Rob Jacobs zei laatst op tv dat zelfs Coen Moulijn altijd lovende woorden over had voor het spel van V Geel.quote:
Meen je niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn uitspraak daarover: "Bij Feyenoord voetballen was een vergissing"
Ja dat wil ik ook weleens weten, ik heb het nergens zien staan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meen je niet.![]()
Waar en waarom zei hij dat dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wisten jullie dat hij voor Feyenoord gespeeld heeft?
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja en hij groeide snel uit tot aanvoerder
quote:Het is uitgesloten dat de Rotterdammers tegen die tijd uit categorie 1 van de KNVB zijn, al verloopt de financiële reddingsoperatie van de Vrienden van Feyenoord voorspoedig.
Wat loop je nou weer nutteloos te quoten man.quote:
Hoerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef TC03 het volgende:
http://www.nusport.nl/ere(...)ege-portemonnee.html
[..]
Ik acht het ook niet uitgesloten dat de vvf Martin geld (extern) heeeft toegezegd.quote:
Nog 10 miljoen.quote:
Ja of 75.000 niet in de uitverkoop.quote:
Ow haha dat word wat dan...ochja anders bestel ik gewoon een nieuwequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn neefje van 10 heeft al een M en hij is echt 1.60 met 40 kilo ofzoMja hoop voor je dat die past.
Wat hebben die contacten en aanzien ons precies opgeleverd dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er op het Feyenoord Netwerk zoveel eurforie is over de komst van Martin van Geel terwijl Beenhakker veel meer contacten en aanzien in de voetbalwereld had?
Veel supporters konden slecht tegen Beenhakkers houding in de media. Daarnaast zijn dus een aantal gratis spelers niet erg gelukt. Hoe je zijn vertrek ook bekijkt, dat staat hier opzich even los van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef rubje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er op het Feyenoord Netwerk zoveel eurforie is over de komst van Martin van Geel terwijl Beenhakker veel meer contacten en aanzien in de voetbalwereld had?
Omdat...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef rubje het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef PIETR het volgende:
Leo *diepe zucht* Beenhakker is weg en Feyenoord haalt de grootste sensatie van de afgelopen 10 jaar binnen
quote:Hij staat misschien wel voor de grootste uitdaging in zijn inmiddels rijke carrière als technisch directeur in het Nederlandse betaalde voetbal. Netwerker Martin van Geel (50) moet uit niets iets gaan maken bij het armlastige Feyenoord. Zijn voorganger Leo Beenhakker, die vorige maand wegens een vertrouwenscrisis in De Kuip op non-actief werd gezet, noemde het "shoppen met een lege portemonnee".
De geboren Brabander, al sinds 1995 werkzaam als technisch directeur, zal al zijn creativiteit moeten aanwenden om van Feyenoord op het veld en op de ranglijst weer een topclub te maken. De Rotterdamse volksclub worstelt nog altijd met een schuldenlast van ruim 20 miljoen euro. Geld voor grote investeringen is er derhalve in principe niet.
Feyenoord en Van Geel mogen al blij zijn als de betere spelers uit de onevenwichtige selectie (Ron Vlaar, Leroy Fer, Georginio Wijnaldum, Stefan de Vrij) hun contracten tot na 2012 willen verlengen. Anders lopen ze volgend jaar zomer gratis De Kuip uit, zoals Feyenoord na vorig seizoen ook al eens zonder afkoopsom afscheid moest nemen van de zelfopgeleide Jonathan de Guzman (naar Real Mallorca).
Mede door dat beangstigende perspectief was Feyenoord er alles aan gelegen om de ervaren Van Geel na de onvermijdelijke breuk met Beenhakker snel vast te leggen. De voormalige middenvelder van de Rotterdammers was feitelijk de enige kandidaat voor de topfunctie. Hij verbond evenwel één belangrijke voorwaarde aan een dienstverband in De Kuip: hij wilde hoe dan ook het seizoen afmaken bij zijn huidige club Roda JC, die hij in de afgelopen twee jaar vanuit de kelder van de eredivisie terug naar de subtop leidde.
Feyenoord is schoorvoetend akkoord gegaan met dat uitdrukkelijke verzoek van Van Geel, met als vervelend gevolg dat de toch al drukbezette algemeen directeur Eric Gudde (ex-trainer van onder meer amateurclub Excelsior Maassluis) de technische zaken er tot aan de zomer "nog even bij doet". Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat hij Van Geel in zijn spelersbeleid de komende maanden nooit om advies zal vragen.
De toekomstige technische baas in De Kuip zal echter alleen al de schijn van belangenverstrengeling zoveel mogelijk willen vermijden. Want op een nieuw 'stadionverbod' zit hij bepaald niet te wachten. Het zit hem nog steeds niet lekker dat hij ooit bij AZ niet meer welkom was, voor korte tijd weliswaar, nadat hij was overgestapt naar concurrent Ajax. Hij zou destijds gebruik hebben gemaakt van de 'voorkennis' die hij had over bepaalde spelerscontracten in Alkmaar.
Van Geel noemt zichzelf een bouwer. Dat vindt ook trainer Co Adriaanse, met wie hij bij Willem II zeer succesvol samenwerkte. "Geef Martin een paar stenen en hij maakt er wat van", merkte Adriaanse ooit op. De vraag is evenwel of hij bij Feyenoord voldoende middelen krijgt om er iets moois van te maken. Van Geel moet min of meer gaan toveren in De Kuip.
Welke contacten heeft Beenhakker dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef rubje het volgende:
Goed bezig. Hoewel ik wedstrijden op zaterdagavond heerlijk vind, we moeten niet gaan wijken voor een TV zender.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zaterdagavondwedstrijdsfeertje
(mooi scrabblewoord)
Leo dacht wel spelers te huren van Real, Inter, Chelsea, etc...quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:33 schreef Veladia het volgende:
[..]
Welke contacten heeft Beenhakker dan?
Heb ze niet kunnen ontdekken...
Veel gelul, geen daden.
van Geel daarentegen heeft bewezen spelers te halen die rendement voortbrengen. Dáár gaat het om. Buiten het feit dat hij een gezicht van de club kan zijn. Al dacht Leo dat ook te zijn. Dat was wel grappig om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |