Hij is al ingeslagen zo te zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hoelang duurt het om een Tomahawk te programmeren?
Zou echt een bazen-actie zijn als hij op het einde zegt: "Oke, ik stap op, ciao!"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Harunobu het volgende:
Hoe groot is de kans dat hij aan het einde live een kogel door z'n hoofd schiet?
Echt, wat denkt hij te bereiken met deze speech? Die mensen die hem nog net steunen, hebben die hier wat aan? En al die tich zonen van hem, moeten die niet ingrijpen en hem tegen zichzelf in bescherming nemen?
Veel vrienden heeft hij niet gemaakt nee. Wellicht zijn grote vriend Ahmadinejad enkel nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Soort van Mission Impossible dus.
Ik denk eerder dat ie zich dood lult.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Harunobu het volgende:
Hoe groot is de kans dat hij aan het einde live een kogel door z'n hoofd schiet?
Ook in het Engels is er geen eenduidige transliteratie van zijn naam hoor. Grote media gebruiken zowel Qadhafi, Khadhafi, Gaddafi, etc. Er zijn honderden manieren om die naam te translitereren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:31 schreef Tware het volgende:
[..]
IN het Engels is het Qadaffi, en too
Ojaaaaaa dat zou het mooiste zijn. live op tv; Khadaffi doodquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef mazaru het volgende:
Ik wil toch zo graag dat hij naar zijn linkerarm grijpt, wit wegtrekt en dood neervalt.
Jij luistert nog naar wat ie zegt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Betere tolk op BBC World News.
Volgens mij heeft zelfs Mahmoud een "wtf-moment" nuquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Veel vrienden heeft hij niet gemaakt nee. Wellicht zijn grote vriend Ahmadinejad enkel nog.
En bij 3 kruisjes moet je inkomen! En strafregels schrijven uit het groene boekje!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef Dekatria het volgende:
Leraar Khadaffi neemt even de absenten op.
Oost-Libie toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heel West-Libië is onderweg naar Tripoli om hem af te zetten. Laten ze opschieten.
Niet echt, ze commentariëren tussendoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Jij luistert nog naar wat ie zegt?
Waarschijnlijk is dit de enige manier waarop die toespraak zal stoppen.quote:
All your base are belong to us?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
I own notthing everything belongs to libya
Die man op BBC World News geeft vooral een samenvatting van wat hij tot nu toe gezegd heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Betere tolk op BBC World News.
Hij is nooit op staatsbezoek geweest in Iran. Ik denk wel dat het vrienden zijn maar dat Iran em nie wil omdat het onhandig is voor henzelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Veel vrienden heeft hij niet gemaakt nee. Wellicht zijn grote vriend Ahmadinejad enkel nog.
Net klaar voor 8 uur journaal...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef tass het volgende:
Met een beetje pech gaat ie echt nog 2 uur door
Oooh waarom geeft hij die speech dan hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef Ugjerke het volgende:
Oh, ze zijn met miljoenen tegen een tiental tegenstanders. Gaat 'ie makkelijk winnen.
Nee, is te ver. Maar als het land duurt komt daar misschien nog een stuk leger vandaan om hem te pakken/quote:
Hoe langer hij doorlult, hoe langer hij het nog kan rekken om aan de macht te blijven. Hij wilt echt kostewat het kost een zo goed mogelijk record...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef tass het volgende:
Met een beetje pech gaat ie echt nog 2 uur door
you can take everything and do with it whatever you want "like we did"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
Dat waren zeer waarschijnlijk oudere beelden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oooh waarom geeft hij die speech dan he
Dat snap ik ook niet. Intussen zou je toch moeten weten daar in die regio dat als men op de staatsTV pro demonstraties laat zien, dat dat betekend dat er dus ergens grote tegen demonstraties aan de gang zijn. Want hoe vaag is het als mensen opeens maar fftjes van, kom laten we even onze leider toejuichen op deze mooie dag
All your base belongs to us.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
ik bedoel gewoon in het algemeenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat waren zeer waarschijnlijk oudere beelden.
quote:Libyan oil can be for all people - everyone take his share - take it and do whatever you like with it
Heb je de foto's niet gezien dan? Het zijn net ware vrienden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij is nooit op staatsbezoek geweest in Iran. Ik denk wel dat het vrienden zijn maar dat Iran em nie wil omdat het onhandig is voor henzelf.
Op mijn beelden is 'ie bruin hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Er zit geen rode draad in z'n speech, omdat z'n jurk groen is.
Bruin.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef Dekatria het volgende:
Er zit geen rode draad in z'n speech, omdat z'n jurk groen is.
Ik heb vaak gezocht naar foto's maar ze nooit gezien. Ze kennen elkaar niet eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Heb je de foto's niet gezien dan? Het zijn net ware vrienden.
Bruin, groen... hij schijt 7 kleuren, dan kan het alles zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op mijn beelden is 'ie bruin hoor
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik heb vaak gezocht naar foto's maar ze nooit gezien. Ze kennen elkaar niet eens.
Libya broke rank with most of the Arab countries when it came out in support of Iran during the IranIraq War.quote:
En gebrek aan samenhang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef VreemdeEend het volgende:
Tering joh, hij had op de middelbare school zeker altijd onvoldoendes voor spreekbeurten, door extreme tijdsoverschrijding.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Bartholomaeus het volgende:
Kadhafi bereid tot martelaarschap
Update: dinsdag 22 feb 2011, 17:38
De Libische leider kolonel Kadhafi is bezig met een tv-toespraak. Hij kondigde op opgewonden toon aan niet te zullen vertrekken en bereid te zijn tot het martelaarschap.
Kadhafi zei ook lak te hebben aan de VS en herinnerde eraan dat dat land Libië in het verleden heeft gebombardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |