quote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Douchen en op de bank neerploffen. Niet noodzakelijk in die volgorde
.
Nee, geen idee. Ik ga altijd maar 1 uurtje. Hoor wel eens van mensen dat ze nog gaan bodybalancen of -pumpen. Maar daar heb ik geen ervaring mee, ik doe echt alleen RPM, verder niks.
Dumpenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Ik val op mannen van minstens 1.90mEn de collega is 1.89
ruilen? De duutser is 180.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Ik heb 'm nog niet eens, dan kan ik 'm ook niet dumpen!quote:
Gewoon het juiste paar schoenen cadeau gevenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Valt het niet mee?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef Probability het volgende:
Je moet natuurlijk nooit vergeten waar je vandaan komt... Maar soms.......
Vrije dagen kunnen ook lastig zijn, maar ik vind studiedagen lastigerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind vrije dagen juist veel moeilijker! Op werkdagen heb ik ritme en structuur, op vrije dagen vreet ik alles wat los en vast zit
Ze heeft 4 paar gekocht! Hij kan dan best die espadrilles of die halfhoge laarsjes aantrekken!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon het juiste paar schoenen cadeau geven
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon het juiste paar schoenen cadeau geven
[ afbeelding ]
Das een goede lengte hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Levert dat een probleem op tussen jullie?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Probability het volgende:
Ik ben nu op zo een punt aangekomen in mijn leven dat ik zie dat ik toch echt andere denkbeelden en levensopvattingen dan mijn ouders heb en inzie dat dat niet komt omdat ik mij wil afzetten tegen mijn ouders. Wel jammer.
Dit baart mij eigenlijk meer zorgen dat die gekke lijstjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Rituals het volgende:@sigme, ik weet dat je het goed bedoelt en ik weet ook dat het goed voor me is, maar ik merk dat ik me er wat ongemakkelijk bij voel nu.
@co, ik denk zelf ook dat ik een probleem heb met eten (geen eetprobleem in de zin van anorexia/boulimia), maar merk wel al vooruitgang. Het gaat langzaam, maar wel steeds beter. Ik praat er alleen niet zo graag over merk ik. Maar ik weet dat jullie het goed bedoelen.
Nee die all stars.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze heeft 4 paar gekocht! Hij kan dan best die espadrilles of die halfhoge laarsjes aantrekken!.
Dat ik er niet graag over praat?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit baart mij eigenlijk meer zorgen dat die gekke lijstjes.
Ik heb altijd gedacht dat ik een product van mijn ouders was, met dezelfde opvattingen etc. maar dat is dus niet zo. Zelfs mijn instelling en levenshouding is anders. Anders, niet beter.quote:
Daar word ie niet langer van heur!quote:
Is heel normaal billy. Kinderen lijken wat betreft opvattingen heel vaak niet op hun ouders. Schijnt een natuurlijk proces te zijn dat weining met afzetten tegen te maken heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Probability het volgende:
Ik ben nu op zo een punt aangekomen in mijn leven dat ik zie dat ik toch echt andere denkbeelden en levensopvattingen dan mijn ouders heb en inzie dat dat niet komt omdat ik mij wil afzetten tegen mijn ouders. Wel jammer.
oh Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar word ie niet langer van heur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |