http://pizzalucht.com/ werkte bij mij alleen in Firefox.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Donkey09 het volgende:
Weet iemand een site waar je streams zonder reclame kan kijken!!!!?
Tjonge jonge. HGGG. Het Grote Groeps gevoel. Allemaal voor arme Moniekje op komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ,maar dat was gelijk voor iedereen de doorslag om haar te gaan nomineren (schijnt)
Niet weer he?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Donkey09 het volgende:
Weet iemand een site waar je streams zonder reclame kan kijken!!!!?
spixtv niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Donkey09 het volgende:
Elke site waar je streams op kon zien is nu met reclame geloof ik
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef Sperma het volgende:
LAAWL Sharon ging Aafke dr piemol likken hihiihi
iedereen met die ukelele is een beetje stomquote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef Grunge. het volgende:
Oké, nu vind ik Cynthia ook een beetje stom. Met de ukelele.
Precies. Cynthia is meer een einzelgänger geloof ik, niet erg handig voor het spel maar ook niet iets om haar om te hekelen. Ze valt buiten de groep dus laten we haar pakken, zo'n idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Tjonge jonge. HGGG. Het Grote Groeps gevoel. Allemaal voor arme Moniekje op komen.
Vrij mannelijke armen als je zo deze cap zietquote:
Karimquote:
Oh, ik dacht dat het een clue was voor 'dakloos' :$quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
iedereen met die ukelele is een beetje stom
wat heb je aan haar? niks, dus weg ermeequote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Precies. Cynthia is meer een einzelgänger geloof ik, niet erg handig voor het spel maar ook niet iets om haar om te hekelen. Ze valt buiten de groep dus laten we haar pakken, zo'n idee.
samenvatting van vrijdag en zaterdag denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef Ceetje.. het volgende:
we krijgen vanavond in de uitzending toch wel meteen te zien wie er genomineerd zijn hè, of moeten we daar ook twee dagen op wachten?
overigens: streams doen het hier gewoon, zonder reklame (spix)
Misschien een tipje van de ijsberg, maar nog niet volledig, denk morgen pasquote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef Ceetje.. het volgende:
we krijgen vanavond in de uitzending toch wel meteen te zien wie er genomineerd zijn hè, of moeten we daar ook twee dagen op wachten?
overigens: streams doen het hier gewoon, zonder reklame (spix)
Ruzies!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat heb je aan haar? niks, dus weg ermee
Iemand die juist té aanwezig is op een vervelende en domme manier ben ik liever kwijt. Sharon dus. Cynthia gun ik nog wel een kans om zich speltechnisch te laten zien. Ik zie haar wel een leuk team met de mannen zijn (Gerard). Zet haar op de kamer met de mannen!1!!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat heb je aan haar? niks, dus weg ermee
valt daar nog iets over samen te vatten dan? was alleen maar saai die dagen. En is dat niet in de uitzending van gisteren geweest (sst so far ofzoiets)?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
samenvatting van vrijdag en zaterdag denk ik
Volgens mij Monique, maar ik zag het gezicht van Aafke. Ja, het was Aafke denk ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:22 schreef pullup het volgende:
Wie zei daar nu dat ze helemaal gek werd van het gepingel op de gitaar ?
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:22 schreef Grunge. het volgende:
De ukelele is neer. De meisjes worden net als wij 'helemaal gek van dat gepingel'. Voor Cynthia echter weer een soort afwijzing.
Ja niet iedereen mengt zich snel tussen vreemden. Ik zou ook echt héél erg uit de buurt blijven van Aafke met haar handtastelijk gedoe, en het geroddel maar even achterwegen gelaten.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Iemand die juist té aanwezig is op een vervelende en domme manier ben ik liever kwijt. Sharon dus. Cynthia gun ik nog wel een kans om zich speltechnisch te laten zien. Ik zie haar wel een leuk team met de mannen zijn (Gerard). Zet haar op de kamer met de mannen!1!!
dit krijgen we vanavondquote:Vanavond om 19:30 uur in de Update Show met @bartjeboon: De SST Missverkiezing, Cynthia versus de groep en een huilende Sharon. #sstnl
Zal nog wel eventjes durenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:25 schreef kahaarin het volgende:
Hoe lang duurt het nog?Heeft er al iemand genomineerd? Servio nu dus?
Ik kan me dat ook goed voorstellen, inderdaad. Daarbij begrijp ik ook niet zo goed wat er zo erg is aan dat als laatste aan de ontbijttafel verschijnen, in principe heeft niemand daar last van... Ik heb haar trouwens wel sociaal met de mannen zien doen. Ook 's nachts als de vrouwen al op bed lagen. Of dan leest ze een boek, leest ze een blad. In ieder geval komt er dan niet van dat domme praat uit over tijgers die vrouwelijke leeuwen zouden zijn (Sharon), de eitjes van Joanna...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja niet iedereen mengt zich snel tussen vreemden. Ik zou ook echt héél erg uit de buurt blijven van Aafke met haar handtastelijk gedoe, en het geroddel maar even achterwegen gelaten.
Ik hoorde het net, alleen Alex nog en dan duurt het ongeveer een uurtje voor ze het horen.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal nog wel eventjes duren
Ik ga straks iig offline en neem SST op omdat het nieuws vandaag even voorrang heeft ipv de spannende gebeurtenissen in het huis
Ze kan toch 'snachts intensief aan hem denken onder de dekensquote:Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind het wel kut voor Laura dat ze Alex niet kan ketsen door die missie met Gaydo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |