Je mag mijn portie wel hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef Merel het volgende:
Het nadeel van dat ik zuurkool zo lekker vind: ik heb net de hoeveelheid die ik voor 2 dagen had bedoeld helemaal opgegeten
Ik in april al!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef Merel het volgende:
Ik moet in juni in een bikini passen. Ik had bedacht dat liposuctie de snelste manier is om dat te bereiken!
Ja hé dat broekje past ineens niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vorig jaar prachtige badpakken en bikini's gekocht in maat 34 - 36 en 38. Als je op gewicht ben kan 1 kilo gewoon een maat schelen heb ik gemerktNu heb ik maat 38 trouwens.
Ohja, dat heb je wel eens verteld! Volgens mij heb ik zelfs eens een foto gezien?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef conleche het volgende:
Ik en een vriendin hebben meer dan 10 jaar geleden een soort jurkje gemaakt van 2 delftsblauwe schorten om naar het OHAF te gaan (oud hollandsch acid feest) en we gaan daar nog ieder jaar naar toe in hetzelfde outfitje. Hoeven we nooit te denken wat we aanmoeten.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heb ik helemaal geen passende badkleding meer! Ach, nevermind. Ik ga toch nooit zwemmen of naar het strand ofzo.
quote:
Er bestaan ook zwemburka's. Zelfde effect.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]! Nais! Maar zwemtechnisch niet zo praktisch
.
Nou, nee.. ik ben niet zo van de reli-kledijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er bestaan ook zwemburka's. Zelfde effect.
Wat stond er eigenlijk in dat sms-je dat je kreeg? Was dat van de meneer die over een paar dagen misschien jouw meneer is?quote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Wat stond er eigenlijk in dat sms-je dat je kreeg? Was dat van de meneer die over een paar dagen misschien jouw meneer is?
Kan je niet beter een klein vestje aan doen erover? Als je binnen bent, dan kan dat uit! Een rode! Vanwege het rood/wit/blauw!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat heb je wel eens verteld! Volgens mij heb ik zelfs eens een foto gezien?
Onder het jurkje komt wel een shirtje met lange mouwen en een dikke maillot, het is koud!
Heeft hij het nog over zijn reisgezelschap gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
JaHet blijft een rotsituatie, maar hij pakt het goed aan en zegt precies wat ik wil horen. Maar ik ben er nog niet uit of dat nou goed of slecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |