Ja dat bedoel ik juist!!! Als iemand mij mee zou nemen naar NYC dan zou ik die gene met alle liefde in en uit een stoel helpen etc. Nou weet ik natuurlijk niet wat 'de voorwaarden' zijn maar zo lang ik geen vlees hoef te eten zou ik het niet echt een probleem vindenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze hoeven er niks aan te betalen en dan nog eisen stllen..
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik juist!!! Als iemand mij mee zou nemen naar NYC dan zou ik die gene met alle liefde in en uit een stoel helpen etc. Nou weet ik natuurlijk niet wat 'de voorwaarden' zijn maar zo lang ik geen vlees hoef te eten zou ik het niet echt een probleem vinden!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Geloof het wel:Dquote:Op maandag 21 februari 2011 22:30 schreef Swietje het volgende:
Dus voortaan moet ik eerst hier rondvragen? Hou ik jullie aan.
Ik weet niet of zij er een opleiding voor hebben gevolgd of dat het je vrienden zijn of?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:30 schreef Swietje het volgende:
Dus voortaan moet ik eerst hier rondvragen? Hou ik jullie aan.
Yup, omega's zijn tofff!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:00 schreef Probability het volgende:
Ik slik nu denk ik twee weken geen omega 3, 6 etc pillen meer en ik ben steeds vrij besluiteloos, geïrriteerd en werd ook zeer boos en geïrriteerd opdoor iets niet heel erg belangrijks. En nu weer......
Zou het verband hebben? Weet het niet hoor, maar ik kon het niet hebben dat hij mij niet betrok in zijn verhalen. Tot vervelens aan toe.
Of ik ben gewoon vrouwelijk en labiel dat kan ook.
Mijn nichtje kan niet zelf haar boterhammen smeren bijv. (wel kleine stukjes lopenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Swietje het volgende:
Ik vind het lastig te beoordelen of ik hoge eisen stel eigenlijk. Ik vind zelf van niet maar ja, misschien voor andere wel?
Post ze eensquote:Op maandag 21 februari 2011 22:33 schreef Swietje het volgende:
Ik vind het lastig te beoordelen of ik hoge eisen stel eigenlijk. Ik vind zelf van niet maar ja, misschien voor andere wel?
Mij mag je PM'en. Ben sowieso wel benieuwdquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Swietje het volgende:
Ik ga niet hier mijn hulpvraag omschrijven, maar ik ben toch benieuwd wat jullie zouden vinden.. dus wie mag ik PM'en![]()
Mij ookquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Swietje het volgende:
Ik ga niet hier mijn hulpvraag omschrijven, maar ik ben toch benieuwd wat jullie zouden vinden.. dus wie mag ik PM'en![]()
dittequote:Op maandag 21 februari 2011 22:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mij mag je PM'en. Ben sowieso wel benieuwd.
Sure, pm maar raakquote:Op maandag 21 februari 2011 22:35 schreef Swietje het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef neen het volgende:
Je mag mij ook wel pmén maar ik zit nu te zeuren dat anderen in een hotel of iig per se een eigen kamer willen hebben ipv goedkoop. Wat zijn dat voor nephollanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |