Haha zitten begin ik ook niet aan, ja met rokje ofzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Merel het volgende:
Heerlijke foto Ml! Ik haat zitten in strandstoelen, dat doet m'n buik geen goed. Plat liggen is oké, staan is oké, maar alles daartussenin geeft buikrollen
Ik vind 1m74 juist perfect! Niet te lang en toch mooi lang!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goede lengte! Ik vind mezelf vaak te lang voor hakken en dat vind ik jammer.
Welk net?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Merel het volgende:
Gatverdamme, dat meisje net in die reclame voor Dames in de Dop, zagen jullie dat??
Heet je eigenlijk sneeuwwitje?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Rituals het volgende:
Ik vind het niet prettig als ik langer ben dan 'iedereen'. Al helemaal niet om langer te zijn dan mannen en dat gebeurt al regelmatig zonder hakken, laat staan met hakken.
Ja!! Gewoon aandoen hoor!!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind 1m74 juist perfect! Niet te lang en toch mooi lang!!
Amsterdam en ik ga die kennis van me nog eens pushen waar de zus van z'n beste vriend schoenen koopt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben 188 en kan geen hakken in mn maat kopen..
RTL5. Echt verschrikkelijk ordinair.quote:
Of woon je in Madurodam?quote:
Ja. Dat is ook zo. En ik heb ook wel leuke laarzen hoor. Maar, zoals mensen hier 4 paar schoenen in een weekend kopen, kosten mijn laarzen 250 euro en heb ik dus 3 paar schoenen: 1 paar nette laarzen, 1 paar laarzen om door de sneeuw te baggeren, en wandelschoenen. En ik zou graag wat afwisseling willen, leuke pumps enzo. Maar, dat is altijd te duur..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Amsterdam en ik ga die kennis van me nog eens pushen waar de zus van z'n beste vriend schoenen koopt.
Dragqueens kunnen ook hakken maat 48 kopen, dus waarom zou jij niets kunnen vinden.
in het zuiden zijn de mensen kleiner, in het midden en noorden groter. Trust me.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef Rituals het volgende:
Echt hoor! Misschien zijn de mensen in dit deel van Nederland wel kleiner.
Classy!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar t/m maat 46!
leuke schoenen, had ik het over!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?quote:
Aaaahhhquote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
1.70 hier en doe graag hakken en een colbert aan als ik iets te miepen hebquote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?
Omgekeerd hebben ze ook een goed assortiment voor de kleinere maten, zoals 34 en 35.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Cinderella heeft ook vaak grotere maten toch? En die zijn niet absurd duur volgens mijMaar die tip kende je vast al.
Wat boeit dat nou? Serieus? Zijn ze dan bang dat je op ze gaat staan ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij draagt zelfs best hoge hakken of niet? Vind je het niet vervelend om dan 15 a 20 cm langer te zijn dan andere vrouwen?
Die man heeft alleen sokken aan, even een eerlijk plaatje kiezen denk ik dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Serieus? Zijn ze dan bang dat je op ze gaat staan ofzo?
[ afbeelding ]
XM heeft wel een punt. Post je lijstje eens?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
ja. Daar heb ikw el eens wat gekocht. Bij m'n ouders over de grens zit een speciaalzaak, maar dat is gewoon heel erg duur, dus dat kan niet zo vaak...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Cinderella heeft ook vaak grotere maten toch? En die zijn niet absurd duur volgens mijMaar die tip kende je vast al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |