeelding. Rotterdam, vermoeden veel buitenlanders, is een verspreking voor Amsterdam. Om te kunnen concurreren met de voor het IOC enorm interessante groeimarkten zullen we als Nederland al onze traditioneel sterke punten volledig moeten benutten. Het merk Amsterdam is er daar één van.

Hahaha, wat een treurige man, die Geerlings. Speciaal voor hem citeren wij met alle plezier die Engelsman die een delegatie van Lunatic News laatst in een vage pub in Carlisle ontmoette:

Holland? Ah. Not Amsterdam, right? Rotterdam? Good. Only pedophiles and rapists come from Amsterdam.

Amen!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:40:01 #298
53267 TC03
pi_93360666
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PIETR het volgende:
Van Lunatic:

Only pedophiles and rapists
Gepubliceerd op 26 februari 2011 - 09:00
Lachen, gieren, brullen: in 1986 eindigde Amsterdam in Lausanne op de laatste plaats bij de verkiezing voor de Olympische Spelen van 1992. Logisch, want iedereen wist dat deze naar Barcelona zouden gaan. Iedereen. Behalve die arrogante Amsterdammers, die gooiden doodleuk 23 miljoen gulden over de balk voor een zinloze campagne. Hilarische quote uit de Volkskrant van 1998: Anton Geesink deed pro forma ook mee, maar hij was als protegé van Samaranch de enige die al bij voorbaat wist hoe Amsterdam door het IOC werd gebruikt: als het kansloze stumperdje dat de triomf van Barcelona glans mocht geven.

Afijn, na de kansloze missie het WK voetbal in 2018 naar Nederland te halen, wordt nu getracht de Olympische Spelen van 2028 binnen te halen. Wordt weer lachen natuurlijk. Is het eigenlijk al. Neem nu de volgende uitspraak van ene Robert Geerlings, voorzitter van de Sportraad in Amsterdam: Geen Nederlander die met droge ogen kan betogen dat we met Rotterdam net zoveel kans hebben op het binnenhalen van de Spelen.

Kunnen we wel een hele tirade over dat arrogante volk afsteken, maar dat kan Jules Deelder veel beter. Wij volstaan met de vraag aan die Robert Geerlings waar de finale van Euro 2000 ook al weer gespeeld werd?

Robert gaat overigens vrolijk verder:

Dat ligt niet aan de kunde of onkunde van deze en andere Nederlandse steden, integendeel, maar iedereen heeft het op vakantie wel eens aan den lijve ondervonden. Where are you from? The Netherlands. Huh? Holland! Aah, Amsterdam. Of je nou een taxichauffeur uit Delhi spreekt, een lanchakapitein uit Guatemala of een van de IOC-leden die straks de Spelen toe moeten wijzen: Amsterdam spreekt tot de verbeelding. Rotterdam, vermoeden veel buitenlanders, is een verspreking voor Amsterdam. Om te kunnen concurreren met de voor het IOC enorm interessante groeimarkten zullen we als Nederland al onze traditioneel sterke punten volledig moeten benutten. Het merk Amsterdam is er daar één van.

Hahaha, wat een treurige man, die Geerlings. Speciaal voor hem citeren wij met alle plezier die Engelsman die een delegatie van Lunatic News laatst in een vage pub in Carlisle ontmoette:

Holland? Ah. Not Amsterdam, right? Rotterdam? Good. Only pedophiles and rapists come from Amsterdam.

Amen!
Prima betoog voor een brugklasser! ^O^
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:48:45 #299
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93361043
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Prima betoog voor een brugklasser! ^O^
Wat ben jij toch een zielig ventje zeg.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:50:28 #300
53267 TC03
pi_93361109
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een zielig ventje zeg.
Hoezo?
pi_93362013
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Hoeveel krijgen wij daar dan nog voor indien hij voor 30 miljoen verkocht zou worden?
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')