Niet gezien hoe knuffelig ze was na een paar glazen champie?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joanne no way. Misschien Monique maar iig geen van de mannen.
En Joanne gok ik zomaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard heeft Cynthia genomineerd.
[ afbeelding ]
Ach tis maar drie maandenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef Grunge. het volgende:
Ik hoop niet dat dit zo blijft. Niet voor ons, maar ook niet voor hen. Je staat op, je hebt totaal niets te doen, bent alléén maar aan het wachten tot het moment dat je je bedje weer in kunt. Drinken durven ze waarschijnlijk niet omdat ze bang zijn om hun geheim te verklappen. Je wordt weer wakker en het is wéér uitzitten.
Ach tis maar drie maanden, nog even en dan is het bestek vervangen door plasticquote:Op maandag 21 februari 2011 18:37 schreef Grunge. het volgende:
Ik hoop niet dat dit zo blijft. Niet voor ons, maar ook niet voor hen. Je staat op, je hebt totaal niets te doen, bent alléén maar aan het wachten tot het moment dat je je bedje weer in kunt. Drinken durven ze waarschijnlijk niet omdat ze bang zijn om hun geheim te verklappen. Je wordt weer wakker en het is wéér uitzitten.
Nee hij zei vanmiddag dat hij haar niet zo nomineren omdat ze ballen had en recht voor de raap was..quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die afgekloven appel moet wel een hint naar Sofia zijn
Jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard tegen Sharon; Jij hoeft je niet druk te maken hoor.
Jammer.
Onder kandidaten Jurien...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
da's
[..]
Nou, ik zie hem niet daar, hoor
En wie zijn dat haha?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef jurien het volgende:
[..]
Onder kandidaten Jurien...
Dacht laat ik eens wat vragen beantwoorden
En moet straks toch wat kandidaatvriendjes gaan promoten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |