FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik heb Ziggo en Fok! hahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Flashbox het volgende:
Zeker voor 4,50 naar die kut streamlocks kijken
[ afbeelding ]
Sinds dat kroontje op iemand anders hoofd belandequote:
Haha, 10 kleine visjes idee?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef RethXoth het volgende:
Alex kan niet meer scoren bij Laura en gaat dus achter Joanna aan?
Laat het z'n vriendin niet horen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Taartjeh het volgende:
Ik zou niet denken dat Laura een beetje 'verliefd' op Guido is. Ik vind Guido net een homo misschien ligt het aan mij maar ik denk dat.
ja, misschien gebeurt er vanavond wel iets "kijkbaars"quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week kregen ze een troostdiner na de nominaties toch? Misschien nu dan een feestje?
Morgenavond op tv. Maar wie weet vanavond al op de streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
Leuk dat je mee post Jurienjammer dat je er uit bent! Had graag meer van je gezien
ontopic: Wanneer krijgen wij te horen wie er genomineerd zijn?
Lol, haargate 2, dan krijgen we wellicht ook weer een ongekamde cavia in het huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Nune het volgende:
Dat Cynthia d'r weave er nog niet uitgevallen is joh, dat had ik onderhand wel verwacht
Een dartbordquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Wat moet die enorm lelijke tatoeage op Karim's borst eigenlijk voorstellen?
Toen was het Valentijnsdiner toch? Idd misschien nu een feestje, hopelijk met muziek en een paar intrigante intrigerende gasten?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week kregen ze een troostdiner na de nominaties toch? Misschien nu dan een feestje?
Ik ben voorquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, haargate 2, dan krijgen we wellicht ook weer een ongekamde cavia in het huis.
Ik ben benieuwd of zij door iemand genomineerd is.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Roguee het volgende:
Wat ziet Sofia er mooi uit, wow. Wat een leuke toffe meid.
vind dr maar een eng wijf.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Roguee het volgende:
Wat ziet Sofia er mooi uit, wow. Wat een leuke toffe meid.
Ja, uitslag komt zo, dan moeten de dames naar de KvdW voor het oordeel.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Sperma het volgende:
Zijn ze al naar de kamer vd waarheid geweest?
Lol begint met C? Die wil misschien voor haar exit alle peuken oproken...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Staat iemand in der eentje te roken buiten
Inderdaad, kan weinig damagecontroll meer uitvoeren denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol begint met C? Die wil misschien voor haar exit alle peuken oproken...
Zoiets hè? Ik zat in de richting van een roulettebord te denken. En dan ook op zo'n rare plek. Heel lelijk.quote:
Kan dan thuis in haar vuistje lachen als de rest trillende handjes krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan weinig damagecontroll meer uitvoeren denk ik
ik dacht meer aan iets van een chakra ofzo, lijkt me wel zo'n zweverquote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets hè? Ik zat in de richting van een roulettebord te denken. En dan ook op zo'n rare plek. Heel lelijk.
Schietschijfquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg er transformerassociaties bij... alleen veranderd Karim niet in een supersonische auto maar in een tokkelende kutmuzikantquote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 19:01 schreef SaladShaker het volgende:
And the nomineeeeeees areeeeee
Cynthia & Laura?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Laura genomineerd zou wel leuk zijn... die kan dat maar slecht handelen denk ik
Nou denk dat je je vergistquote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Laura genomineerd zou wel leuk zijn... die kan dat maar slecht handelen denk ik
Waarom? Schijnt dat die hyperactiviteit vaak afneemt en dat je dan overblijft met ADD.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef feldie het volgende:
Klopt voor geen meter!
Tot je 20e adhd en dan add! Uhhhhh wrong
Mwah, bij mijn kennis was het toch wel een indicatiequote:Op maandag 21 februari 2011 19:00 schreef feldie het volgende:
Dan zou ritalin dus als diagnosemiddel gebruikt kunnen worden! Uhhhhh wrong again!
Dat kan idd, maar hoeft niet per definitie en zo werd het daarnet gepretendeerd!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom? Schijnt dat die hyperactiviteit vaak afneemt en dat je dan overblijft met ADD.
Ah oke, nee dan heb je gelijk. Alsof er geen volwassen ADHDers zijn. Bullshit idd.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef feldie het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar hoeft niet per definitie en zo werd het daarnet gepretendeerd!
Dat mag ik hopen, wordt weleens tijd!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef Darklight het volgende:
Ze trekken toch wel die flessen drank open vanavond?
Sinterklaas!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:08 schreef feldie het volgende:
Een zwarte haar!!
Van wie zou die nou zijn!
Inderdaad anders word het helemaal een makke schapenclubje.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:05 schreef SaladShaker het volgende:
Ik hoop dat Cynthia blijft.
Al is het alleen maar om nog even lekker de rest te dwarsbomen.
Blijvende saaiheid inruilen voor het vertrek van een potentiële leuke bewoner voor 1 momentje lijkt me niet slim. Zeker niet nu het al verschrikkelijk slecht gaat met SS.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:05 schreef SaladShaker het volgende:
Ik hoop dat Cynthia blijft.
Al is het alleen maar om nog even lekker de rest te dwarsbomen.
Dat klopt, er zijn 3 soorten, http://nl.wikipedia.org/wiki/ADHD , als je ziet dat de gecombineerde versie het meest voor komt dan denk ik dat het logisch is dat als je ouder wordt en uit de pubertijd bent de ADD kant een beetje meer naar boven gaat komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef feldie het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar hoeft niet per definitie en zo werd het daarnet gepretendeerd!
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is ze niet saai. Ze trekt zich terug. Die kan wel voor leuke momenten zorgen als ze los gaatquote:Op maandag 21 februari 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijvende saaiheid inruilen voor het vertrek van een potentiële leuke bewoner voor 1 momentje lijkt me niet slim. Zeker niet nu het al verschrikkelijk slecht gaat met SS.
Ja lekker belangrijk !!! Ik blijf scrollenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:11 schreef Taartjeh het volgende:
Uiteindelijk vind ik Laura nog het mooiste in he huis denk ik, ze is wel echt heel lang.
Cynthia heeft al een paar keer voor heibel gezorgd, dus ...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijvende saaiheid inruilen voor het vertrek van een potentiële leuke bewoner voor 1 momentje lijkt me niet slim. Zeker niet nu het al verschrikkelijk slecht gaat met SS.
Het is wel zo dat ze door de eerste indruk nu een beetje een valse start maakt, misschien als ze er in mag blijven dat ze wakker wordt.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is ze niet saai. Ze trekt zich terug. Die kan wel voor leuke momenten zorgen als ze los gaat
Kan je tenminste overal goed bijquote:Op maandag 21 februari 2011 19:11 schreef Taartjeh het volgende:
Uiteindelijk vind ik Laura nog het mooiste in he huis denk ik, ze is wel echt heel lang.
Cynthia heeft die meegenomen. Ze moeten toch íets lezen. Het is dat of het Handboek voor de Moderne Man(?).quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef SaladShaker het volgende:
Wat hebben ze toch met die cosmogirl
Waarom zou iemand zich terug trekken ipv de situatie naar d'r hand zetten?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is ze niet saai. Ze trekt zich terug. Die kan wel voor leuke momenten zorgen als ze los gaat
Lol, ik zie haar geen huilbui hebben omdat iedereen hem wil lenen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Cynthia heeft die meegenomen. Ze moeten toch íets lezen. Het is dat of het Handboek voor de Moderne Man(?).
Thnx!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Heej, welkom! Leuk dat je meeforumt
Zoals gisteren leek me toch meer per ongeluk. Ik zou dan liever zien dat ze het echt bewust zou opzoeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Cynthia heeft al een paar keer voor heibel gezorgd, dus ...
Kijk die info heb ik nu weer wel hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
En wie van de meiden doet dat dan wel dat ze persé moeten blijven?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals gisteren leek me toch meer per ongeluk. Ik zou dan liever zien dat ze het echt bewust zou opzoeken.
Die valse start is natuurlijk ook niet echt haar schuld he !quote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze door de eerste indruk nu een beetje een valse start maakt, misschien als ze er in mag blijven dat ze wakker wordt.
Lovestories interesseren jou niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad anders word het helemaal een makke schapenclubje.
Gooi Laura er maar uit, zo'n nietszeggend kind, blegh
Welkom Jurien,quote:
vertellllllllquote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef jurien het volgende:
[..]
Kijk die info heb ik nu weer wel haha
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitslag van de nominaties zo dwars door de uitzending heer. Briljant redactie.
Ja zeker.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef catwaezle het volgende:
Cynthia heeft al een paar keer voor heibel gezorgd, dus ...
Echt he.. je zou het niet kunnen verzinnen al zou je je best doenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beweegt ie ook mee?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef SIRA het volgende:
Die tattoo van Karin is toch een kompas, meende ik ergens gelezen te hebben.
JA. Dat was het geloof ik inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef SIRA het volgende:
Die tattoo van Karin is toch een kompas, meende ik ergens gelezen te hebben.
Ja hoop ik dat Aafke er vrijdagochtend hier zit hahahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind dat het een gewoonte moet worden dat bewoners na exit hier mee komen posten.
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef SaladShaker het volgende:
Je hebt niets aan mooie lege omhulsels
Deels, ze was een beetje lomp bezig, maar omdat er daarna door een paar dames aan het roddelen is geslagen, is iedereen er op gaan letten, dan krijg je zo'n sfeertje.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die valse start is natuurlijk ook niet echt haar schuld he !
Bij teveel gepingel slaat ie doorquote:
Cynthia heeft veel aan je informatie gehad hmquote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef jurien het volgende:
[..]
Kijk die info heb ik nu weer wel haha
Neeeee... Joanna is een toppertje voor het programmaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
Dat hadden ze beter met Joanne kunnen doen, had ze jankend terug kunnen komen
Doe je dan wel lief?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja hoop ik dat Aafke er vrijdagochtend hier zit hahahaha
Sharon staat gewoon harder.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef espri het volgende:
hoe komt het toch dat Sharons geluid harder staat dan de anderen?
hai Jurien, welkom
Ze heeft iets van een sleutel om haar nekjequote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef feldie het volgende:
Sintieja weet toch waar dat sleuteltje is?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef SaladShaker het volgende:
[..]
Ze heeft iets van een sleutel om haar nekje
En die sleutel die achter de wc verstopt zit?
Vast niet de sleutel. Maar ze had er wel gebruik van kunnen maken.
Joanne, die opent gelijk hier haar eigen topic, en pingt haar boodschappenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef SaladShaker het volgende:
Absoluut. Nieuw topic nodig?
" Voorspel hier welke bewoners de ballen hebben om zich op FOK aan te melden na hun exit"
Misschien over 5 minuten al wel, want als de dames naar buiten komen zullen ze het wel zeggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:26 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Die zullen zo wel komen..
Hoewel wij toch wel vanaviond weten wie er genomineerd zijn
Dan lach ik me echt kapot als ze dat gaan zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Komt er nu weer streamlocks?.
En dan straks weer zeggen dat er van alles los zat wat ze moesten repareren..
Alleen op stream 1 en 2 de andere 2 doen het.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Je weet toch dat de streamlocks altijd komen als er iemand in de kvdw zit.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
maar ze heeft dan wel fucking een eigen topic..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Joanne, die opent gelijk hier haar eigen topic, en pingt haar boodschappen![]()
Zullen we meer jank-smileys alvast neerzetten?
Ik zou op mij gokken...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Joanne, die opent gelijk hier haar eigen topic, en pingt haar boodschappen![]()
Zullen we meer jank-smileys alvast neerzetten?
Geen idee ze viel me vooral negatief op. Ik vond het jammer dat ze de confrontatie pas aanging met Monique na een gesprek met iemand anders. Daarbij vond ik dat gedoe met dat schrift ook zwak. Een zieke opa erbij halen vond ik niet echt getuigen van creativiteit.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef catwaezle het volgende:
[..]
En wie van de meiden doet dat dan wel dat ze persé moeten blijven?
Aafke, Laura en Cynthiaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef mr.masters het volgende:
Ben benieuwd wie er genomineerd was.
Misschien mag Bart ook ene keertje de live knop bedienen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Da's fakking waarquote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef espri het volgende:
![]()
[..]
maar ze heeft dan wel fucking een eigen topic..
Dan krijgen we nog meer streamlocks want dan stort de hele boel inquote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien mag Bart ook ene keertje de live knop bedienen.
Tuurlijk ze is een toppertje!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef gniffie het volgende:
joanna, zelfs iederen in het huis houd van haar
Ik denk dat er net 1 teveel dacht dat de anderen wel niet op haar zouden stemmen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef catwaezle het volgende:
Dus het is toch nadelig geweest voor Laura dat ze alleen bij Alex en Guido hangt.
Welke user is Jurien?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef anniccck het volgende:
Zo Jurien, hoe voelt dat nou om te lezen hoe men over de rest van de bewoners denkt?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef catwaezle het volgende:
Guido troost Laura even: "Je gaat er niet uit!!' en geeft haar een kutje op de wang.
Haha, grappig. Over mij ook postitieve en negatieve reacties. Ik zit er in elk geval niet mee. Is in het dagelijkse leven natuurlijk ook zo....quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef anniccck het volgende:
Zo Jurien, hoe voelt dat nou om te lezen hoe men over de rest van de bewoners denkt?
Guido troost Laura even: "Je gaat er niet uit!!' en geeft haar een kutje op de wang.
Waar het hart vol van is.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef catwaezle het volgende:
Mooie directe vraag. Ze is niet mijn type, dus Nee haha...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef gniffie het volgende:
jurien, vind je joanna geil?
is ze net zo lekker in het echt als op tv?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee die is met die missie met Guido dus die gaat er nie zomaar uit
quote:
Wat? Aafke genomineerd? Wat een racisten...quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Zou Sofia ook wel willen hebben, een kutje op haar wang!
Eens opzouten met knuffelmeisjes ,,, Hup hard er tegeaanquote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Coos het volgende:
Laat die boerenbrok dan maar vertrekken![]()
Aafke dus.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan krijgen we nog meer streamlocks want dan stort de hele boel in.
Ja, boeide hem niet veel....quote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, zag het al. Is hij al op de hoogte van Guido?
Welke user is Jurien?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef gniffie het volgende:
jurien, vind je joanna geil?
is ze net zo lekker in het echt als op tv?
dat moettie zeggen, denk jij dat ie hier alles zomaar mag gaan zitten verdellen van endiemolliequote:Op maandag 21 februari 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, boeide hem niet veel....
Ik denk Danny... zelfde kapsel enzo...quote:Op maandag 21 februari 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke user is Jurien?
Laat maar ik zie het al
Ik sta er niet van te kijken hoor, dat Aafke genomineerd is. Heb al een paar mannen horen zeggen dat haar verhalen wel wat veel van het 'goede' zijn..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef Roguee het volgende:
Zo van aafke sta ik echt te kijken. Laura niet, om van Cynthia maar helemaal te zwijgen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik denk Danny... zelfde kapsel enzo...
hostfilequote:Op maandag 21 februari 2011 19:35 schreef Darklight het volgende:
hoe heette die hostfile ook alweer, heb opeens weer reclame...
wat een idiootquote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef TimeJumper het volgende:
Alex denkt dat Sofia een tatoeeerder is.![]()
Daar gaat zijn geld
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef kahaarin het volgende:
Dit is Jurien: jurien
Kan hij in de OP anders?En Guido ook maar meteen dan.
Wat was zijnu sername ook alweer?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:36 schreef kahaarin het volgende:
Dit is Jurien: jurien
Kan hij in de OP anders?En Guido ook maar meteen dan.
poffuquote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat was zijnu sername ook alweer?Van Guido?
TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
welke regel moet ik invoeren, ad.?.?
Pofu ofzoiets???quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oh, ehm weet niet meer, iemand...?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
thx, dat was hemquote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts)
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
OF download dit bestand dat automatisch je hosts file aanpast.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef gniffie het volgende:
mag jurien geband worden, hij vindt joanna niet lekker.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:38 schreef gniffie het volgende:
mag jurien geband worden, hij vindt joanna niet lekker.
Zegt ze net: Van de ene kant weet ik zeker dat ik er niet uitga.....quote:
Ja.. neee. jaa.. okee.. ja.. ja dat klopt.. ja.. nee.. ja.. alleen omdat.. jaa..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Green1 het volgende:
Lol![]()
Cynthia: ik vind dat ik wel gewoon mee doe hoor...
Servio: ja, dat kan... dat vind ik nietkwam er zo droog uit..
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uhhhwww kan dat niet in een spoiler
Ga jij lekker in een spoilerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uhhhwww kan dat niet in een spoiler
Ze gaat er ook niet uit..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Zegt ze net: Van de ene kant weet ik zeker dat ik er niet uitga.....
Doei Laura...
91%quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wanneer niet, zo kijkt ze 90% van de tijd
Dat is niet wat ik zie op de streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wanneer niet, zo kijkt ze 90% van de tijd
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ga jij lekker in een spoiler
[..]
Ze gaat er ook niet uit..
Laura Cynthia en Aafke zijn genomineerd, Laura heeft vanmiddag Alex afgewezen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef TWP het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd vandaag?
Inb4: nee.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef kahaarin het volgende:
Lol, kunnen de Laura ruziers ruzie gaan maken in het Laura topic aub...?[/deStem]
Allemaal positief nieuws! Cynthia zal er wel uit gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura Cynthia en Aafke zijn genomineerd, Laura heeft vanmiddag Alex afgewezen.
interessante ontwikkeling op gebied van laura,alex, guido. laura zei neit verliefd te zijn op guido maar wel die klik te hebben, en met alex ook een klik maar niet zo'n soort als guidoquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef TWP het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd vandaag?
Inb4: nee.
Dat denk/hoop ik ook!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Allemaal positief nieuws! Cynthia zal er wel uit gaan.
Dat komt omdat jij alles door een roze bril ziet of met teveel hormonenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zie op de streams.
Vond ik ook, zonder opsmuk, gedraai of wat dan ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef espri het volgende:
servio deed het netjes en eerlijk,vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |