Eerst baantjes, daarna recreactief!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef Probability het volgende:
Baantjes zwemmen of recreatief zwemmen.?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef progje het volgende:
pfffffffffff wat een geregel is zo'n bruiloft toch zeg....
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef Swietje het volgende:
Mensen die je misschien kent op FB:
Allemaal Slankiessssss!
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow ben een hele homp slagroomgebak vergeten te melden
Dat was zo'n hele die je zelf moet snijden, mijn collega's meenden dat ik dat wel kon gebruiken dus die hadden er een dubbele van gemaakt..
Hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow ben een hele homp slagroomgebak vergeten te melden
Dat was zo'n hele die je zelf moet snijden, mijn collega's meenden dat ik dat wel kon gebruiken dus die hadden er een dubbele van gemaakt..
Uurtje vroeger opstaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Blurred86 het volgende:
hi! ik heb ook al heel lang zin om te zwemmenmaar geen tijd
Ik heb net even de kcal van dit lijstje opgeteld en dat ligt rond de 1200 kcal?! Dit had ik echt niet verwacht? Is dit nou echt zo weinig? Ik heb absoluut geen honger gehad vandaag! Ik zit nu zelfs nog vol van het avondeten.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef Siral het volgende:
lijstje
O: bruine bth leerdammer light, bruine bth kipfilet.
T: peer.
L: bruine bth leerdammer light, bruine bth kipfilet.
T: 1 evergreen, stuk komkommer.
D: gekookte aardappelen met sjus, biefstukje, bloemkool, appelmoes.
T: Cappuccino en yoghurt oid straks als ik nog honger krijg.
Als je de yoghurt erbij eet is het een prima lijstje. Zie je dat je best veel kunt eten en toch laag kunt blijven in de kcal? En natuurlijk moet je geen honger lijden. Nergens voor nodig..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb net even de kcal van dit lijstje opgeteld en dat ligt rond de 1200 kcal?! Dit had ik echt niet verwacht? Is dit nou echt zo weinig? Ik heb absoluut geen honger gehad vandaag! Ik zit nu zelfs nog vol van het avondeten.
Ik ook! Heb alleen het badpak toch weer teruggebracht, voelde me er totaal niet prettig in. Ik ga online even verder zoeken naar bikini's waar ik baantjes in kan zwemmen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef Blurred86 het volgende:
hi! ik heb ook al heel lang zin om te zwemmenmaar geen tijd
Ik at de laatste tijd nogal weinig viel mij op, en ook andere. Dus die evergeen en die stuk komkommer was al extra. En die peer had ik anders savonds gepakt ipv als tussendoortje waardoor ik voor de lunch geen honger had.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je de yoghurt erbij eet is het een prima lijstje. Zie je dat je best veel kunt eten en toch laag kunt blijven in de kcal? En natuurlijk moet je geen honger lijden. Nergens voor nodig..
Ja, kan wel kloppen, die vier boterhammen met beleg is max 500. biefstukje 100, aardappels 100, jus 50, bloemkool en komkommer 50, appelmoes 50, cappucino 50.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb net even de kcal van dit lijstje opgeteld en dat ligt rond de 1200 kcal?! Dit had ik echt niet verwacht? Is dit nou echt zo weinig? Ik heb absoluut geen honger gehad vandaag! Ik zit nu zelfs nog vol van het avondeten.
Die cappuccino ligt wel rond de 80 denk ik, is een volle mokquote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, kan wel kloppen, die vier boterhammen met beleg is max 500. biefstukje 100, aardappels 100, jus 50, bloemkool en komkommer 50, appelmoes 50, cappucino 50.
Je grootste zonde is waarschijnlijk de evergreen
Zie je, je verkijkt je erg snel!
Yoghurt en fruit mag nog wel hoor!
Ik heb gister met mn zus bij centerparks gezwommenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook! Heb alleen het badpak toch weer teruggebracht, voelde me er totaal niet prettig in. Ik ga online even verder zoeken naar bikini's waar ik baantjes in kan zwemmen.
ja ik moet inderdaad ook een badpak kopen! heb alleen maar van die strandbikini's, niks fatsoenlijks om baantjes mee te zwemmen..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ook! Heb alleen het badpak toch weer teruggebracht, voelde me er totaal niet prettig in. Ik ga online even verder zoeken naar bikini's waar ik baantjes in kan zwemmen.
Ik hoef ook eigenlijk niet af te vallen, maar ben recent 5 kilo kwijt en die wil ik er ook af houdenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
Het is echt een misverstand dat je afvalt als je honger lijdt. Nergens voor nodig.
Ik heb zoiets:quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik heb gister met mn zus bij centerparks gezwommen!
Ik hoorde vorige week van iemand die vaker baantjes zwemt dat ongeveer 95% van de meisjes in bikini zwemt in dit zwembad (tijdens het baantjeszwemmen-uur). Ik ben dan weer zo'n tutje dat dan niet in badpak wil zwemmenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja ik moet inderdaad ook een badpak kopen! heb alleen maar van die strandbikini's, niks fatsoenlijks om baantjes mee te zwemmen..
en ik heb net voor het eerst in mijn leven volgensmij een voicemailbericht achtergelatenik had daar op een of andere manier altijd een beetje een fobie voor
haha hoe suf is dat
Ziet er prettig uit om in te zwemmen! Zo'n broekje staat mij alleen niet volgens mijquote:
Zie mijn edit dus. Door het gebrek aan lengte staat het broekje mij ook niet echt.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ziet er prettig uit om in te zwemmen! Zo'n broekje staat mij alleen niet volgens mij. En ja, ik weet dat het geen modeshow is en dat het er niet omgaat dat ik er op mijn charmants uitzie
.
Bizar genoeg heb ik juist het omgekeerde. Vind het eng om mijn voicemail af te luisteren. Ben bang dat het dan iemand is die boos is op mij en scheldend op mijn voicemail staat.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef Blurred86 het volgende:
en ik heb net voor het eerst in mijn leven volgensmij een voicemailbericht achtergelatenik had daar op een of andere manier altijd een beetje een fobie voor
haha hoe suf is dat
Ik zag hem en had ook begrepen dat het was om baantjes te zwemmenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zie mijn edit dus. Door het gebrek aan lengte staat het broekje mij ook niet echt.
bellen (naar instanties e.d. dan, niet vrienden/familie) heb ik heel lang ook heel erg gevonden en dat vermeed ik ook altijd zoveel mogelijk. Daar ben ik nu gelukkig overheen, ik snap nu ook echt niet wat ik daar altijd zo erg aan vondquote:Op maandag 21 februari 2011 19:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Ik hoorde vorige week van iemand die vaker baantjes zwemt dat ongeveer 95% van de meisjes in bikini zwemt in dit zwembad (tijdens het baantjeszwemmen-uur). Ik ben dan weer zo'n tutje dat dan niet in badpak wil zwemmen![]()
.
Ik spreek zelden/nooit voicemailberichten in, hou er ook niet van. Heb totaal geen probleem met bellen, maar voicemails hou ik niet van.
Die van jou is inderdaad charmant! Maar ik vind sportbadpakken niet sexy.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:59 schreef Probability het volgende:
Een badpak kan best charmant zijn hoor..
haha misschien kunnen we dan samen oefenen, dan laat ik voicemailberichten bij jou achter die jij dan af moet luisterenquote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bizar genoeg heb ik juist het omgekeerde. Vind het eng om mijn voicemail af te luisteren. Ben bang dat het dan iemand is die boos is op mij en scheldend op mijn voicemail staat.![]()
Of erger nog. Een vriendin die vindt dat ik haar verwaarloos (en daar waarschijnlijk nog gelijk in heeft, puur kwantitatief gezien).
Ik heb ook geen probleem met bellen naar instanties, maar volgens mij hebben best veel mensen daar last van hoor! Wel heel prettig dat je er overheen bentquote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bellen (naar instanties e.d. dan, niet vrienden/familie) heb ik heel lang ook heel erg gevonden en dat vermeed ik ook altijd zoveel mogelijk. Daar ben ik nu gelukkig overheen, ik snap nu ook echt niet wat ik daar altijd zo erg aan vonden nu ook al over mijn voicemail-fobie heen, het moet niet gekker worden
Gelukkigquote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zag hem en had ook begrepen dat het was om baantjes te zwemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
'De date' (het is niet echt een 'date' meer volgens mij) vroeg gisteren of ik een weekendje met hem weg wilde.
Wat balenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha misschien kunnen we dan samen oefenen, dan laat ik voicemailberichten bij jou achter die jij dan af moet luisteren
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij gaan zo film kijken bij vrienden.
Even klaagzang in spoiler, moet t even kwijt.Klinkt als een depressie, dat 'niets' voelen. Winterdip?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Zou kunnen. Zou mooi zijn als 't dat is, lente komt er weer aanquote:Op maandag 21 februari 2011 20:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Klinkt als een depressie, dat 'niets' voelen. Winterdip?
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:02 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha misschien kunnen we dan samen oefenen, dan laat ik voicemailberichten bij jou achter die jij dan af moet luisteren
Ik vind zoiets wel leuk om te zien, maar ik zou zo'n ding niet zelf aan- of uitkrijgen en dat lijkt me vervelend.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:07 schreef Ewelina het volgende:
Toen ik nog trainde voor zwemwedstrijden, had ik gewoon zo'n sportbadpak met rits op de rug. Niet heel charmant, wel ideaal. (Bovendien willen badpakken met open rug nog wel eens niet goed aansluiten)
[ afbeelding ]
Er zijn ook redelijk charmante sportbadpakken..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die van jou is inderdaad charmant! Maar ik vind sportbadpakken niet sexy.
Oh ik vind dat juist fijn! Zo van "jullie mutsen komen hier in bikini flaneren, maar ik kom echt spórten in m'n badpakquote:Op maandag 21 februari 2011 20:08 schreef Rituals het volgende:
Iedere keer als we het hier hebben over baantjes zwemmen in badpak dan vind ik dat ik me niet moet aanstellen en ook gewoon een badpak moet kopen. Het badpak dat ik had gekocht stond me prima (bikini vind ik alleen leuker), maar ik ben bang dat ik me zo ongemakkelijk voel als iedereen in bikini loopt/zwemt en ik in badpak.
Waarom doe ik nou zo moeilijk?
Genoeg leuke mensen (lees: mannen) die wel even willen helpen met het loskrijgen van de rits hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind zoiets wel leuk om te zien, maar ik zou zo'n ding niet zelf aan- of uitkrijgen en dat lijkt me vervelend.
Vast, maar dat vind ik dan weer ongemakkelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Genoeg leuke mensen (lees: mannen) die wel even willen helpen met het loskrijgen van de rits hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |