FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ik heb Ziggo en Fok! hahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Flashbox het volgende:
Zeker voor 4,50 naar die kut streamlocks kijken
[ afbeelding ]
Sinds dat kroontje op iemand anders hoofd belandequote:
Haha, 10 kleine visjes idee?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef RethXoth het volgende:
Alex kan niet meer scoren bij Laura en gaat dus achter Joanna aan?
Laat het z'n vriendin niet horen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:49 schreef Taartjeh het volgende:
Ik zou niet denken dat Laura een beetje 'verliefd' op Guido is. Ik vind Guido net een homo misschien ligt het aan mij maar ik denk dat.
ja, misschien gebeurt er vanavond wel iets "kijkbaars"quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week kregen ze een troostdiner na de nominaties toch? Misschien nu dan een feestje?
Morgenavond op tv. Maar wie weet vanavond al op de streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
Leuk dat je mee post Jurienjammer dat je er uit bent! Had graag meer van je gezien
ontopic: Wanneer krijgen wij te horen wie er genomineerd zijn?
Lol, haargate 2, dan krijgen we wellicht ook weer een ongekamde cavia in het huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Nune het volgende:
Dat Cynthia d'r weave er nog niet uitgevallen is joh, dat had ik onderhand wel verwacht
Een dartbordquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Wat moet die enorm lelijke tatoeage op Karim's borst eigenlijk voorstellen?
Toen was het Valentijnsdiner toch? Idd misschien nu een feestje, hopelijk met muziek en een paar intrigante intrigerende gasten?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week kregen ze een troostdiner na de nominaties toch? Misschien nu dan een feestje?
Ik ben voorquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, haargate 2, dan krijgen we wellicht ook weer een ongekamde cavia in het huis.
Ik ben benieuwd of zij door iemand genomineerd is.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Roguee het volgende:
Wat ziet Sofia er mooi uit, wow. Wat een leuke toffe meid.
vind dr maar een eng wijf.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Roguee het volgende:
Wat ziet Sofia er mooi uit, wow. Wat een leuke toffe meid.
Ja, uitslag komt zo, dan moeten de dames naar de KvdW voor het oordeel.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Sperma het volgende:
Zijn ze al naar de kamer vd waarheid geweest?
Lol begint met C? Die wil misschien voor haar exit alle peuken oproken...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Staat iemand in der eentje te roken buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |