abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:41:52 #251
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93302511
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef dakraam het volgende:
Hebben de spelers zelf ook geen inspraak op dat shirt ofzo? Die moeten dit toch ook wel zien en zij hebben een grotere stem dan ons als invidu.
Spelers zijn speelpopjes van de club en haar sponsoren, en doen dus wat hen gevraagd wordt.
pi_93302554
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:41 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Spelers zijn speelpopjes van de club en haar sponsoren, en doen dus wat hen gevraagd wordt.
De enige speelpopjes zijn de supporters.
pi_93304252
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De enige speelpopjes zijn de supporters.
pi_93304541
Ik snap echt niet waarom ze nu opeens deze stap hebben gemaakt, ik bedoel dat uit shirt wat we nu hebben was eindelijk weer een keer normaal. Komen ze met zoiets op de proppen?

Trouwens gister VI gezien van maandag, die mensen konden niks goeds zeggen over Meeuwis terwijl hij toch echt een van de sterke mensen op het middenveld is, hij laat andere beter spelen, die steekbal op Luc?
Soms vraag ik me echt af of die mensen wel dezelfde wedstrijden zien als mij...
Die Rene zit er soms echt guwelijk naast met Feyenoord spelers, dan vindt hij Wijnaldum weer super, De Vrij weer Jupiler niveau en Meeuwis hoofdklasse niveau...? :S
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:36:12 #255
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93307209
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze nu opeens deze stap hebben gemaakt, ik bedoel dat uit shirt wat we nu hebben was eindelijk weer een keer normaal. Komen ze met zoiets op de proppen?

Trouwens gister VI gezien van maandag, die mensen konden niks goeds zeggen over Meeuwis terwijl hij toch echt een van de sterke mensen op het middenveld is, hij laat andere beter spelen, die steekbal op Luc?
Soms vraag ik me echt af of die mensen wel dezelfde wedstrijden zien als mij...
Die Rene zit er soms echt guwelijk naast met Feyenoord spelers, dan vindt hij Wijnaldum weer super, De Vrij weer Jupiler niveau en Meeuwis hoofdklasse niveau...? :S
Ze moeten TV maken he, dus redelijk goed bestaat niet, alleen geweldig of extreem kut. Zeker als het dan over Feyenoord gaat kiezen ze liever voor extreem kut. Daarentegen was Ryo overigens na 2 wedstrijden al de nieuwe Coentje Moulijn volgens Jan Mulder. Triest, maar gewoon niet serieus nemen die gasten.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:09:45 #256
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93308774
Slaat weer nergens op dat shirt. _O-
Waarom niet gewoon zoiets dan.
pi_93311069
Ik vind het uitshirt wel mooi.
Wel een slechte zaak dat de supporters zoals voorheen er niet meer bij betrokken worden.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:13:11 #258
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93318394
quote:
ROTTERDAM - Feyenoord speelt dit weekeinde tegen FC Groningen met dezelfde elf spelers als vorige week bij ADO Den Haag. Dat heeft coach Mario Been gezegd. ,,Dit team is de laatste weken beter gaan spelen. Ik zie geen reden om iets te veranderen.''

© anp Bij Feyenoord begint Leroy Fer daarom weer op de bank. De middenvelder is sinds een paar weken hersteld van een blessure. Kelvin Leerdam en nieuweling Marcel Meeuwis krijgen vooralsnog de voorkeur op het middenveld.

Fer is al enkele weken fit, maar komt nog nauwelijks aan spelen toe. ,,Ik heb daarover een gesprek met Leroy gehad en vertelt dat hij keihard moet blijven werken", zegt Been.

,,Ik ben heel tevreden over de balans die er nu bij ons het veld is, dus Leroy zal zelf zijn plek terug moeten verdienen."

De coach eist wel meer rendement van zijn ploeg. Ondanks het goede spel van de afgelopen weken werd er maar één keer gewonnen. ,,Na de winterstop hebben we onnodig veel punten gemorst. Het belangrijkste is de komende tijd dat we echt weg komen uit de onderste regionen."

FC Groningen mist zondag bij Feyenoord Oluwafemi Ajilore en Petter Andersson. De eerste heeft een spierverrekking in de kuit, de tweede ondervindt hinder van de knie. Tim Matavz is wel terug bij de selectie.

Koen van de Laak (knie) en Jorrit Kunst (knie) kunnen daarentegen nog niet meedoen.(ANP)
^O^
pi_93318817
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:01 schreef deBoomkip het volgende:
Ik vind het uitshirt wel mooi.
Wel een slechte zaak dat de supporters zoals voorheen er niet meer bij betrokken worden.
Ik vind het thuisshirt prachtig, het uitshirt niet echt lelijk alleen die kleur is nogal nietszeggend. Wat moeten wij nou met lichtblauw?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_93319233
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is te mooi, mag niet bij een uitshirt.
pi_93320509
Er wordt al 2 dagen gezeikt op het uitshirt. Stelletje wijven :')
pi_93320741
dat shirt :r
~ Bonito La Risa ~
pi_93321506

Spelers die zich blijven ontwikkelen? Zo'n Wijnaldum is natuurlijk totaal uit vorm. Tenzij hij zo'n periode ziet als ontwikkeling?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93321716
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:07:22 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93327147
Ik snap het gezeik op het shirt echt niet, en al helemaal dat gedoe over identiteit blabla niet. Hebben jullie liever dit shirt dan :') ?

Het enige shirt dat heilig is, is het thuisshirt. Als ze het lachen vinden om een keer een paar streepjes op het uitshirt te zetten moeten ze dat vooral doen. Wat maakt het uit joh. Als je alle uitshirts van de afgelopen 40 jaar bij elkaar zit is er geen één die duidelijk een Feyenoord-shirt is. Maar nu ineens is het een probleem? Gezeur.
2000 light years from home
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:15:31 #266
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93327581
Johan hard uithalen naar Van Geel ( :* TC), mensen hier gezien? En wat vonden jullie van wat hij zei?

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef Merkie het volgende:
Ik snap het gezeik op het shirt echt niet, en al helemaal dat gedoe over identiteit blabla niet. Hebben jullie liever dit shirt dan :') ?
[ afbeelding ]

Het enige shirt dat heilig is, is het thuisshirt. Als ze het lachen vinden om een keer een paar streepjes op het uitshirt te zetten moeten ze dat vooral doen. Wat maakt het uit joh. Als je alle uitshirts van de afgelopen 40 jaar bij elkaar zit is er geen één die duidelijk een Feyenoord-shirt is. Maar nu ineens is het een probleem? Gezeur.
Klinkt misschien raar uit de mond van een Ajacied :P Maar deze vond ik best wel mooi. En straalde naar mijn mening ook 'Feyenoord' uit

AFC AJAX
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:16:19 #267
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93327621
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef Stokstaart het volgende:

Spelers die zich blijven ontwikkelen? Zo'n Wijnaldum is natuurlijk totaal uit vorm. Tenzij hij zo'n periode ziet als ontwikkeling?
Boeiend joh. Wijnaldum is geen 10, op die positie kan hij zich niet ontwikkelen. Tactische fout van Been dus. Vlaar, Castaignos, Leerdam en vooral De Vrij ontwikkelen zich prima.
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:17:37 #268
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93327692
quote:
Bliksemstart voor VVV-Venlo

VENLO - Robert Cullen heeft VVV - Venlo in het degradatieduel tegen Excelsior een bliksemstart bezorgd. Al na 53 seconden maakte de Japanner de 1-0 voor de Venlose formatie. Het betekende tevens een jubileumtreffer voor de thuisploeg. Cullen zorgde voor de 800e VVV-treffer in de eredivisie.

De goal van Cullen was niet de snelste van het seizoen. In augustus scoorde Matthew Amoah namens NAC Breda al na 43 seconden tegen SC Heerenveen.
Kut voor hun, maar goed, bij winst zou excelsior weer gelijk komen met ons, dus toch maar goed...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:37:50 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93328647
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef msnk het volgende:
Johan hard uithalen naar Van Geel ( :* TC), mensen hier gezien? En wat vonden jullie van wat hij zei?
Bepaalde mensen zal Johan nooit afvallen. Beenhakker is er één van.
2000 light years from home
pi_93328987
Ik kijk er amper meer na. Iets teveel onzin daar.
pi_93330790
quote:

[..]

Klinkt misschien raar uit de mond van een Ajacied :P Maar deze vond ik best wel mooi. En straalde naar mijn mening ook 'Feyenoord' uit

[ afbeelding ]
Ben ik het mee eens. Herkenbaar en met die link met Rotterdam. Veel beter dan dat babyblauw :Y
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:59:01 #272
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_93332663
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat shirt heb ik nog. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:31:28 #273
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93334361
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:09 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ ik zou het meteen kopen. Walgelijk mooi.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 00:31:36 #274
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93334367
quote:
Feyenoord Academy is hofleverancier van de nationale jeugdselecties van de KNVB. In de vijf nationale jeugdselecties van Schaduwteam onder 15 tot en met Oranje onder 19 is Feyenoord met in totaal zeventien spelers vertegenwoordigd. Dat blijkt uit een overzicht dat is opgesteld door de KNVB aan de hand van de definitieve selecties voor de meest recente wedstrijden van de verschillende nationale jeugdelftallen. In totaal behoren 91 spelers tot de vijf nationale jeugdselecties, wat betekent dat het aandeel van Feyenoord bijna negentien procent is.

Feyenoord is naast Ajax, AZ en PSV één van de vier clubs die tenminste één speler levert voor elk van de vijf jeugdselecties. Feyenoord is hofleverancier van Oranje onder 16 met zes spelers. Na Feyenoord zijn Ajax (15 spelers) en PSV (10 spelers) het best vertegenwoordigd in de nationale jeugdselecties.
Aan talent geen gebrek, ondanks het kwijtraken van een aantal jeugdpelers richting buitenland afgelopen jaar.

^O^
pi_93335849
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

^O^
Mario vind dat het staat, terwijl het middenveld vaak complet werd overlopen tegen Ado.
De bal ging van Vlaar naar Casteignos vaak.

Middenveld moet je dus veranderen, bv Fer erin, Wijnaldum eruit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')