quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zouden die shirtjes ook voor die prijs te krijgen zijn bij de fanshop in het centrum? Ik kom daar waarschijnlijk morgen toch nog ff in de buurt...
Goede vraag, maar lijkt me van wel want dat is wel een officiële fanshop dus die zullen wel dezelfde aanbiedingen hebben.quote:
Wat een gedrocht zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef PIETR het volgende:
http://plixi.com/p/79681152
Lunaticnews had dus gelijk. Wat een kenkerlelijk uitshirt zeg.
De kleur misschien???quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef TC03 het volgende:
Wat is er lelijk aan? Wit shirt met mooie V-hals, zwart randje en nog twee subtiele streepjes met de clubkleuren. Vind het eigenlijk één van de mooiste uitshirts sinds jaren.
Tis babyblauw ..quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef TC03 het volgende:
Wat is er lelijk aan? Wit shirt met mooie V-hals, zwart randje en nog twee subtiele streepjes met de clubkleuren. Vind het eigenlijk één van de mooiste uitshirts sinds jaren.
Zie pagina 1. Ik heb de mijne ook in het centrum gehaald voor 25 euro per stukquote:
Boehoe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:16 schreef Happel het volgende:
Voldoet niet aan het handvest clubcultuur, dus bij voorbaat al een waardeloos uitshirt. Zal niet iedereen wat kunnen schelen, maar is wel iets waar Feijenoord als club waarde aan zou moeten hechten. Feit dat ze het gewoon links laten liggen geeft wel aan hoe ze over de zaken denken.
Dat is niet het uittennue.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef Dekatria het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ze mogen dat gele shirt nog wel een seizoen extra gebruiken als uittenue wat mij betreft
Ja, dat weet ik... maar zo is het dit seizoen wel gebruiktquote:
Ik vind het uitshirt een mooie mogelijkheid een Feyenoord wedstrijdshirt te hebben buiten het Rood-Wit om. Dan wil je nog wel iets hebben waar je niet meteen hoornvlieslepra van krijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef Merkie het volgende:
Laten we anders even het uitshirt 10x zo belangrijk maken als dat het werkelijk is.
Precies degene waar ik het van verwachte. Ik weet dat je niks hebt met Feijenoord, maar om dat nu elke keer weer zo duidelijk naar voren te brengen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |