Daar had ik op geklikt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:32 schreef Probability het volgende:
Je kan op nieuw topic maken drukken hč!!
Goede instelling!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:24 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh ik vind dat juist fijn! Zo van "jullie mutsen komen hier in bikini flaneren, maar ik kom echt spķrten in m'n badpak"
Coco wat rot ookMeer zon nodig?
Zojuist de carnavalsoutfit geregeld. Je moet je afkomst niet verloochenen hč
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en kan een modje de TT aanpassen naar: Hot bikini babes?![]()
Ja.quote:
Too latequote:
Beetje rustiger, en iets beter. Maar het blijft een van de grootste vergissingen uit mijn leven ( * klopt af ). Ik hou wel van 'm hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Herkenbaar Coco.
Maar de kou en donker helpt ook geen donder, soms word ik wel paniekerig dat ik zie dat het nog wel ruim een week duurt voor het misschien wat beter weer wordt.
Heb je nog wat leuks in de planning de komende tijd? Lekker hotelletjes, ander uitje? vakantie?
Dat helpt bij mij wel.
Blijft een leuke foto Sigme
Hoest met hond eigenlijk? Beetje rustiger?
Tuulk maar het is Ewelina's TTquote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
What has been done can always be undone.
Whehehequote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje rustiger, en iets beter. Maar het blijft een van de grootste vergissingen uit mijn leven ( * klopt af ). Ik hou wel van 'm hoor. Vandaag heeft 'ie een nieuwe mand gekregen. Deze mag hij niet opeten. Oh, en hij heeft sinds een paar weken een band om z'n nek met rode led'jes - kan ik 'm zien wanneer ik hem 's avonds uitlaat (hij loopt los). Bling bling bling
.
[ afbeelding ]
Een hond die zijn mand opeet?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje rustiger, en iets beter. Maar het blijft een van de grootste vergissingen uit mijn leven ( * klopt af ). Ik hou wel van 'm hoor. Vandaag heeft 'ie een nieuwe mand gekregen. Deze mag hij niet opeten. Oh, en hij heeft sinds een paar weken een band om z'n nek met rode led'jes - kan ik 'm zien wanneer ik hem 's avonds uitlaat (hij loopt los). Bling bling bling
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
Je mag mijn portie wel hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef Merel het volgende:
Het nadeel van dat ik zuurkool zo lekker vind: ik heb net de hoeveelheid die ik voor 2 dagen had bedoeld helemaal opgegeten
Ik in april al!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:45 schreef Merel het volgende:
Ik moet in juni in een bikini passen. Ik had bedacht dat liposuctie de snelste manier is om dat te bereiken!
Ja hé dat broekje past ineens niet meerquote:Op maandag 21 februari 2011 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vorig jaar prachtige badpakken en bikini's gekocht in maat 34 - 36 en 38. Als je op gewicht ben kan 1 kilo gewoon een maat schelen heb ik gemerktNu heb ik maat 38 trouwens.
Ohja, dat heb je wel eens verteld! Volgens mij heb ik zelfs eens een foto gezien?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:48 schreef conleche het volgende:
Ik en een vriendin hebben meer dan 10 jaar geleden een soort jurkje gemaakt van 2 delftsblauwe schorten om naar het OHAF te gaan (oud hollandsch acid feest) en we gaan daar nog ieder jaar naar toe in hetzelfde outfitje. Hoeven we nooit te denken wat we aanmoeten.
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heb ik helemaal geen passende badkleding meer! Ach, nevermind. Ik ga toch nooit zwemmen of naar het strand ofzo.
quote:
Er bestaan ook zwemburka's. Zelfde effect.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]! Nais! Maar zwemtechnisch niet zo praktisch
.
Nou, nee.. ik ben niet zo van de reli-kledijquote:Op maandag 21 februari 2011 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Er bestaan ook zwemburka's. Zelfde effect.
Wat stond er eigenlijk in dat sms-je dat je kreeg? Was dat van de meneer die over een paar dagen misschien jouw meneer is?quote:
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 20:55 schreef Tinkepink het volgende:
Wat stond er eigenlijk in dat sms-je dat je kreeg? Was dat van de meneer die over een paar dagen misschien jouw meneer is?
Kan je niet beter een klein vestje aan doen erover? Als je binnen bent, dan kan dat uit! Een rode! Vanwege het rood/wit/blauw!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Ohja, dat heb je wel eens verteld! Volgens mij heb ik zelfs eens een foto gezien?
Onder het jurkje komt wel een shirtje met lange mouwen en een dikke maillot, het is koud!
Heeft hij het nog over zijn reisgezelschap gehad?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef Merel het volgende:
[..]
JaHet blijft een rotsituatie, maar hij pakt het goed aan en zegt precies wat ik wil horen. Maar ik ben er nog niet uit of dat nou goed of slecht is
Woww rank ben jij zeg!!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet beter een klein vestje aan doen erover? Als je binnen bent, dan kan dat uit! Een rode! Vanwege het rood/wit/blauw!!!
Stond nog in mijn photobucket. Jeetje, ik was toen wel behoorlijk slank zeg. Volgens mij dunner dan de 57/58 waar ik nu naar streef.
[ afbeelding ]
quote:[spoiler][spoiler]
Vriendinnetje viert haar verjaardag onder de rivieren en ik kan het niet maken om niet te komen..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef conleche het volgende:
[..]echt??? Al kreeg ik een miljoen. Nou ja, dan misschien wel. Maar niet voor minder!
Was.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Woww rank ben jij zeg!!
Ik zat ook te zoeken naar mijn favo bikini
[..]
Ja nu ben je moddervetquote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Was.Ik denk dat ik daar 56 woog, tops. Nu 6 kilo meer. Of eigenlijk 5,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja nu ben je moddervet
Nee, niet moddervet, maar echt wel molliger!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een prachtige foto! Jijzelf ook, maar de foto is zo gestileerd (?) dat je bijna niet echt lijkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Woww rank ben jij zeg!!
Ik zat ook te zoeken naar mijn favo bikini
[..]
Ja maar jij bent langer toch? Ik heb iig geen maat 36.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Rituals het volgende:
Wij hebben precies hetzelfde gewicht Co.
Heel leuk jurkje zo te zien!
Wat ik me van jou herinner is dat je je gewicht mooi verdeelt. Ook gezien de foto's van 70+ die je ooit hebt gepost.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef conleche het volgende:
Was.Ik denk dat ik daar 56 woog, tops. Nu 6 kilo meer. Of eigenlijk 5,5.
Ik weet niet hoe lang jij bent?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij bent langer toch? Ik heb iig geen maat 36.
Ja dat wel ja. Ik ben overal mollig en niet breed, meer rond. Een beetje als het Indiaantje.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik me van jou herinner is dat je je gewicht mooi verdeelt. Ook gezien de foto's van 70+ die je ooit hebt gepost.
Ja ken datquote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet moddervet, maar echt wel molliger!!
Thnx! Mijn Mr heeft hem gemaakt aan de andere kant van het zwembad, sta alleen leuk op foto's als ik er niks van weet.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto! Jijzelf ook, maar de foto is zo gestileerd (?) dat je bijna niet echt lijkt.
Inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Chicolate het volgende:
ML foto ziet er inderdaad echt leuk uit! Blauwe lucht, gele parasolletjes, jouw gekleurde handdoek en relaxte uitstraling, je zou zo in een vakantiegids passen. En dat meen ik.
Lief!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Chicolate het volgende:
ML foto ziet er inderdaad echt leuk uit! Blauwe lucht, gele parasolletjes, jouw gekleurde handdoek en relaxte uitstraling, je zou zo in een vakantiegids passen. En dat meen ik.
Goede lengte! Ik vind mezelf vaak te lang voor hakken en dat vind ik jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat wel ja. Ik ben overal mollig en niet breed, meer rond. Een beetje als het Indiaantje.
En ik ben 1m68, Rituals
Echt? Ik ben 1.74 en dat interesseert me nou echt geen biet!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goede lengte! Ik vind mezelf vaak te lang voor hakken en dat vind ik jammer.
Onzin, gewoon dragen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
ik ben 188 en kan geen hakken in mn maat kopen..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt? Ik ben 1.74 en dat interesseert me nou echt geen biet!
En doe's je lijstje posten?
Haha zitten begin ik ook niet aan, ja met rokje ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Merel het volgende:
Heerlijke foto Ml! Ik haat zitten in strandstoelen, dat doet m'n buik geen goed. Plat liggen is oké, staan is oké, maar alles daartussenin geeft buikrollen
Ik vind 1m74 juist perfect! Niet te lang en toch mooi lang!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Welk net?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Merel het volgende:
Gatverdamme, dat meisje net in die reclame voor Dames in de Dop, zagen jullie dat??
Heet je eigenlijk sneeuwwitje?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het niet prettig als ik langer ben dan 'iedereen'. Al helemaal niet om langer te zijn dan mannen en dat gebeurt al regelmatig zonder hakken, laat staan met hakken.
Ja!! Gewoon aandoen hoor!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind 1m74 juist perfect! Niet te lang en toch mooi lang!!
Amsterdam en ik ga die kennis van me nog eens pushen waar de zus van z'n beste vriend schoenen koopt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben 188 en kan geen hakken in mn maat kopen..
RTL5. Echt verschrikkelijk ordinair.quote:
Of woon je in Madurodam?quote:
Ja. Dat is ook zo. En ik heb ook wel leuke laarzen hoor. Maar, zoals mensen hier 4 paar schoenen in een weekend kopen, kosten mijn laarzen 250 euro en heb ik dus 3 paar schoenen: 1 paar nette laarzen, 1 paar laarzen om door de sneeuw te baggeren, en wandelschoenen. En ik zou graag wat afwisseling willen, leuke pumps enzo. Maar, dat is altijd te duur..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Amsterdam en ik ga die kennis van me nog eens pushen waar de zus van z'n beste vriend schoenen koopt.
Dragqueens kunnen ook hakken maat 48 kopen, dus waarom zou jij niets kunnen vinden.
in het zuiden zijn de mensen kleiner, in het midden en noorden groter. Trust me.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef Rituals het volgende:
Echt hoor! Misschien zijn de mensen in dit deel van Nederland wel kleiner.
Classy!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar t/m maat 46!
leuke schoenen, had ik het over!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?quote:
Aaaahhhquote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
1.70 hier en doe graag hakken en een colbert aan als ik iets te miepen hebquote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?
Omgekeerd hebben ze ook een goed assortiment voor de kleinere maten, zoals 34 en 35.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Cinderella heeft ook vaak grotere maten toch? En die zijn niet absurd duur volgens mijMaar die tip kende je vast al.
Wat boeit dat nou? Serieus? Zijn ze dan bang dat je op ze gaat staan ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?
Die man heeft alleen sokken aan, even een eerlijk plaatje kiezen denk ik dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Serieus? Zijn ze dan bang dat je op ze gaat staan ofzo?
[ afbeelding ]
XM heeft wel een punt. Post je lijstje eens?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
ja. Daar heb ikw el eens wat gekocht. Bij m'n ouders over de grens zit een speciaalzaak, maar dat is gewoon heel erg duur, dus dat kan niet zo vaak...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Cinderella heeft ook vaak grotere maten toch? En die zijn niet absurd duur volgens mijMaar die tip kende je vast al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |