abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93252488
quote:
19s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Toekito het volgende:

[..]

tsja Meeuwis is idd een mislukte Bosvelt maar wel het type dat we miste en aangezien Bosvelt niet meer speelt.............moeten we de oorlog met Meeuwis winnen.
Zal je nooit lukken aangezien Bosvelt aanvallend nog iets kon brengen en je bij Meeuwis al blij mag zijn dat'ie na 2 meter dribbelen de bal nog onder controle heeft :')

EDIT:
Vandaar dat het "inzakt" zodra hij gewisseld word (bijv. Meeuwis -> Bruins).
Dan lever je kwaliteit qua balafpakken in, maar er komt "meer voetbal" op het middenveld.
pi_93252836
Bosvelt is geen nieuwe Meeuwis, altijd die zinloze vergelijkingen. :N

Meeuwis is een speler die leiding kan geven aan een linie, die er voor zorgt dat Fer niet meer zoveel slaapmomentjes heeft, hij zorgt dat de ruimte tussen de linies niet te groot worden, hij zorgt voor strijd, heeft het vermogen het spel te verdelen. Al die jonkies op het middenveld hebben zo'n type erbij gewoon nodig want anders lijken ze vaak op een kip zonder kop.

Meeuwis is gewoon een type voetballer die we echt nodig hebben, hij is nog niet 100% maar hij zal steeds beter zijn draai gaan vinden en ik weet zeker dat hij daardoor van toegevoegde waarde zal zijn.
pi_93252945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
Bosvelt is geen nieuwe Meeuwis, altijd die zinloze vergelijkingen. :N
Meeuwis is eenzelfde type speler als Bosvelt. Kan jij een zinloze vergelijking vinden. Ik vind daardoor de onderstaande omschrijving zinloos.
quote:
Meeuwis is een speler die leiding kan geven aan een linie, die er voor zorgt dat Fer niet meer zoveel slaapmomentjes heeft, hij zorgt dat de ruimte tussen de linies niet te groot worden, hij zorgt voor strijd, heeft het vermogen het spel te verdelen. Al die jonkies op het middenveld hebben zo'n type erbij gewoon nodig want anders lijken ze vaak op een kip zonder kop.

Meeuwis is gewoon een type voetballer die we echt nodig hebben, hij is nog niet 100% maar hij zal steeds beter zijn draai gaan vinden en ik weet zeker dat hij daardoor van toegevoegde waarde zal zijn.
Nee, want hij is niet goed genoeg. Daardoor heeft'ie ook niet de mogelijkheid het spel te verdelen.
pi_93253046
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Keltie het volgende:

[..]

Meeuwis is eenzelfde type speler als Bosvelt. Kan jij een zinloze vergelijking vinden. Ik vind daardoor de onderstaande omschrijving zinloos.

[..]

Nee, want hij is niet goed genoeg.
Als hij weer net zo fit gaat worden als in zijn Roda periode is hij absoluut van meerwaarde.En al mijn argumenten afdoen met : 'zinloos' is wel heel erg simpel, niet ?
Maar ik denk dat we eeuwig kunnen discussiëren we gaan het toch niet eens worden.
pi_93253066
Die Keltie. :')
Wat een negativisme.

Meeuwis voegt echt wel wat toe, nu al, en al helemaal als je selectie straks nog verder uitdunt. Een Fer kan zo vertrekken, maar ook dat Leerdam nu goed speelt zegt weinig. Die speelt gewoon de wedstrijden van z'n leven momenteel, maar bakt er meestal weinig van.
Mokotjo is ook nog maar bijna 20.

Swerts heeft nog niet zo veel laten zien, maar wordt nu vooral afgerekend op die ene grote blunder. Hij was gewoon nog basisspeler in het kampioensteam van AZ. Goed, Fernandez zal gewoon z'n basisplaats op rechtsback overnemen, daar niet van.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_93253152
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En al mijn argumenten afdoen met : 'zinloos' is wel heel erg simpel, niet ?
Hij heeft dezelfde manier van beargumenteren als Happel :X
pi_93253389
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Kan ik (en Happel) er wat aan doen dat Paul-89 niet kan lezen en/of interpreteren?
pi_93253394
oud stukje over Mokotjo trouwens:

quote:
Mokotjo werd volgens zijn paspoort geboren op 11 maart 1991 en ontwikkelde zich de laatste jaren bij SuperSport United, dat een samenwerking heeft met zowel Feyenoord als Tottenham Hotspurs. Bij laatstgenoemde was Mokotjo onlangs op proef, verloor met het beloftenteam en mocht zelfs eens meetrainen met het eerste. Zijn proefperiode bij Feyenoord dateert echter van langer geleden, in augustus 2005 was de Zuid-Afrikaan toen eens op stage bij Feyenoord. Toen dus nog met een leeftijd van 14 jaar. Eerder was hij in 2003 al even op bezoek en het meest recent werkte hij in de zomer van 2008 enkele trainingen af bij Feyenoord.

Terugkomend op Tottenham Hotspurs. Kamohelo Mokotjo is één van de spelers van SuperSport United die eigenlijk is voortgekomen uit de Tottenham Hotspur Academy, maar is opgegroeid bij SuperSport United. Het is dus de vraag of Feyenoord een vergoeding dient te betalen aan óf SuperSport óf aan Tottenham.

De speler zelf typeert zich als een aanvallend middenvelder die echter ook prima uit de voeten kan in een controlerende rol. Met een lengte van 167 centimeters is Mokotjo één van de langste talenten uit zijn lichting, daarnaast is het een pure rechtspoot. Ashley Kotzin, businessmanager, beschrijft hem als volgt: 'Ik volg Mokotjo sinds zijn twaalfde en hij heeft altijd geknokt om ooit in Europa te spelen, hij heeft zich de laatste jaren ontzettend ontwikkeld,' aldus Kotzin.
:X :X
pi_93253732
Martin van Geel is officieel de nieuwe td,zie feyenoord.nl
pi_93253829
Weer een ex-jood als TD :7 Martin *O*
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93254552
quote:
'Feyenoord wil wedstrijd niet verplaatsen voor betaalzender'
Feyenoord is niet van plan om tegemoet te komen aan het verzoek van Eredivisie Live om de thuiswedstrijd tegen NAC Breda te verplaatsen.

Feyenoord wil in principe de thuiswedstrijd tegen NAC Breda niet verplaatsen voor de wedstrijd NEC-PSV. Dat schrijft Voetbal International donderdag. De betaalzender Eredivisie Live heeft de Rotterdamse club dit verzoek gedaan. De betaalzender wil Feyenoord-NAC graag een dag vervroegen van zondag 13 maart naar zaterdag 12 maart.

Het verzoek heeft te maken met de verplaatsing van de wedstrijd tussen NEC en PSV van vrijdag naar de zondag. Die wedstrijd zal echter alleen op zondag worden gespeeld als PSV doorgaat in de Europa League ten koste van OSC Lille en daardoor op 10 maart de eerste wedstrijd van de achtste finales moet spelen.

Betaalzender Eredivisie Live wil op zondag het liefst vier wedstrijden live in beeld brengen. Dit zouden er met NEC-PSV vijf worden. De zender heeft daarom bij de KNVB een verzoek ingediend om Feyenoord-NAC een dag te vervroegen. De Nederlandse voetbalbond heeft laten weten dat beide clubs hiermee akkoord moeten gaan. Feyenoord ziet niets in de verandering van een middagwedstrijd op zondag naar een wedstrijd op zaterdagavond
Zaterdagavondwedstrijdsfeertje O+
(mooi scrabblewoord)

Overigens wordt er een onderzoek gedaan naar een fraudezaak bij NAC (oninbaar bedrag van bijna een half miljoen op de balans gezet). Zou leuk zijn als die terug worden geplaatst naar de jupiler ligue, dan zijn wij veilig :9
pi_93254665
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef Stokstaart het volgende:
Weer een ex-jood als TD :7 Martin *O*
Ach, je kunt ook stellen dat ajax al een paar feyenoord-TD's heeft gehad ;)

iig fijn dat we vrij snel een vrij competente vervanger hebben. Ik ben benieuwd hoe hij zich door de zomer worstelt, want hij kan meteen vol aan de bak om zich te bewijzen. Ik hoop dat hij toch voor de zomer "in zijn vrije tijd" alvast de moeite neemt zich wat te verdiepen in de contractsituaties bij Feyenoord.
pi_93254766
Reken er maar op dat Martin wat mag investeren, want dat is een man die niet stil wil zitten.
Hij twijfelde sowieso al aan zijn toekomst bij Roda omdat daar waarschijnlijk nog verder bezuinigd moest worden en daar had hij niet heel erg veel zin in.
pi_93254879
Martin mag een nieuw elftal gaan bouwen. Ben benieuwd.
Genoeg werk te doen als al die gasten die bijna einde contract zijn ook nog weggaan houden we fucking helemaal niemand over. :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93254914
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:30 schreef Stokstaart het volgende:
Martin mag een nieuw elftal gaan bouwen. Ben benieuwd.
Genoeg werk te doen als al die gasten die bijna einde contract zijn ook nog weggaan houden we fucking helemaal niemand over. :')
Volgens van Gastel (in Vi) komen er al weer wat nieuwe aan vanuit de jeugd. :D
pi_93255145
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die gaan toch meteen door naar Rotterdam Airport :')
pi_93255220
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nog even en dan heeft A. Treffers zijn eigen vliegveldje.
pi_93255327
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nu wordt de gemiddelde leeftijd nog iets omhoog gehouden door een aantal routiniers. Alle spelers boven de 25:
Tomasson (34)
Van Dijk (42 :')! )
Bahia (27)
Vlaar (26)
De Cler (32)
Swerts (28)
Larsen (29)
Meeuwis (30)
Van Beukering (27)

Hiervan blijven er maximaal 3. Daarnaast krijg je nog Fernandez (nu 28) terug, maar dan ligt je gemiddelde straks serieus op amper 20 jaar ofzo.

Lijkt me geen goed plan :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:40:21 #69
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_93255333
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]
Nog even en dan heeft A. Treffers zijn eigen vliegveldje.
is die nog niet uit De Kuip gegooid?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_93255362
Wie word er eigenlijk als mogelijke opvolger genoemd, mocht Van Gastel bij Excelsior neergezet gaan worden?
pi_93255406
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Haha echt he :{
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:42:00 #72
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_93255422
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
Martin van Geel is officieel de nieuwe td,zie feyenoord.nl
Gaat ie nu half Roda meenemen _O-

Alhoewel, Kah bij Feyenoord
pi_93255442
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:40 schreef Toekito het volgende:

[..]

is die nog niet uit De Kuip gegooid?
Hij heeft nog steeds een kantoortje die kut. }:|
Groetjes, Ezio.
pi_93255916
Interessant artikel over wat er allemaal is besteed door Feijenoord de afgelopen vijf seizoenen.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Aaah
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_93256011
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Happel het volgende:
Interessant artikel over wat er allemaal is besteed door Feijenoord de afgelopen vijf seizoenen.

[..]

Aaah [ afbeelding ]
Zat het net te lezen. :Y
Kun je precies zien waar en wanneer het is misgegaan:

¤ 40 miljoen salaris aan selectie en medewerkers bij (!!) in 2007-2008

Ziek.......
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 14:55:05 #76
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93256088
Van Geel *O* .
2000 light years from home
pi_93256764
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zat het net te lezen. :Y
Kun je precies zien waar en wanneer het is misgegaan:

¤ 40 miljoen salaris aan selectie en medewerkers bij (!!) in 2007-2008

Ziek.......
Dit dus. Jammer dat sommigen hier het niet willen inzien. Vd Herik heeft een paar foutjes gemaakt, en een schuld tot misschien 10 miljoen laten oplopen (oftewel, evenveel als waar we komende zomer staan met een compleet kwaliteitsarme selectie, met nog een aantal spelers deels verpand en na een verkoop van 49% van de aandelen), maar het is pas na zijn vertrek ECHT fout gegaan. Hem wegtrappen is een van de grootste fouten in de clubgeschiedenis, die in scene is gezet door een paar aanstichters rondom van kerkum en co die een flink kapitaaltje in de bouw van een nieuwe Kuip zagen omgaan.

Zelfde geld overigens voor die zaken met de belastingdienst. Na de angsten door de opgelopen schulden hebben ze maar geschikt voor miljoenen, ondanks het feit dat de GKL de FIOD jaarlijks glorieus in den aarsch nam.
pi_93257335
Nou, ik ben benieuwd wanneer de "supporters" iets gaan scanderen in de trant van dat die jood moet optiefen :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_93257387
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef wolfrolf het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wanneer de "supporters" iets gaan scanderen in de trant van dat die jood moet optiefen :')
Zodra hij zijn werk niet goed doet, dus ik hoop dat dat moment niet gaat komen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:39:19 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93258324
Wel jammer trouwens dat we tegen NAC een middagwedstrijd op zondag houden i.p.v een avondwedstrijd op zaterdag.
pi_93258375
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef Lastpost het volgende:
Wel jammer trouwens dat we tegen NAC een middagwedstrijd op zondag houden i.p.v een avondwedstrijd op zaterdag.
Van de ene kant wel ja maar van de andere kant moet Feyenoord geen speelpop van Eredivisie Live worden.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:42:48 #82
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93258515
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Van de ene kant wel ja maar van de andere kant moet Feyenoord geen speelpop van Eredivisie Live worden.
Mee eens, al leveren avondwedstrijden in De Kuip over het algemeen een winstpartij op en een goede sfeer.
pi_93258556
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Mee eens, al leveren avondwedstrijden in De Kuip over het algemeen een winstpartij op en een goede sfeer.
Ik vind avondwedstrijden in de Kuip ook altijd veel leuker.
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:44:30 #84
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93258602
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind avondwedstrijden in de Kuip ook altijd veel leuker.
Ik ook, ze lijken zelfs beter te voetballen.
Of zou het toch het bier zijn. :+
pi_93259108
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik ook, ze lijken zelfs beter te voetballen.
Of zou het toch het bier zijn. :+
Mwah ook spelers zullen zich beter voelen, op Zondag is het vaak wat gezapig allemaal terwijl je op Zaterdagen gewoon merkt dat iedereen wat gespannen is en heeft iedereen ook echt zin in. Dan krijg je vaak een wisselwerking tussen spelers en supporters die iets extra's los kan maken.
Dat merkte je bijv. vorig jaar na de winst op Twente in de beker aan Munsterman en Mcclaren die hadden daarna een soort gelatenheid van : "Ja die dingen gebeuren hier nu eenmaal."
Mooi om te zien/horen. :)
pi_93259815
Zou die Vormer iets voor ons zijn? Pas 22 jaar en heeft een contract tot juni 2012, dus zal geen enorme bedrag moeten kosten.
pi_93259862
Feyenoord uit en thuis shirt samen voor 35 euro.
pi_93259879
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:07 schreef Paul-89 het volgende:
Feyenoord uit en thuis shirt samen voor 35 euro.
? :o
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:08:37 #89
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93259903
:o ?
2000 light years from home
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:10:28 #90
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93260010
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:06 schreef Jorwol het volgende:
Zou die Vormer iets voor ons zijn? Pas 22 jaar en heeft een contract tot juni 2012, dus zal geen enorme bedrag moeten kosten.
Ik heb geen flauw idee, liet niet bepaald veel zien toen de club moest vechten om degradatie te ontlopen en doet het nu wel weer goed.
Wel een vecht-voetballer, daarvan hebben we er sowieso te weinig, maar ik gok dat er in de Eredivisie daarvan nog wel meer rondlopen die transfervrij zijn tegen de zomer.
pi_93260028
quote:
Van Geel moet shoppen met lege portemonnee

ROTTERDAM - De nieuwe technisch directeur Martin van Geel moet komende zomer met een lege portemonnee de transfermarkt op voor Feyenoord.
© ANP

Het is uitgesloten dat de Rotterdammers tegen die tijd uit categorie 1 van de KNVB zijn, al verloopt de financiële reddingsoperatie van de Vrienden van Feyenoord voorspoedig.

Net als afgelopen jaar mag Feyenoord de komende transferperiode alleen huurlingen en transfervrije spelers naar de club halen.

We zijn hard op weg om weer financieel gezond te worden, maar nog niet zover dat we in de zomer al weer spelers kunnen kopen, laat algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord weten aan NUsport.

Volledige openheid

Of ik niet bang ben dat Van Geel hier net zo gefrustreerd rondloopt als zijn voorganger Leo Beenhakker in zijn laatste maanden? Nee, want net als eerder bij Beenhakker hebben we Martin in de gesprekken volledige openheid van zaken gegeven over onze financiële situatie. Die heeft hem niet afgeschrikt.

Feyenoord had Van Geel het liefst per direct van Roda JC overgenomen. Maar tijdens het eerste gesprek gaf hij al aan dat hij per se het seizoen bij Roda wil afmaken, aldus Gudde. Martin was daarin heel stellig, dus hebben we niet langer aangedrongen.

We zijn heel blij dat hij ons vanaf komende zomer wil gaan helpen om de club terug te brengen naar waar zij hoort.

Dubbelfunctie

Totdat Van Geel naar Feyenoord komt, blijft Gudde de dubbelfunctie van algemeen directeur en technisch directeur vervullen.

Uiteraard doe ik dat in nauwe samenwerking met de scouting en de technische staf en het lijkt me logisch dat we bij beslissingen over volgend seizoen ook Martin raadplegen.

Volgens Gudde is tijdens de onderhandelingen met Van Geel niet gesproken over eventueel mee te nemen spelers van Roda.
http://www.nusport.nl/ere(...)ege-portemonnee.html
Groetjes, Ezio.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:10:53 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93260077
Vallen de shirts groot uit? Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een shirt te kopen en ik zit meestal tussen de S en M in als ik normale kleding koop. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_93260082
Ik ga maar snel bestellen voordat het op is. :P
pi_93260101
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Vallen de shirts groot uit? Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om een shirt te kopen en ik zit meestal tussen de S en M in als ik normale kleding koop. :P
L pakken.
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:12:19 #96
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93260129
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik neem ze altijd een maat groter, wordt dus XL (lengtemaat he :+ )
pi_93260264
Zijn het van die getailleerde shirts? heb normaal xl van gewone shirts/trui
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_93260285
Ik ga ze morgen wel even passen bij de intersport denk ik. Dan weet ik het zeker. De nieuwe shirts werden binnenkort ook bekend gemaakt?
Feyenoord Rotterdam
pi_93260326
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga ze morgen wel even passen bij de intersport denk ik. Dan weet ik het zeker. De nieuwe shirts werden binnenkort ook bekend gemaakt?
Dat is inderdaad een goed idee! Zal van het weekend ook ergens gaan passen
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_93260353
Ik haal altijd nieuwe de nieuwe shirten meteen daags nadat ze uitkomen. :')
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')