Woww rank ben jij zeg!!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan je niet beter een klein vestje aan doen erover? Als je binnen bent, dan kan dat uit! Een rode! Vanwege het rood/wit/blauw!!!
Stond nog in mijn photobucket. Jeetje, ik was toen wel behoorlijk slank zeg. Volgens mij dunner dan de 57/58 waar ik nu naar streef.
[ afbeelding ]
quote:[spoiler][spoiler]
Vriendinnetje viert haar verjaardag onder de rivieren en ik kan het niet maken om niet te komen..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef conleche het volgende:
[..]echt??? Al kreeg ik een miljoen. Nou ja, dan misschien wel. Maar niet voor minder!
Was.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Woww rank ben jij zeg!!
Ik zat ook te zoeken naar mijn favo bikini
[..]
Ja nu ben je moddervetquote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Was.Ik denk dat ik daar 56 woog, tops. Nu 6 kilo meer. Of eigenlijk 5,5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja nu ben je moddervet
Nee, niet moddervet, maar echt wel molliger!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een prachtige foto! Jijzelf ook, maar de foto is zo gestileerd (?) dat je bijna niet echt lijkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Woww rank ben jij zeg!!
Ik zat ook te zoeken naar mijn favo bikini
[..]
Ja maar jij bent langer toch? Ik heb iig geen maat 36.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Rituals het volgende:
Wij hebben precies hetzelfde gewicht Co.
Heel leuk jurkje zo te zien!
Wat ik me van jou herinner is dat je je gewicht mooi verdeelt. Ook gezien de foto's van 70+ die je ooit hebt gepost.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef conleche het volgende:
Was.Ik denk dat ik daar 56 woog, tops. Nu 6 kilo meer. Of eigenlijk 5,5.
Ik weet niet hoe lang jij bent?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar jij bent langer toch? Ik heb iig geen maat 36.
Ja dat wel ja. Ik ben overal mollig en niet breed, meer rond. Een beetje als het Indiaantje.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat ik me van jou herinner is dat je je gewicht mooi verdeelt. Ook gezien de foto's van 70+ die je ooit hebt gepost.
Ja ken datquote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, niet moddervet, maar echt wel molliger!!
Thnx! Mijn Mr heeft hem gemaakt aan de andere kant van het zwembad, sta alleen leuk op foto's als ik er niks van weet.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto! Jijzelf ook, maar de foto is zo gestileerd (?) dat je bijna niet echt lijkt.
Inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Chicolate het volgende:
ML foto ziet er inderdaad echt leuk uit! Blauwe lucht, gele parasolletjes, jouw gekleurde handdoek en relaxte uitstraling, je zou zo in een vakantiegids passen. En dat meen ik.
Lief!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Chicolate het volgende:
ML foto ziet er inderdaad echt leuk uit! Blauwe lucht, gele parasolletjes, jouw gekleurde handdoek en relaxte uitstraling, je zou zo in een vakantiegids passen. En dat meen ik.
Goede lengte! Ik vind mezelf vaak te lang voor hakken en dat vind ik jammerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat wel ja. Ik ben overal mollig en niet breed, meer rond. Een beetje als het Indiaantje.
En ik ben 1m68, Rituals
Echt? Ik ben 1.74 en dat interesseert me nou echt geen biet!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goede lengte! Ik vind mezelf vaak te lang voor hakken en dat vind ik jammer.
Onzin, gewoon dragen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
Goede lengte! Ik vind mezelf vaak te lang voor hakken en dat vind ik jammer.
ik ben 188 en kan geen hakken in mn maat kopen..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt? Ik ben 1.74 en dat interesseert me nou echt geen biet!
En doe's je lijstje posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |