Inderdaad, kan weinig damagecontroll meer uitvoeren denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol begint met C? Die wil misschien voor haar exit alle peuken oproken...
Zoiets hè? Ik zat in de richting van een roulettebord te denken. En dan ook op zo'n rare plek. Heel lelijk.quote:
Kan dan thuis in haar vuistje lachen als de rest trillende handjes krijgt.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:58 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, kan weinig damagecontroll meer uitvoeren denk ik
ik dacht meer aan iets van een chakra ofzo, lijkt me wel zo'n zweverquote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets hè? Ik zat in de richting van een roulettebord te denken. En dan ook op zo'n rare plek. Heel lelijk.
Schietschijfquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Wat moet die enorm lelijke tatoeage op Karim's borst eigenlijk voorstellen?
Ik kreeg er transformerassociaties bij... alleen veranderd Karim niet in een supersonische auto maar in een tokkelende kutmuzikantquote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 19:01 schreef SaladShaker het volgende:
And the nomineeeeeees areeeeee
Cynthia & Laura?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Laura genomineerd zou wel leuk zijn... die kan dat maar slecht handelen denk ik
Nou denk dat je je vergistquote:Op maandag 21 februari 2011 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Laura genomineerd zou wel leuk zijn... die kan dat maar slecht handelen denk ik
Waarom? Schijnt dat die hyperactiviteit vaak afneemt en dat je dan overblijft met ADD.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef feldie het volgende:
Klopt voor geen meter!
Tot je 20e adhd en dan add! Uhhhhh wrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |