abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2011 @ 22:08:55 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93126314
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Omdat ik weet dat zij het erg waarderen dat ik hier ben..
Even doorbijten dan. Anders eet je de nootjes van je vader op. Hoef je dat geknaag niet meer aan te horen en niet naar die malende kaken te kijken. vies he?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_93126360
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:05 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat voor gedoe dan?
Twee mensen meenemen en dan alles goed willen laten verlopen werkt voor geen meter. De ene wil/kan zus en de ander wil/kan zo. Terwijl ik voor allebei verblijf, gewerkte uren en reis betaal (niet van m'n eigen geld hoor) dus moeten ze niet zo zeuren. Maar ik maak me er toch druk om omdat ik geen zin heb in gezeik tijdens mijn weekje weg waar ik gewoon van wil kunnen genieten. -O- Ik ben hier niet zo goed in.... Kon ik maar gewoon in m'n uppie weg!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_93126391
En ik baal een beetje dat mijn papa geen tijd heeft om woensdag te komen klussen terwijl hij dat al maanden belooft. Maar hij heeft wel tijd op het familie diner te kijken, nootjes te knagen en schaultenbrau te drinken.

Niet erg, maar dan had ik een andere oplossing gezocht. }:|
Worry is a misuse of imagination
pi_93126515
quote:
Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Even doorbijten dan. Anders eet je de nootjes van je vader op. Hoef je dat geknaag niet meer aan te horen en niet naar die malende kaken te kijken. vies he?
Ze eten de hele dag door, dus helaas.. Hebben ook een enorme voorraad ongezond voer. Ik baal ook dat ik hier snoep, koekjes en nootjes eet terwijl ik dat thuis nooit doe. En als ik iedereen de hele tijd zie en hoor eten, eet ik zelf ook constant waardoor ik mij ongezond en opgeblazen voel..
pi_93126817
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef Swietje het volgende:

[..]

Twee mensen meenemen en dan alles goed willen laten verlopen werkt voor geen meter. De ene wil/kan zus en de ander wil/kan zo. Terwijl ik voor allebei verblijf, gewerkte uren en reis betaal (niet van m'n eigen geld hoor) dus moeten ze niet zo zeuren. Maar ik maak me er toch druk om omdat ik geen zin heb in gezeik tijdens mijn weekje weg waar ik gewoon van wil kunnen genieten. -O- Ik ben hier niet zo goed in.... Kon ik maar gewoon in m'n uppie weg!
Awh kunnen ze niet even aan jou denken :{
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 21 februari 2011 @ 22:15:36 #231
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93126910
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:09 schreef Swietje het volgende:

[..]

Wat lastig! Een middenweg is niet mogelijk?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_93126925
Ah, wat naar swietje
pi_93127000
Ik zeur ook maar, ik kijk nooit tv en nu al uren lang dus misschien is het ook wel mijn hekel aan hersenloze tv. :+ ik ga maar even studeren.....
pi_93127062
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Ze eten de hele dag door, dus helaas.. Hebben ook een enorme voorraad ongezond voer. Ik baal ook dat ik hier snoep, koekjes en nootjes eet terwijl ik dat thuis nooit doe. En als ik iedereen de hele tijd zie en hoor eten, eet ik zelf ook constant waardoor ik mij ongezond en opgeblazen voel..
Oeh dat probleem heb ik altijd bij mn schoonouders :@. Ik kan absoluut niet tegen eetgeluiden en gelukkig kunnen ze bij mij thuis redelijk geluidloos eten, maar dat is daar niet echt een prioriteit :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_93127102
Ah wat naar Swietje -O-
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 21 februari 2011 @ 22:18:03 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93127138
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Chicolate het volgende:
Ah wat naar Swietje -O-
Hoe is het met je tong?
pi_93127142
Nou ja, de datum is nu iets opgeschoven. En nu weer op zoek naar de goedkoopste maar wel fijne opties qua reis en verblijf. Ik heb geen geld schijtende ezel en dat denken ze geloof ik wel. :')
  maandag 21 februari 2011 @ 22:18:30 #238
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93127176
vervelend Swietje -O-

Hoe gaat het met de tong Chico? kun je al weer een beetje eten?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 21 februari 2011 @ 22:18:41 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93127195
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Swietje het volgende:
Nou ja, de datum is nu iets opgeschoven. En nu weer op zoek naar de goedkoopste maar wel fijne opties qua reis en verblijf. Ik heb geen geld schijtende ezel en dat denken ze geloof ik wel. :')
Heb je dat al tegen ze gezegd? Wat je budget is enzo?
pi_93127214
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Swietje het volgende:
Heb je geen andere opties dan die mensen?
  maandag 21 februari 2011 @ 22:19:28 #241
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93127264
wordt dat dan betaald uit een PGB ofzo Swietje? sorry als ik te nieuwsgierig ben :@
waar gaat je reisje naartoe?
pi_93127369
Ze weten mijn budget wel ongeveer. En helaas heb ik geen andere mensen die mee kunnen. Deze heb ik al met pijn en moeite kunnen regelen. Iedereen zit met werk en/of studie... daardoor kan ik heel moeilijk mensen vinden. En dan nog twee mensen vinden waarvan ik hoop dat ze elkaar niet halverwege in de haren zullen vliegen. :X
pi_93127399
Oh, wat kut zeg, Swiet..

En ik ben nu heel benieuwd naar de laatste BZV. Morgen maar kijken. Nu naar bed. Nog even met de Duutser keuvelen, en dan m'n schone bedje in...
pi_93127564
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Blurred86 het volgende:
wordt dat dan betaald uit een PGB ofzo Swietje? sorry als ik te nieuwsgierig ben :@
waar gaat je reisje naartoe?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93127594
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh dat probleem heb ik altijd bij mn schoonouders :@. Ik kan absoluut niet tegen eetgeluiden en gelukkig kunnen ze bij mij thuis redelijk geluidloos eten, maar dat is daar niet echt een prioriteit :+.
Ik vind het ook echt heel erg dat ik het erg vind. Ik kon er vroegerrr mensen om aanvliegen!
pi_93127726
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Swietje het volgende:
Ze weten mijn budget wel ongeveer. En helaas heb ik geen andere mensen die mee kunnen. Deze heb ik al met pijn en moeite kunnen regelen. Iedereen zit met werk en/of studie... daardoor kan ik heel moeilijk mensen vinden. En dan nog twee mensen vinden waarvan ik hoop dat ze elkaar niet halverwege in de haren zullen vliegen. :X
Jeetje, je zou toch denken dat iedereen zou staan springen? Nou ja ik weet natuurlijk niet hoe intensief het wordt, maar het is voor hun toch ook vakantie?
  maandag 21 februari 2011 @ 22:27:19 #247
236335 neen
schone schijn
pi_93127888
Ja Swietje, mensen kunnen verschrikkelijke irritant zijn. Maar het gaat je lukken ^O^
het lijkt niet wat het is
pi_93127893
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Jeetje, je zou toch denken dat iedereen zou staan springen? Nou ja ik weet natuurlijk niet hoe intensief het wordt, maar het is voor hun toch ook vakantie?
Ze hoeven er niks aan te betalen en dan nog eisen stllen..
pi_93127907
En ik heb een parkeerbon }:| In de auto van mijn vader :')! Maar goed dat komt wel.....
  maandag 21 februari 2011 @ 22:28:21 #250
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93127967
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Swietje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pff wat suf zeg dat ze daar moeilijk over doen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')