Even doorbijten dan. Anders eet je de nootjes van je vader op. Hoef je dat geknaag niet meer aan te horen en niet naar die malende kaken te kijken. vies he?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat zij het erg waarderen dat ik hier ben..
Twee mensen meenemen en dan alles goed willen laten verlopen werkt voor geen meter. De ene wil/kan zus en de ander wil/kan zo. Terwijl ik voor allebei verblijf, gewerkte uren en reis betaal (niet van m'n eigen geld hoor) dus moeten ze niet zo zeuren. Maar ik maak me er toch druk om omdat ik geen zin heb in gezeik tijdens mijn weekje weg waar ik gewoon van wil kunnen genieten.quote:
Ze eten de hele dag door, dus helaas.. Hebben ook een enorme voorraad ongezond voer. Ik baal ook dat ik hier snoep, koekjes en nootjes eet terwijl ik dat thuis nooit doe. En als ik iedereen de hele tijd zie en hoor eten, eet ik zelf ook constant waardoor ik mij ongezond en opgeblazen voel..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Even doorbijten dan. Anders eet je de nootjes van je vader op. Hoef je dat geknaag niet meer aan te horen en niet naar die malende kaken te kijken. vies he?
Awh kunnen ze niet even aan jou denkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef Swietje het volgende:
[..]
Twee mensen meenemen en dan alles goed willen laten verlopen werkt voor geen meter. De ene wil/kan zus en de ander wil/kan zo. Terwijl ik voor allebei verblijf, gewerkte uren en reis betaal (niet van m'n eigen geld hoor) dus moeten ze niet zo zeuren. Maar ik maak me er toch druk om omdat ik geen zin heb in gezeik tijdens mijn weekje weg waar ik gewoon van wil kunnen genieten.Ik ben hier niet zo goed in.... Kon ik maar gewoon in m'n uppie weg!
Wat lastig! Een middenweg is niet mogelijk?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef Swietje het volgende:
[..]
Twee mensen meenemen en dan alles goed willen laten verlopen werkt voor geen meter. De ene wil/kan zus en de ander wil/kan zo. Terwijl ik voor allebei verblijf, gewerkte uren en reis betaal (niet van m'n eigen geld hoor) dus moeten ze niet zo zeuren. Maar ik maak me er toch druk om omdat ik geen zin heb in gezeik tijdens mijn weekje weg waar ik gewoon van wil kunnen genieten.Ik ben hier niet zo goed in.... Kon ik maar gewoon in m'n uppie weg!
Oeh dat probleem heb ik altijd bij mn schoonoudersquote:Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze eten de hele dag door, dus helaas.. Hebben ook een enorme voorraad ongezond voer. Ik baal ook dat ik hier snoep, koekjes en nootjes eet terwijl ik dat thuis nooit doe. En als ik iedereen de hele tijd zie en hoor eten, eet ik zelf ook constant waardoor ik mij ongezond en opgeblazen voel..
Heb je dat al tegen ze gezegd? Wat je budget is enzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Swietje het volgende:
Nou ja, de datum is nu iets opgeschoven. En nu weer op zoek naar de goedkoopste maar wel fijne opties qua reis en verblijf. Ik heb geen geld schijtende ezel en dat denken ze geloof ik wel.
Heb je geen andere opties dan die mensen?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Swietje het volgende:
Nou ja, de datum is nu iets opgeschoven. En nu weer op zoek naar de goedkoopste maar wel fijne opties qua reis en verblijf. Ik heb geen geld schijtende ezel en dat denken ze geloof ik wel.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Blurred86 het volgende:
wordt dat dan betaald uit een PGB ofzo Swietje? sorry als ik te nieuwsgierig ben![]()
waar gaat je reisje naartoe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ik vind het ook echt heel erg dat ik het erg vind. Ik kon er vroegerrr mensen om aanvliegen!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh dat probleem heb ik altijd bij mn schoonouders. Ik kan absoluut niet tegen eetgeluiden en gelukkig kunnen ze bij mij thuis redelijk geluidloos eten, maar dat is daar niet echt een prioriteit
.
Jeetje, je zou toch denken dat iedereen zou staan springen? Nou ja ik weet natuurlijk niet hoe intensief het wordt, maar het is voor hun toch ook vakantie?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Swietje het volgende:
Ze weten mijn budget wel ongeveer. En helaas heb ik geen andere mensen die mee kunnen. Deze heb ik al met pijn en moeite kunnen regelen. Iedereen zit met werk en/of studie... daardoor kan ik heel moeilijk mensen vinden. En dan nog twee mensen vinden waarvan ik hoop dat ze elkaar niet halverwege in de haren zullen vliegen.
Ze hoeven er niks aan te betalen en dan nog eisen stllen..quote:Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Jeetje, je zou toch denken dat iedereen zou staan springen? Nou ja ik weet natuurlijk niet hoe intensief het wordt, maar het is voor hun toch ook vakantie?
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Swietje het volgende:
[..]pff wat suf zeg dat ze daar moeilijk over doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |