Boeken en kranten lezen?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Probability het volgende:
Oh en de mensen die niet opletten bij geschiedenis èn geen Latijn èn geen Grieks hebben, hoe komen die dan aan hun algemene kennis?!!
Klaagzangquote:Op maandag 21 februari 2011 22:52 schreef neen het volgende:
[..]
Boeken en kranten lezen?
Ik wil nog wel een pm :&
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haatte geschiedenis (vind ik nu wel jammer), heb geen Latijn én geen Grieks gehadquote:Op maandag 21 februari 2011 22:46 schreef Probability het volgende:
Oh en de mensen die niet opletten bij geschiedenis èn geen Latijn èn geen Grieks hebben, hoe komen die dan aan hun algemene kennis?!!
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef Merel het volgende:
Het weekend is afgelopenEn hij gaat voor me koken als ie terug is, met jetlag en al. Ben benieuwd.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:03 schreef Merel het volgende:
Het weekend is afgelopenEn hij gaat voor me koken als ie terug is, met jetlag en al. Ben benieuwd.
Ja maar niet daaroverquote:Op maandag 21 februari 2011 23:09 schreef Swietje het volgende:
Chiiico, had ik jou niet al gePMd dan?
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef Rituals het volgende:
[..]. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen tussen jullie.
Nee dat is waar hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef neen het volgende:
Ach prob, verschillende mensen verschillende wensen toch. Andere kennis hebben dan iemand anders maakt je toch niet per se slimmer of dommer?
Oew, nu wel. Hopelijk schrik je er niet te veel door af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |