Skieen is tofffff!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef Probability het volgende:
Ik ga skiën maar nu baal ik een beetje van mijzelf want ik hou niet van het onbekende, groepsreizen en niet van kou.!
Gaan ze vertellen wanneer ze eruit zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat ja. en hier is het niet zo koud, maar -8 ofzo.
Hier is het -2, dat is wel koudquote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat ja. en hier is het niet zo koud, maar -8 ofzo.
ja nou ja ik heb het nog nooit gedaan en ik weet niet wat ik aan moetquote:
Doe's posten danquote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef V1z0R het volgende:
Ik zoek op 'loveli werkkleding' en zie een foto van XMIn een topic met voor en na foto's, knap hoor hoe je dat hebt gedaan XM
Huuu. Die moet tussen spoilertagsquote:Op maandag 21 februari 2011 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe's posten dan
En ontopic:
[ afbeelding ]
ik weet het niet. het is allemaal zo ondoorzichtig. En ik weet dat de vergadering over is, want ik heb de mensen die in de vergadering zaten al gezien. En het is zo gek, dat zij meer weten dan ik en het me niet vertelen. Ook frustrerend, en het maakt dat ik me niet kan concentreren en bij elke voetstap die op de gang hoor opkijk...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gaan ze vertellen wanneer ze eruit zijn?
Ben zo benieuwd voor je! Al twijfel je zelf of je het wel wil
Een skibroek.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:58 schreef Probability het volgende:
[..]
ja nou ja ik heb het nog nooit gedaan en ik weet niet wat ik aan moet!
Ja die heb ik maar niet van een merk of zo gewoon van de lidl dus ik weet niet of ie warm en waterdicht genoeg isquote:
http://www.google.nl/imag(...)w=1680&bih=949&uss=1quote:Op maandag 21 februari 2011 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind niks hoor als ik op die zoektermen google.
En een jas, handschoenen, skisokken. Skibril als de zon schijnt. Muts.quote:
Die zijn normaal gesproken goed genoeg. Half Duitsland gaat op wintersport in dat spul van de Aldi/Lidl/Tshiboquote:Op maandag 21 februari 2011 15:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar niet van een merk of zo gewoon van de lidl dus ik weet niet of ie warm en waterdicht genoeg is!
Omdat het in de zon warm is en omdat dat gaaf is. Je hebt er ook die in trouwjurk gaan skien, ieder z'n meug.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:02 schreef Probability het volgende:
En stomme vraag hoor, maar waarom skiën sommige mensen in bikini? Moet ik die ook mee?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat het in de zon warm is en omdat dat gaaf is. Je hebt er ook die in trouwjurk gaan skien, ieder z'n meug.
Ik heb een broek! Ik heb nog geen jas.. Moet ik hem nog inspuiten met waterdicht spray?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
Prob, die jas heb ik ook en ik heb 'm getest in zweden (al heb ik niet geskied). Hij is goed warm, dat binnenelastiek bleef perfect zitten bij mij en de naden leken me goed, kwam niets doorheen
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel wat voor Billy.
Komt me bekend voorquote:Op maandag 21 februari 2011 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
once there was a young rat named Arthur, who could never make up his mind....
pronunciation
Die hebben toch pas een actie gehad? Ligt vast nog wel iets in de schappen. Ik was er vrijdag en zag iets liggen dat op hardloopkleding leek.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben naar hardloopkleding aan het kijken. Als ik een baan heb, mag ik van mezelf iets uitzoeken. Maar ik vind dat ik maar moet wachten tot de Lidl weer met aanbiedingen komt. In het voorjaar, hopelijk
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Die hebben toch pas een actie gehad? Ligt vast nog wel iets in de schappen. Ik was er vrijdag en zag iets liggen dat op hardloopkleding leek.
Ik kan er niks over vinden en er wordt altijd wel over gepost, hier of elders, dus ik denk dat het geen aanbiedingen warenquote:
Dan kan ik beter zoeken dan jij.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan er niks over vinden en er wordt altijd wel over gepost, hier of elders, dus ik denk dat het geen aanbiedingen waren.
Oh die ja, die had ik al gezienquote:
Ik zoek op 'hardloopkleding lidl' of 'hardloopkleding aldi' en dan de resultaten vd afgelopen maand.quote:
Mental image van skiën in erg praktisch, edoch oncharmant ondergoedquote:
*mompelt iets over zak aardappelen*quote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mental image van skiën in erg praktisch, edoch oncharmant ondergoed.
luie taas!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh die ja, die had ik al gezien. Maar ik ga vandaag echt niet meer de deur uit
. Better luck next time
.
Hou je waffel man, ik heb vanochtend een half uur gelopenquote:
Dat zijn een hoop smoesjes voor iemand die net nog stonsd te popelen om hardloopkleding bij de lidl te scorenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hou je waffel man, ik heb vanochtend een half uur gelopen.
Bovendien hebben ze toch nog alleen maar restjes in onmogelijke maten op de laatste dag. Als ze nog wat hebben. Daarvoor ga ik niet naar de Lidl in een deel vd stad waar ik nog nooit geweest ben.
I knowquote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop smoesjes voor iemand die net nog stonsd te popelen om hardloopkleding bij de lidl te scoren
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop smoesjes voor iemand die net nog stonsd te popelen om hardloopkleding bij de lidl te scoren
Maak nu maar van je tijd gebruik om te lopen. Of je dat in een oude trui doet of in een lidl-shirt maakt niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I know. Maar ik wil er eigenlijk ook geen geld aan uit geven op dit moment, daarvoor is het niet dringend genoeg. Ben een beetje zuinig nu
.
Nope. Ik ga zelfs in mijn eentje naar de verjaardag van de vriend van een vriendinquote:Op maandag 21 februari 2011 14:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar jij zegt ook vaak af toch........?
Had je wel ff mogen melden danquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb vrijdag nog een hardloopshirt met lange mouwen bij de Lidl gehaald, 9.99. Heerlijk stofje
Oei! What happened?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even?
Ranzige Duitse kuthoeren
Please, elaborate.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even?
Ranzige Duitse kuthoeren
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
pm's en spoilers staan open Tink!
Je mag altijd natuurlijk, maar gaat 't? Note to self: ook even goed bijlezen voor posten.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even?
Ranzige Duitse kuthoeren
Beetje adrenaline van mij? Stoom komt uit mijn oren.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit hier nu al te koukleumen en ik moet nog op de motor stappen
Jeetjequote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beetje adrenaline van mij? Stoom komt uit mijn oren.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb alleen de politie niet gebeld. Geen zin in gedoe (wel foto's gemaakt). Dat ze de komende tijd slecht slaapt is voor mij al voldoende.
Overigens is de omschrijving kuthoer misschien niet zo goed gekozen. Mocht ze willen, dat een man wil betalen om over haar heen te gaan![]()
gaarnequote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beetje adrenaline van mij? Stoom komt uit mijn oren.
Kun je het niet online melden?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb alleen de politie niet gebeld. Geen zin in gedoe (wel foto's gemaakt). Dat ze de komende tijd slecht slaapt is voor mij al voldoende.
Overigens is de omschrijving kuthoer misschien niet zo goed gekozen. Mocht ze willen, dat een man wil betalen om over haar heen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |