Komt door de streep.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef dakraam het volgende:
[..]
Feyenoord-logo zit bij uitshirt ook heel laag of ligt dat aan mij?
Babyblauw wel handig voor als de jongetjes weer ergens jankend van het veld gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
Achja is niet de eerste keer dat we die kleur blauw hebben.04-05SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen was dat niet het uitshirt :
Dat was deze:
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Dat is het shirt van het seizoen na de blauwe shirtquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
04-05
Alleen was dat niet het uitshirt :
Dat was deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is het shirt van het seizoen na de blauwe shirt.
Dat zijn toch de dezelfde als de UEFAcup shirtjes uit 04-05?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is het shirt van het seizoen na de blauwe shirt.
Alle shirts die wij hadden in de stijl van AS Roma (met Kappalogo's op de schouders en een wit ruimte achter de cijfer) waren shirts voor Europees voetbal in ons normale uitshirt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zijn toch de dezelfde als de UEFAcup shirtjes uit 04-05?
[ afbeelding ]
* Away shirt Uefa Cup season 2004/2005
* Player: Danko Lazovic
* Match worn 16-12-2004 Fc Basel-Feyenoord 1-0
Yep zie het staan. Klein verschil alleen achterop en natuurlijk het logo op de arm:quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef Paul-89 het volgende:
Maar dat was ook ons gewone uitshirt.
Eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:17 schreef o.us het volgende:
Persoonlijk vind ik dit het mooiste uitshirt die wij hadden sinds jaren.
[ afbeelding ]
Is al jaren gratis, volgens mij dient vanaf volgend seizoen de Legioenpas ook als clubcard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef Stuurver het volgende:
Was een Feyenoord clubcard altijd al gratis of is dat pas sinds ze in het tweede rijtje staan?
Meeste clubs vragen 5-15 euro administratiekosten
Mis alleen nog een roze tint...passend bij de uggs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Babyblauw wel handig voor als de jongetjes weer ergens jankend van het veld gaan.
quote:wardCuil: Rob #Vlaar vertelt aan Nu.nl dat Feyenoord snel nog grotere stappen moet gaan maken om zijn ambities te kunnen verwezenlijken.
quote:wardCuil: Anders is de kans groot dat Vlaar na dit seizoen naar de Bundesliga vertrekt.
quote:wardCuil: Het type spel en de manier van leven in Duitsland passen het best bij Vlaar, denkt Ron. Bayern zou geïnteresseerd zijn.
Walgelijk, hoe durven zequote:Het nieuwe uitshirt is gebaseerd op dat van 2 september 1962 en werd toen tijdens FeyAja gedragen door onder meer Coen Moulijn.
Ik kan me echt irriteren aan jou. Heel Feijenoord interesseert je werkelijk geen reet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Walgelijk, hoe durven ze. Stenen door het Maasgebouw!
Stelletje zeikerds hierzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |