ja, misschien gebeurt er vanavond wel iets "kijkbaars"quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week kregen ze een troostdiner na de nominaties toch? Misschien nu dan een feestje?
Morgenavond op tv. Maar wie weet vanavond al op de streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
Leuk dat je mee post Jurienjammer dat je er uit bent! Had graag meer van je gezien
ontopic: Wanneer krijgen wij te horen wie er genomineerd zijn?
Lol, haargate 2, dan krijgen we wellicht ook weer een ongekamde cavia in het huis.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Nune het volgende:
Dat Cynthia d'r weave er nog niet uitgevallen is joh, dat had ik onderhand wel verwacht
Een dartbordquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Wat moet die enorm lelijke tatoeage op Karim's borst eigenlijk voorstellen?
Toen was het Valentijnsdiner toch? Idd misschien nu een feestje, hopelijk met muziek en een paar intrigante intrigerende gasten?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vorige week kregen ze een troostdiner na de nominaties toch? Misschien nu dan een feestje?
Ik ben voorquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, haargate 2, dan krijgen we wellicht ook weer een ongekamde cavia in het huis.
Ik ben benieuwd of zij door iemand genomineerd is.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Roguee het volgende:
Wat ziet Sofia er mooi uit, wow. Wat een leuke toffe meid.
vind dr maar een eng wijf.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Roguee het volgende:
Wat ziet Sofia er mooi uit, wow. Wat een leuke toffe meid.
Ja, uitslag komt zo, dan moeten de dames naar de KvdW voor het oordeel.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:55 schreef Sperma het volgende:
Zijn ze al naar de kamer vd waarheid geweest?
Lol begint met C? Die wil misschien voor haar exit alle peuken oproken...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:56 schreef Reksie1981 het volgende:
Staat iemand in der eentje te roken buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |