Wat heb jij voor topbaan ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
Ik haal altijd nieuwe de nieuwe shirten meteen daags nadat ze uitkomen.
ad.nlquote:Fiasco dreigt voor Noorse proefspeler bij Feyenoord
ROTTERDAM - De proefperiode van Knut Olav Rindarøy bij Feyenoord verloopt niet zonder problemen. Daags na zijn opwachting te hebben gemaakt op het trainingsveld bleek de 25-jarige Noor te geblesseerd.
Het is nog onbekend of Rindarøy zich morgen weer kan mengen in de selectie van trainer Mario Been, meldt Voetbalprimeur. De linkervleugelverdediger is eigendom van het Noorse Molde FK. Omdat de competitie daar stil ligt heeft hij toestemming gekregen voor een meerdaagse proefperiode.
Been kon vandaag al wel weer beschikken over Rio Miyaichi. De Japanse Arsenal-huurling is voldoende hersteld van pijnlijke ribben. Woensdag ontbrak de aanvaller, die de afgelopen weken veel indruk maakte, nog.
Aandelen Feyenoord jeweetz.quote:
Ik geef ook wel genoeg uit aan Feyenoord maar 70 euro voor een shirtje ieder jaar gaat me wat te ver, heb het weleens gedaan maar tegenwoordig koop ik ze pas tijdens de uitverkoop. Dus nu is €35,- voor 2 een mooie deal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aandelen Feyenoord jeweetz.
Je moet wat voor je club over hebben.
Is je vriendin een dwerg dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef AartBakkebaard het volgende:
Heb er ook maar 2 besteld, een XL voor mij en een S voor mijn vriendin. Nu maar hopen dat die S niet te klein uitvalt..
Haha niet echt nee.. Dan maken we er maar een topje van...ook leuk :-Dquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is je vriendin een dwerg dan?
Die shirten vallen altijd echt fucking klein man. Beter neem je gewoon een L voor haar.
Anders gaan al die boys naar dr tits staren ook.
Ik zal je moeder op Marktplaats zetten.quote:
50 cent geboden!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zal je moeder op Marktplaats zetten.
Mijn neefje van 10 heeft al een M en hij is echt 1.60 met 40 kilo ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef AartBakkebaard het volgende:
Maja ze draagt normaal altijd S dus misschien dat het toch gaat passen.. FF afw88![]()
Wisten jullie dat hij voor Feyenoord gespeeld heeft?quote:van Geel: Feyenoord terugbrengen op het niveau waar het thuishoort
Algemeen directeur Eric Gudde is buitengewoon tevreden dat partijen er snel zijn uitgekomen. Het is geen geheim dat Van Geel bovenaan ons lijstje stond om de cruciale vacature van TD in te vullen. Bij Roda JC Kerkrade, waar Martin van Geel werkelijk een fantastische prestatie heeft geleverd, wilden ze hem deze kans niet ontnemen. Tijdens een reeks van gesprekken zijn partijen er naar ieders tevredenheid uitgekomen.
Van Geel is net als Gudde blij dat hij direct na dit seizoen aan de slag kan in Rotterdam. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt, dat ik het een grote eer zou vinden de functie van technisch directeur bij Feyenoord te bekleden. Aangezien ik door Roda JC altijd goed ben behandeld en ik het in Kerkrade nog steeds goed naar mijn zin heb, was het voor mij wel cruciaal dat we er correct uit zouden komen. Dat dit nu is gelukt, maakt dat ik me de komende maanden nog met volle overgave en enthousiasme kan en zal richten op Roda JC. Om vervolgens een belangrijk steentje bij te dragen aan het structureel terugbrengen van Feyenoord op het niveau waar deze grote club thuishoort. Het is mijn volle overtuiging dat dit sneller kan dan menigeen misschien denkt.
Martin van Geel speelde in de periode 1988-1990 50 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij liefst 24 keer scoorde. Ook groeide hij snel uit tot aanvoerder. Als speler kwam hij verder uit voor Willem II, Ajax en Roda JC Kerkrade. Hij scoorde als aanvallende middenvelder 127 doelpunten in de eredivisie. Na zijn actieve loopbaan was hij als technisch directeur succesvol bij Willem II met als hoogtepunt een tweede plaats in de competitie en plaatsing voor de Champions League AZ, Ajax en Roda JC.
Bron : Feyenoord
quote:
Zijn uitspraak daarover: "Bij Feyenoord voetballen was een vergissing"quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wisten jullie dat hij voor Feyenoord gespeeld heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |