Daar had ik op geklikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:32 schreef Probability het volgende:
Je kan op nieuw topic maken drukken hè!!
Goede instelling!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ik vind dat juist fijn! Zo van "jullie mutsen komen hier in bikini flaneren, maar ik kom echt spórten in m'n badpak"
Coco wat rot ookMeer zon nodig?
Zojuist de carnavalsoutfit geregeld. Je moet je afkomst niet verloochenen hè
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en kan een modje de TT aanpassen naar: Hot bikini babes?![]()
Ja.quote:
Too latequote:
Beetje rustiger, en iets beter. Maar het blijft een van de grootste vergissingen uit mijn leven ( * klopt af ). Ik hou wel van 'm hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Herkenbaar Coco.
Maar de kou en donker helpt ook geen donder, soms word ik wel paniekerig dat ik zie dat het nog wel ruim een week duurt voor het misschien wat beter weer wordt.
Heb je nog wat leuks in de planning de komende tijd? Lekker hotelletjes, ander uitje? vakantie?
Dat helpt bij mij wel.
Blijft een leuke foto Sigme
Hoest met hond eigenlijk? Beetje rustiger?
Tuulk maar het is Ewelina's TTquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
What has been done can always be undone.
Whehehequote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje rustiger, en iets beter. Maar het blijft een van de grootste vergissingen uit mijn leven ( * klopt af ). Ik hou wel van 'm hoor. Vandaag heeft 'ie een nieuwe mand gekregen. Deze mag hij niet opeten. Oh, en hij heeft sinds een paar weken een band om z'n nek met rode led'jes - kan ik 'm zien wanneer ik hem 's avonds uitlaat (hij loopt los). Bling bling bling
.
[ afbeelding ]
Een hond die zijn mand opeet?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje rustiger, en iets beter. Maar het blijft een van de grootste vergissingen uit mijn leven ( * klopt af ). Ik hou wel van 'm hoor. Vandaag heeft 'ie een nieuwe mand gekregen. Deze mag hij niet opeten. Oh, en hij heeft sinds een paar weken een band om z'n nek met rode led'jes - kan ik 'm zien wanneer ik hem 's avonds uitlaat (hij loopt los). Bling bling bling
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Je mag mijn portie wel hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef Merel het volgende:
Het nadeel van dat ik zuurkool zo lekker vind: ik heb net de hoeveelheid die ik voor 2 dagen had bedoeld helemaal opgegeten
Ik in april al!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef Merel het volgende:
Ik moet in juni in een bikini passen. Ik had bedacht dat liposuctie de snelste manier is om dat te bereiken!
Ja hé dat broekje past ineens niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vorig jaar prachtige badpakken en bikini's gekocht in maat 34 - 36 en 38. Als je op gewicht ben kan 1 kilo gewoon een maat schelen heb ik gemerktNu heb ik maat 38 trouwens.
Ohja, dat heb je wel eens verteld! Volgens mij heb ik zelfs eens een foto gezien?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef conleche het volgende:
Ik en een vriendin hebben meer dan 10 jaar geleden een soort jurkje gemaakt van 2 delftsblauwe schorten om naar het OHAF te gaan (oud hollandsch acid feest) en we gaan daar nog ieder jaar naar toe in hetzelfde outfitje. Hoeven we nooit te denken wat we aanmoeten.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heb ik helemaal geen passende badkleding meer! Ach, nevermind. Ik ga toch nooit zwemmen of naar het strand ofzo.
quote:
Er bestaan ook zwemburka's. Zelfde effect.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]! Nais! Maar zwemtechnisch niet zo praktisch
.
Nou, nee.. ik ben niet zo van de reli-kledijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er bestaan ook zwemburka's. Zelfde effect.
Wat stond er eigenlijk in dat sms-je dat je kreeg? Was dat van de meneer die over een paar dagen misschien jouw meneer is?quote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Wat stond er eigenlijk in dat sms-je dat je kreeg? Was dat van de meneer die over een paar dagen misschien jouw meneer is?
Kan je niet beter een klein vestje aan doen erover? Als je binnen bent, dan kan dat uit! Een rode! Vanwege het rood/wit/blauw!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat heb je wel eens verteld! Volgens mij heb ik zelfs eens een foto gezien?
Onder het jurkje komt wel een shirtje met lange mouwen en een dikke maillot, het is koud!
Heeft hij het nog over zijn reisgezelschap gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
JaHet blijft een rotsituatie, maar hij pakt het goed aan en zegt precies wat ik wil horen. Maar ik ben er nog niet uit of dat nou goed of slecht is
Woww rank ben jij zeg!!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet beter een klein vestje aan doen erover? Als je binnen bent, dan kan dat uit! Een rode! Vanwege het rood/wit/blauw!!!
Stond nog in mijn photobucket. Jeetje, ik was toen wel behoorlijk slank zeg. Volgens mij dunner dan de 57/58 waar ik nu naar streef.
[ afbeelding ]
quote:[spoiler][spoiler]
Vriendinnetje viert haar verjaardag onder de rivieren en ik kan het niet maken om niet te komen..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef conleche het volgende:
[..]echt??? Al kreeg ik een miljoen. Nou ja, dan misschien wel. Maar niet voor minder!
Was.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Woww rank ben jij zeg!!
Ik zat ook te zoeken naar mijn favo bikini
[..]
Ja nu ben je moddervetquote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Was.Ik denk dat ik daar 56 woog, tops. Nu 6 kilo meer. Of eigenlijk 5,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja nu ben je moddervet
Nee, niet moddervet, maar echt wel molliger!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een prachtige foto! Jijzelf ook, maar de foto is zo gestileerd (?) dat je bijna niet echt lijkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Woww rank ben jij zeg!!
Ik zat ook te zoeken naar mijn favo bikini
[..]
Ja maar jij bent langer toch? Ik heb iig geen maat 36.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Rituals het volgende:
Wij hebben precies hetzelfde gewicht Co.
Heel leuk jurkje zo te zien!
Wat ik me van jou herinner is dat je je gewicht mooi verdeelt. Ook gezien de foto's van 70+ die je ooit hebt gepost.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef conleche het volgende:
Was.Ik denk dat ik daar 56 woog, tops. Nu 6 kilo meer. Of eigenlijk 5,5.
Ik weet niet hoe lang jij bent?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij bent langer toch? Ik heb iig geen maat 36.
Ja dat wel ja. Ik ben overal mollig en niet breed, meer rond. Een beetje als het Indiaantje.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik me van jou herinner is dat je je gewicht mooi verdeelt. Ook gezien de foto's van 70+ die je ooit hebt gepost.
Ja ken datquote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet moddervet, maar echt wel molliger!!
Thnx! Mijn Mr heeft hem gemaakt aan de andere kant van het zwembad, sta alleen leuk op foto's als ik er niks van weet.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto! Jijzelf ook, maar de foto is zo gestileerd (?) dat je bijna niet echt lijkt.
Inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Chicolate het volgende:
ML foto ziet er inderdaad echt leuk uit! Blauwe lucht, gele parasolletjes, jouw gekleurde handdoek en relaxte uitstraling, je zou zo in een vakantiegids passen. En dat meen ik.
Lief!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Chicolate het volgende:
ML foto ziet er inderdaad echt leuk uit! Blauwe lucht, gele parasolletjes, jouw gekleurde handdoek en relaxte uitstraling, je zou zo in een vakantiegids passen. En dat meen ik.
Goede lengte! Ik vind mezelf vaak te lang voor hakken en dat vind ik jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat wel ja. Ik ben overal mollig en niet breed, meer rond. Een beetje als het Indiaantje.
En ik ben 1m68, Rituals
Echt? Ik ben 1.74 en dat interesseert me nou echt geen biet!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goede lengte! Ik vind mezelf vaak te lang voor hakken en dat vind ik jammer.
Onzin, gewoon dragen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
ik ben 188 en kan geen hakken in mn maat kopen..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt? Ik ben 1.74 en dat interesseert me nou echt geen biet!
En doe's je lijstje posten?
Haha zitten begin ik ook niet aan, ja met rokje ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Merel het volgende:
Heerlijke foto Ml! Ik haat zitten in strandstoelen, dat doet m'n buik geen goed. Plat liggen is oké, staan is oké, maar alles daartussenin geeft buikrollen
Ik vind 1m74 juist perfect! Niet te lang en toch mooi lang!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welk net?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Merel het volgende:
Gatverdamme, dat meisje net in die reclame voor Dames in de Dop, zagen jullie dat??
Heet je eigenlijk sneeuwwitje?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het niet prettig als ik langer ben dan 'iedereen'. Al helemaal niet om langer te zijn dan mannen en dat gebeurt al regelmatig zonder hakken, laat staan met hakken.
Ja!! Gewoon aandoen hoor!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind 1m74 juist perfect! Niet te lang en toch mooi lang!!
Amsterdam en ik ga die kennis van me nog eens pushen waar de zus van z'n beste vriend schoenen koopt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben 188 en kan geen hakken in mn maat kopen..
RTL5. Echt verschrikkelijk ordinair.quote:
Of woon je in Madurodam?quote:
Ja. Dat is ook zo. En ik heb ook wel leuke laarzen hoor. Maar, zoals mensen hier 4 paar schoenen in een weekend kopen, kosten mijn laarzen 250 euro en heb ik dus 3 paar schoenen: 1 paar nette laarzen, 1 paar laarzen om door de sneeuw te baggeren, en wandelschoenen. En ik zou graag wat afwisseling willen, leuke pumps enzo. Maar, dat is altijd te duur..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Amsterdam en ik ga die kennis van me nog eens pushen waar de zus van z'n beste vriend schoenen koopt.
Dragqueens kunnen ook hakken maat 48 kopen, dus waarom zou jij niets kunnen vinden.
in het zuiden zijn de mensen kleiner, in het midden en noorden groter. Trust me.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef Rituals het volgende:
Echt hoor! Misschien zijn de mensen in dit deel van Nederland wel kleiner.
Classy!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar t/m maat 46!
leuke schoenen, had ik het over!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?quote:
Aaaahhhquote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
1.70 hier en doe graag hakken en een colbert aan als ik iets te miepen hebquote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?
Omgekeerd hebben ze ook een goed assortiment voor de kleinere maten, zoals 34 en 35.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Cinderella heeft ook vaak grotere maten toch? En die zijn niet absurd duur volgens mijMaar die tip kende je vast al.
Wat boeit dat nou? Serieus? Zijn ze dan bang dat je op ze gaat staan ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?
Die man heeft alleen sokken aan, even een eerlijk plaatje kiezen denk ik dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Serieus? Zijn ze dan bang dat je op ze gaat staan ofzo?
[ afbeelding ]
XM heeft wel een punt. Post je lijstje eens?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
ja. Daar heb ikw el eens wat gekocht. Bij m'n ouders over de grens zit een speciaalzaak, maar dat is gewoon heel erg duur, dus dat kan niet zo vaak...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Cinderella heeft ook vaak grotere maten toch? En die zijn niet absurd duur volgens mijMaar die tip kende je vast al.
http://mens-en-gezondheid(...)enen-met-hakken.htmlquote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef neen het volgende:
[..]
Die man heeft alleen sokken aan, even een eerlijk plaatje kiezen denk ik dan.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Serieus? Zijn ze dan bang dat je op ze gaat staan ofzo?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lastigquote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef neen het volgende:
[..]
dat roep je nu al sinds vrijdag he!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Rituals het volgende:
@sigme, vandaag was ook niet geweldig (wel wat beter dan die vorige). Hier wordt altijd gezegd 'als je geen commentaar wilt op je lijstjes moet je ze niet posten'. Daar ben ik het helemaal mee eens en ik weet zelf ook wat er mis is en wat ik dus kan aanpassen.
Morgen heb ik vrij, dus ik ga proberen een beter lijstje te maken!
Hee, die ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rituals, ik doe het even voor:
O: bakje magere kwark met klein beetje muesli
T: appel
L: 2 boterhammen, met 1 plak kaas verdeeld over beide bth.
T: grapefruit, 1 mini-snickers
T: 1 boterham pindakaas
S: RPM
D: aardappels, gemengde groente met beetje witte saus en een gegrilde biologische hamburger
Ik vind dat dus ook stom. En het gebeurt echt best vaak. Bij jou niet? Zelfs zonder hakken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben 1.76 en ik draag wel (hoge) hakken hoor, soms dan, want ik draag meestal liever schoenen die lekker zitten![]()
maar ik vind het wel stom altijd als mannen dan korter zijn dan ik
Ik vind vrije dagen juist veel moeilijker! Op werkdagen heb ik ritme en structuur, op vrije dagen vreet ik alles wat los en vast zitquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Rituals het volgende:
Netjes!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rituals, ik doe het even voor:
O: bakje magere kwark met klein beetje muesli
T: appel
L: 2 boterhammen, met 1 plak kaas verdeeld over beide bth.
T: grapefruit, 1 mini-snickers
T: 1 boterham pindakaas
S: RPM
D: aardappels, gemengde groente met beetje witte saus en een gegrilde biologische hamburger
Als je zelf wel weet wat er mis is, waarom heb je dan een slecht lijstje? En als je ze niet post -wat je goed recht is- dan gaan we dagelijks vragen, okquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Rituals het volgende:
@sigme, vandaag was ook niet geweldig (wel wat beter dan die vorige). Hier wordt altijd gezegd 'als je geen commentaar wilt op je lijstjes moet je ze niet posten'. Daar ben ik het helemaal mee eens en ik weet zelf ook wat er mis is en wat ik dus kan aanpassen.
zonder hakken soms ja, of dat ze ongeveer even lang zijn en dat vind ik ook maar niksquote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook stom. En het gebeurt echt best vaak. Bij jou niet? Zelfs zonder hakken.
Hier omgedraaid tenzij ik veel gesprekken heb.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind vrije dagen juist veel moeilijker! Op werkdagen heb ik ritme en structuur, op vrije dagen vreet ik alles wat los en vast zit
Ik heb nog nooit bij iemand in dit topic zo sterk de indruk gehad dat ze echt een serieus eetprobleem heeft. Ik weet wel dat je wéét dat je te weinig eet, maar blijkbaar kan je het niet echt veranderen. Of denk je toch van wel?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Rituals het volgende:
so what? Je kunt er niets aan doen, toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind dat dus ook stom. En het gebeurt echt best vaak. Bij jou niet? Zelfs zonder hakken.
Douchen en op de bank neerploffenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Netjes!
Weet jij soms iets voor na RPM?
Mijn Mr gaat 2 uur RPM-en en dan wil ik me dat 2e uur ook wel vermaken
En datquote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bij iemand in dit topic zo sterk de indruk gehad dat ze echt een serieus eetprobleem heeft. Ik weet wel dat je wéét dat je te weinig eet, maar blijkbaar kan je het niet echt veranderen. Of denk je toch van wel?
Noop. Vind het ook niet vervelend om boven een vent uit te steken, de juiste vent kan dat best hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Douchen en op de bank neerploffen. Niet noodzakelijk in die volgorde
.
Nee, geen idee. Ik ga altijd maar 1 uurtje. Hoor wel eens van mensen dat ze nog gaan bodybalancen of -pumpen. Maar daar heb ik geen ervaring mee, ik doe echt alleen RPM, verder niks.
Dumpenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Ik val op mannen van minstens 1.90mEn de collega is 1.89
ruilen? De duutser is 180.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Ik heb 'm nog niet eens, dan kan ik 'm ook niet dumpen!quote:
Gewoon het juiste paar schoenen cadeau gevenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Valt het niet mee?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef Probability het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten waar je vandaan komt... Maar soms.......
Vrije dagen kunnen ook lastig zijn, maar ik vind studiedagen lastigerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind vrije dagen juist veel moeilijker! Op werkdagen heb ik ritme en structuur, op vrije dagen vreet ik alles wat los en vast zit
Ze heeft 4 paar gekocht! Hij kan dan best die espadrilles of die halfhoge laarsjes aantrekken!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon het juiste paar schoenen cadeau geven
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon het juiste paar schoenen cadeau geven
[ afbeelding ]
Das een goede lengte hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Levert dat een probleem op tussen jullie?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Probability het volgende:
Ik ben nu op zo een punt aangekomen in mijn leven dat ik zie dat ik toch echt andere denkbeelden en levensopvattingen dan mijn ouders heb en inzie dat dat niet komt omdat ik mij wil afzetten tegen mijn ouders. Wel jammer.
Dit baart mij eigenlijk meer zorgen dat die gekke lijstjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Rituals het volgende:@sigme, ik weet dat je het goed bedoelt en ik weet ook dat het goed voor me is, maar ik merk dat ik me er wat ongemakkelijk bij voel nu.
@co, ik denk zelf ook dat ik een probleem heb met eten (geen eetprobleem in de zin van anorexia/boulimia), maar merk wel al vooruitgang. Het gaat langzaam, maar wel steeds beter. Ik praat er alleen niet zo graag over merk ik. Maar ik weet dat jullie het goed bedoelen.
Nee die all stars.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze heeft 4 paar gekocht! Hij kan dan best die espadrilles of die halfhoge laarsjes aantrekken!.
Dat ik er niet graag over praat?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit baart mij eigenlijk meer zorgen dat die gekke lijstjes.
Ik heb altijd gedacht dat ik een product van mijn ouders was, met dezelfde opvattingen etc. maar dat is dus niet zo. Zelfs mijn instelling en levenshouding is anders. Anders, niet beter.quote:
Daar word ie niet langer van heur!quote:
Is heel normaal billy. Kinderen lijken wat betreft opvattingen heel vaak niet op hun ouders. Schijnt een natuurlijk proces te zijn dat weining met afzetten tegen te maken heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Probability het volgende:
Ik ben nu op zo een punt aangekomen in mijn leven dat ik zie dat ik toch echt andere denkbeelden en levensopvattingen dan mijn ouders heb en inzie dat dat niet komt omdat ik mij wil afzetten tegen mijn ouders. Wel jammer.
oh Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar word ie niet langer van heur!
Ja. En dat je er ongemakkelijk bij voelt.quote:
Mwah, veel onbegrip en teleurstellingen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Levert dat een probleem op tussen jullie?
Zo makkelijk kom je er niet mee wegquote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Rituals het volgende:
@sigme, ik weet dat je het goed bedoelt en ik weet ook dat het goed voor me is, maar ik merk dat ik me er wat ongemakkelijk bij voel nu.
@co, ik denk zelf ook dat ik een probleem heb met eten (geen eetprobleem in de zin van anorexia/boulimia), maar merk wel al vooruitgang. Het gaat langzaam, maar wel steeds beter. Ik praat er alleen niet zo graag over merk ik. Maar ik weet dat jullie het goed bedoelen.
Heeft ook met levensfase te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat ik een product van mijn ouders was, met dezelfde opvattingen etc. maar dat is dus niet zo. Zelfs mijn instelling en levenshouding is anders. Anders, niet beter.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Das een goede lengte hoor![]()
![]()
@ ML: Bodypump moet je ook gewoon in je eentje doen, dus wat dat betreft kan het prima
Niet jammer. Gewoon een van de vele dingen waarmee je moet leren omgaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Probability het volgende:
Die van mij 27. Geloof ik. Of 28. Niet aankomend weekend, maar het weekend daarna.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
*bijna jarige vriendjes-boks doet met anna
Mijnes wordt zondag 33. Ouwe lul.
nog een jaartje, dan kan hij zeggen dat ie jezus heeft overleefdquote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, lief dat je aan me denkt!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Gb! Ex collegaatje in jouw buurt overweegt een carriere switch als haar baan vrij komt (als in extern) pm ik je
Wie weet is het wat.
Zal eens kijken. Dat is met je armen ws? (*googlen gaat).
Ja dat is ook wel zo, ben soms wel jaloers op de gesprekken die sommige van mijn vrienden met hun ouderd hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet jammer. Gewoon een van de vele dingen waarmee je moet leren omgaan.
Dat zal 'm goeddoenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog een jaartje, dan kan hij zeggen dat ie jezus heeft overleefd.
geloof je?!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die van mij 27. Geloof ik. Of 28. Niet aankomend weekend, maar het weekend daarna.
^^quote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Merel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zei gister: "Als ik op straat zou vragen hoe oud mensen me schatten dan zouden ze hoogstens 27 zeggen he? he? he?"
Door zijn 1m93 heeft hij nog nooit de kale plek op zijn achterhoofd gezien.
Ja ik besef heel goed dat het (nog) niet goed zit. Ik vind het alleen niet prettig/ongemakkelijk om er op internet, zo open met iedereen, over te praten.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. En dat je er ongemakkelijk bij voelt.
Wel goed dat je dat durft uit te spreken trouwens.
vanaf je 25e zet de aftakeling in .quote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Mijne is ook bijna jarig, hij wordt 25
[..]
![]()
Die van mij zei gister: "Als ik op straat zou vragen hoe oud mensen me schatten dan zouden ze hoogstens 27 zeggen he? he? he?"
[..]
![]()
Ik weet van mezelf nooit hoe oud ik ben, laat staan van de mensen om me heenquote:
Cool.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog een jaartje, dan kan hij zeggen dat ie jezus heeft overleefd.
Dat is begrijpelijk. Maar praten over je eetgewoontes is wel inherent aan dit topic natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja ik besef heel goed dat het (nog) niet goed zit. Ik vind het alleen niet prettig/ongemakkelijk om er op internet, zo open met iedereen, over te praten.
Off coursequote:Op maandag 21 februari 2011 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, lief dat je aan me denkt!!![]()
![]()
Bij Bodypump gebruik je een halter en train je je armen, benen, rug, schouder en de buik ook nog wel! Dus je pakt alle spiergroepen zo ongeveer. Ik vind het erg leuk
En je hoeft niet handig te zijn qua dansjes en (in)zicht enzo
Is dat lastiger te zien voor een lange man?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef anna82 het volgende:
zou hij die kale plek wel zien als hij kleiner was dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
![]()
Hm, dat is een lesje waar je vaker heen moet gaan wil het leuk worden. Ik doe ook zoiets en de eerste keer ging het echt verre van soepelquote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Off coursevind het enorm leuk om mensen aan een baan te helpen
![]()
Helaas ben ik net te laat voor die les.Ze hebben wel:
F-S Balance
is de workout met yoga, tai-chi en pilates, die flexibiliteit en kracht opbouwt, waardoor je je gefocust en kalm voelt. Gecontroleerde ademhaling, concentratie en een zorgvuldig opgebouwde serie rekoefeningen, bewegingen en houdingen op muziek creëren een holistische workout die het lichaam in een toestand van harmonie en balans brengt.
Dan moet je samen met Tink een bedrijf starten, die is altijd heel goed in bedenken wat mensen voor werk zouden moeten doen!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
vind het enorm leuk om mensen aan een baan te helpen![]()
Hoeveel jonger is hij dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf nooit hoe oud ik ben, laat staan van de mensen om me heen
Ik ga toch weer iets over de collega zeggen hoor, ik kan het niet latenHij lijkt ouder dan 'ie is, ik lijk jonger, dus dat heft het leeftijdsverschil mooi op
Dan heb ik nog eventjesquote:Op maandag 21 februari 2011 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vanaf je 25e zet de aftakeling in .
iedereen nu naar fbquote:Op maandag 21 februari 2011 21:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens op je FB gezien en ik dacht dat hij midden dertig was.
Zeg het hem maar niet.
Alleen jijquote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iedereen nu naar fb. Of alleen ik?
.
Twee jaarquote:
jij ging hier de rest van de avond niet zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Klopt. Ik hoop ook dat ik binnenkort wel een lijstje kan posten waar ik trots op ben. Heb in de periode dat ik hier meegepost (en gelurktquote:Op maandag 21 februari 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Maar praten over je eetgewoontes is wel inherent aan dit topic natuurlijk.
Peanuts!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Twee jaarEn dat zou ik normaliter echt onoverkomelijk vinden!
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens op je FB gezien en ik dacht dat hij midden dertig was.
Zeg het hem maar niet.
Ja voor jou welquote:
quote:
En? Ben je om?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
En dan anderhalf uur op d'r handen zitten!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij ging hier de rest van de avond niet zijn.
Maar, ik zie een trend. Dat zeg je elke avond, rond een uur of half 9. En rond 10'en kom je weer te voorschijn!
Haha ik ben vrij hypermobiel dus dat probleem heb ik niet zo. Ga het gewoon proberen lekker afbouwen na RPM.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hm, dat is een lesje waar je vaker heen moet gaan wil het leuk worden. Ik doe ook zoiets en de eerste keer ging het echt verre van soepel![]()
Lekker trillen op m'n benen, lang niet zo lenig zijn als de rest van de groep enzovoorts
![]()
Oeh de slankpolitie weer! Wat ben je streng. Doe je ook zo tegen de duutser?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij ging hier de rest van de avond niet zijn.
Maar, ik zie een trend. Dat zeg je elke avond, rond een uur of half 9. En rond 10'en kom je weer te voorschijn!
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh de slankpolitie weer! Wat ben je streng. Doe je ook zo tegen de duutser?.
En ja ik zit nu op mijn foon en op een gegeven moment verveel ik me dan weer
heel niet!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan anderhalf uur op d'r handen zitten!
Oh, ik denk dat je het wel leuk vindt dan. Best ontspannend, zo'n lesje!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Haha ik ben vrij hypermobiel dus dat probleem heb ik niet zo. Ga het gewoon proberen lekker afbouwen na RPM.
Hihihihihiquote:
Probeer het uit en ga weer omegas slikkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef Probability het volgende:
Ik slik nu denk ik twee weken geen omega 3, 6 etc pillen meer en ik ben steeds vrij besluiteloos, geïrriteerd en werd ook zeer boos en geïrriteerd opdoor iets niet heel erg belangrijks. En nu weer......
Zou het verband hebben? Weet het niet hoor, maar ik kon het niet hebben dat hij mij niet betrok in zijn verhalen. Tot vervelens aan toe.
Of ik ben gewoon vrouwelijk en labiel dat kan ook.
SPOILER: non issuesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
W; Swietje, vanwaar dequote:
Ga het gewoon een keer proberenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat je het wel leuk vindt dan. Best ontspannend, zo'n lesje!
Verheug je maar vast op de aflevering van afgelopen weekend!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:59 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, ik ben BZV van niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor aan het kijken. Wat tenenkrommend, die Annemarie.
Wat voor gedoe dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef Swietje het volgende:
Vakantie gedoe altijd.
Was vanmiddag nog blij he. Nu heb ik er hoofdpijn van.
O helaas, hoopte dat het over zou gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik raak ook regelmatig boos en geïrriteerd als ik bij mijn ouders ben. Volgens mij heeft dat geen bal met omegas te maken
.
Omdat ik weet dat zij het erg waarderen dat ik hier ben..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
Als je je zo aan je ouders stoort, waarom ga je dan niet naar je eigen huis?
Even doorbijten dan. Anders eet je de nootjes van je vader op. Hoef je dat geknaag niet meer aan te horen en niet naar die malende kaken te kijken. vies he?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat zij het erg waarderen dat ik hier ben..
Twee mensen meenemen en dan alles goed willen laten verlopen werkt voor geen meter. De ene wil/kan zus en de ander wil/kan zo. Terwijl ik voor allebei verblijf, gewerkte uren en reis betaal (niet van m'n eigen geld hoor) dus moeten ze niet zo zeuren. Maar ik maak me er toch druk om omdat ik geen zin heb in gezeik tijdens mijn weekje weg waar ik gewoon van wil kunnen genieten.quote:
Ze eten de hele dag door, dus helaas.. Hebben ook een enorme voorraad ongezond voer. Ik baal ook dat ik hier snoep, koekjes en nootjes eet terwijl ik dat thuis nooit doe. En als ik iedereen de hele tijd zie en hoor eten, eet ik zelf ook constant waardoor ik mij ongezond en opgeblazen voel..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even doorbijten dan. Anders eet je de nootjes van je vader op. Hoef je dat geknaag niet meer aan te horen en niet naar die malende kaken te kijken. vies he?
Awh kunnen ze niet even aan jou denkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef Swietje het volgende:
[..]
Twee mensen meenemen en dan alles goed willen laten verlopen werkt voor geen meter. De ene wil/kan zus en de ander wil/kan zo. Terwijl ik voor allebei verblijf, gewerkte uren en reis betaal (niet van m'n eigen geld hoor) dus moeten ze niet zo zeuren. Maar ik maak me er toch druk om omdat ik geen zin heb in gezeik tijdens mijn weekje weg waar ik gewoon van wil kunnen genieten.Ik ben hier niet zo goed in.... Kon ik maar gewoon in m'n uppie weg!
Wat lastig! Een middenweg is niet mogelijk?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef Swietje het volgende:
[..]
Twee mensen meenemen en dan alles goed willen laten verlopen werkt voor geen meter. De ene wil/kan zus en de ander wil/kan zo. Terwijl ik voor allebei verblijf, gewerkte uren en reis betaal (niet van m'n eigen geld hoor) dus moeten ze niet zo zeuren. Maar ik maak me er toch druk om omdat ik geen zin heb in gezeik tijdens mijn weekje weg waar ik gewoon van wil kunnen genieten.Ik ben hier niet zo goed in.... Kon ik maar gewoon in m'n uppie weg!
Oeh dat probleem heb ik altijd bij mn schoonoudersquote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze eten de hele dag door, dus helaas.. Hebben ook een enorme voorraad ongezond voer. Ik baal ook dat ik hier snoep, koekjes en nootjes eet terwijl ik dat thuis nooit doe. En als ik iedereen de hele tijd zie en hoor eten, eet ik zelf ook constant waardoor ik mij ongezond en opgeblazen voel..
Heb je dat al tegen ze gezegd? Wat je budget is enzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Swietje het volgende:
Nou ja, de datum is nu iets opgeschoven. En nu weer op zoek naar de goedkoopste maar wel fijne opties qua reis en verblijf. Ik heb geen geld schijtende ezel en dat denken ze geloof ik wel.
Heb je geen andere opties dan die mensen?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Swietje het volgende:
Nou ja, de datum is nu iets opgeschoven. En nu weer op zoek naar de goedkoopste maar wel fijne opties qua reis en verblijf. Ik heb geen geld schijtende ezel en dat denken ze geloof ik wel.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Blurred86 het volgende:
wordt dat dan betaald uit een PGB ofzo Swietje? sorry als ik te nieuwsgierig ben![]()
waar gaat je reisje naartoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ik vind het ook echt heel erg dat ik het erg vind. Ik kon er vroegerrr mensen om aanvliegen!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh dat probleem heb ik altijd bij mn schoonouders. Ik kan absoluut niet tegen eetgeluiden en gelukkig kunnen ze bij mij thuis redelijk geluidloos eten, maar dat is daar niet echt een prioriteit
.
Jeetje, je zou toch denken dat iedereen zou staan springen? Nou ja ik weet natuurlijk niet hoe intensief het wordt, maar het is voor hun toch ook vakantie?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Swietje het volgende:
Ze weten mijn budget wel ongeveer. En helaas heb ik geen andere mensen die mee kunnen. Deze heb ik al met pijn en moeite kunnen regelen. Iedereen zit met werk en/of studie... daardoor kan ik heel moeilijk mensen vinden. En dan nog twee mensen vinden waarvan ik hoop dat ze elkaar niet halverwege in de haren zullen vliegen.
Ze hoeven er niks aan te betalen en dan nog eisen stllen..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Jeetje, je zou toch denken dat iedereen zou staan springen? Nou ja ik weet natuurlijk niet hoe intensief het wordt, maar het is voor hun toch ook vakantie?
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Swietje het volgende:
[..]pff wat suf zeg dat ze daar moeilijk over doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Ja dat bedoel ik juist!!! Als iemand mij mee zou nemen naar NYC dan zou ik die gene met alle liefde in en uit een stoel helpen etc. Nou weet ik natuurlijk niet wat 'de voorwaarden' zijn maar zo lang ik geen vlees hoef te eten zou ik het niet echt een probleem vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hoeven er niks aan te betalen en dan nog eisen stllen..
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist!!! Als iemand mij mee zou nemen naar NYC dan zou ik die gene met alle liefde in en uit een stoel helpen etc. Nou weet ik natuurlijk niet wat 'de voorwaarden' zijn maar zo lang ik geen vlees hoef te eten zou ik het niet echt een probleem vinden!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Geloof het wel:Dquote:Op maandag 21 februari 2011 22:30 schreef Swietje het volgende:
Dus voortaan moet ik eerst hier rondvragen? Hou ik jullie aan.
Ik weet niet of zij er een opleiding voor hebben gevolgd of dat het je vrienden zijn of?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:30 schreef Swietje het volgende:
Dus voortaan moet ik eerst hier rondvragen? Hou ik jullie aan.
Yup, omega's zijn tofff!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef Probability het volgende:
Ik slik nu denk ik twee weken geen omega 3, 6 etc pillen meer en ik ben steeds vrij besluiteloos, geïrriteerd en werd ook zeer boos en geïrriteerd opdoor iets niet heel erg belangrijks. En nu weer......
Zou het verband hebben? Weet het niet hoor, maar ik kon het niet hebben dat hij mij niet betrok in zijn verhalen. Tot vervelens aan toe.
Of ik ben gewoon vrouwelijk en labiel dat kan ook.
Mijn nichtje kan niet zelf haar boterhammen smeren bijv. (wel kleine stukjes lopenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Swietje het volgende:
Ik vind het lastig te beoordelen of ik hoge eisen stel eigenlijk. Ik vind zelf van niet maar ja, misschien voor andere wel?
Post ze eensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Swietje het volgende:
Ik vind het lastig te beoordelen of ik hoge eisen stel eigenlijk. Ik vind zelf van niet maar ja, misschien voor andere wel?
Mij mag je PM'en. Ben sowieso wel benieuwdquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Swietje het volgende:
Ik ga niet hier mijn hulpvraag omschrijven, maar ik ben toch benieuwd wat jullie zouden vinden.. dus wie mag ik PM'en![]()
Mij ookquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Swietje het volgende:
Ik ga niet hier mijn hulpvraag omschrijven, maar ik ben toch benieuwd wat jullie zouden vinden.. dus wie mag ik PM'en![]()
dittequote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mij mag je PM'en. Ben sowieso wel benieuwd.
Sure, pm maar raakquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Swietje het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef neen het volgende:
Je mag mij ook wel pmén maar ik zit nu te zeuren dat anderen in een hotel of iig per se een eigen kamer willen hebben ipv goedkoop. Wat zijn dat voor nephollanders.
Boeken en kranten lezen?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Probability het volgende:
Oh en de mensen die niet opletten bij geschiedenis èn geen Latijn èn geen Grieks hebben, hoe komen die dan aan hun algemene kennis?!!
Klaagzangquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef neen het volgende:
[..]
Boeken en kranten lezen?
Ik wil nog wel een pm :&
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haatte geschiedenis (vind ik nu wel jammer), heb geen Latijn én geen Grieks gehadquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Probability het volgende:
Oh en de mensen die niet opletten bij geschiedenis èn geen Latijn èn geen Grieks hebben, hoe komen die dan aan hun algemene kennis?!!
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef Merel het volgende:
Het weekend is afgelopenEn hij gaat voor me koken als ie terug is, met jetlag en al. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef Merel het volgende:
Het weekend is afgelopenEn hij gaat voor me koken als ie terug is, met jetlag en al. Ben benieuwd.
Ja maar niet daaroverquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef Swietje het volgende:
Chiiico, had ik jou niet al gePMd dan?
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Rituals het volgende:
[..]. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen tussen jullie.
Nee dat is waar hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef neen het volgende:
Ach prob, verschillende mensen verschillende wensen toch. Andere kennis hebben dan iemand anders maakt je toch niet per se slimmer of dommer?
Oew, nu wel. Hopelijk schrik je er niet te veel door af.quote:
Ze vragen een reden. Ik heb ingevuld "Ik ben geen 16 meer!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |