Spelers zijn speelpopjes van de club en haar sponsoren, en doen dus wat hen gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef dakraam het volgende:
Hebben de spelers zelf ook geen inspraak op dat shirt ofzo? Die moeten dit toch ook wel zien en zij hebben een grotere stem dan ons als invidu.
De enige speelpopjes zijn de supporters.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Spelers zijn speelpopjes van de club en haar sponsoren, en doen dus wat hen gevraagd wordt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De enige speelpopjes zijn de supporters.
Ze moeten TV maken he, dus redelijk goed bestaat niet, alleen geweldig of extreem kut. Zeker als het dan over Feyenoord gaat kiezen ze liever voor extreem kut. Daarentegen was Ryo overigens na 2 wedstrijden al de nieuwe Coentje Moulijn volgens Jan Mulder. Triest, maar gewoon niet serieus nemen die gasten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze nu opeens deze stap hebben gemaakt, ik bedoel dat uit shirt wat we nu hebben was eindelijk weer een keer normaal. Komen ze met zoiets op de proppen?
Trouwens gister VI gezien van maandag, die mensen konden niks goeds zeggen over Meeuwis terwijl hij toch echt een van de sterke mensen op het middenveld is, hij laat andere beter spelen, die steekbal op Luc?
Soms vraag ik me echt af of die mensen wel dezelfde wedstrijden zien als mij...
Die Rene zit er soms echt guwelijk naast met Feyenoord spelers, dan vindt hij Wijnaldum weer super, De Vrij weer Jupiler niveau en Meeuwis hoofdklasse niveau...? :S
quote:ROTTERDAM - Feyenoord speelt dit weekeinde tegen FC Groningen met dezelfde elf spelers als vorige week bij ADO Den Haag. Dat heeft coach Mario Been gezegd. ,,Dit team is de laatste weken beter gaan spelen. Ik zie geen reden om iets te veranderen.''
© anp Bij Feyenoord begint Leroy Fer daarom weer op de bank. De middenvelder is sinds een paar weken hersteld van een blessure. Kelvin Leerdam en nieuweling Marcel Meeuwis krijgen vooralsnog de voorkeur op het middenveld.
Fer is al enkele weken fit, maar komt nog nauwelijks aan spelen toe. ,,Ik heb daarover een gesprek met Leroy gehad en vertelt dat hij keihard moet blijven werken", zegt Been.
,,Ik ben heel tevreden over de balans die er nu bij ons het veld is, dus Leroy zal zelf zijn plek terug moeten verdienen."
De coach eist wel meer rendement van zijn ploeg. Ondanks het goede spel van de afgelopen weken werd er maar één keer gewonnen. ,,Na de winterstop hebben we onnodig veel punten gemorst. Het belangrijkste is de komende tijd dat we echt weg komen uit de onderste regionen."
FC Groningen mist zondag bij Feyenoord Oluwafemi Ajilore en Petter Andersson. De eerste heeft een spierverrekking in de kuit, de tweede ondervindt hinder van de knie. Tim Matavz is wel terug bij de selectie.
Koen van de Laak (knie) en Jorrit Kunst (knie) kunnen daarentegen nog niet meedoen.(ANP)
Ik vind het thuisshirt prachtig, het uitshirt niet echt lelijk alleen die kleur is nogal nietszeggend. Wat moeten wij nou met lichtblauw?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef deBoomkip het volgende:
Ik vind het uitshirt wel mooi.
Wel een slechte zaak dat de supporters zoals voorheen er niet meer bij betrokken worden.
Dat is te mooi, mag niet bij een uitshirt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Lastpost het volgende:
Slaat weer nergens op dat shirt.![]()
Waarom niet gewoon zoiets dan.
[ afbeelding ]
Klinkt misschien raar uit de mond van een Ajaciedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef Merkie het volgende:
Ik snap het gezeik op het shirt echt niet, en al helemaal dat gedoe over identiteit blabla niet. Hebben jullie liever dit shirt dan?
[ afbeelding ]
Het enige shirt dat heilig is, is het thuisshirt. Als ze het lachen vinden om een keer een paar streepjes op het uitshirt te zetten moeten ze dat vooral doen. Wat maakt het uit joh. Als je alle uitshirts van de afgelopen 40 jaar bij elkaar zit is er geen één die duidelijk een Feyenoord-shirt is. Maar nu ineens is het een probleem? Gezeur.
Boeiend joh. Wijnaldum is geen 10, op die positie kan hij zich niet ontwikkelen. Tactische fout van Been dus. Vlaar, Castaignos, Leerdam en vooral De Vrij ontwikkelen zich prima.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:
Spelers die zich blijven ontwikkelen? Zo'n Wijnaldum is natuurlijk totaal uit vorm. Tenzij hij zo'n periode ziet als ontwikkeling?
Kut voor hun, maar goed, bij winst zou excelsior weer gelijk komen met ons, dus toch maar goed...quote:Bliksemstart voor VVV-Venlo
VENLO - Robert Cullen heeft VVV - Venlo in het degradatieduel tegen Excelsior een bliksemstart bezorgd. Al na 53 seconden maakte de Japanner de 1-0 voor de Venlose formatie. Het betekende tevens een jubileumtreffer voor de thuisploeg. Cullen zorgde voor de 800e VVV-treffer in de eredivisie.
De goal van Cullen was niet de snelste van het seizoen. In augustus scoorde Matthew Amoah namens NAC Breda al na 43 seconden tegen SC Heerenveen.
Bepaalde mensen zal Johan nooit afvallen. Beenhakker is er één van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef msnk het volgende:
Johan hard uithalen naar Van Geel (TC), mensen hier gezien? En wat vonden jullie van wat hij zei?
Ben ik het mee eens. Herkenbaar en met die link met Rotterdam. Veel beter dan dat babyblauwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef msnk het volgende:
Johan hard uithalen naar Van Geel (TC), mensen hier gezien? En wat vonden jullie van wat hij zei?
[..]
Klinkt misschien raar uit de mond van een AjaciedMaar deze vond ik best wel mooi. En straalde naar mijn mening ook 'Feyenoord' uit
[ afbeelding ]
Dat shirt heb ik nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar uit de mond van een AjaciedMaar deze vond ik best wel mooi. En straalde naar mijn mening ook 'Feyenoord' uit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Lastpost het volgende:
Slaat weer nergens op dat shirt.![]()
Waarom niet gewoon zoiets dan.
[ afbeelding ]
Aan talent geen gebrek, ondanks het kwijtraken van een aantal jeugdpelers richting buitenland afgelopen jaar.quote:Feyenoord Academy is hofleverancier van de nationale jeugdselecties van de KNVB. In de vijf nationale jeugdselecties van Schaduwteam onder 15 tot en met Oranje onder 19 is Feyenoord met in totaal zeventien spelers vertegenwoordigd. Dat blijkt uit een overzicht dat is opgesteld door de KNVB aan de hand van de definitieve selecties voor de meest recente wedstrijden van de verschillende nationale jeugdelftallen. In totaal behoren 91 spelers tot de vijf nationale jeugdselecties, wat betekent dat het aandeel van Feyenoord bijna negentien procent is.
Feyenoord is naast Ajax, AZ en PSV één van de vier clubs die tenminste één speler levert voor elk van de vijf jeugdselecties. Feyenoord is hofleverancier van Oranje onder 16 met zes spelers. Na Feyenoord zijn Ajax (15 spelers) en PSV (10 spelers) het best vertegenwoordigd in de nationale jeugdselecties.
Mario vind dat het staat, terwijl het middenveld vaak complet werd overlopen tegen Ado.quote:
Over talent gesproken:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:31 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Aan talent geen gebrek, ondanks het kwijtraken van een aantal jeugdpelers richting buitenland afgelopen jaar.
quote:Als Rodney Sneijder op achtjarige leeftijd niet vijf keer had gescoord in een wedstrijd tegen Ajax, had hij waarschijnlijk bij Feyenoord gevoetbald. De jongste Sneijder had eerder twee weken stage gelopen bij de Rotterdammers en zou het seizoen erop instromen bij Feyenoord. Ajax legde hem echter snel vast, toen zij hem aan het werk hadden gezien. Sneijder tekende deze maand een langer contract in Amsterdam.
Vlaar is dit jaar echt niet beter dan vorig jaar. Wijnaldum speelde ook al dramatisch voor hij op (zijn) beoogde nummer 10 ging spelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Boeiend joh. Wijnaldum is geen 10, op die positie kan hij zich niet ontwikkelen. Tactische fout van Been dus. Vlaar, Castaignos, Leerdam en vooral De Vrij ontwikkelen zich prima.
Wat suggereer je nou man? Dat het de schuld van Feyenoord is dat hij voor ajax gekozen heeftquote:
Nou, ik vind het grappig hoor, joden die net zo goed Feyenoorders hadden kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat suggereer je nou man? Dat het de schuld van Feyenoord is dat hij voor ajax gekozen heeft
Niet gezien, maar ik denk dat Johan gefrustreerd is omdat hij geen lijntje meer met De Kuip heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef msnk het volgende:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat suggereer je nou man? Dat het de schuld van Feyenoord is dat hij voor ajax gekozen heeft
Tjah, wat schiet Been ermee op alsie zou zeggen dat Wijnaldum er helemaal niets van bakt en eerder achteruit gaat ipv progressie te maken? De voetballerij is nou eenmaal een opportunistisch wereldje ..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 05:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlaar is dit jaar echt niet beter dan vorig jaar. Wijnaldum speelde ook al dramatisch voor hij op (zijn) beoogde nummer 10 ging spelen.
De Vrij ontwikkeld zich aardig. Of nouja 'ontwikkelt'.. Het is dus gewoon duidelijk een natuurlijke cv en geen vvr waar hij de periode voor zijn blessure speelde.
Redelijk opportunistisch van Mario om zulke dingen te gaan roepen na voor de verandering 3 weken op rij niet verloren te hebben.
Hij was al jood in hart en nieren voor hij hier stage liep man. Stond vorig jaar ook een interview van hem in de VI. Dat hij niet bij Utrecht wilde spelen omdat de jeugd van ajax zo fantastisch was en hij posters van ajax had als kind blabla.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, ik vind het grappig hoor, joden die net zo goed Feyenoorders hadden kunnen zijn.
Was wel een beetje te verwachten natuurlijk .quote:'Feyenoord, Ajax en PSV hopen op doelman Tyton'
Feyenoord lijkt concurrentie te krijgen voor doelman Tyton. Volgens het Poolse sportmedium Przeglad Sportowy zou Ajax in de zomerstop een poging willen doen om doelman Przemyslaw Tyton over te nemen van Roda JC. De Amsterdamse club zou volgens de doormaals goed ingelichte website haar oog hebben laten vallen op de Poolse doelman.
De huidige sluitpost van de Amsterdammers liet vorig seizoen al weten dat hij zijn contract bij Ajax niet wil verlengen, omdat hij graag naar een Europese topclub wil. Stekelenburg staat nog tot medio 2012 onder contract bij Ajax.
'Ajax wil iets aan me verdienen en dat gun ik ze ook. Financieel zou het voor hen het beste zijn als ze me komende zomer verkopen', liet Stekelenburg in Oktober weten tegenover NuSport.
Tyton staat niet alleen in de belangstelling van Ajax, ook Feyenoord en PSV hopen de doelman te contracteren voor volgend seizoen. De sluitpost is bij Roda JC uitgegroeid tot een uitstekende doelman. De goede prestaties van Tyton zijn niet onopgemerkt gebleven. De laatste wedstrijden zaten er scouts van diverse club voor hem op de tribune in Kerkrade.
Enige tijd geleden doken er in de media geruchten op dat Feyenoord verregaande interesse zou hebben om Tyton in te lijven voor volgend seizoen. Afgelopen week tekende Martin van Geel een contract bij Feyenoord, naar verluidt zou hij een aantal spelers uit Kerkrade meenemen naar de Kuip.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-doelman-tyton-.html
Hij ligt nog tot 2013 vast, dus hij is sowieso al onhaalbaar voor ons. Mede daarom gaf Van Geel al aan dat er van het meenemen van spelers in principe geen sprake is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was wel een beetje te verwachten natuurlijk .
Van de zomer werd nog gesproken van een kleine 30 miljoen. Zou een leuke meevaller zijn voor Feyenoordquote:Inter heeft miljoenen over voor Van Persie
Internazionale is er veel aan gelegen om de voorhoede te versterken. De Italiaanse topclub is geïnteresseerd in Robin van Persie, dat bericht The Daily Express. De Nerazzurri zouden een slordige veertig miljoen euro over hebben voor de in bloedvorm verkerende aanvaller van Arsenal.
Het lijkt er echter niet op dat de Londenaren bereid zijn om mee te werken aan een overgang van de Oranje-international. The Gunners zouden ruim zestig miljoen euro vragen voor de 27-jarige voorhoedespeler.
Van Persie verkeert momenteel in grootse vorm. De Nederlander, die onlangs terugkeerde van een blessure, maakte in de laatste tien duels van Arsenal maar liefst dertien treffers. De voormalig Feyenoorder zou bij Inter de vervanger moeten worden van Diego Milito, die onder trainer Leonardo maar niet tot bloei komt.
Interessant stukje. Ze lopen in Eindhoven flink op die Rutten te zeiken, maar ik zou hem best graag bij Feyenoord hebben gezien (overigens niet specifiek om dit stukje, ik heb hem al een paar jaar vrij hoog zitten). Mocht Been in de zomer alsnog gewipt worden en Rutten daar weg moeten, dan zie ik het alsnog wel zitten...quote:Dzsudzsák:Ik was nog niet klaar voor de buitenlandse top
Veel ogen zijn zondag tijdens de topper PSV Ajax gericht op één man: Balázs Dzsudzsák. De Hongaar is bezig aan een ijzersterk seizoen in Eindhoven.
Vorig seizoen liet Dzsudzsák nog doorschemeren graag naar het buitenland te vertrekken, maar onlangs verlengde hij zijn doorlopende contract bij PSV. Ik dacht rijp te zijn voor een grote club in het buitenland en dat sprak ik ook uit, zegt de linkspoot in het AD.
Tijdens de training daagde Fred Rutten de speler destijds uit voor een potje vrije trappen schieten. De oefenmeester leidde zijn pupil continu af en die verloor daardoor. De trainer maakte me duidelijk dat ik er nog helemaal niet klaar voor was.
Hoe kun je jezelf redden in Spanje of Engeland, als je nog niet eens de trainer kunt verslaan? Ik heb te snel geroepen dat ik naar het buitenland wilde, beseft de aanvaller nu. Ik zie de trainer als mijn stiefvader. Hij weet alles van me.
Een halfjaar terug sprak Rutten met mijn zaakwaarnemer en hij vertelde dat hij me kende als de palm van zijn hand. Dat hij aan de manier waarop ik liep, al kon zien hoe het in mijn hoofd zat, aldus Dzsudzsák, die met dertien goals en dertien assists de absolute smaakmaker in de Eredivise is.
Ik vind het eerder interessant vergeleken met de zaak Castaignos. Die zou nu wel klaar ervoor zijn?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Interessant stukje. Ze lopen in Eindhoven flink op die Rutten te zeiken, maar ik zou hem best graag bij Feyenoord hebben gezien (overigens niet specifiek om dit stukje, ik heb hem al een paar jaar vrij hoog zitten). Mocht Been in de zomer alsnog gewipt worden en Rutten daar weg moeten, dan zie ik het alsnog wel zitten...
Ik vind het ook maar een slappe zak.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nope heb zelf ook helemaal niks met Rutten, nah niks voor Feyenoord. Hoe die praat alleen al, zoooo hatelijk al die stiltes...
Wat zal Luc blij zijn dat hij niet wordt uitgeleendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Van de zomer werd nog gesproken van een kleine 30 miljoen. Zou een leuke meevaller zijn voor Feyenoord
Dat luc daar op de tribune beland interesseert me geen fuck, vind het veel interessanter of Feyenoord extra geld ontvangtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het eerder interessant vergeleken met de zaak Castaignos. Die zou nu wel klaar ervoor zijn?
Hij praat inderdaad irritant en komt niet erg tof over, maar als trainer heb ik hem wel hoog zitten. Maakt spelers echt beter.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nope heb zelf ook helemaal niks met Rutten, nah niks voor Feyenoord. Hoe die praat alleen al, zoooo hatelijk al die stiltes...
Gewoon als veldtrainer kan je hem wel aanstellen, maar dan moet je nog 1 iemand erbij hebben die naar de media fungeert. Hij zal inderdaad wel spelers beter maken maar als hoofdcoach is hij echt helemaal niks voor Feyenoord. Als assistent kan het zeker wel goed uitpakken, maja daar heeft hij natuurlijk nu geen zin meer in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat luc daar op de tribune beland interesseert me geen fuck, vind het veel interessanter of Feyenoord extra geld ontvangt
[..]
Hij praat inderdaad irritant en komt niet erg tof over, maar als trainer heb ik hem wel hoog zitten. Maakt spelers echt beter.
Sluit ik me bij aan. Daarbij lijkt het mij het meest logisch dat Co Adriaanse de nieuwe trainer gaat worden, mocht Been vertrekken/weg moeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nope heb zelf ook helemaal niks met Rutten, nah niks voor Feyenoord. Hoe die praat alleen al, zoooo hatelijk al die stiltes.
Als het hem daar om gaat laat je Vlemmings gewoon het woord doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:33 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Gewoon als veldtrainer kan je hem wel aanstellen, maar dan moet je nog 1 iemand erbij hebben die naar de media fungeert. Hij zal inderdaad wel spelers beter maken maar als hoofdcoach is hij echt helemaal niks voor Feyenoord. Als assistent kan het zeker wel goed uitpakken, maja daar heeft hij natuurlijk nu geen zin meer in.
Prima betoog voor een brugklasser!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:30 schreef PIETR het volgende:
Van Lunatic:
Only pedophiles and rapists
Gepubliceerd op 26 februari 2011 - 09:00
Lachen, gieren, brullen: in 1986 eindigde Amsterdam in Lausanne op de laatste plaats bij de verkiezing voor de Olympische Spelen van 1992. Logisch, want iedereen wist dat deze naar Barcelona zouden gaan. Iedereen. Behalve die arrogante Amsterdammers, die gooiden doodleuk 23 miljoen gulden over de balk voor een zinloze campagne. Hilarische quote uit de Volkskrant van 1998: Anton Geesink deed pro forma ook mee, maar hij was als protegé van Samaranch de enige die al bij voorbaat wist hoe Amsterdam door het IOC werd gebruikt: als het kansloze stumperdje dat de triomf van Barcelona glans mocht geven.
Afijn, na de kansloze missie het WK voetbal in 2018 naar Nederland te halen, wordt nu getracht de Olympische Spelen van 2028 binnen te halen. Wordt weer lachen natuurlijk. Is het eigenlijk al. Neem nu de volgende uitspraak van ene Robert Geerlings, voorzitter van de Sportraad in Amsterdam: Geen Nederlander die met droge ogen kan betogen dat we met Rotterdam net zoveel kans hebben op het binnenhalen van de Spelen.
Kunnen we wel een hele tirade over dat arrogante volk afsteken, maar dat kan Jules Deelder veel beter. Wij volstaan met de vraag aan die Robert Geerlings waar de finale van Euro 2000 ook al weer gespeeld werd?
Robert gaat overigens vrolijk verder:
Dat ligt niet aan de kunde of onkunde van deze en andere Nederlandse steden, integendeel, maar iedereen heeft het op vakantie wel eens aan den lijve ondervonden. Where are you from? The Netherlands. Huh? Holland! Aah, Amsterdam. Of je nou een taxichauffeur uit Delhi spreekt, een lanchakapitein uit Guatemala of een van de IOC-leden die straks de Spelen toe moeten wijzen: Amsterdam spreekt tot de verbeelding. Rotterdam, vermoeden veel buitenlanders, is een verspreking voor Amsterdam. Om te kunnen concurreren met de voor het IOC enorm interessante groeimarkten zullen we als Nederland al onze traditioneel sterke punten volledig moeten benutten. Het merk Amsterdam is er daar één van.
Hahaha, wat een treurige man, die Geerlings. Speciaal voor hem citeren wij met alle plezier die Engelsman die een delegatie van Lunatic News laatst in een vage pub in Carlisle ontmoette:
Holland? Ah. Not Amsterdam, right? Rotterdam? Good. Only pedophiles and rapists come from Amsterdam.
Amen!
Wat ben jij toch een zielig ventje zeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prima betoog voor een brugklasser!
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zielig ventje zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |