Dit dus. Jammer dat sommigen hier het niet willen inzien. Vd Herik heeft een paar foutjes gemaakt, en een schuld tot misschien 10 miljoen laten oplopen (oftewel, evenveel als waar we komende zomer staan met een compleet kwaliteitsarme selectie, met nog een aantal spelers deels verpand en na een verkoop van 49% van de aandelen), maar het is pas na zijn vertrek ECHT fout gegaan. Hem wegtrappen is een van de grootste fouten in de clubgeschiedenis, die in scene is gezet door een paar aanstichters rondom van kerkum en co die een flink kapitaaltje in de bouw van een nieuwe Kuip zagen omgaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zat het net te lezen.![]()
Kun je precies zien waar en wanneer het is misgegaan:
¤ 40 miljoen salaris aan selectie en medewerkers bij (!!) in 2007-2008
Ziek.......
Zodra hij zijn werk niet goed doet, dus ik hoop dat dat moment niet gaat komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wanneer de "supporters" iets gaan scanderen in de trant van dat die jood moet optiefen
Van de ene kant wel ja maar van de andere kant moet Feyenoord geen speelpop van Eredivisie Live worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef Lastpost het volgende:
Wel jammer trouwens dat we tegen NAC een middagwedstrijd op zondag houden i.p.v een avondwedstrijd op zaterdag.
Mee eens, al leveren avondwedstrijden in De Kuip over het algemeen een winstpartij op en een goede sfeer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van de ene kant wel ja maar van de andere kant moet Feyenoord geen speelpop van Eredivisie Live worden.
Ik vind avondwedstrijden in de Kuip ook altijd veel leuker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mee eens, al leveren avondwedstrijden in De Kuip over het algemeen een winstpartij op en een goede sfeer.
Ik ook, ze lijken zelfs beter te voetballen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind avondwedstrijden in de Kuip ook altijd veel leuker.
Mwah ook spelers zullen zich beter voelen, op Zondag is het vaak wat gezapig allemaal terwijl je op Zaterdagen gewoon merkt dat iedereen wat gespannen is en heeft iedereen ook echt zin in. Dan krijg je vaak een wisselwerking tussen spelers en supporters die iets extra's los kan maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ook, ze lijken zelfs beter te voetballen.
Of zou het toch het bier zijn.
?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Paul-89 het volgende:
Feyenoord uit en thuis shirt samen voor 35 euro.
Ik heb geen flauw idee, liet niet bepaald veel zien toen de club moest vechten om degradatie te ontlopen en doet het nu wel weer goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Jorwol het volgende:
Zou die Vormer iets voor ons zijn? Pas 22 jaar en heeft een contract tot juni 2012, dus zal geen enorme bedrag moeten kosten.
quote:Van Geel moet shoppen met lege portemonnee
ROTTERDAM - De nieuwe technisch directeur Martin van Geel moet komende zomer met een lege portemonnee de transfermarkt op voor Feyenoord.
© ANP
Het is uitgesloten dat de Rotterdammers tegen die tijd uit categorie 1 van de KNVB zijn, al verloopt de financiële reddingsoperatie van de Vrienden van Feyenoord voorspoedig.
Net als afgelopen jaar mag Feyenoord de komende transferperiode alleen huurlingen en transfervrije spelers naar de club halen.
We zijn hard op weg om weer financieel gezond te worden, maar nog niet zover dat we in de zomer al weer spelers kunnen kopen, laat algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord weten aan NUsport.
Volledige openheid
Of ik niet bang ben dat Van Geel hier net zo gefrustreerd rondloopt als zijn voorganger Leo Beenhakker in zijn laatste maanden? Nee, want net als eerder bij Beenhakker hebben we Martin in de gesprekken volledige openheid van zaken gegeven over onze financiële situatie. Die heeft hem niet afgeschrikt.
Feyenoord had Van Geel het liefst per direct van Roda JC overgenomen. Maar tijdens het eerste gesprek gaf hij al aan dat hij per se het seizoen bij Roda wil afmaken, aldus Gudde. Martin was daarin heel stellig, dus hebben we niet langer aangedrongen.
We zijn heel blij dat hij ons vanaf komende zomer wil gaan helpen om de club terug te brengen naar waar zij hoort.
Dubbelfunctie
Totdat Van Geel naar Feyenoord komt, blijft Gudde de dubbelfunctie van algemeen directeur en technisch directeur vervullen.
Uiteraard doe ik dat in nauwe samenwerking met de scouting en de technische staf en het lijkt me logisch dat we bij beslissingen over volgend seizoen ook Martin raadplegen.
Volgens Gudde is tijdens de onderhandelingen met Van Geel niet gesproken over eventueel mee te nemen spelers van Roda.
http://www.nusport.nl/ere(...)ege-portemonnee.html
L pakken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Vallen de shirts groot uit? Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een shirt te kopen en ik zit meestal tussen de S en M in als ik normale kleding koop.
Ik neem ze altijd een maat groter, wordt dus XL (lengtemaat hequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Vallen de shirts groot uit? Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een shirt te kopen en ik zit meestal tussen de S en M in als ik normale kleding koop.
Dat is inderdaad een goed idee! Zal van het weekend ook ergens gaan passenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ze morgen wel even passen bij de intersport denk ik. Dan weet ik het zeker. De nieuwe shirts werden binnenkort ook bekend gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |